۱۳۹۸ آبان ۱۳, دوشنبه

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591n

پرینتر سوزنی لکسمارک +2591n
نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ :556 کاراکتر در ثانیه

معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 2591n

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591n برای چاپ فرم، فاکتور و اسناد اداری و بانکی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست و تمام انتظارات شما در چاپ با کیفیت و پرسرعت را برآورده می سازد. پس اگر قصد خرید پرینتر سوزنی برای اداره، انبار یا فروشگاه خود را دارید، برای آشنایی با ویژگی های این پرینتر با ما در ادامه متن همراه باشید.
معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 2591n
چاپگر سوزنی لکسمارک 2591n+ دارای 24 سوزن و رزولوشن 360*360 dpi است. با توجه به این مشخصات کیفیت، وضوح و میزان خوانایی موارد چاپ شده با این چاپگر سوزنی تضمین شده می باشد. در واقع می توان گفت که پرینتر سوزنی لکسمارک 2591n+ برای کسانی طراحی شده که کیفیت چاپ برایشان اهمیت بالایی دارد. البته توجه داشته باشید که در حالت کلی کیفیت چاپ پرینترهای سوزنی در مقایسه با پرینترهای لیزری و جوهر افشان پایین تر است که این موضوع به دلیل تفاوت در کاربرد پرینتر سوزنی است.
معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 2591n
یکی از مشخصات مهم پرینتر سوزنی لکسمارک +2591n توانایی این پرینتر در چاپ بر روی کاغذهای بزرگ و دارای عرض زیاد است. به طور دقیق تر در این زمینه باید بگوییم که این پرینتر سوزنی قادر به چاپ بر روی فرم های تک برگی و چند صفحه ای دارای خط برش (با عرض حداکثر 420 میلی متر)، فرم های به هم پیوسته (با عرض حداکثر 406 میلی متر) و برگه های تکی کاغذ (با عرض حداکثر 364 میلی متر) است و کاملاً برای چاپ فاکتور و اسناد اداری و بانکی می توان بر روی آن حساب باز کرد. پیشنهاد می کنیم در این رابطه مقاله «چاپگر سوزنی بانکی چیست؟» را مطالعه کنید.

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591n

پرینتر سوزنی مدل 2591n+ Lexmark در ابعاد 195 * 634 * 290 میلی متر و وزن 9.8 کیلوگرم ارائه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.
بر روی بدنه پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591n پورت USB (سازگار با USB 2.0) تعبیه شده که برای اتصال پرینتر به سایر دستگاه ها مانند کامپیوتر یا لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد. اما شاید بتوان ویژگی اصلی پرینتر لکسمارک 2591n+ را قابلیت استفاده از آن در شبکه های کابلی دانست که امکان اتصال آن به چند دستگاه مختلف را به صورت هم زمان فراهم می آورد. از این جهت این پرینتر سوزنی برای استفاده در محیط های کاری که به صورت گروهی و تیمی پیش می روند، انتخاب بسیار مناسبی است.
پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591n
در رابطه با سرعت چاپگر سوزنی لکسمارک 2591n+ نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه قادر به چاپ با سه سرعت متفاوت است. سرعت این پرینتر سوزنی در هنگام چاپ با بالاترین کیفیت برابر با 160 کاراکتر بر ثانیه، در هنگام چاپ سریع برابر با 480 کاراکتر بر ثانیه و در هنگام چاپ با بالاترین سرعت برابر با 556 کاراکتر بر ثانیه می باشد که برای یک چاپگر سوزنی با قابلیت چاپ عریض کاملاً مناسب به نظر می رسد.
نحوه کار چاپگر سوزنی مدل 2591n+ بدین ترتیب است که ابتدا ریبون جوهری بین سوزن های پرینتر و کاغذ (مانند کاربن) قرار می گیرد. پس از آن دستگاه با زدن ضربه از طریق سوزن ها به ریبون، عمل چاپ را بر روی کاغذ انجام می دهد. با توجه به این مکانیزم می توان گفت که ریبون نقش عمده ای در کیفیت عملکرد یک چاپگر سوزنی دارد و اگر از نوع مرغوب آن نباشد، مشکلات عمده ای را برای شما ایجاد می کند.

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591n

چاپگر سوزنی 2591n+ با ریبون مدل 11A3540 که یکی از مرغوب ترین ریبون های لکسمارک است، سازگار می باشد. این ریبون برای چاپ 4 میلیون کاراکتر کارایی دارد و از قابلیت شارژ مجدد جوهر نیز برخوردار است. از دیگر مشخصات چاپگر سوزنی 2591n+ Lexmark باید به امکان تهیه 5 کپی از سند در حال چاپ، مجهز بودن به 512 کیلوبایت حافظه داخلی، قابلیت چاپ بارکد و سازگاری با سیستم عامل های لینوکس و ویندوز (نسخه های 7، ویستا، XP و 2000) اشاره کنیم.
شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر سوزنی 2591n+ به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر راهنمایی های لازم در رابطه با خرید پرینتر سوزنی مناسب و مقرون به صرفه را به شما ارائه دهند.
پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2591n

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر