۱۳۹۸ آبان ۱۳, دوشنبه

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2580n

پرینتر سوزنی لکسمارک 2580n+
نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ : 618 کاراکتر در ثانیه

معرفی پرینتر سوزنی +nLexmark 2580

شاید برایتان پیش آمده که در محیط کارتان نیاز به اتصال پرینتر سوزنی به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان و استفاده از آن به صورت گروهی را دارید، اما به دلیل ضعف پرینتر سوزنی قادر به این کار نبوده اید. پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2580n برای استفاده در این شرایط یکی از ایده آل ترین انتخاب ها است و از قابلیت استفاده در شبکه بهره می برد. بنابراین با استفاده از این پرینتر سوزنی قادر خواهید بود تا از طریق چند کامپیوتر مختلف در محل کارتان به آن دسترسی داشته باشید و باعث سرعت بخشیدن به انجام کارها می شود.
معرفی پرینتر سوزنی +nLexmark 2580
کاربرد پرینتر سوزنی مدل 2580n+ Lexmark در محیط های بانکی، اداری و فروشگاهی است و می توان از آن در چاپ قبض، فرم، رسید، فاکتور و مواردی از این دست بهره برد. این پرینتر سوزنی بیشتر برای استفاده در محیط هایی مناسب است که به سرعت بالای چاپ نیاز دارند.
حداکثر سرعت چاپ چاپگر سوزنی لکسمارک 2580n+ برابر با 618 کاراکتر بر ثانیه است که باعث شده بتوان این دستگاه را یکی از سریع ترین پرینترهای سوزنی موجود در بازار دانست. همچنین این چاپگر سوزنی از قابلیت چاپ با سرعت های 400 کاراکتر بر ثانیه و 100 کاراکتر بر ثانیه نیز برخوردار است که متناسب با نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که بالاترین کیفیت چاپ پرینتر لکسمارک 2580n+ در سرعت 100 کاراکتر بر ثانیه حاصل می شود.
از آنجا که رزولوشن چاپگر سوزنی لکسمارک 2580n+ برابر با 240*144 dpi است و این دستگاه دارای 9 سوزن می باشد، می توان گفت که موارد چاپ شده با آن از کیفیتی معمولی برخوردارند. در حقیقت این چاپگر سوزنی بیشتر برای کسانی مناسب است که به دنبال چاپ سریع هستند و یک کیفیت چاپ معمولی نیز برای آن ها مناسب می باشد.

پرینتر سوزنی لکسمارک +nLexmark 2580

در رابطه با کاغذهای قابل استفاده در پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 2580n باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر سوزنی قادر به چاپ بر روی برگه های تکی با عرض حداکثر 215 میلی متر، فرم های به هم پیوسته با عرض حداکثر 254 میلی متر و فرم های تک برگی یا چند صفحه ای دارای خط برش با عرض حداکثر 297 میلی متر می باشد. پس اگر به دنبال پرینتر سوزنی برای چاپ در ابعاد معمولی هستید، چاپگر سوزنی لکسمارک +2580n برایتان مناسب خواهد بود.
سازگاری با ریبون با کیفیت و دارای قابلیت شارژ مجدد جوهر، یکی دیگر از ویژگی های پرینتر سوزنی 2580n+ Lexmark است. در این پرینتر سوزنی از ریبون مشکی 11A3540 استفاده شده که دارای طول عمری معادل با 4 میلیون کاراکتر می باشد و می توان آن را کارتریج پرینتر سوزنی در نظر گرفت. از این جهت تا مدتی طولانی به پرداخت هزینه بابت تعویض آن نیاز پیدا نخواهید کرد.
از دیگر مشخصات چاپگر سوزنی لکسمارک مدل 2580n+ Lexmark می توان به قابلیت آن در ارائه 5 کپی هم زمان از سند در حال چاپ اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی به چاپ چند باره از یک سند خاص را ندارید و با یک بار چاپ می توانید به 6 نسخه از آن دست یابید.


همان طور که اشاره شد، پرینتر سوزنی 2580n+ از قابلیت استفاده در شبکه برخوردار است. در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر سوزنی با سیستم عامل ویندوز (نسخه 7 و قدیمی تر) و لینوکس سازگار می باشد. همچنین این دستگاه به پورت USB نیز مجهز است که می توان از آن برای اتصال به کامپیوتر بهره برد.
برای دریافت قیمت پرینتر سوزنی لکسمارک مدل 2580n+ و همچنین خرید پرینتر سوزنی می توانید با شماره 7302-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر