۱۳۹۸ خرداد ۷, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PS700X



دیتا پروژکتور ویوسونیک PS700X
عمر لامپ: در حالت عادی3000 و در حالت اکو 6000 ساعت
وضوح تصویر:1024*768 dpi
شدت روشنایی: 3300 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور ویوسونیک PS700X

مدارسی که نیاز به تصاویر بزرگ و با کیفیت برای اموزش دارند پروژکتور ویوسونیک ps700X یه راه حل کاملا مناسب برای آنها می باشد.
 با توانایی پخش تصاویر 87 اینچی از فاصله 17.2 cm از سطح نمایش، پروژکتور PS700X به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا در هر کلاس درسی قابل نصب باشد.
این محصول از فاصله 9.1 سانتی متری می تواند تصویری در اندازه 87 اینچی را نمایش دهد که خود یک قابلیت بی نظیر و ایده آل برای کلاس درس می باشد. این ویژگی در حالی است که پرتو تابشی از میان کلاس نمی گذرد و سایه افراد بر روی تصاویر نمی افتد.
معرفی ویدئو پروژکتور ویوسونیک PS700X
با طراحی به نام Port All به معنی در نظر گرفتن یک محفظه پنهان جدا برای تمام پورت ها انعطاف پذیری بیشتری را در هنگام استفاده از دانگل های بی سیم و کامپیوترهای شخصی فراهم می کند و معلمان را قادر می سازد تا مطالب درس را جالب تر ارائه دهند.
برای دانستن اینکه بهترین ویدئو پروژکتور بازار کدام است بهتر است به مقاله های سایت مراجعه کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور ViewSonic PS700X

تکنولوژی قابل توجه SuperColor در این دیتا ویدئو پروژکتور رنگ هایی پر جنب و جوش را تولید می کند، در حالی که تکنولوژی SonicExpert و SonicMode کیفیت صدای عالی را برای کاربر تضمین می کند.
همانطور که قبلا به ان اشاره کردیم ویدئو پروژکتور ویوسونیک PS700X از ویدئو پروژکتورهای با برد فوق کوتاه با کاربری آموزشی یا تجاری از شرکت ویوسونیک ViewSonic می باشد.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور ViewSonic PS700X
دیتا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PS700X از فناوری DLP برای پخش تصاویر استفاده می کند. این پروژکتور از دقت رنگ و درخشندگی بالا در کنار کنتراست اصلی 10,000:1 بهره می برد.
کاربران می توانند با اتصال به لپ تاپ یا سایر دستگاهای اموزشی فایل های خود را به نمایش در اورند و از دیگر مزیت های این ویدئو پروژکتور شدت روشنایی 33000 لومنز ان می باشد.
 از ویژگی های اصلی ViewSonic PS700X می توان به درخشندگی بالا و نمایش تصاویر به قطر 87 اینچ از فاصله 17 سانتی متری اشاره کرد.

 دیتا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PS700X

بهترین امکانات این محصول تصحیح زوایای افقی و عمودی می باشد که از چهار جهت بهره می برد و سبب جلوگیری از پخش تصاویر شکسته می شود.
این ویدئو پروژکتور ویوسونیک با ابعاد 153*388*434 میلی متر و وزن 6 کیلو گرم راهی بازار شده است. همچنین طول عمر آن بنا به استفاده در حالت های مختلف متغیر است.
 دیتا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PS700X
در تنظیمات ویدیو پروژکتور مدل ViewSonic PS700X شما می توانید حالت های معمولی و اقتصادی (Eco) را انتخاب کنید که طول عمر لامپ ان به ترتیب 3000 و 6000 ساعت متغییر است.
به طور خلاصه با رزولوشن مناسب، کنتر است عالی، درخشندگی مثال زدنی، قیمت مقرون به صرفه و بسیار از ویژگی های دیگر دیتا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PS700X یک انتخاب بسیار مناسب برای اهداف آموزشی برای موسسات مختلف و یا جلسات اداری برای توسعه کسب و کارهای مختلف می باشد.
برای خرید مناسب ترین ویدئو پروژکتور یا خرید ویدئو پروژکتور خانگی می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
 دیتا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PS700X

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر