۱۳۹۸ آذر ۴, دوشنبه

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX480FD-A

لپ تاپ ایسوس UX480FD-A
سیستم عامل: دارد
پردازنده: Intel Core i7 8565U
سرعت پردازنده: 1.8GHz up to 4.6GHz
ظرفیت RAM: شانزده گیگابایت / LPDDR3
سایز مانیتور: 14 اینچ
هارد دیسک: 512 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GTX1050 GDDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX480FD-A

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX480FD-A برای کاربرانی طراحی شده است که مدت زمان زیادی از طول روز را در حال حرکت و جابجایی هستند و به یک لپ تاپ سبک و دارای قابلیت حمل آسان نیازمندند. این لپ تاپ از جمله لپ تاپ های سری زنبوک شرکت ایسوس است و با طراحی ظاهری ظریف و جذاب خود توانسته نظر کاربران را به سوی خود جلب کند. علیرغم طراحی ظاهری جمع و جور لپ تاپ ایسوسUX480FD-A  ، این لپ تاپ از سخت افزار مناسبی بهره می برد و به خوبی از عهده کاربری های عادی و مالتی مدیا بر می آید.
معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX480FD-A

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UX480FD-A 

لپ تاپ سبک ایسوس مدل Asus ZenBook UX480FD-A دارای ابعاد 323*225*17.9 میلی متر و وزن 1.6 کیلوگرم است. ضخامت 17.9 میلی متری این لپ تاپ باعث شده تا حمل و جابجایی آن به آسانی هر چه تمام تر صورت گیرد.
از جمله ویژگی های ظاهری لب تاپ ایسوس UX480FD-A باید به حاشیه های کم آن در اطراف صفحه نمایش اشاره کنیم. این نوع طراحی، جذابیت خاصی به لپ تاپ بخشیده و در حین کار با آن حس دلچسبی را به شما القا می کند. به طوری که تمام تمرکز شما به تصاویر نمایشگر جلب خواهد شد و می توانید از تصاویری با کیفیت و بزرگ لذت ببرید!
طراحی ظاهری ظریف لپ تاب ایسوس UX480FD-A باعث کاهش دوام و استحکام این لپ تاپ نشده است و شما می توانید با خیالی راحت بابت مقاومت بالای آن در برابر آسیب هایی مانند ضربه یا خراشیدگی، از این لپ تاپ در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX480FD-A

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX480FD-A برای کاربری مالتی مدیا گزینه ای ایده آل به شمار می رود؛ چرا که به صفحه نمایش و اسپیکرهایی با کیفیت و قوی مجهز است.
صفحه نمایش لپ تاب ایسوسUX480FD-A  از نوع 14 اینچی لمسی و IPS LCD است و تصاویر نمایش داده شده با آن دارای کیفیت فول اچ دی Full HD هستند. این صفحه نمایش به خصوص در نمایش طبیعی و زنده رنگ ها کارایی بالایی دارد و به همین جهت برای انجام کارهای گرافیکی بسیار مناسب است. ضمن اینکه شما می توانید بر روی صفحه نمایش لپ تاپ زنبوک ایسوس UX480FD-A  برای تماشای فیلم نیز حساب باز کنید!
لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ایسوس مدل Asus UX480FD-A دارای اسپیکری دوگانه با قابلیت پخش صدای استریو است که از فناوری SonicMaster ایسوس برای پخش و تقویت صدا بهره می برد. بنابراین می توانید با استفاده از این لپ تاپ به موسیقی های مورد علاقه خود با صدایی با کیفیت و شفاف گوش دهید!

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX480FD-A

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصه های لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX480FD-A را در طراحی منحصر به فرد و مدرن تاچ پد آن دانست! شرکت ایسوس از جدیدترین تکنولوژی های روز برای طراحی این تاچ پد بهره برده و امکان استفاده از آن به عنوان یک صفحه نمایش لمسی کوچک را ایجاد کرده است! شما می توانید همانند کار با گوشی موبایل یا تبلت خود، با تاچ پد لپ تاپ Asus UX480FD-A کار کنید. از جمله ویژگی های دیگر این تاچ پد می توان به قابلیت چند لمسی (تا چهار انگشت) اشاره کرد.


در رابطه با کیبورد لپ تاب Asus UX480FD-A نیز باید گفت که از آنجا که کلیدهای Num Pad از روی آن حذف شده اند (این کلیدها و کار با ماشین حساب از طریق تاچ چد امکان پذیر است)، سایر کلیدها دارای ابعاد بزرگی هستند و فاصله بین آنها بسیار مطلوب است. بنابراین در هنگام تایپ با آنها کمتر دچار اشتباه شده و کارهایتان با دقت بالاتری به پیش می رود. همچنین کیبورد لپ تاپ ایسوس مدل Asus UX480FD-A دارای نور پس زمینه نیز هست و استفاده از آن در شب و مکان های کم نور امکان پذیر می باشد.

 

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX480FD-A

باتری به کار رفته در لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX480FD-A از نوع 4 سلولی است و از میزان شارژدهی بسیار مطلوبی بهره می برد. شارژ کامل این باتری برای استفاده از لپ تاپ به مدت 4 تا 7 ساعت کفایت می کند و خیال شما را بابت شارژ گاه و بیگاه آن در طول روز راحت می نماید.
اما همان طور که اشاره شد لپتاپ ایسوسUX480FD-A  از سخت افزار مناسبی برخوردار بوده و به خوبی انتظارات شما در انجام فعالیت های روزمره و کاربری های عادی را برآورده می کند. حتی برای اجرای برنامه های نیمه حرفه ای و انجام بازی های گرافیکی نیز می توان بر روی این لپ تاپ حساب کرد.
برای کسانی که به دنبال اطلاعات دقیق تری از ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ ایسوس مدل Asus UX480FD-A هستند، باید به این نکته اشاره کنیم که این لپ تاپ به پردازنده مرکزی Core i7 اینتل مدل 8565U با فرکانس 1.8 تا 4.6 گیگاهرتز، کارت گرافیک GTX1050 GDDR5 ساخت انویدیا با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 16 گیگابایت و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت (فاقد هارد دیسک) مجهز می باشد. این مجموعه سخت افزاری عملکردی سریع و روان را برای شما به ارمغان می آورند؛ به طوری که در اجرای اکثر برنامه ها و بازی ها با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX480FD-A همراه با سیستم عامل ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی) ارائه می شود. از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به مجهز بودن آن به وب کم، بلوتوث داخلی و سنسور تشخیص چهره اشاره کرد.
اتصال دستگاه های دیگر به لپ تاب Core i7 ایسوسUX480FD-A  نیز به آسانی انجام می گیرد و شما می توانید از پورت های USB Type-C، USB 3.0، USB 2.0، HDMI و درگاه کارت خوان تعبیه شده بر روی کناره های بدنه این لپ تاپ برای این منظور استفاده کنید.


در مجموع می توان گفت که اگر به تکنولوژی روز دنیا علاقه مندید و در عین حال به یک لپ تاپ جمع و جور، سبک و مدرن برای انجام کارهای روزانه تان احتیاج دارید، لپ تاپ ایسوس UX480FD-A انتخاب بسیار مناسبی برای شما به حساب می آید.
برای کسب اطلاع در رابطه قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و همچنین خرید لپ تاپ ایسوس می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از این محصول را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های همین محصول، کاربران دیگر را در انتخاب لپ تاپ مورد نظر خود راهنمایی کنید.
لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX480FD-A

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر