۱۳۹۸ آبان ۱۳, دوشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio fx-CG20

ماشین حساب کاسیو fx-CG20
تعداد ارقام: دارای 8 خط با قابلیت نمایش 21 کاراکتر در هر خط
منبع تغذیه: باتری نیم قلمی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-CG20

اگر به یک ماشین حساب حرفه ای برای انجام محاسبات علمی و مهندسی نیاز دارید، ماشین حساب کاسیو Casio fx-CG20 را مد نظر داشته باشید!
شاید بتوان مهم ترین مشخصه این ماشین حساب کاسیو را صفحه نمایش گرافیکی رنگی و با کیفیت آن دانست که امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. از جمله این امکانات می توان به رسم نمودارهای توابع بر روی تصاویر رنگی اشاره کرد که کاربرد بالایی به خصوص برای دانشجویان رشته های فنی و مهندسی دارد. به عنوان مثال شما می توانید انواع مختلفی از توابع را در دستگاه مختصات بر روی پس زمینه ای از یک تصویر واقعی رسم کنید یا منحنی هایی را که در محیط اطراف یا طبیعت پیدا می کنید، بر روی صفحه نمایش ماشین حساب خود بیاورید. لازم به ذکر است که بیش از 50 تصویر در ماشین حساب کاسیو Casio fx-CG20 بارگذاری شده اند.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-CG20
رنگ های طبیعی و فونت های خوانای ماشین حساب کاسیو مهندسی کاسیو fx-CG20 خواندن فرمول ها و نمودارها را برای شما آسان تر کرده و باعث می شود تا کار با اعداد و ارقام برایتان لذت بخش شود! همچنین این ماشین حساب قابلیت رسم نمودارهای آماری با استفاده از رنگ های متفاوت را دارد.
به طور کلی صفحه نمایش ماشین حساب صفحه رنگی کاسیو مدل fx-CG20 Casio توانایی نمایش 65 هزار رنگ را دارد و امکان نمایش خطوط، نمودارهای دایره ای و میله ای، محور مختصات و توابع مختلف بر روی آن وجود دارد. این صفحه نمایش از زاویه دید بسیار مطلوبی نیز برخوردار بوده و در شرایط مختلف از میزان وضوح آن کاسته نمی شود.
ماشین حساب کاسیو مهندسی دانشجویی کاسیو fx-CG20 به صورت خودکار هر جفت از پرانتزهای موجود در فرمول ها رنگ جداگانه ای را تخصیص می دهد. این ویژگی باعث خوانایی بهتر معادلات پیچیده و سریع تر انجام شدن محاسبات شما می شود.

ماشين حساب کاسیو Casio fx-CG20

ماشین حساب کاسیو Casio fx-CG20 از قابلیت نمایش فرمول های ریاضی به همان صورت نوشتاری در کتب درسی برخوردار است و به این صورت فهم مطالب پیچیده ریاضی را برای شما آسان تر می کند.
از جمله امکاناتی که ماشین حساب علمی کاسیو fx-CG20 در اختیار شما می گذارد می توان به انجام محاسبات کسری، برداری، مثلثاتی، جبری، ماتریسی، آماری و محاسبه انتگرال، فاکتوریل، ریشه n ام اعداد و... اشاره کرد. در واقع می توان گفت که این ماشین حساب مهندسی رومیزی قادر به انجام تمام محاسبات علمی و مهندسی مورد نظر شما و حل معادلات پیچیده می باشد. همچنین اساتید و دانشجویان می توانند با استفاده از ماشین حساب مهندسی کاسیو fx-CG20 مسائل مورد نظر خود را به صورت دلخواه طراحی و آنها را در ماشین حساب ذخیره نمایند.
امکان انجام محاسبات مالی، نمایش نتیجه محاسبات به صورت لیست و قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB از دیگر ویژگی های ماشین حساب رومیزی کاسیو fx-CG20 به شمار می آیند. علاوه بر این شما قادر هستید تا با اتصال این ماشین حساب به پروژکتور Casio Data نمودارها و معادلات خود را بر روی پرده و در ابعاد بزرگ به نمایش درآورید!
این ویژگی ها باعث شده تا بتوان ماشین حساب کاسیو مدل fx-CG20 را بهترین ماشین حساب مهندسی موجود در بازار دانست که برای اکثر دانش آموزان و دانشجویان رشته های فنی مهندسی، آمار و ریاضی وسیله ای کاربردی به حساب می آید.
شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب پیشرفته کاسیو fx-CG20 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب مهندسی کاسیو به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر