۱۳۹۸ آبان ۱۳, دوشنبه

باسکول دیجیتال میزان الکترونیک دها مدل ME1068

باسکول دیجیتال میزان الکترونیک دها ME1068
نوع صفحه نمایش: LED
ظرفیت: 500 کیلوگرم

معرفی باسکول دیجیتال میزان الکترونیک دها ME1068

باسکول یکی از تجهیزات ضروری و پرکاربرد در انواع محیط های فروشگاهی و کارخانجات است که برای توزین اجناس سنگین و دارای ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. باسکول دیجیتال میزان الکترونیک دها مدل ME1068 یکی از انواع باسکول دیجیتال موجود در بازار می باشد که قابلیت توزین حداکثر 500 کیلوگرم را داراست و برای استفاده در میادین میوه و تره بار، عمده فروشی ها، صنایع کشاورزی، انبارها، فروشگاه ها، کشتارگاه های دام و طیور و... گزینه ایده آلی به شمار می آید.
این باسکول دیجیتال 500 کیلویی قابلیت توزین با دو واحد اندازه گیری پوند و کیلوگرم را دارد و دقت وزن کردن آن برابر با 200 گرم می باشد. بنابراین اگر دقت توزین برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، این دستگاه توقعات شما را برآورده می کند.
صفحه نمایش باسکول میزان الکترونیک دها ME1068 از سری نمایشگرهای ME10 است و یکی از ویژگی های مهم این باسکول به شمار می آید. از جمله قابلیت های این صفحه نمایش با کیفیت می توان به نمایش وزن (تا 7 رقم) و ساعت و تاریخ و درج در پرینت، مجهز بودن به شمارنده قطعات و 200 حافظه غیر مستقیم، امکان تعریف محدوده توزین جهت بسته بندی کالاها و صفر کننده اتوماتیک و دستی اشاره کرد. همچنین نمایشگر باسکول دیجیتال ME1068 قابلیت نمایش پارسنگ (توزین وزن خالص) در سه حالت خودکار، پی در پی و دستی را نیز دارد. پایه نمایشگر این باسکول در دو حالت ثابت و متحرک (با قابلیت تنظیم ارتفاع) قابل ارائه می باشد.
معرفی باسکول دیجیتال میزان الکترونیک دها ME1068

باسکول دیجیتال میزان الکترونیک دها مدل ME1068

صفحه بارگیر یا سینی باسکول دیجیتال میزان الکترونیک دها مدل ME1068 از جنس استنلس استیل است و دارای ابعاد 800*600 میلی متر می باشد. جهت محافظت این سینی در برابر آسیب هایی مانند ضربه و خراشیدگی، از روکشی از جنس رنگ پودری استفاده شده است. از همین جهت می توان از این باسکول در فضاهای روباز و محیط های دارای شرایط نامساعد بدون نگرانی بابت آسیب دیدن آن بهره برد.
باسکول 500 کیلویی مدل ME1068 برای کسانی طراحی شده که به دنبال یک باسکول دقیق، سریع، با دوام و دارای طول عمر بالا هستند. انرژی مورد نیاز باسکول ضد ضربه دیجیتال ME1068 هم از برق شهری و هم از باتری داخلی آن تأمین می شود. بدین ترتیب در مواقع رخ دادن قطعی برق، دستگاه از باتری تغذیه می کند و می توانید بدون نیاز به برق به کار با آن ادامه دهید.
یکی از مشخصات کاربردی باسکول میزان الکترونیک دها ME1068 مجهز بودن آن به خروجی RS232 می باشد که اتصال آن به دستگاه های دیگر را امکان پذیر کرده است. با استفاده از این پورت و کابل می توانید این باسکول دیجیتال را جهت انتقال اطلاعات به کامپیوتر یا جهت چاپ رسید به پرینتر متصل نمایید. ضمن اینکه برای نمایش بزرگتر ارقام، امکان اتصال نمایشگر دوم نیز به دستگاه وجود دارد.
باسکول دیجیتال میزان الکترونیک دها مدل ME1068

چنانچه قصد خرید باسکول میزان الکترونیک دها ME1068 را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع ترازو و باسکول دیجیتال را در اسرع وقت به شما ارائه دهند.
باسکول دیجیتال میزان الکترونیک دها مدل ME1068

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر