۱۳۹۸ آبان ۱۳, دوشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio DR-8420V

ماشین حساب کاسیو DR-8420V
تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: برق شهری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-8420V

استفاده از ماشین حساب های چاپگردار به شما این امکان را می دهد تا بلافاصله پس از اتمام محاسبات، نتایج آنها را چاپ کنید و بتوانید از آنها در اسناد مربوط به حسابداری فروشگاه یا شرکت خود استفاده کنید. این ماشین حساب ها شما را از نوشتن اعداد و ارقام بر روی کاغذ و مشکلات این کار مانند اتلاف وقت یا خطاهای احتمالی بی نیاز می کنند.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-8420V
ماشین حساب کاسیو Casio DR-8420V یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار است که به پرینتر مجهز می باشد و چاپ محاسبات انجام شده را برای شما امکان پذیر می کند. این ماشین حساب دارای ابعاد 369* 218*87 میلی متر و وزن 2.15 کیلوگرم است و یکی از ماشین حساب های مقاوم و با دوام برند کاسیو محسوب می شود. از این جهت استفاده از ماشین حساب پرینتردار کاسیو DR-8420V برای استفاده در انبارها، فروشگاه ها، کارگاه های تولیدی و محیط هایی از این دست کاملاً مناسب می باشد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-8420V
ابعاد این ماشین حساب چاپگردار کاسیو Casio و طراحی دکمه های آن به گونه ای است که در هنگام کار با آن حس کار با ماشین تایپ به شما دست می دهد! از این جهت می توانید با بالاترین سرعت ممکن و همانند تایپ حروف متنی با آن کار کنید. دکمه های ماشین حساب باچاپگر کاسیو مدل DR-8420V دارای فاصله ای بسیار مناسب با یکدیگر بوده و وارد کردن ارقام با آنها با کمترین میزان خطا انجام می شود.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب رومیزی کاسیو DR-8420V صفحه نمایش 14 رقمی و بزرگ آن است که امکان انجام محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ را برای شما فراهم می آورد. این صفحه نمایش دارای میزان روشنایی بالایی است و در شرایط مختلف از لحاظ نور محیط، از وضوح آن کاسته نمی شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DR-8420V

ماشین حساب کاسیو Casio DR-8420V

ماشین حساب کاسیو مدل Casio DR-8420V به شما اجازه می دهد تا محاسبات روزمره خود را با استفاده از چهار عمل اصلی انجام دهید و اعداد مورد نظر خود را در حافظه دستگاه ذخیره و از آنها در محاسبات خود استفاده کنید. برای این منظور باید با دکمه های MRC، MR، M- و M+ این ماشین حساب چاپگردار کار کنید.
در قسمت بالایی بدنه و در کنار محل قرارگیری رول کاغذ پرینتر در ماشین حساب حرفه ای کاسیو Casio DR-8420V چند سوئیچ تعبیه شده است که برای روشن و خاموش کردن پرینتر، تنظیم تعداد ارقام پس از ممیز و تعیین نحوه گرد کردن اعداد مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین حساب کاسیو Casio DR-8420V

انرژی مورد نیاز ماشین حساب کاسیو Casio DR-8420V از برق شهری تأمین می گردد و قابلیت استفاده از باتری یا تغذیه از نور محیط برای آن در نظر گرفته نشده است. البته با توجه به ابعاد و پرینتر قدرتمند به کار رفته در این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی، مصرف انرژی آن بالاتر از ماشین حساب های معمولی است.

مجهز بودن به دکمه های دو صفر و سه صفر، MU و سازگار بودن با رول کاغذ 55 میلی متری جهت چاپ محاسبات از دیگر مشخصات ماشین حساب ساده کاسیو Casio DR-8420V به شمار می آیند.
شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب چاپگردار کاسیو مدل DR-8420V و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع ماشین حساب فروشگاهی با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سؤالات ثبت شده شما در قسمت «نظرات» سایت ایده برتر و راهنمایی شما در انتخاب ماشین حساب مورد نظرتان هستند.
ماشین حساب کاسیو Casio DR-8420V

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر