۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

تصفیه هوا آلن Alen BreatheSmart HEPA

تصفیه هوای آلن Alen BreatheSmart HEPA
صفحه نمایش: ندارد
فضای تحت پوشش: 102متر مربع

معرفی تصفیه هوا Alen BreathSmart HEPA

تصفیه کننده هوا BreatheSmart HEPA محصول شرکت آلن Alen می باشد و به گونه ای طراحی شده که برای اتاق های نشیمن و مکان های بزرگ تا ابعاد 102 متر مربع مناسب باشد و تمام هوای محوطه را در کمتر از دو ساعت تصفیه کند. پانل های BreatheSmart HEPA با رنگ هایی قابل شخص سازی ارائه و راهی بازار شده اند به گونه ای که می توان آنها را به تناسب هر اتاق و متناسب با دکور خانه خود سفارش دهید.
عنوان بهترین دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شاید بهترین معرفی تصفیه هوا BreatheSmart HEPA باشد چرا که در رتبه‌بندی CADR (که حذف آلاینده‌ها را اندازه‌گیری می‌کند) یکی از بالاترین رتبه‌ها را در میان انواع دستگاه تصفیه هوا خانگی در بازار بدست آورده است.
معرفی تصفیه هوا Alen BreathSmart HEPA
BreatheSmart HEPA تصفیه هوای خانگی به منظور بهبود کیفیت هوا طراحی شده است به طوری که حالت خودکار، هوشمندانه قدرت تصفیه کردن هوا را برای به دست آوردن بهترین کیفیت هوا تنظیم می کند.
 این دستگاه تصفیه کننده هوا هم زمان با تصفیه هوا عمر فیلتر را حداکثر کرده تا در انرژی و پول شما صرفه جویی شود.

قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوای آلن Alen BreathSmart HEPA

طراحی زیبا و شکیل تصفیه کننده هوا Alen BreatheSmart HEPA، کارکرد آرام و بدون صدا را در کنار حالت نور خاموش در هنگام خواب ارائه می دهد.
 پانل با قفل کودک و محافظ دریچه ایمنی کودک در تصفیه هوا الن BreatheSmart HEPA در نظر گرفته شده است که انتخاب آن را برای مکان هایی را امکان دسترسی کودکان به این دستگاه وجود دارد، مناسب می سازد.
قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوای آلن Alen BreathSmart HEPA
تصفیه هوای BreatheSmart HEPA از چهار فیلتر مجزا HEPA PURE، HEPA SIVER، HEPA FRESHPLUS و HEPA ODORCELL بهره می برد که مشتری بنا به نیاز می تواند یکی از آنها را انتخاب کند.
فیلتر ضد جرم یا HEPA SIVER به شیوه ای موثر باکتری های موجود در هوا، قارچ ها و ذرات حمل کننده ویروس ها را به دام می اندازد و از تعداد آنها می کاهد. فیلتر حذف بو یا HEPA ODORCELL به حذف و کاهش آلودگی ناشی از حیوانات خانگی و بوی بد می پردازد. فیلتر جاذب مواد سمی یا HEPA FRESHPLUS ترکیبات آلی فرار (VOCs) و سایر مواد شیمیایی را به دام انداخته و میزان آنها را در محیط کاهش می دهد و در نهایت فیلتر استاندارد یا HEPA PURE، برای جذب گرد و غبار و مواد حساسیت زا به کار می رود.
قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوای آلن Alen BreathSmart HEPA
نشانگر الکترونیکی تعبیه شده در این دستگاه تصفیه هوا به کاربر در مورد تعویض فیلترها در زمان و موقعیت مناسب کمک می کند. تایمری نیز برای راحتی هرچه بیشتر کاربران در نظر گرفته شده است که زمان بندی را برای خاموش کردن دستگاه میسر می سازد.
از دیگر قابلیت ها و کارایی های تصفیه هوای آلن BreathSmart HEPA برخورداری از از فن با 4 سرعت است که در سرعت یک: 4.24 مترمربع بر دقیقه، در سرعت دو: 5.2 مترمربع بر دقیقه، در سرعت سه: 6.4 مترمربع بر دقیقه و در سرعت چهار: 8.1 مترمربع بر دقیقه جریان خروجی هوا تولید می کند.

تصفیه هوا آلن Alen BreathSmart HEPA

تکنولوژی WhisperMax بکار رفته در تصفیه هوا آلن Alen BreathSmart HEPA این امکان را فراهم می کند تصفیه هوا بدون صدا انجام شود مانند یک ماشین ساکت که هوای شما را تمیز می کند.
پس اگر به دنبال یک تصفیه هوای خانگی با ویژگی و عملکرد عالی و همچنین مقرون به صرفه هستید، دستگاه تصفیه هوای Alen BreathSmart HEPA به شما پیشنهاد می شود.
تصفیه هوا آلن Alen BreathSmart HEPA
برای اشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید و دریافت قیمت تصفیه هوا آلن می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
تصفیه هوا آلن Alen BreathSmart HEPA

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر