۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

تصفیه هوای اسنوا Snowa Coway Airmega 300S

تصفیه هوای اسنوا کووی Coway 300S
صفحه نمایش: ندارد
فضای تحت پوشش:117 متر مربع

معرفی تصفیه هوای اسنوا Snowa Coway Airmega 300S

به گفته شرکت کووی اسنوا در کره جنوبی در معرفی دستگاه تصفیه هوا محصولات این شرکت در طرح های مختلف با ظرفیت و کارایی های متفاوت بنا به نیاز دستور پزشک، سلیقه، الرژی تولید و عرضه شده است.
 تهویه هوای اسنوا کووی Airmega 300S به گونه ای طراحی شده است که مجهز به قابلیت WIFI می باشد و به کاربر اجازه خواهد داد که در همه جا دستگاه را کنترل کند.
از دیگر امکانات ان این است که دارای قابلیت هوشمند (خودکار، خواب، محیط زیست ) می باشد که می توان به صورت دائم و یا حتی لحظه ایی بر کیفیت هوا نظاره گر باشید.
معرفی تصفیه هوای اسنوا Snowa Coway Airmega 300S
دستگاه تصفیه هوای مدل کووی Airmega 300S به گونه ای طراحی شده است که با داشتن ابعاد 53.8*34.5*34.5 سانتی متر برای اتاق های کوچک و متوسط کاملا مناسب است. به طور مثال اتاقی به ابعاد 117 متر مربع را دو بار در ساعت تصفیه و فیلتر می کند.
شما کاربران می توانید برای دانستن از کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کنید.

طراحی و کیفیت تصفیه هوای Airmega 300S

از نکاتی که می توان به آن اشاره کرد این است که تمام مدل های محصول شرکت اسنوا-کووی با دو پیش فیلتر و دو فیلتر MAX2 وارد بازار شده اند که ترکیب دو فیلتر کربن و True HEPA می باشد.
فیلتر دائمی و قابل شست شوی تصویه هوای اسنوا-کووی Airmega 300S توانایی جذب 99.97% آلرژی های هوایی مانند ذرات گرد و غبار، گرده و آلودگی های ناشی از حیوانات را دارد.
طراحی و کیفیت تصفیه هوای Airmega 300S
همچنین کاهش 99% درصدی از ترکیبات آلی فرار (VOCs)و دود های NH3 و CH3CHO در طراحی و کیفیت این محصول نظر گرفته شده است.
تهویه هوای کووی 300S دارای وزنی معادل 9.7 کیلوگرم است که فضای 117 متر مربع را پوشش دهی می کند.
این دستگاه تصفیه هوای Snowa Coway Airmega 300S توانایی تنظیم سرعت فن ها را در 5 حالت (هوشمند، خواب، آهسته ،متوسط وسریع) را دارد.

تصفیه هوای اسنوا Snowa Coway Airmega 300S

تصفیه هوای اسنوا Snowa Coway Airmega 300S دارای سنسور هوشمند برای بررسی کیفیت هوا می باشد و کاربر در هر زمان می تواند از وضعیت هوا اگاه شود علاوه بر ان یک نشانگر الکترونیکی با یک چراغ LED بر روی دستگاه تعبیه شده است.
سرو صدای این دستگاه در حالت سرعت تهویه پایین تقریبا مانند یک حالت بی صدا است. اما با سرعت تصفیه بالا حداکثر سر وصدای تولیدی توسط این دستگاه 43.2 دسی بل می باشد.
تصفیه هوای اسنوا Snowa Coway Airmega 300S
این محصول به حالت هوشمند با سه نوع تنظیمات مجهز شده است که آن را با محیط اطراف تطبیق و تنظیم می کند. سرعت فن ها به طور خودکار با وضعیت هوا و میزان روشنایی تنظیم می شوند تا کیفیت هوا را افزایش دهد.
در پایان باید گفت تصفیه هوای اسنوا مدل Snowa Coway Airmega 300S دارای میزان صدای 22 تا 52 دسی بل و همچنین توان مصرفی آن 57 وات است.
جهت خرید دستگاه تصفیه هوا فیلیپس یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
تصفیه هوای اسنوا Snowa Coway Airmega 300S

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر