۱۳۹۸ خرداد ۷, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 150


دیتا پروژکتور شیائومی Mi 150
عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: 1080*1920 dpi
شدت روشنایی: 5000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 3500:1 الی 2500:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون Mi 150

پروژکتور دستگاهی است که تصاویر را با دریافت سیگنال های ویدئویی با استفاده از یک لنز بر روی صفحه نمایش پخش می کند. آن صفحه نمایش می تواند یک پرده نمایش یا یک دیوار سفید باشد.
امروزه دیتا ویدئو پروژکتورها برای کاربرانی مناسب است که برای تماشای فیلم، بازی یا ارائه تحقیقات استفاده می کنند این افراد به ابعاد بزرگ و کیفیت بالای آن اهمیت زیادی می دهند.
این محصولات بر اساس کارایی که دارند و نوع لامپ انها نامگذاری می شوند.
معرفی ویدئو پروژکتور اپسون Mi 150
شرکت شیائومی یک پروژکتور فوق العاده قوی با نام Xiaomi Mi 150 روانه بازار کرده است که دارای فناوری منبع نوری ALPD 3.0 برای پخش تصاویر استفاده می کند.
این  ویدئو پروژکتور از بالاترین دقت رنگ و درخشندگی در کنار کنتراست 3500:1 بهره می برد و می تواند یک منبع محتوایی درست همانند Mi Tv باشد.
در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150 باید بگوییم که وضوح تصویر ویدئو پروژکتور Full HD 1920*1080 می باشد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi 150

از بهترین مزیت های دیتا ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 150 این است که به مجموعه ای گسترده از امکانات ارتباطی و پورت های مختلف نظیر Ethernet ،SPDIF ،Audio out ،AV ،Flash Drive Port ،HDMI ARC ،Bluetooth و Wi-Fi مجهز شده است.
شیائومی تمام سعی خود را کرده است که بتواند علاوه بر تمام موارد گفته شده کاربران را برای اتصال به صورت بی سیم از طریق کنترلر به صورت بلوتوثی حفظ کند.
بنابرین کاربر در هر قسمتی از منزل می توانند دیتا ویدئو پروژکتور مدل Xiaomi Mi 150 را کنترل کنند. علاوه بر این با در نظر گرفتن یک دستیار صوتی در کنار سایر روش های تعاملی سبب شده است که کاربر به سرعت به برنامه های دلخواه خود دست پیدا کند و یک تجربه جدید از مشاهده فیلم و تصاویر را به دست اورد.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi 150
 پروژکتور Xiaomi Mi Laser Projector 150 محدوده 80 الی 85 درصدی از رنگ NTSC را که از دسته بندی های استاندارد، خنک و گرم تشکیل شده تحت پوشش قرار می دهد که این میزان برای بالا بردن دقت و ارائه رنگی واقع گرایانه در نظر گرفته شده است.
از بهترین قابلیت های این سینمای خانگی داشتن تصاویر با رزولوشن 4K می باشد. این دیتا ویدئو پروژکتور قادر است تصاویر را به اندازه 80 الی 150 اینچ در کمترین فاصله ممکن (50 سانتی متری از صفحه نمایش) نمایش دهد.
برای دانستن اینکه بهترین ویدئو پروژکتور بازار کدام است بهتر است به مقاله های سایت مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 150

با استفاده از ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150 می توانید لذت تماشای تصاویر در یک صفحه نمایش بزرگ را به اتاق نشیمن خود ببرید.
شرکت سازنده اعلام کرده است که ویدئو پروژکتوری با ابعاد 88*291*410 میلی متر و وزن 7 کیلوگرم راهی بازار کرده است همچنین طول عمر لامپ 20,000 ساعتی را برای کاربرانش تضمین خواهد کرد.
دیتا ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 150
دیتا ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 150 دارای قابلیت تصحیح زوایا با چهار یا هشت حالت مختلف در کنار فوکوس الکتریکی می باشد که خود از بهترین امکانات این کالای چینی می باشد.
به طور خلاصه با رزولوشن فوق العاده بالا، بهره بردن از تلویزیون Mi TV، ریموت بلوتوثی و بسیار از ویژگی های دیگر، Mi Laser Projector 150 یک انتخاب بسیار مناسب برای علاقه مندان به سرگرمی های خانگی می باشد.
در پایان می توان گفت این شرکت چینی برای رسیدن به اهداف کاربر پسندانه خود توسط متخصصان محصولی با اخرین تکنولوژی روز دنیا، طراحی کرده است.
جهت خرید ویدئو پروژکتور خانگی یا دریافت قیمت آنها با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
دیتا ویدئو پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi 150

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر