۱۳۹۸ خرداد ۸, چهارشنبه

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2860

پرینتر اپسون WF-2860
قابلیت : پرینتر، کپی و اسکنر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 14 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 7.5 تصویر در دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون Epson WF-2860

این دستگاه یک پرینتر همه جانبه چند کاره است که برای از بین بردن نیازهای کاربران طراحی شده است.
از انجایی که همه قابلیت های پرینت، اسکن، کپی و فکس در یک دستگاه می باشد شرکت ها دیگر مجبور نیستند تعداد زیادی ماشین الات اداری تهیه کنند. این کار هم باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هم در هزینه ها می شود. 
از مهمترین مزیت های ان این است که در منزل می توان از آن به راحتی استفاده کرد زیرا هزینه های آن معقول و مقرون به صرفه می باشد.
معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون Epson WF-2860
در حقیقت این پرینتر جوهر افشان با ابعاد 41.65*50.29*25.4 سانتی متر و زن 6.35 کیلوگرمی کاملا برای گوشه قرار گرفتن در مزنل مناسب می باشد و جای زیادی را اشغال نمی کند همچنین به راحتی می توانید ان را جا به جا کنید.
پرینتر اپسون از تکنولوژی PrecisionCore پشتیبانی می کند که کیفیتی بهتر از عملکرد چاپگر های لیزری دارد.
از بهترین ویژگی های این پرینتر All in one داشتن صفحه نمایش 2.4 اینچی است که دیگر بدون نیاز به کامپیوتر و تبلت می توانید تصاویر خود را مشاهده کرده و چاپ کنید.
شما می توانید از طریق اتصال بی سیم Wi-Fi و USB 2.0 و Ethernet به پرینتر جوهرافشان Epson WorkForce 2860 Colour Inkjet Printer دسترسی پیدا کنید.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان Epson WF-2860

داشتن چاپ دورو از بهترین و مهم ترین نکته در مورد قابلیتهای پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2860 می باشد که برای کاربر صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در کاغذ را به همراه خواهد داشت.
از نقاط قوت پرینتر چهار کاره اپسون مدل Epson WF-2860 این است که عملکردی فراتر از چاپ جوهر افشان را برای شما به ارمغان می آورد.
کیفیت چاپ  یکی از ویژگی های قابل ذکر این پرینتر همه کاره می باشد زیرا توانایی چاپ با رزولوشن 4800*1200 dpi در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید را دارد.
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان Epson WF-2860
پرینتر جوهر افشان چهار کاره Epson WF-2860 با داشتن سرعت چاپی 14 تصویر برای چاپ سیاه سفید و 7.5 تصویر برای چاپ رنگی در هر دقیقه برای دفاتر کوچک اداری کاملا ایده آل است.
پرینتر چهار کاره اپسون Epson WF-2860 ماهیانه 5000 برگه A4 را پرینت می کند اما توصیه می شود ماهیانه 800 صفحه با آن پرینت گرفته شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-2860

در مورد مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WorkForce WF-2860 باید گفت که مواد مصرفی این پرینتر Claria Ink 202 می باشد.
کارتریج پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون مدل Epson WF-2860 شامل چهار مخزن کارتریج است که هر کدام به رنگ های سیاه و سفید، قرمز، زرد و آبی می باشد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-2860
ظرفیت استاندارد کارکرد کارتریج سیاه و سفید 210 صفحه و کارکرد کارتریج رنگی این پرینتر همه کاره 165 برگ می باشد.
برای پر کردن سیستم جوهر رنگ شما می توانید در هر زمان چاپ را متوقف کنید و فقط جوهر رنگ مورد نظر خود را جایگزین و یا پر کنید.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2860
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2860 با ویژگی های محافظتی زیست محیطی و استاندارد انرژی ENERGY STAR سازگار است و دوستدار محیط زیست می باشد.
از دیگر امکانات پرینتر چهار کاره رنگی مدل اپسون WF-2860 داشتن سینی تغذیه خودکار 30 برگی است که کاربر می تواند یک دسته از برگه های خود را به راحتی در سریعترین زمان ممکن کپی یا اسکن کند.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2860
خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.
شما کاربران می توانید برای خرید پرینتر جوهر افشان با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2860
دسترسی سریع

کولر گازی دیواری اجنرال 30000 OGENERAL ASGA30FUTA



کولر گازی اجرنال 30000 مدل ASGA30FUTA
برچسب مصرف انرژی: B
شرایط کارکرد: حاره ای
نوع کمپرسور: اسکرال
ظرفیت سرمایشی/گرمایشی: 30000 BTU/h

معرفی کولرگازی اجنرال OGENERAL ASGA30FUTA

کولر گازی سرد اجنرال ASGA30FUTA توانایی تغییر سرعت کمپرسور بر اساس دمای هوا را دارد و در حالت سرمایش می تواند با صرفه جویی در مصرف برق، دمای اتاق را به گونه ای مناسب تنظیم کند.
این کولر گازی که محصول شرکت اجنرال OGENERAL می باشد، از جمله کولر گازی های کم مصرف با توان 30000 BTU/h می باشد.
کولر گازی اسپیلت مدل ASGA30FUTA دارای برچسب مصرف انرژی B می باشد.
کولر گازی ASGA30FUTA از کمپرسور اسکرال بهره می برد و با عملکرد سرمایشی یکی از بهترین انتخاب ها برای مشتریانی است که می خواهند محیط وسیعی را خنک سازند و کیفیت و مصرف بهینه انرژی اولویت آن ها است.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی OGENERAL ASGA30FUTA

حداکثر طول لوله کشی در این محصول برابر با 28 متر و حداکثر ارتفاع لوله کشی 15 متر می باشد.
ابعاد یونیت داخلی کولر گازی دیواری اجنرال 30000 OGENERAL ASGA30FUTA برابر با 340*1150*280 میلی متر و ابعاد یونیت خارجی آن 370*970*914 میلی متر می باشد.
شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی OGENERAL ASGA30FUTA
همچنین باید به این نکته اشاره کرد که موقعیت نصب این محصول بر روی دیوار است.
از لحاظ شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی OGENERAL ASGA30FUTA دارای وزن یونیت داخلی 17 کیلوگرم و یونیت خارجی 77 کیلوگرمی می باشد.

مشخصات فنی اسپلیت اجنرال OGENERAL ASGA30FUTA

کولر گازی OGENERAL ASGA30FUTA دارای فیلترهای یون بو زدا می باشد که این فیلتر با استفاده از اکسیداسیون و کاهش اثرات یون تولید شده توسط سرامیک، بوهای تولید شده را از بین می برد.
فیلتر عصاره سیب به وسیله عنصر اسید فنیک ذرات ریز را تجزیه کرده و گرده غیر قابل مشاهده قارچ ها و جانوران ریز و مضر را توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر می کند و از رشد آن ها جلوگیره کرده و در نتیجه این ذرات غیر فعال می شوند.
در کولر گازی اجنرال ASGA30FUTA از پخش کننده های بزرگ و مجزا برای چرخش جریان هوا استفاده شده است که این سیستم ها می توانند طی تنظیماتی 6 مرحله ای در کنار نوسان خودکار پره ها، باد و جریان هوا را همزمان در هر دو سمت افقی و عمودی به جریان بیاندازند.
اسپلیت ASGA30FUTA از گاز مبرد R410a که سازگار با محیط زیست است برای سرمایش استفاده می کند.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر اجنرال OGENERAL ASGA30FUTA

از دیگر ویژگی های اسپیلت اجنرال ASGA30FUTA می توان به تایمر برای خاموش کردن دستگاه به طور کامل، تنظیم خودکار جریان هوا، تجهیز شدن به کارکرد در حالت قوی که سبب می شود پخش جریان هوا حداکثری شده و جریان هوا تا فاصله 15 متری اشاره کرد.
ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر اجنرال OGENERAL ASGA30FUTA
همچنین چرخش خودکار پره ها با نوسان به بالا و پایین و قابلیت روشن شدن مجدد خودکار کولر گازی پس از قطع موقت از دیگر مزایای کولر گازی اینورتر اجنرال OGENERAL ASGA30FUTA می باشد.
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید این کولر گازی با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

کولر گازی دیواری اجنرال 30000 OGENERAL ASGA30FUTA

اسپلیت اجنرال مدل ASGA30FUTA از کمپرسور اسکرال برند تکامسه آمریکا ساخته شده اند و در کشور تایلند مونتاژ می شوند. این مدل توانایی پوشش یک مساحت 42 تا 60 متر مربعی را دارد.
در کولر گازی دیواری اجنرال 30000 OGENERAL ASGA30FUTA حالت Sleep یا خواب در نظر گرفته شده است تا در هنگامی که شما خواب هستید، بدون خاموش کردن دستگاه، دما را به تدریج تغییر دهد.
برای آشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید و دریافت قیمت کولرهای گازی اجنرال می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کولر گازی دیواری اجنرال 30000 OGENERAL ASGA30FUTA

گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 با ظرفیت 64 گیگابایت



گوشی موبایل نوکیا 6.1
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 3000 میلی‌ آمپر
پردازنده: Octa-core
سایز صفحه نمایش: 5.5 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا 6.1

شرکت نوکیا که از  قدیمی‌ترین شرکت های تولید کننده در زمینه موبایل در جهان است. بعد از گذشت چند سال با حمایت شرکت HMD دوباره به بازارهای جهانی برگشته و موبایل های اندروید خوبی را به بازار ارائه کرده است.
سری جدید موبایل نوکیا 6.1 بدهکار به گوشی های طراحی نسل پیشین خود است استفاده از فلز و استحکام بی مانند آن در همه سری های این گوشی قابل رویت است.
معرفی گوشی موبایل نوکیا 6.1
در ادامه معرفی گوشی موبایل می توان به این نکته اشاره کرد که این نسخه بروز شده موبایل 60 درصد دارای عملکرد بهتری نسبت به مدل های قدیمی خود می باشد به این معنی که زمان کمتری برای بارگذاری و اجرای برنامه ها نیاز دارد و شما می توانید از سرعت اجرای سریع برنامه ها لذت ببرید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 6.1

آلمینیوم مورد استفاده در گوشی نوکیا 6.1 از سری 6000 است و که از نوع آلمینیوم بسیار مقاوم می باشد و در صنایع هوا و فضا نیز کاربرد دارد.
بدون این که پوشش این گوشی موبایل تحت تاثیر خط و خش قرار گیرد به راحتی می توانید به فعالیت های سنگین روزانه خود بپردازید و از آن لذت ببرید.
با توجه به انحناهای ظریف به کار رفته در Nokia 6.1 تاثیر زیادی در زیبایی آن داشته که برای کاربران خیلی چشم گیر می باشد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 6.1
پنل جلوی آن با ساختار محافظ گوریلا گلس با انحنای 2.5D ساخته شده است. به هر حال توصیه می شود که یک لایه گلس محافظ LCD نیز بر روی این صفحه نمایش استفاده کنید.
گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 با وزن 172 گرم نسب به مدل های گوشی میان رده چندان ظریف نیست اما با این حال کار کاربر با آن راحت است.
در کل می توان گفت که nokia 6.1 از بدنه صیقلی و طراحی گوشه های گرد استفاده کرده و رنگ خطوط و شیارها کاملا مشخصی دارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 6.1

گوشی موبایل نوکیا 6.1 دارای صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن بسیار عالی Full HD 1080*1920 معادل 403 پیکسل در هر اینچ می باشد این نمایشگر برای فعالیت های مختلف از جمله بازی کردن، نوشتن پیام و وب گردی بسیار مناسب است.
همچنین پنل نمایشگر از نوع IPS LCD است و با Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود و توانایی ارائه 16 میلیون رنگ را دارد.
این صفحه نمایش از نظر کیفیت عملکرد و تولید روشنایی وضعیت مطلوبی دارد در بررسی های انجام شده این گوشی در شرایط تابش نور و محیط های باز به راحتی قابل مشاهده می باشد.
صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 6.1
پانل ال سی دی این محصول از نسبت تصویر استاندارد 16:9 استفاده می کند و هیچ گونه بریدگی در آن مشاهده نمی شود.
همچنین یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در بخش عمودی در وسط قاب پشتی جای گرفته است.
دوربین جلوی گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 برابر با 8 مگاپیکسل بوده و سلفی های بسیار خوبی را در محیط های روشن با جزییات عالی و رنگ های خوب به ثبت می رساند.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 6.1

گوشی نوکیا 6.1 از تراشه Snapdragon™ 630 با پردازنده هشت هسته ای Cortex A-53 بهره می برد که با سرعت 2.2 گیگاهرتز امکان پردازش کارهای سنگین و حرفه ای را دارد.
این گوشی موبایل اندروید از حافظه داخلی 64 گیگابایتی برای سیستم عامل و نصب برنامه ها استفاده می کند و می توان ان را با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 128 مگابایت افزایش داد.
سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 6.1
بنابراین شما قادر خواهید بود عکس ها و برنامه های بیشتری را بر روی گوشی خود ذخیره و استفاده کنید.
 گوشی موبایل Nokia 6.1 از یک باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر استفاده می کند این باتری توانایی شارژ دهی 16 ساعته را به هنگام صحبت کردن و گوش دادن موسیقی دارد.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 6.1

استفاده از سیستم عامل Android 8.1 در کنار قابلیت ارتقا این نسخه به طور منظم در طی دو سال اینده یک تجربه استفاده آسان را با کارایی بسیار بالا در اختیار کاربر می گذارد.
در بررسی های انجام شده بر روی موبایل نوکیا 6.1 می توان گفت که این سیستم عامل هماهنگی بسیار خوبی با سخت افزار این گوشی دارد و سرعت اجرای برنامه ها بسیار خوب می باشد.
قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 6.1
سیم کارت هیبریدی گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 با ظرفیت 64 گیگابایت از نوع نانوسیم می باشد و همچنین گوشی Nokia 6.1 دو سیم کارته است.
در قاب پشتی این گوشی لنز دوربین ، چراغ فلش دوگانه و حسگر اثر انگشت در یک بخش بیضی شکل با نوار نارنجی قرار گرفته اند می توان گفت که طراحی قاب این گوشی هوشمند بسیار زیبا و لوکس می باشد.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 با ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 با ظرفیت 64 گیگابایت با توجه به سلیقه کاربر از رنگ های زیبا و دلچسب مشکی، سفید و آبی استفاده کرده است.
بهبود طراحی، چیپست ارتقاء یافته و پشتیبانی از شارژ سریع از جمله قابلیت هایی بودند که بسیاری از افراد را در خصوص این گوشی هیجان زده کرد.
گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 با ظرفیت 64 گیگابایت
در یک کلام می توان گفت هر چند موبایل مدل Nokia 6.1 یک از گوشی های میان رده بازار می باشد که با توجه به مشخصات و قیمت مقرون به صرفه آن می تواند طیف وسیعی از مخاطبان را در بر بگیرد.
برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی های موبایل می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.
گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 با ظرفیت 64 گیگابایت

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750



پرینتر اپسون WF-2750
قابلیت : پرینتر، کپی و اسکنر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 1رو 13.7 برگ بر دقیقه - 2 رو 6.5 برگ بر دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 1رو 7.3 برگ بر دقیقه - 2 رو 4.5 برگ بر دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون Epson WF-2750

پرینتر چهارکاره جوهر افشان اپسون مدل WF-2750 یک چاپگر جوهر افشان همه کاره، بی سیم و تمام عیار برای دفتر خانگی یا مصارف منزل شما است پرینتر اپسون مدل WF-2750 جز پرینتر های مقرون به صرفه و معقول محسوب می شود.
درباره معرفی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750 باید بگوییم این پرینتر چند منظوره، سریع و قابل اعتماد است و همه نوع عملکرد چاپ، کپی، اسکن و فکس با اتصال اترنت برای دفاتر خانگی شما فراهم می کند.
پرینتر جوهر افشان با ابعاد 42.41*55.88*23.11 میلی متر و وزن 6.6 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است که جای زیادی از دفتر کار شما را نخواهد گرفت.
معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون Epson WF-2750
پرینتر اپسون از تکنولوژی PrecisionCore پشتیبانی می کند که کیفیتی بهتر از عملکرد چاپگر های لیزری دارد.
به علاوه صفحه نمایش 2.2 اینچی بر روی پرینتر Epson WF-2750 به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به کامپیوتر و تبلت به راحتی بتوانند تصاویر را مشاهده، انتخاب و یا چاپ کنند.
شما می توانید از طریق اتصال بی سیم Wi-Fi و USB 2.0 به پرینتر جوهرافشان Epson WorkForce WF2750 Colour Inkjet Printer دسترسی پیدا کنید.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان Epson WF-2750

در مورد کارایی های پرینتر جوهر افشان Epson WF-2750 می توان به این نکته اشاره کرد که امکان پرینت داپلکسر (Duplexer) را برای شما فراهم کرده است که صرفه جویی در کاغذ مصرفی تا 50٪ درصد و صرفه جویی در زمان با گزینه چاپ خودکار دو طرفه ممکن می شود.
از نقاط قوت پرینتر چهار کاره اپسون مدل Epson WF-2750 این است که عملکردی فراتر از چاپ جوهر افشان را برای شما به ارمغان می آورد تکنولوژی PrecisionCore مورد استفاده در این پرینتر با تراشه های چاپی با تراکم بالا می تواند 40 ملیون نقطه در ثانیه با دقت بالا ایجاد کند و خروجی های حرفه ای با سرعت چشمگیر تولید کند.
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان Epson WF-2750
کیفیت چاپ یکی از ویژگی های قابل ذکر این محصول می باشد زیرا داری توانایی چاپ با رزولوشن 4800*1200 dpi در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید را دارد.
چاپ سریع چاپگر WF-2750 با سرعت 13.7 ppm برای چاپ سیاه سفید و 7.3 ppm برای چاپ رنگی برای دفتر خانگی و دفاتر کوچک اداری کاملا ایده آل است.
پرینتر چهار کاره اپسون Epson WF-2750 ماهیانه 3000 برگه A4 را پرینت می کند اما توصیه می شود ماهیانه 800 صفحه با آن پرینت گرفته شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-2750

در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WorkForce WF-2750 باید گفت که مواد مصرفی این پرینتر مقاوم در برابر آب است کارتریج فوق العاده بزرگ DuraBrite پس از چاپ فوری خشک می شود و از ایجاد لک جلوگیری می کند.
مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون مدل Epson WF-2750 شامل چهار مخزن کارتریج است که هر کدام به رنگ های سیاه و سفید، قرمز، زرد و آبی می باشد.
ظرفیت استاندارد کارکرد کارتریج سیاه و سفید 175 صفحه و کارکرد کارتریج رنگی این پرینتر همه کاره 165 برگ می باشد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-2750
تمام پرینترهای جوهر افشان ساخت شرکت اپسون با کارتریج های جوهر اصل Epson کار می کنند و جوهرهای ثانوی ممکن است به دستگاه آسیب برسانند.
برای پر کردن سیستم جوهر رنگ شما می توانید در هر زمان چاپ را متوقف کنید و فقط جوهر رنگ مورد نظر خود را جایگزین و یا پر کنید.
برای اطلاع از تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750

 جوهر افشان چهار کاره اپسون WF-2750 با ویژگی های محافظتی زیست محیطی و استاندارد انرژی ENERGY STAR سازگار است و دوستدار محیط زیست می باشد.
از دیگر ویژگی های پرینتر چهار کاره رنگی مدل اپسون WF-2750 می توان به به سینی تغذیه خودکار ADF اشاره کرد که با تکیه بر این قابلیت 30 برگ را بدون تنظیم دستی می توانید چاپ کنید.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750
قیمت و خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.
شما کاربران می توانید برای دانستن کارتریج پرینتر جوهر افشان یا خرید پرینتر جوهر افشان با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite



موبایل هوآوی Mate 10 lite 
رنگ : آبی، طلایی و مشکی
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعت
پردازنده: Quad-Core 
سایز صفحه نمایش: 5.9 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Mate 10 lite

اگر می خواهید با هزینه مناسب و مقرون به صرفه گوشی موبایل با عملکرد خوب و قابل قبول در اختیار داشته باشید می توانید از این غول تکنولوژی چینی میت 10 لایت با چهار دوربین و نمایشگر فول اچ دی لذت ببرید.
این شرکت چینی از چهار سری میت های خود با نام میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین و گوشی مورد نظر ما میت 10 لایت رو نمایی کرده است.
اصول استفاده از کلمه لایت در گوشی ب منظور نسخه ساده شده عملکرد یک محصول پیشرفته است ولی واقعا اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم این گوشی چیزی از هم رده های خود کم ندارد بلکه ویژگی خاص خود را نیز دارد.
معرفی گوشی موبایل هواوی Mate 10 lite
گوشی HUAWEI Mate 10 lite باز کردن قفل از طریق چهره را ممکن ساخته است این یک ویژگی جالب و جذاب است که به شما امکان می دهد تا گوشی خود را تنها با نگاه کردن به آن باز کنید و به سادگی در دوربین جلویی لبخند بزنید تا چهره شما را تشخیص داده و صفحه را در میلی ثانیه باز کند.
در ادامه معرفی گوشی موبایل هواوی Mate 10 lite باید بگوییم که استفاده از سیستم عامل استفاده از سیستم عامل Android 7.0 یک تجربه استفاده آسان را با کارایی بسیار بالا در اختیار کاربر می گذارد تا کاربر اجرای هر چه روان تر برنامه ها را شاهد باشد.
در بازار گوشی هوشمند جهانی، گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite یک گوشی میان رده با قیمت مناسب با ظاهر مدرن و امروزی و مشخصات فنی خوب و با کیفیت است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Mate 10 lite

کمپانی هواوی در این فبلت میت 10 لایت برخلاف سری مدل میت 10 و میت 10 پرو که بدنه ای شیشه ای داشتند از طراحی مینیمالیستی با بدنه آلومینیومی یک پارچه و لبه گرد و منحنی بهره برده است.
یکی از مزایای استفاده از فلز در بدنه کاهش جذب کثیفی بر روی بدنه است دیگر دلیلی ندارد نگران کثیف شدن بدنه گوشی خود باشید.
پانل نمایشی Full view این گوشی نمایی مدرن را برای شما به ارمغان می آورد که یک محصول پریمیوم را برای شما تداعی می کند.
نمایشگر هواوی 10 لایت از شیشه منحنی 2.5D است که قاب پشتی بدنه به صورت یکدست و یکنواخت طراحی شده است با دردست گرفتن این گوشی به کاربران احساس لوکس می دهد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Mate 10 lite
یکی از نکاتی که می توان در طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Mate 10 lite به آن اشاره کرد رعایت تقارن در طراحی آن است قاب پشتی این گوشی دارای دوربین دوگانه عمودی، فلاش دوگانه LED و قراری گیری اسکن اثر انگشت دقیقا بر روی خط تقارن می باشد.
این گوشی با ابعاد 156.2 * 75.2 * 7.5 میلی متر گزارش شده است، به راحتی بدون ایجاد خستگی بر روی دست می نشیند و طراحی خوبی دارد.
در پایان می توان گفت که از نظر کیفیت طراحی و متریال مورد استفاده در موبایل هواوی Mate 10 lite بالاتر از قیمت خود می باشد و این بار هواوی برای این گوشی میان رده سنگ تمام گذاشته است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Mate 10 lite

گوشی موبایل Mate 10 lite شامل یک نمایشگر 5.9 اینچی است که یک تجربه شگفت انگیز از نمایش را در کنار ظرافت دستگاه ارائه می دهد. 
این نمایشگر به شکلی تحسین برانگیز تقریبا تمام بدنه (89 درصد) را گرفته و هر دو طرف لبه های موبایل را پوشش می دهد. 
 HUAWEI Mate 10 lite گوشیاز نمایشگر IPS با رزولوشن Full HD پشتیبانی می کند. وضوح تصویر یا رزولوشن صفحه نمایش این فبلت چینی 1080*2160 پیکسل می باشد و نسبت تصویر آن 18:9 است.
این نسبت بدنه موجب شده است که این محصول کمی کشیده تر از سایر گوشی بازار باشد و به طبع شاهد حاشیه کمتری در این گوشی خواهیم بود تا بخش اعظمی از محتواهای تولیدی را به بهترین نحو به نمایش بگذارد.
کمپانی هواوی در موبایل Mate 10 Lite در بالای دو دوربین سلفی سنسورهای نور و Proximity، اسپیکر تماس، فلش دوربین سلفی و یک LED طراحی کرده است.
صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Mate 10 lite
گوشی هواوی Mate 10 Lite به چهار دوربین، دو عدد در پشت و دو عدد در جلو مجهز شده است. تصاویر و ویدئوها را با بالاترین وضوح و رنگ های غنی ضبط می کند. 
دو دوربین پشتی از ترکیب دو لنز 16 MP با یک لنز 2 MP استفاده می کند، این ترکیب به منظور شناسایی عمق میدان می باشد دو دوربین جلویی نیز ترکیبی از دو لنز 13 MP و 2 MP است.
دوربین این گوشی میت 10 لایت قادر است ویدیوهایی با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند
به طور کلی صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Mate 10 lite در مقایسه با مدل های هم رده خود کیفیت بالاتری دارد و با در نظر گرفتن قیمت گوشی می توان از نقاط قوت آن به شمار آورد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل HUAWEI Mate 10 lite

درباره ی سخت‌ افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Mate 10 Lite باید بگوییم که سیستم عامل آن اندرویدی نوقا با نسخه ی 7.1 اوریو است که البته در آینده نزدیک مانند برادرانش به اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری EMUI 8 مجهز خواهد شد.
 این گوشی موبایل اندرویدی، دارای یک باتری بسیار قدرتمند با ظرفیت 3340 میلی آمپر در ساعت می باشد و این باتری بزرگ نسبتا راضی کننده می باشد.
با یک بار شارژ باتری این گوشی هواوی می تواند برای حدود ده ساعت اجرای ویدیو، 9 ساعت وب گردی و 10 ساعت مکالمه کافی باشد. این باتری در بازه زمانی 30 دقیقه ای حدود 33 درصد باتری را پر می کند.
سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل HUAWEI Mate 10 lite
بنابراین می توان به این نکته اشاره کرد که باتری 3340 mAh می تواند به مدت دو روز با یک استفاده معمولی دوام بیاورد.
در موبایل Mate 10 lite از لیتوگرافی 16 نانومتری و هشت هسته ای Kirin 659 با سرعت 2.36 GHz برای سیستم عامل و نصب برنامه ها در بدنه خود استفاده می کند.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Mate 10 lite

تلفن همراه هواوی HUAWEI Mate 10 lite از حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی برخوردار است که که از ویژگی های مثبت میت 10 لایت می باشد. حتی می توانید با نصب کارت حافظه تا 256 گیگابایت دیگر نیز به حافظه آن اضافه کنید.
حافظه داخلی دستگاه در همان ابتدا 51.5 گیگابایت را برای اجرای روان تر و سریعتر برنامه ها در اختیار کاربر قرار می دهد این حافظه با عملکرد نرم و روان اجرای نیمه سنگین برنامه ها را به همراه دارد.
قابیلت های گوشی موبایل هواوی Mate 10 lite
یکی از روابط کاربری مهم پرچمدار هواووی App Twin است که این امکان را به کاربر می دهد که از هر اپلیکیشن دو نسخه داشته باشد.
با این فبلت دیگر نگران چشم های خود نباشید هواووی در بخش تنظیمات خود قابلیت فیلتر کردن رنگ های آبی را دارد شما می توانید رنگ ها را متناسب با سلیقه خودتان تغییر دهید.

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y5 Prime 2018 DRA-LX2 در رنگ طلایی، آبی و مشکی تولید و روانه بازار شده است.
هم چنین از گوشی موبایل مدل HUAWEI Mate 10 lite می توانید انتظار اجرای بازی های نیمه سنگین را داشته باشید.
گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite
از نظر شرکت ایده برتر پارسیان گوشی Mate 10 Lite از ساخت و پرداخت بهتری برخوردار شده است.
در یک کلام می توان گفت Mate 10 lite یک گوشی بسیار خوب با امکانات گسترده می باشد که از سیستم عامل و دوربینی فوق العاده بهره می برد.
گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Mate 10 lite

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018



موبایل هوآوی Y3 Prime 2018  
رنگ : طلایی، سفید و خاکستری
حافظه داخلی: 8 گیگابایت
RAM: یک گیگابایت
نوع باتری: باتری لیتیوم یون با ظرفیت 2280 میلی‌ آمپر ساعت
پردازنده: Quad-Core 
سایز صفحه نمایش: 5.00 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018 

این گوشی هوشمند سری Y3 هواوی با نمایشگر بزرگ 5 اینچی با طراحی چشمگیر و اشغال کمترین فضا، به شما احساسی خواهد داد که انگار یک پنجره به سوی دنیایی دیگر را در دستانتان گرفته اید.
موبایل هواویY3 Prime 2018  یک گوشی میان رده و اقتصادی شرکت هواوی محسوب می شود که مشخصات سخت افزاری این گوشی مناسب برای انجام کارهای روزمره کاربران می باشد.
همچنین این مدل در رنگ های خاکستری ، سفید و طلایی  تولید و عرضه شده اند که این امکان را به کاربران میدهد که متناسب با سلیقه خود رنگ را انتخاب کنند.
معرفی گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018
در ادامه معرفی گوشی موبایل هواویY3 Prime 2018  باید بگوییم که از موبایل های قیمت مناسب برند هواوی است که با عملکرد و کیفیت مناسب خود باعث شد که این گوشی چینی خیلی زود توجه علاقه مندان به گوشی موبایل ارزان قیمت را جلب کند.
موبایل هواوی Y3 Prime 2018  از گوشی های دوسیم کارته می باشد این سیم کارت های با سایز میکرو خود از شبکه های 4G/3G/2G  پشتیبانی می کند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018 

 طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018 DRA-LX2 نظر گرفته برای آن تا حدودی شبیه به سایر گوشی های هواوی در این میزان رده قیمتی است و به عبارت دیگر معمولی است. 
بدنه گوشی موبایل هواوی وای 3 پرایم کاملا از جنس پلاستیک ساخته شده و یک پارچه است بدین معنا که امکان جداسازی درب پشت دستگاه و دسترسی به باتری امکان پذیر نمی باشد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018
هیچ گونه دکمه فیزیکی در زیر صفحه نمایش این گوشی زیبای هواوی مشاهده نخواهید کرد طراح آن تنها به آوردن آرم Huawei بسنده کرده است.
ابعاد این گوشی موبایل 145.1 *73.7 * 9.5 میلی متر با وزن 175 گرم گزارش شده است که به راحتی در دست جای می گیرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Y3 Prime 2018

 در موبایل وای 3 پرایم 2018 از پانل نمایش 5 ابنچی LCD IPS استفاده کرده است که دلیل این انتخاب را می توان بهره مندی از قابلیت تصاویر اچ دی پلاس دانست.
صفحه گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018 اگرچه بدون حاشیه نیست اما چیزی حدود 64.4 از کل مساحت پنل را در اختیار دارد که در بین گوشی های میان رده مقادیر قابل قبولی است.
رزولوشن صفحه نمایش این گوشی چینی 480*854 پیکسل می باشد که نسبت تصویر در این گوشی 16:9 است این میزان وضوح تصویر می تواند تصاویری با کیفیت بالا به معرض نمایش میگذارد.
گوشی هواوی Y3 Prime 2018 دارای یک دوربین عقب بزرگ 8 مگاپیکسلی بوده که توجه هر ببیننده ای را به خود جلب می کند که مجهز به قابلیت پردازش HDR پس از گرفتن عکس می باشد.
صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Y3 Prime 2018
علاوه بر این موبایل با یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی با فلاش Selfie Toning، شما را قادر به گرفتن عکس های سلفی دیدنی در نور کم می کند.
شرکت هواوی برای گوشی  Y3 Prime 2018 یک چراغ فلش LED FVHD در دوربین اصلی بهره برده است که کیفیت عملکردی دوربین را بالا می برد.
لازم به ذکر است که دوربین این گوشی از ضبط ویدیو HD با فریم 30 تصویر در هر ثانیه پشتیبانی به عمل می آورد.
می توان به این نکته اشاره کرد که که حالت Eye Comfort گوشی هواوی Y3 Prime 2018 به طور خودکار بیشتر نور آبی را فیلتر می کند و از شدت آن بر روی چشمان شما در زمان استفاده می کاهد.
در نهایت می توان گفت ک کیفیت دوربین اصلی این گوشی هواووی متناسب با توجه به قیمت دستگاه مناسب است. بنابراین دوربین اصلی با کیفت بالا یکی از نقاط مثبت  گوشی Huawei Y3 2017 محسوب می شود.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018

درباره ی سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018 باید بگوییم که سیستم عامل  پیش فرض اندروید به نسخه ی 8.1 اوریو است از ویژگی های این سیستم عامل  می توان به قابلیت استفاده از سویس های شبکه اجتماعی،  پشتیبانی از زبان فارسی و سویس های گوگل اشاره کرد.
سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Y3 Prime 2018
 این گوشی موبایل اندرویدی، از یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت 2280 میلی آمپر بر ساعت تغذیه می کند باتری گوشی در حالت معمولی توانایی نگهداری یک روز شارژ را دارد که شارژدهی نسبتا خوبی در اختیار کاربران می گذارد.
در موبایل Y3 Prime 2018 پردازنده ی 4 هسته ای Mediatek MT6737M است که چهار هسته پردازشگر مرکزی از مدل Cortex-A7  هستند که با سرعت فرکانس 1.1GHz می توان گفت از قدرت پردازش مطلوبی برخوردار می باشد.

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018

از دیگر قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018 رم 1 گیگابایتی است که فضای ذخیره تعبیه شده برای گوشی موبایل هواوی وای 3 پرایم 8 گیگابایت است.
قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018
لازم به ذکر است که دستگاه از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی به عمل می‌آورد و با نصب رم میکرو اس دی می‌توان فضای ذخیره سازی آن را تا سقف 128 گیگابایت افزایش داد.
گزینه قابل اتصال موبایل هوآوی Y3 Prime شامل ، بلوتوث، 3G و 4G می باشد.

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018

این محصول برای مشاهده ی فایل های ویدئویی و تصاویر هم از نظر بلندی صدا و هم از نظر وضوح تصویر از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد.
هم چنین از گوشی هواوی Y3 Prime انتظار اجرای بازی های سنگین را نداشته باشید این گوشی توانایی زیادی برای نصب و اجرای اپلیکیشن ها سنگین ندارد و به انجام کار های روزانه بسنده کنید.
گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018 DRA-LX2 – رنگ طلایی
در مجموع سه نقطه قوت طراحی خوب و قابل قبول ، دوربین اصلی مناسب و قیمت مقرون به صرفه از نکات مثبت این گوشی می باشند.
در یک کلام می توان گفت Y3 Prime 2018 یک گوشی میان رده بسیار خوب می باشد که از سیستم عامل و دوربینی فوق العاده بهره می برد.
گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y3 Prime 2018 DRA-LX2 – رنگ طلایی

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y5 Prime 2018 DRA-LX2 – رنگ طلایی



موبایل هوآوی Y5 Prime 2018 DRA-LX2 
رنگ : طلایی
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت
نوع باتری: باتری با ظرفیت 3020 میلی‌ آمپر ساعت
پردازنده: Quad-Core Cortex-A53 CPU
سایز صفحه نمایش: 5.45 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Y5 Prime 2018 DRA-LX2

موبایل هواوی Y5 Prime 2018 DRA-LX2 از گوشی های دوسیم کارته شرکت هواوی است.
گوشیHUAWEI Y5 Prime 2018  در واقع نسخه به روز شده ی Y5 2017 می باشد که یک گوشی میان رده به حساب می آید.
همچنین تنوع رنگی این گوشی موبایل در رنگ های مشکی ، آبی و طلایی می باشد.
در ادامه معرفی گوشی موبایل هواوی Y5 Prime 2018 DRA-LX2 باید بگوییم که از موبایل های قیمت مناسب برند هواوی است و با در نظر گرفتن قیمت و مشخصات فنی که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت ارزش خرید را دارد.
معرفی گوشی موبایل هواوی Y5 Prime 2018 DRA-LX2

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y5 Prime 2018 DRA-LX2

از طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y5 Prime 2018 DRA-LX2 پیداست که طراحی در نظر گرفته برای آن تا حدودی شبیه به سایر گوشی های هواوی در این میزان قیمت است و به عبارت دیگر معمولی است.
جنس بدنه ی گوشی موبایل هواوی وای 5 پرایم 2018 از پلاستیک است و با ابعاد 8.3 × 70.9 × 146.5 میلی‌متری که دارد بسیار خوش دست و راحت می باشد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل HUAWEI Y5 Prime 2018 DRA-LX2

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Y5 Prime 2018

کمپانی هواوی در موبایل وای 5 پرایم 2018 از صفحه نمایش LCD با تکنولوژی IPS استفاده کرده است که دلیل این انتخاب را می توان قابلیت ها و امکانات گوشی در نظر گرفت.
وضوح تصویر یا رزولوشن صفحه نمایش این گوشی چینی 720*1440 پیکسل می باشد.
گوشی هواوی Y5 Prime 2018 دارای دوربین 13 مگاپیکسلی است و علاوه بر این یک دوربین دیگر هم در جلوی گوشی با سنسور 5 مگاپیکسل وجود دارد.
به طور کلی صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Y5 Prime 2018 در مقایسه با Y5 2017 کیفیت بالاتری دارد و با در نظر گرفتن قیمت گوشی می توان از نقاط قوت آن به شمار آورد.
صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Y5 Prime 2018

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Y5 Prime 2018

درباره ی سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل HUAWEI Y5 Prime 2018 باید بگوییم که سیستم عامل آن اندروید به نسخه ی 8.1 اوریو است.
 این گوشی موبایل اندرویدی، دارای یک باتری با ظرفیت 3020 میلی آمپر در ساعت می باشد و یک تراشه ی 28 نانومتری که ساخت شرکت تایوانی مدیاتک را دارد
در موبایل Y5 Prime 2018 پردازنده ی 4 هسته ای 1.5 Cortex-A53 است که در کنار تراشه ی 28 نانومتری می توان گفت از قدرت پردازش مطلوبی برخوردار می باشد.
سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل HUAWEI Y5 Prime 2018

قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y5 Prime 2018

از دیگر قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y5 Prime 2018 رم 2 گیگابایتی و قابلیت 4g در شبکه موبایل است.
تلفن همراه هواوی Y5 Prime 2018 DRA-LX2 از حافظه داخلی 16 گیگابایتی و حافظه رم 2 گیگابایتی برخوردار است که می توان با نصب کارت حافظه‌ microSD تا 256 گیگابایت فضای اضافی ایجاد کرد.
قابیلت های گوشی موبایل هواوی Y5 Prime 2018

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y5 Prime 2018 DRA-LX2 – رنگ طلایی

گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y5 Prime 2018 DRA-LX2 – رنگ طلایی کاربری راحتی دارد و برای استفاده روزانه مناسب است.
این گوشی موبایل اندرویدی برای مشاهده ی فایل های ویدئویی و تصاویر هم از نظر بلندی صدا و هم از نظر وضوح تصویر از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد.
هم چنین از گوشی هواوی Y5 Prime انتظار اجرای بازی های سنگین را نداشته باشید.
در واقع باید گفت که این تلفن همراه برای کسانی که با هزینه ی کم می خواهند به تمامی امکانات یک گوشی در حد متوسط دسترسی داشته باشند، مناسب است.
گوشی موبایل هوآوی HUAWEI Y5 Prime 2018 DRA-LX2 – رنگ طلایی

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP Pro 6230



پرینتر اچ پی 6230
قابلیت: چاپ
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 18 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 10 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان HP Pro 6230 

پرینتر جوهرافشان Officejet Pro 6230 جز پرینترهای جوهر افشان رنگی و محصول شرکت اچ پی HP است.
در ادامه معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان HP Pro 6230 باید گفت که امکان چاپ روی گستره ی وسیعی از رسانه ها شامل کاغذ عکس، کاغذ، کارت، پاکت نامه و عکس هایی در ابعاد 10*15 سانتی متر را دارد.
این پرینتر جوهر افشان با حداکثر ظرفیت سینی ورودی برای عکس کاغذی 60 برگه، کاغذ 225 برگه، کارت 60 برگه، پاکت نامه 15 برگه و عکس هایی در ابعاد 10*15سانتی متری 60 برگه دارد که نیازهای شما را تامین می کند. 
معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان HP Pro 6230
 پرینتر جوهر افشان HP Officejet Pro 6230 با قابلیت اتصال 1 الی 3 کاربر طراحی شده است. کاربران از طریق اتصالات سیمی و بی سیم، USB، AirPrint و شبکه می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.
 با پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی 6230 اسناد رنگی حرفه ای خود را با کیفیت بالا با هزینه اندک پرینت بگیرید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اچ پی Pro 6230

این پرینتر اچ پی توانایی ارائه حداکثر رزولوشن چاپی 600*1200 نقطه بر اینچ  را در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید ارائه می دهد.
همچنین سرعت چاپ HP Pro 6230 در حالت سیاه و سفید برای کاغذ A4 برابر 14 ثانیه و در حالت رنگی برای همین فرمت 17 ثانیه می باشد.
قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اچ پی Pro 6230
مهمترین ویژگی پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP Officejet Pro 6230 توانایی پرینت ماهیانه 15000 برگ است که برای کاربران بسیار مهم و قابل توجه است.
از دیگر قابلیت ها و کارایی های پرینتر تک کاره اچ پی 6230 می توان به چاپ دو رو اشاره کرد که هم به صورت استاندارد و هم به صورت خودکار می باشد.
این پرینتر جوهرافشان اچ پی برای کار در شرایط سخت مورد آزمایش قرار گرفته و انتظار یک عملکرد عالی از آن می رود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان HP Pro 6230

برای خرید کارتریج این پرینتر جوهرافشان و همچنین کارتریج های برندهای دیگر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان HP Pro 6230
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان HP Pro 6230 شامل یک کارتریج برای رنگ سیاه و یک کارتریج برای حالت رنگی است.
از بهترین ویژگی های این کارتریج ها این است که از نوع تعویضی HP 95 Tri-Color ،HP 98 Black و HP 99 Photo می باشند.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP Pro 6230

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP Pro 6230 دارای حافظه پرینتر 128 مگابایتی و یک سینی کاغذ 225 ورق می باشد.
با مشخصه های ابعاد 385*464*145 میلی متر و وزن 5.1 کیلوگرم این محصول برای کاربران قابل حمل بوده و جای زیادی از میز کارشان را اشغال نمی کند.
پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP Pro 6230
در حقیقت برای کسانی مناسب است که به یک چاپگر جمع و جور با ویژگی های بسیار مناسب در حین حال ارزان قیمت نیاز دارند.
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر جوهرافشان HP Pro 6230 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.
پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP Pro 6230

قیمت مانیتور ال جی 24 اینچ

بنظر می رسد، در دنیای امروز، در هر مکانی حداقل یک نوع مانیتور بکار رفته است. البته هنگامی که از مونیتور سخن به میان می آید، بیشتر نمایشگرهایی مدنظر است که برای کاربری هایی مانند استفاده برای کامپیوتر بکار می روند.
به هر حال هر چه که باشد، برندهای مختلفی نمونه های متنوعی را تولید نموده اند که می توانید از آنها بهره مند شوید. از جمله این برندها که تخصص فراوانی در این زمینه دارد، مانیتور ال جی LG است.
شرکت ال جی LG  محصولات مختلفی را با ویژگی های متنوعی روانه بازار کرده است که تفاوت عمده آنها می تواند در اندازه باشد. برای مثال مانیتور ال جی 24 اینچ به دلیل اندازه کوچکی که دارد می تواند برای کاربردهای مختلف مناسب باشد.
قیمت مانیتور ال جی 24 اینچ

قیمت مانیتور ال جی 24 اینچ

البته موضوع اندازه بر روی قیمت مانیتور نیز تاثیرگذار است اما باید توجه داشت که فناوری های هر رده از محصولات با هم تفاوت دارد. برای مثال قیمت مانیتور ال جی 24 اینچ با مانیتوری با همین اندازه ولی با فناوری های جدیدتر برابر نیست و ممکن است کمتر باشد.
به هر حال، قیمت مانیتور ال جی نیز مانند همه محصولات وابسته به عوامل بسیاری است. بنابراین می توانید قبل از خرید، نیاز خود را از یک مانیتور مشخص کرده و برای مثال ببینید که آیا مانیتور  24 اینچ ال جی مناسب کار شماست یا خیر.
قیمت مانیتور ال جی 24 اینچ

قیمت خرید انواع مانیتور 24 اینچ ال جی LG

مقایسه قیمت هنگام خرید مانیتور ال جی LG اتفاقی است که همیشه می افتد و همه خریداران انتظار دارند تا هزینه ای که پرداخت می کنند به میزان ارزش کالا باشد که این امری کاملا منطقی است.
خوشبختانه وجود رقابت در میان برندهای مختلف نیز توانسته به میزان قابل توجهی قیمت خرید انواع مانیتور 24 اینچ ال جی و سایر برندها را کاهش دهد. بنابراین تنها کافیست به یک مرکز خرید مانیتور مراجعه کرده و آنها را با هم مقایسه نمایید. البته این مقایسه نیاز به کمی دانش فنی دارد و می بایست منطقی صورت پذیرد، برای نمونه نمی توان قیمت مانیتور ال جی 19 اینچ را با قیمت مانیتور ال جی 20 اینچ در یک رده قرار داد.
قیمت خرید انواع مانیتور 24 اینچ ال جی LG
به هر حال با نگاهی به بازار، خواهید دید که شاید تنوع قیمت نیز بالا باشد اما کافیست برای جلوگیری از هر گونه هزینه اضافی، مرکز خرید مانیتوری را پیدا کنید که نمایندگی رسمی محصولی که قصد خرید آن را دارید باشد.
مجموعه ایده برتر پارسیان که در زمینه مانیتور تخصص زیادی دارد، وبسایت فروشگاهی خود را با این هدف راه اندازی کرده است که همه بتوانند دسترسی یکسانی به محصولات داشته باشند. در این وبسایت شما می توانید قیمت مانیتور 24 اینچ ال جی را در کنار ویژگی های دیگر آن ببینید و حتی با فروشگاه های دیگر نیز مقایسه کنید.
قیمت خرید انواع مانیتور 24 اینچ ال جی LG
با نگاهی به ویژگی ها، شرایط خرید، ضمانت و خدمات پس از فروش، خواهید دید که قیمت مانیتور 24 اینچ ال جی در بهترین وضعیت خود ارائه می شود که با همراهی و پشتیبانی همیشگی ایده برتر پارسیان می توانید با اطمینان خرید کنید.