۱۳۹۸ خرداد ۷, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس Asus ZenBeam GO E1Z



دیتا پروژکتور ایسوس E1Z
عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: 480*854 dpi
شدت روشنایی: 150 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 3500:1

معرفی ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z

ویدئو پروژکتور ایسوس مدل ZenBeam GO E1Z که یکی از محصولات شرکت ایسوس می باشد، با ابعاد 83*29*110 میلی متر درخشان ترین پروژکتور جیبی USB به شمار می رود.
این دیتا ویدئو پروژکتور به قدری کوچک است که می توان آن را در کف دست جا داد و تنها 307 گرم وزن دارد.
معرفی ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z
با استفاده از دیتا پروژکتور Asus ZenBeam GO E1Z، می توانید لذت تماشای تصاویری در یک صفحه نمایش بزرگ را به اتاق نشیمن خود ببرید.
ویدئو پروژکتور ZenBeam GO E1Z، که بیش از 16 میلیون رنگ را تحت پوشش قرار می دهد، از فناوری DLP برای پخش تصاویر استفاده می کند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Asus ZenBeam Go E1Z

با در نظر گرفتن رابط USB 2.0 به راحتی از ویدئو پروژکتور ایسوس Asus ZenBeam GO E1Z به هر وسیله ای که نیاز دارید متصل شوید و از آن به پروجکت کردن محتوای خود بپردازید.
علاوه بر این منبع نور Eco-LED عاری از جیوه که در دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس Asus ZenBeam GO E1Z استفاده می شود، طول عمر آن را تا 30000 ساعت افزایش داده است. اگر به مدت 4 ساعت در روز و هر روز هفته از آن استفاده شود، طول عمر آن 20 سال خواهد بود.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Asus ZenBeam Go E1Z
ویدئو پروژکتور Asus E1Z از فناوری DLP IntelliBright بهره می برد که ضمن کاهش مصرف انرژی تا 50 درصد، درخشندگی و کنتراست را تا 30 درصد افزایش می دهد.
یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول کنتراست آن می باشد که میزان آن 3500:1 است. همچنین شدت روشنایی آن 150 لومن بوده که این حد از درخشندگی به شما اجازه می دهد نمایشی با دقت حرفه ای و وضوحی کامل از رنگ و جزئیات داشته باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس Asus ZenBeam Go E1Z

دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس Asus ZenBeam GO E1Z دارای عملکردی بی سر و صدا می باشد و از فناوری خاموش و روشن کردن سریع بهره می برد.
باتری به کار رفته در پروژکتور ZenBeam GO E1Z از نوع 6400 میلی آمپر است که توان 5 ساعت کار را یه پروژکتور می دهد و حتی می توان از آن به عنوان یک پاور بانک برای شارژ گوشی های هوشمند استفاده نمود.
دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس Asus ZenBeam Go E1Z
ویدیو پروژکتور Asus ZenBeam GO E1Z دارای بلندگوهای Asus SonicMaster می باشد و همچنین از تنظیمات تصحیح زاویه دیجیتال و خودکار بین منفی 40 تا مثبت 40 درجه بهره می برد.
برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور خانگی و خرید لامپ ویدئو پروژکتور می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس Asus ZenBeam Go E1Z

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر