۱۳۹۸ آبان ۱۳, دوشنبه

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma B

ترازو فروشگاهی توزین صدر Azma B
نوع صفحه نمایش: LED
ظرفیت: 50 کیلوگرم

معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر Azma B

اگر به یک ترازوی دیجیتال با کیفیت و مقرون به صرفه برای استفاده در واحدهای صنفی کوچک مانند سوپر مارکت ها، قنادی ها، میوه فروشی ها و محیط هایی از این دست احتیاج دارید، ترازوی فروشگاهی توزین صدر Azma B برای شما مناسب خواهد بود.
ترازو دیجیتال فروشگاهی توزین صدر Azma B دارای 56 حافظه مستقیم و غیر مستقیم است و به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات کالاها و اجناس پرفروش خود را در آن ذخیره کنید. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام وزن کردن اجناس و محاسبه قیمت کل، کارهایتان سریع تر انجام شود و مشتریان احساس رضایت بیشتری داشته باشند.
معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر Azma B
حداکثر وزن قابل اندازه گیری توسط ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma B برابر با 50 کیلوگرم بوده و امکان استفاده از این دستگاه توسط سه مشتری به صورت هم زمان وجود دارد. همچنین باید به میزان دقت وزن کردن این ترازو اشاره کنیم که برابر با 5 گرم است که کاملاً برای استفاده در محیط های فروشگاهی کوچک مناسب می باشد.
معرفی ترازو فروشگاهی توزین صدر Azma B
در هنگام انتخاب ترازو فروشگاهی توزین صدر Azma B توجه داشته باشید که این ترازو از قابلیت چاپ فاکتور و رسید برخوردار نیست و در حالت استاندارد فاقد امکان اتصال به پرینتر جانبی می باشد. پس این ترازو برای کسانی طراحی شده که به صدور فاکتور در کسب و کار خود احتیاجی ندارند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت درخواست شما، امکان ایجاد قابلیت اتصال به پرینتر جانبی و کامپیوتر بر روی ترازوی توزین صدر Azma B وجود دارد که باید درخواست خود را به صورت جداگانه ثبت نمایید.

ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma B

یکی از ویژگی های ترازوی فروشگاهی مدل Azma B مجهز بودن آن به صفحه نمایش LED سه بخشی و نمایش وزن، قیمت کالا و قیمت کل به صورت تفکیک شده است. این نوع طراحی باعث ارائه اطلاعات کامل به مشتری و جلب اعتماد او می شود. لازم به ذکر است که نمایشگر این ترازو قابلیت نمایش قیمت حداکثر تا 6 رقم، قیمت کل تا 7 رقم و وزن تا 6 رقم را دارد.
ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma B
ترازوی فروشگاهی دیجیتال توزین صدر Azma B از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بدنه این ترازو از پلاستیک فشرده و سینی آن از استیل ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر ضربه، خراشیدگی یا وارد آمدن فشار بیش از حد برخوردارند.
در رابطه با سینی ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma B باید به این نکته اشاره کنیم که در هنگام خرید دستگاه می توانید مدل آن را از میان سینی تخت یا لبه دار متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. در هر دو مدل ابعاد صفحه سینی برابر با 48 * 35 سانتی متر می باشد و برای قرار دادن اجناس بر روی آن فضای کافی در دسترس شما خواهد بود.
ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma B
انرژی مورد نیاز این ترازو فروشگاهی از برق شهری تأمین می شود؛ اما این ترازو به باتری داخلی قابل شارژ نیز مجهز می باشد. بنابراین در صورت رخ دادن قطعی یا نوسانات برق می توانید به کار با این ترازو ادامه دهید و از اتلاف وقت مشتریان و نارضایتی آنها جلوگیری کنید.
برای دریافت قیمت ترازوی میوه فروشی مدل Azma B و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ترازو متناسب با نوع کسب و کار خود به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید.
ترازوی فروشگاهی توزین صدر Tozin Sadr Azma B

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر