۱۳۹۸ خرداد ۷, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony MP-CL1A



دیتا پروژکتور سونی MP-CL1A
عمر لامپ: 10000 ساعت
وضوح تصویر: 720*1920 dpi
شدت روشنایی: 40 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 80000:1

معرفی ویدئو پروژکتور سونی MP-CL1A

ویدئو پروژکتور سونی MP-CL1A یکی از انواع ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل شرکت سونی می باشد. این شرکت برای کاربرانی که تمایل دارند همیشه همراهشان باشد بسیار مناسب است.
دیتا ویدئو پروژکتور MP-CL1A از فناوری DLP برای پخش تصاویر استفاده می کند که گزینه ای قابل توجه برای کاربر می باشد.
همچنین می توانید فیلم، بازی، برنامه تلویزیونی یا هر محتوای دلخواه دیگر را به صورت بی سیم و یا از طریق HDMI یا MHL پروجکت کرده و از تماشای آن لذت ببرید.
معرفی ویدئو پروژکتور سونی MP-CL1A
علاوه بر آن از طریق بلوتوث یا جک صدا به بسیاری از دستگاه های پخش صدا نظیر بلندگوها یا هدفون ها وصل نموده و از صدا خروجی نیز مانند تصاویر با کیفیت نهایت لذت را ببرید.
به این صورت یک سینمای خانگی جمع و جور کوچک خواهید داشت که می توانید در هر جایی که دوست دارید بگذارید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مناسب ترین ویدئو پروژکتور می توانید به مقاله های سایت ایده برتر مراجعه کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Sony MP-CL1A

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony MP-CL1A بیش از 16 میلیون رنگ را تحت پوشش قرار می دهد که از نقات قوت آن می باشد.
این میزان برای بالا بردن دقت و ارائه رنگی واقع گرایانه در نظر گرفته شده است تا رنگ های تصفیه شده را به واقعی ترین حالت ممکن باز تولید کنند و تصاویری شفاف با کیفیت بالا برای شما بسازد.
شرکت سازنده اعلام کرده است که این دیتا ویدئو پروژکتور سونی MP-CL1A به دلیل نداشتن لنز و استفاده کردن از لیزر تصاویر فوق العاده ای را نسبت به پروژکتورهای DLP دیگر دارد.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Sony MP-CL1A
ویژگی های بارز و قابل تحسین این ویدئو پروژکتور وضوح تصویر 1920*720 پیکسل با نسبت تصویر 16:9 آن می باشد.
از دیگر امکانات اصلی دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony MP-CL1A می توان به نمایش تصاویر به قطر 40 اینچ در فاصله کوتاه 1.15 m اشاره کرد. به دلیل طراحی قابل حمل MP-CL1A از ویژگی تصحیح زوایا بهره نمی برد.
این ویدئو پروژکتور سونی با ابعاد 13*149.5*77 میلی متر و وزن 210 گرم دارای عمر لامپ 10,000 ساعتی در حالت عادی می باشد و می تواند 2 ساعت پیوسته در هنگامی که شارژ آن کامل شده است، کار کند.
یکی از نقاط قوت بسیار خوب دیتا ویدئو پروژکتور مدل Sony MP-CL1A کنتراست آن می باشد که میزان آن 80,000:1 است.

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony MP-CL1A

شرکت سونی در  تولید ان برای فرهم آوردن بالاترین کیفیت از بهترین فناوری ها مانند رنگ های غنی، وضوح لیزری، Speckel Reduvtion، حالت دینامیکی و واحد تصحیح پراکندگی استفاده کرده است.
رنگ های غنی به منظور افزایش محدوده رنگ برای باز تولید دقیق تر رنگ ها می باشد تصویری زنده و پویا ایجاد می کند. به طور کلی می توان گفت استفاده از تکنولوژی لیزری و فوکوس پرتو نور برای هر پیکسل از عکس را تضمین می کند.
دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony MP-CL1A
در نتیجه کاربر می تواند یک فیلم دو ساعته را بدون نگرانی با شدت روشنایی 40 لومنز تماشا کند.
سر انجام این ویژگی ها به شما کمک می کند تا اگر از یک زاویه خاص تصویر را ارائه می دهید یا سطح نا هموار است، تصویر کاملا عادی بنظر برسد و کیفیت وضوح تصویر در شرایط مختلف حفظ شود.
پروژکتور MP-CL1A یک گزینه کاملا مناسب برای لذت بردن از محتوا برای کسانی است که دائما در حال سفر هستند و یا می خواهند تجارت خود را با نمایش های گوناگون گسترش دهند.
برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور یا خرید بهترین مارک ویدئو پروژکتور می توانید با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony MP-CL1A

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر