۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro

هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro
نوع اتصال : با سیم
نوع رابط : 
USB 3.1
نوع حافظه رم : قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک : 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 4 ترابایت ، 5 ترابایت

معرفی هارد درایو اکسترنال  ADATA HD710 Pro

کمپانی ای دیتا که تولید کننده قطعات کامپیوتر در زمینه فلش مموری، حافظه اس اس دی، هارد اکسترنال می باشد که پس از اینکه توانست با هارد HD710 جایگاه خوبی در بازار به دست اورد مدل های به روز شده قدرتمند تر، مقاوم تر و با ظرفیت بیشتر روانه بازار کرده است. یکی از انها هارد اکسترنال HD710 Pro می باشد.
 هارد دیسک اکسترنال ADATA HD710 Pro طول عمر بالاتری نسبت به محصولات مشابه در بازار جهانی دارد و دارای فناوری G shock می باشد که انحصاری شرکت ای دیتا است. این سنسور زمانی که ضربه به هارد وارد می شود مانع اسیب رسیدن به اطلاعات هارد می شود.
معرفی هارد درایو اکسترنال  ADATA HD710 Pro
در مورد معرفی هارد درایو اکسترنال ADATA HD710 Pro می توان به این نکته اشاره کرد که حافظه های ذخیره سازی آن 1TB/2TB/4TB/5TB می باشد.
 هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro دارای ابعاد 21.5*98.5*133.3 میلیمتر برای هارد یک ترابایتی است و ابعاد 26.7*98.5*133.3میلیمتر را  برای هارد های دو ترابایتی ، چهار ترابایتی وپنج ترابایتی در نظر گرفته است.
برای بررسی بیشتر در مورد این محصول اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

طراحی و ساخت هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro

هارد دیسک ای دیتا ADATA HD710 Pro فضای زیادی برای ذخیره سازی تمام داده ها و اطلاعات در اختیار کاربر قرار می دهد. البته این میزان فضا بستگی به نیاز کاربران دارد و شما می توانید حافظه های 1، 2، 4 و یا 5 ترابایتی را متناسب با نیاز های  خود انتخاب کنید.
طراحی و ساخت هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro
طراحی و ساخت هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 به گونه ای است که نمای آن از یک روکش سلیکونی سخت با ساختار سه لایه پوشیده شده و به وسیله پوسته ای سخت از جنس پلاستیک درایو را در بر گرفته و آن را محکم نگه می دارد که در اصل ضربه گیر هم می باشد. این طراحی ظاهری آن را متمایز کرده است.
از نقاط قوت این محصول رابط USB3.1 است که اطلاعات را در کمترین زمان ممکن انتقال خواهد داد اگر این پورت را در لپ تاپ یا کامپیوترتان ندارید با سرعت پایینتری کار خواهد کرد.
هارد اکسترنال دیتا ADATA HV300 ظاهری با تکنولوژی پیشرفته و قابل استفاده در چهار رنگ آبی، قرمز، مشکی و زرد می باشد که رنگ مشکی تنها در ظرفیت 4 ترابایتی ارائه می شود.
 همچنین قدرت هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro در جذب و دفع ضربه آن‌قدر بالا است که استاندارد نظامی MIL-STD-810G  516.6 را دارد.
هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro
هارد ای دیتا مدل ADATA HD710  در برابر گرد و غبار مقاوم است و نمی گذارد حتی ذره ایی غبار به هارد نفوذ کند از دیگر مشخصه های این هارد قابلیت ضد اب بودن ان است که می توان به مدت یک ساعت در عمق 2 متری شناور باشد.
پس از مطالعه مشخصات هارد اسکترنال مدل ADATA HD710 Pro در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد خرید هارد می توانید به مقاله های سایت ایده برتر مراجعه نمایید.
همچنین برای دریافت قیمت این محصول یا خرید آن می توانید با کارشناسان ایده برتر به شماره 7027-021 تماس بگیرید.
هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر