۱۳۹۸ آبان ۱۳, دوشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio fx-570EX

ماشین حساب کاسیو fx-570EX
تعداد ارقام: 12
منبع تغذیه: باتری قلمی R03
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-570EX

ماشین حساب fx-570EX یکی از ماشین حساب های مهندسی تولید شرکت کاسیو است که برای دانش آموزان رشته ریاضی و دانشجویان رشته های فنی مهندسی و علوم پایه انتخاب بسیار ایده آلی به شمار می آید.
محصولات برند کاسیو همواره از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده اند و در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار یا سقوط از ارتفاع کم مقاومت قابل قبولی از خود نشان می دهند. ماشین حساب کاسیو Casio fx-570EX نیز از این قاعده مستثنی نیست و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-570EX
ویژگی اصلی این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio توانایی آن در نمایش فرمول ها و توابع کاملاً مشابه با کتاب های درسی بر روی صفحه نمایش آن است. این ویژگی به یادگیری مطالب توسط دانش آموزان کمک زیادی می کند و به شما اجازه می دهد تا مشابه با حل معادلات در جزوه، با آنها با استفاده از این ماشین حساب کار کنید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-570EX
ماشین حساب کاسیو مدل Casio fx-570EX امکاناتی مانند انجام محاسبات کسری و آماری، کار با اعداد نمایی و لگاریتم، حل معادلات (حداکثر چهار مجهولی) و به دست آوردن ریشه ها، ذخیره مقادیر در حافظه و نمایش آنها به صورت لیست، کار با ماتریس ها، محاسبات برداری و مثلثاتی و حل معادلات دیفرانسیل و انتگرال را در اختیار شما می گذارد. به طور کلی می توان گفت این ماشین حساب مهندسی رومیزی تمام نیازهای شما در زمینه محاسبات علمی و مهندسی را برآورده می سازد.
توجه داشته باشید که ماشین حساب مهندسی کاسیو fx-570EX قابل برنامه ریزی نیست و امکان رسم نمودار با آن وجود ندارد.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-570EX

انرژی مورد نیاز ماشین حساب کاسیو مدل  fx-570EX از یک باتری قلمی (R03) تأمین می شود و قابلیت تغذیه از نور محیط برای این ماشین حساب مهندسی در نظر گرفته نشده است.
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، دکمه های پلاستیکی و خوش ساخت ماشین حساب کاسیو Casio fx-570EX است که کار با ماشین حساب را برای شما بسیار سریع و آسان می کنند. این دکمه ها از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار هستند و به مرور زمان از کیفیت عملکرد و روان بودن آنها کم نمی شود.
ماشین حساب کاسیو Casio fx-570EX
ماشین حساب علمی کاسیو fx-570EX دارای 552 تابع از پیش تعریف شده می باشد که با استفاده از آنها می توانید محاسبات خود را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید.
صفحه نمایش ماشین حساب مهندسی دانشجویی کاسیو fx-570EX قابلیت نمایش 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی را دارد و از وضوح و میزان روشنایی مناسبی بهره می برد. این صفحه نمایش به یادگیری بهتر مطالب کمک زیادی می کند و استفاده از این ماشین حساب را در شرایط مختلف از لحاظ نور محیط امکان پذیر می نماید.
ماشین حساب کاسیو Casio fx-570EX
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل fx-570EX را کسب نمایید. همچنین اگر به راهنمایی بیشتری در رابطه با انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود نیاز دارید، سؤالات خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه ثبت نمایید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.
ماشین حساب کاسیو Casio fx-570EX

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر