۱۳۹۷ تیر ۹, شنبه

پیوند مهره گردن به کمک چاپگر سه بعدی

پیش از این نیز اخباری در مورد کاربرد پرینترهای سه بعدی در پزشکی اخباری را دریافت کرده بودیم. اگر شما هم به این شاخه از تکنولوژی علاقمند باشید، حتما می دانید که امکان تشخیص و درمان تومورهای سرطانی، بیماری های قلب، ریه و سوختگی های شدید به کمک پرینتر سه بعدی وجود دارد.
پیوند مهره گردن به کمک چاپگر سه بعدی

پیوند مهره گردن به کمک چاپگر سه بعدی

این بار این فناوری فوق العاده به کمک شخصی آمده که به مدت 7 سال از یک عارضه گردنی بسیار سخت رنج می برد. یک تومور بر روی عصب گردن این بیمار چهل ساله وجود داشت و باعث از کار افتادن گردن وی شدن بود.
انجام چندین عمل جراحی نیز عملا بی فایده بوده و کمکی به درمان شخص نکرده بودند. این تومور بدخیم دقیقا بر روی نخاع قرار گرفته بود و با درگیر کردن شش مهره از ستون فقرات را در ناحیه گردن، علاوه بر درد شدید و از کارافتادگی در این ناحیه، موجب بروز مشکلات تنفسی نیز شده بود.

پیوند مهره گردن به کمک چاپگر سه بعدی

سر انجام یک تیم پزشکی مسئولیت درمان این بیمار را پذیرفت. این تیم به رهبری پروفسور  Xiao Jian Yu ، بعد از بحث و مطالعه طولانی به این نتیجه رسیدند که به کمک یک چاپگر سه بعدی و ساخت مدل سه بعدی تومور، می توانند شانس بیشتری برای درمان بیمار داشته باشند.
پیوند مهره گردن به کمک چاپگر سه بعدی

پزشکان توانستند با اطلاعات سی تی اسکن و ام آر آی بیمار و نیز یک پرینتر سه بعدی پزشکی، مهره مصنوعی ستون فقرات را، دقیقا مطابق را سایز مهره بیمار بسازند. این تیم پزشکی متخصص پس از انجام تست های مکانیکی متعدد و شبیه سازی دقیق موفق به ساخت شش مهره از ستون فقرات و پیوند مهره گردن به کمک چاپگر سه بعدی شدند.
پیوند مهره گردن به کمک چاپگر سه بعدی
برای بیان بهتر موضوع باید گفت که ساختار استخوانی ساخته شده توسط چاپ سه بعدی، به دلیل داشتن ساختار منفذ دار و اسفنجی، با رشد طبیعی سلول های استخوانی هماهنگ است و نهایتا به استخوان جوش می خورد و حالت ترمیم شده مطلوب را به دست می آورد.
جراحی طولانی و پر از ریسک این بیمار، پس از 12 ساعت به پایان رسید و یک پیوند موفقیت آمیز استخوان مهره گردن را به کمک چاپ سه بعدی به دنیای پزشکی هدیه داد. 
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K

دیتا پروژکتور پاناسونیک DZ16K
تکنولوژی ساخت: DLP
وضوح تصویر: 1200*1920
شدت روشنایی: 16000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ16K

ویدئو پروژکتور PT-DZ16K با 43 کیلوگرم وزن و ابعاد کم از جمله ویدئو پروژکتورهای سبک و کوچک پاناسونیک برای فضاهای بزرگ محسوب می شود. از این مدل ویدئو پروژکتور پاناسونیک در سالن های بزرگ استفاده می شود.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ16K
در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ16K باید بگوییم که این مدل با پشتیبانی از رزولوشن Full HD تفکیک جزئیات بسیار خوبی را برای بیننده فراهم می کند. همچنین فاصله مناسب ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K بین 1.78 تا 2.54 متر می باشد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ16K دارای روشنایی 16000 لومنی می باشد که شرایط مناسبی را برای پخش در محیط های پرنور را فراهم می کند.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K
کنتراست این ویدیو پروژکتور 10000:1 می باشد و عملکرد خوبی در نمایش محتواهای مختلف دارد.
از قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K می توان به عمر لامپ 3000 ساعتی آن اشاره کرد.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ16K
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این ویدئو پروژکتور با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K با قابلیت های ویژه خود، ایده آل برای استفاده در فضاهای بزرگ و پرده های بزرگ می باشد و در عین حال وزن نسبتا کمی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ16K
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید

دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CD2120F-IS

دوربین مدار بسته بولت DS-2CD2120F-IS
نوع دوربین : دام
حالت لنز : ثابت
ولتاژ کار : 12 ولت
رزولوشن : 1080*1920
برد دید در شب : 30 متر

معرفی دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2120F-IS

دوربین مدار بسته DS-2CD2120F-IS یکی از دوربین های مدار بسته شرکت هایک ویژن می باشد که این دوربین از نوع دام است. بدنه فلزی این دوربین مدار بسته از دو تکه تشکیل شده است که به وسیله پیچ و مهره به هم متصل شده است.
معرفی دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2120F-IS
برای معرفی دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2120F-IS باید گفت که این دوربین مداربسته هایک ویژن ضد آب و گرد و غبار می باشد. از دیگر ویژگی های دوربین مدار بسته دام Hikvision می توان به زاویه دید 85 درجه ای آن اشاره کرد.

قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2120F-IS

دوربین مدار بسته دام DS-2CD2120F-IS هایک ویژن را می توانید هم به روی دیوار و هم سقف نصب کنید. همچنین این محصول که از بهترین انواع دوربین مدار بسته دام به شمار می رود این امکان را به شما می دهد که بدون اتصال آداپتور و تنها با همان کابل متصل شبکه جریان مورد نیاز دوربین را فراهم کرد.
قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2120F-IS
در ادامه قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2120F-IS می توان به امکان دید در شب اشاره کرد که برد آن 30 متر می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خریددوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2120F-IS با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CD2120F-IS

دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CD2120F-IS دارای لنزی ثابت می باشد و فاصله کانونی لنز آن 4 میلی متر است. در پایان باید گفت که رزولوشن این محصول 1080*1920 بوده و نرخ فریم بر ثانیه آن 30 می باشد.
دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CD2120F-IS
برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مدار بسته می توانید با شماره 73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید

دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن Hikvision DS-2CD2042WD-I

دوربین مدار بسته بولت DS-2CD2042WD-I
نوع دوربین : بولت
حالت لنز : فیکس
ولتاژ کار : 12 ولت
رزولوشن : 4 مگاپیکسل
برد دید در شب : 30 متر

معرفی دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CD2042WD-I

دوربین مدار بسته DS-2CD2042WD-I که محصول شرکت هایک ویژن می باشد، از سری دوربین های پرطرفدار این شرکت به شمار می رود. این دوربین مدار بسته به دلیل داشتن بدنه ضد آب، برای نصب در محیط های بیرونی بسیار مناسب است.
معرفی دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CD2042WD-I
برای معرفی دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CD2042WD-I باید گفت که جنس بدنه این مدل دوربین مداربسته هایک ویژن فلزی است و علاوه بر ضد آب بودن، خاصیت ضد گرد و غبار نیز دارد. 

قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CD2042WD-I

دوربین مدار بسته بولت DS-2CD2042WD-I هایک ویژن به تکنولوژی WDR مجهز می باشد. این تکنولوژی خنثی کننده نور است و باعث می شود که تصاویر در نور شدید، با کیفیت و شفاف ارائه شوند.
قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CD2042WD-I
در ادامه قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CD2042WD-I باید بگوییم که این دوربین مدار بسته بولت  از قابلیت POE نیز برخوردار است و تصاویر را با کیفیت 4 مگاپیکسل و وضوح بسیار عالی ضبط می نماید.

دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن Hikvision DS-2CD2042WD-I

دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن Hikvision DS-2CD2042WD-I با برد دید در شب 30 متر، بسیار کاربردی می باشد. 
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن DS-2CD2042WD-I با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.
دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن Hikvision DS-2CD2042WD-I
برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مدار بسته می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید

دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CD2142FWD-IS

دوربین مدار بسته بولت DS-2CD2142FWD-IS
نوع دوربین : دام
حالت لنز : ثابت
ولتاژ کار : 12 ولت
رزولوشن : 4 مگا پیکسل
برد دید در شب : 30 متر

معرفی دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2142FWD-IS

دوربین مدار بسته DS-2CD2142FWD-IS با ابعاد 82*111 میلی متر و وزن 500 گرم یکی از دوربین های مدار بسته شرکت هایک ویژن به شمار می رود. این از ویژگی های این دوربین مدار بستهقابلیت کنترل تشخیص حرکت می باشد.
دوربین_مدار_بسته_دام_هایک_ویژن_Hikvision_DS-2CD2142FWD-IS_3
برای معرفی دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2142FWD-IS باید گفت که این دوربین مداربسته هایک ویژن جهت حذف منبع تغذیه جداگانه از POE استفاده می کند.
دوربین مدار بسته دام Hikvision 2142FWD-IS دارای بدنه فلزی دو تکه می باشد که به وسیله ی پیچ به هم متصل شده اند.

قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2142FWD-IS

به وسیله دوربین مدار بسته دام DS-2CD2142FWD-IS هایک ویژن می توانید بدون اتصال آداپتور جریان مورد نیاز دوربین را از طریق همان کابل شبکه تامین کنید.
قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2142FWD-IS
همچنین این محصول که از بهترین انواع دوربین مدار بسته دام به شمار می رود دارای توان مصرفی 5.3 وات می باشد.
در ادامه قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2142FWD-IS می توان به رزولوشن 4 مگا پیکسلی آن اشاره کرد.
قابلیت ها و کارآیی های دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2142FWD-IS
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دوربین مدار بسته دام هایک ویژن DS-2CD2142FWD-IS با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CD2142FWD-IS

دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CD2142FWD-IS که ضد گرد و غبار و ضد آب است دارای میکروفون داخلی می باشد. در پایان باید گفت که این محصول دارای لنز ثابت می باشد و فاصله ی کانونی لنز 2.8 میلی متر می باشد.
دوربین مدار بسته دام هایک ویژن Hikvision DS-2CD2142FWD-IS
برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مدار بسته می توانید با شماره 73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید

دستگاه کپی رومیزی ریکو Ricoh


via

در دنیای امروز، با وجود گسترش کامپیوترها، هنوز هم استفاده از کاغذ اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین تا زمانی که کاغذ استفاده می شود، ماشین های اداری مانند دستگاه کپی نیز کاربرد خواهند داشت.

به همین دلیل نیز شرکت های تولید کننده دستگاه فتوکپی روز به روز به دنبال ارتقا و بهبود کیفیت آنها هستند. شرکت ریکو Ricoh از برندهای خوشنام در این حوزه است که به میزان قابل توجهی در بازار جای خود را پیدا کرده است.

 

دستگاه کپی رومیزی ریکو Ricoh

 

دستگاه کپی ریکو نیز همانند سایر برندها در دو مدل رومیزی و ایستاده طراحی شده اند. همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه کپی رومیزی ریکو به گونه ای طراحی شده است که بتوان از آن بر روی میز کار خود استفاده کرد اما در مدل های ایستاده، پایه دستگاه معمولا از چندین کشو تشکیل شده است.

 

دستگاه کپی رومیزی ریکو Ricoh

 

دستگاه کپی رومیزی می تواند در همه جا کاربرد داشته باشد، اما شاید قیمت دستگاه کپی رومیزی با نوع ایستاده آن متفاوت باشد که آن هم توجیه پذیر است.

خرید دستگاه کپی رومیزی ریکو Ricoh

همانطور که اشاره شد، تفاوت عمده ای که دستگاه کپی رومیزی ریکو با نوع ایستاده آن دارد، همان کشوها و یا در واقع پایه آن است که در مدل ایستاده هر کشو، مسئول نگهداری کاغذهایی با اندازه متفاوتی است.

 

خرید دستگاه کپی رومیزی ریکو Ricoh

 

معمولا در محل هایی که استفاده از دستگاه کپی زیاد است، از نوع ایستاده بهره می برند تا نیاز به تغییر دائمی برگه ها نباشد اما در جایی که این موضوع اهمیت ویژه ای ندارد، خرید دستگاه کپی رومیزی ریکو Ricoh توجیه پذیر است.

گذشته از این موارد، حضور دستگاه فتوکپی رومیزی ریکو به شما اطمینان می دهد که علاوه بر سرعت بالای کپی، کیفیت کار حفظ خواهد شد.

 

خرید دستگاه کپی رومیزی ریکو Ricoh

 

با وجود این ویژگی می توان به راحتی به دستگاه اعتماد کرد و کپی های خود را به آن سپرد. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فروش دستگاه کپی ریکو Ricoh توانسته به شناخت این برند در میان همه کمک فراوانی بکند.

در این حالت بسیاری از مشتریانی که از این برند استفاده می کنند رضایت کامل خود را اعلام نموده اند و با اطمینان از محصولات این برند استفاده می کنند.

قیمت مانیتور قابل حمل


via

همانطور که می دانید، زندگی امروزی همه ما به نوعی با انواع مانیتور گره خورده است. این موضوع اتفاق بدی نبوده و می توانیم از انواع آنها در بهتر کردن شرایط زندگی استفاده کنیم.

برای نمونه اگه شما از جمله افرادی هستید که نیاز به جابجایی مانیتور خود دار، می توانید با خرید یک مانیتور قابل حمل این نیاز را رفع کنید. بنابراین لازم به خرید مانیتورهای دیگر نیست و می توان از این مدل ها استفاده کرد.

 

قیمت مانیتور قابل حمل

 

قیمت مانیتور قابل حمل نیز همانند سایر تجهیزات به امکانات و ویژگی های آن بستگی دارد اما بطور کل می توانید در موضوعات مختلفی از آن بهره ببرید. اگر شما از جمله طرفداران بازی های رایانه ای هستید، می توانید با خرید مانیتور قابل حمل برای ps4 و یا سایر کنسول های بازی، به سادگی آن را جابجا کرده و مخصوصا در بازی های گروهی به دیداردوستان خود بروید و با آنها بازی را انجام دهید.

 

قیمت مانیتور قابل حمل

علاوه بر این، توجه داشته باشید که در این حالت قیمت مانیتور برای شما به صرفه تر نیز خواهد بود.

قیمت خرید انواع مانیتور قابل حمل

خرید مانیتور قابل حمل تنها برای انجام بازی های رایانه ای نبوده و بسیاری از کاربردهای آن در مکان های دیگر استفاده می شود.

نمونه های دیگر از مشاغل که در آن فروش مانیتور قابل حمل صورت می گیرد، می تواند برای استفاده جهت نمایش دوربین های مدار بسته باشد. برخی از فروشگاه ها و مکان ها، نیاز دارند تا همیشه یک مانیتور در کنار آنها وجود داشته و توسط آن دوربین های مداربسته خود را تماشا کنند.

قیمت خرید انواع مانیتور قابل حمل

 

اگر از این دسته از مشاغل نیز باشید، می توان گفت که قیمت مانیتور قابل حمل برای شما کاملا به صرفه بوده و توجیه اقتصادی دارد.

بنابراین اگر قبل از خرید نوع نیاز خود را مشخص کنید، بهتر می توان در خرید محصول تصمیم گیری کرد. شرکت ایده برتر که سابقه درخشانی در این زمینه دارد، قادر است تا بهترین قیمت خرید انواع مانیتور قابل حمل را به مشتریان خود ارائه کند و با استفاده از کارشناسان خود، در بخش خرید آنها به کمک مشتریان خود خواهد آمد.

 

قیمت خرید انواع مانیتور قابل حمل

 

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

فیلامنت LAYWOOD در پرینترهای سه بعدی


via

پیش از این، چند مورد از مواد مصرفی رایج در چاپگر سه بعدی را معرفی کردیم و خواص و قابلیت های هر یک را بیان نمودیم. در ادامه نوع دیگری از این مواد مصرفی را معرفی می کنیم که کاربرد زیادی دارد. 

فیلامنت LAYWOOD از یک رشته چاپگر 3D تشکیل شده است. این ماده در حقیقت مخلوطی از 40 درصد چوب و چسب پلیمر می باشد و در بیشتر پرینترهای سه بعدی ABS و PLA قابل استفاده می باشد.

فیلامنت LAYWOOD در پرینترهای سه بعدی

نوع چاپ LAYWOOD  مشابه چاپ فیلامنت PLA است و می تواند در دمای 175-250 درجه چاپ شود. لازم به ذکر است این فیلامنت در طول چاپ سه بعدی بوی چوب متصاعد می کند. همچنین قطعات ساخته شده با آن قابلیت برش، سمباده و رنگ شدن دارند.

معرفی فیلامنت LAYWOOD در پرینترهای سه بعدی

در ادامه معرفی فیلامنت LAYWOOD در پرینترهای سه بعدی باید گفت که این ماده، به فیلامنت چوب نیز شناخته می شود و مصارف زیادی دارد.

معرفی فیلامنت LAYWOOD در پرینترهای سه بعدی

شما می توانید با استفاده از آن در پرینت سه بعدی، قطعاتی را چاپ کنید که بسیار شبیه به مجسمه های چوبی باشند. این مدل های سه بعدی، قابل پرداخت و تغییر هستند و هنگام لمس و در دست گرفتن این مجسمه ها، حس لمس کردن قطعات چوب را خواهید داشت.

معرفی فیلامنت LAYWOOD در پرینترهای سه بعدی

علاوه بر اینها شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ترکیبات اصلاح شده فیلامنت WOOD، پودر بسیار ریز گیاه بامبو نیز وجود دارد و به همین علت سختی آن خیلی بیشتر از فیلامنت های پلاستیکی مثل PLA است.

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این ماده مصرفی می توان به سرعت سرد شدن مناسب، استقامت و سختی بالا، میزان چسبندگی مطلوب و ضد رطوبت بودن آن اشاره نمود.

معرفی فیلامنت LAYWOOD در پرینترهای سه بعدی

به همین علت LAYWOOD  برای افرادی که با سرعت بالا کار می کنند بسیار مفید و کاربردی است. همچنین به دلیل استحکام بالا، کاربر می تواند از قطعات پرینت شده به طور مستقیم استفاده نماید. جالب تر اینکه این قطعات چاپ شده، دوام بالایی دارند و حتی در طی 5 سال نیز تجزیه و نابود نخواهند شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

مرکز فروش کارتریج اچ پی HP


via

همانطور که می دانید، پرینترها و دستگاه های کپی از یک بخش مهم به نام کارتریج بهره می برند که وظیفه رساندن تونر را به کاغذ دارد.

اهمیت این بخش همانند خود دستگاه است به همین دلیل فروش کارتریج نیز یکی از مهمترین بخش ها در زمینه ماشین های اداری محسوب می شود. هر برندی سعی دارد تا سازگارترین قطعه را با توجه به محصولات خود طراحی و تولید کند.

مرکز فروش کارتریج اچ پی HP

 

کارتریج اچ پی نیز به همین شکل بوده و مورد استفاده پرینترهای این برند قرار می گیرد. اما نکته مهم اینجاست که اگر به یک مرکز فروش کارتریج اچ پی مراجعه کنید، شاید چندین نمونه از کارتریج را به شما معرفی نمایند.

 

مرکز فروش کارتریج اچ پی HP

 

برای نمونه کارتریج لیزری اچ پی که مشخصا برای پرینترهای لیزری استفاده می شود و یا کارتریج جوهر افشان اچ پی که در نمونه های جوهر افشان کاربرد دارد اما موضوع اینجاست که کارتریج خریداری شده فابریک باشد و یا می توان از نمونه های طرح نیز استفاده کرد.

مرکز فروش انواع کارتریج اچ پی HP

طبیعتا اگر در هنگام خرید کارتریج به فابریک بودن آن توجه کنید، می توان بدون نگرانی از آن استفاده کرد، اما در صورت انتخاب کارتریج طرح، نمی توان ضمانت داد که به خوبی کار خواهد کرد.

خرید کارتریج اچ پی HP  نیز به همین صورت خواهد بود که همیشه توصیه می شود برای جلوگیری از افت کیفیت چاپ و آسیب رسید به دستگاه، از نمونه های فابریک استفاده نمایید.

 

مرکز فروش انواع کارتریج اچ پی HP

 

برای رسیدن به این هدف، همیشه به دنبال مرکز فروش انواع کارتریج اچ پی معتبر و مجاز باشید تا این قطعات را بصورت گارانتی به شما عرضه کنند تا از هزینه ای که می کنید، اطمینان خاطر پیدا کنید.

در میان شرکت های بسیاری که به عنوان مرکز فروش کارتریج اچ پی فعال هستند، شرکت ایده برتر پارسیان توانسته به مشتریان خود این اطمینان را بدهد که می تواند اصالت محصولات خود را گارانتی کند.

 

مرکز فروش انواع کارتریج اچ پی HP

 

این مرکز فروش کارتریج در تهران تلاش می کند تا با آگاه سازی درباره این سخت افزار، به فروش محصولات فابریک بپردازد و از مشکلات ناشی از استفاده از نمونه های طرح جلوگیری نماید.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

بهترین اسکنر تحت شبکه


via

در دنیای دیجیتال امروز، همه سعی دارند تا از فناوری های جدید به جای کاغذ استفاده نمایند. اسکنر از جمله دستگاه های مفید در این زمینه است که می توان با استفاده از آن اسناد و مدارک را اسکن کرده و به فایل های کامپیوتری تبدیل کند.

بهترین اسکنر تحت شبکه

البته در این بخش نیز تنوع بسیاری در میان اسکنرها وجود دارد که در هنگام خرید اسکنر مورد توجه قرار می گیرند. مدل های مرسوم که در ادارات و منازل بیشتر استفاده دارند از نوع تخت هستند که قادرند هر برگه را جداگانه اسکن کنند.

به دلیل رشد شبکه های کامپیوتری و آسان تر شدن کارها، اسکنر تحت شبکه که نیز به طراحی و تولید می شود. با وجود این گزینه، اسکنر در میان کاربران به اشتراک گذاشته می شود و همه می توانند از آن استفاده کنند.

بهترین اسکنر تحت شبکه

یافتن بهترین اسکنر تحت شبکه کار چندان سختی بنظر نمی رسد و تنها لازم است که انواع آنها را با ویژگی های آنها بشناسید که البته همین موارد نیز در تعیین قیمت اسکنر تحت شبکه اثر گذارند.

خرید بهترین اسکنر تحت شبکه

امروزه شرکت های سازنده ماشین های اداری در تلاشند تا امکانات بروز را به این دستگاه ها وارد کنند اما همچنان استفاده از آن ها ساده تر شود.

بنابراین برای بسیاری از خریداران اسکنر، سادگی در کار با آن در کنار کیفیت مناسب دستگاه می تواند بهترین اسکنر تحت شبکه باشد.

خرید بهترین اسکنر تحت شبکه

با شناخت نیازهای خود از دستگاه و امکانات و ویژگی های آن، می توان بهترین را خرید که همه این موارد به اطلاع از نکاتی درباره خرید اسکنر حرفه ای منجر می شود.

پس از گذشتن از این موارد، شما می توانید دستگاه مورد نظر را خریداری کرده و در محل مورد نظر نصب نمایید.

خرید بهترین اسکنر تحت شبکه

شرکت ایده برتر پارسیان که مدت هاست در بخش فروش تخصصی ماشین های اداری فعالیت می کند، راهکارهای زیادی را می تواند به علاقمندان به خرید بهترین اسکنر تحت شبکه ارائه کند.

علاوه بر این، اگر در زمینه نحوه نصب اسکنر تحت شبکه با مشکل مواجه شدید، کارشناسان ایده برتر پارسیان آماده اند تا بصورت گام به گام آموزش های لازم را به شما عرضه کنند.

۱۳۹۷ تیر ۶, چهارشنبه

فیلامنت POM در پرینترهای سه بعدی


via

تکنولوژی چاپ سه بعدی مدتها است که از حیطه آزمایشگاه ها فراتر رفته و به صورت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر طراحی و ساخت این نوع پرینتر، مواد مصرفی آن نیز اهمیت ویژه ای دارد.

 

فیلامنت POM در پرینترهای سه بعدی

 

ماده مصرفی مورد استفاده در پرینتر سه بعدی به نوع کاربرد آن بستگی دارد و انواع مختلف چاپگر سه بعدی در صنعت، هنر، ورزش، پزشکی، طراحی داخلی و ... ماده مصرفی خاص خود را دارند.

حتما بخوانید: انواع مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی

معرفی فیلامنت POM در پرینترهای سه بعدی

فیلامنت POM یکی از مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی است. POM نام مستعار یکی ماده ای به نام پلی اکسی متیلن است که یک نوع رشته بسیار قوی با خواص شگفت انگیز می باشد.

معرفی فیلامنت POM در پرینترهای سه بعدی

این ماده استحکام زیادی دارد و باعث می شود که اشیاء مدل سازی شده با چاپگر سه بعدی را محکم و قوی باشند و چسبندگی بالایی داشته باشند. POM با PLA تفاوت دارد. این فیلامنت نیازی به سینی داغ ندارد و مقدار خیلی کمی تاب بر می دارد.

همچنین برای استفاده از آن نیازی به وجود فن خنک کننده نیست. قابلیت ها و ویژگی های POM بسیار شبیه به نایلون است اما نسبت به آن ساختار و استخوان بندی ضعیف تری دارد.

 

معرفی فیلامنت POM در پرینترهای سه بعدی

حتما بخوانید: فیلامنت PLA در پرینترهای سه بعدی

در ادامه معرفی فیلامنت POM در پرینترهای سه بعدی باید گفت که POM معمولا برای چاپ قطعات دقیق استفاده می شود. این فیلامنت برای ساخت قطعه هایی که به سختی بالا، اصطکاک کم و ثبات ابعادی نیاز دارند، بسیار خوب و ایده آل است.

معرفی فیلامنت POM در پرینترهای سه بعدی

در ادامه خوب است بدانید که برای استفاده از فیلامنت pom در صنعت، نیاز به پرینترهای سه بعدی دقیق با پایه های نازک است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی به دانش نامه تخصصی محصولات در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.