۱۳۹۸ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

پرینتر سه بعدی کوانتوم Quantum Kaizen

پرینتر سه بعدی کوانتوم Kaizen
صفحه چاپ: صفحه گرم شونده سرامیکی
دقت چاپ: 100 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 2 عدد

معرفی پرینتر سه بعدی کوانتوم Kaizen

چاپگر سه بعدی کوانتوم Kaizen دارای سایز چاپ 53*40*42 سانتی متر با حداقل ضخامت لایه های 10 میکرونی و حداکثر ضخامت 800 میکرون می باشد.
یکی دیگر از ویژگی های این پرینتر سه بعدی وجود سیستم Hibernate است که ادامه پروسه پرینتر پس از قطع برق را ممکن می سازد.
در مورد معرفی پرینتر سه بعدی کوانتوم Kaizen باید گفت که این محصول سنسور اتمام فیلامنت پرینتر سه بعدی دارد که امکان ادامه پروسه پرینت پس از اتمام یا شکستن فیلامنت را به وجود می آورد.
علاوه بر این دو سیستم، سیستم فن هوشمند با افزایش عمر فن ها تا 4 برابر و سیستم خطی با ریل و واگن مینیاتوری تقویت شده با پروفیل آلومینیوم در این دستگاه وجود دارد.
همچنین برای افزایش چاپ سه بعدی به یک سیستم Silent مجهز است که کیفیت پرینت را تا 40 درصد افزایش می دهد.

 قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Quantum Kaizen

این دستگاه که صفحه گرم کن سرامیکی با دقت بالاتر از شیشه و آلومینیوم دارد، یک پرینتر سه بعدی با 2 نازل همزمان است که دو نازل قابلیت پرینت دو قطعه به صورت همزمان را دارد.
چاپگر سه بعدی Kaizen از درگاه اتصال پورت SD Card و کابل USB پشتیبانی می کند. همچنین امکان اضافه کردن کنسول پرینت DLP برای پرینت قطعات ریز و کوچک در کنار دستگاه نیز وجود دارد.
پرینتر سه بعدی کوانتوم Quantum Kaizen یک چاپگر 2 نازله با رزولوشن چاپ 100 میکرون است.
 قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Quantum Kaizen
همچنین پرینتر سه بعدی کوانتوم Quantum Kaizen دارای اکسترودر 10 MK تمام فلزی با توانایی پرینت فیلامنت و مکمل فلزی با ضخامت 20 میلی متر در محور Z نیز دارد.
در مورد قابلیت و کارایی چاپگر سه بعدی Quantum Kaizen باید گفت که این محصول را می توان به راحتی با نمایشگر لمسی 3.5 اینچی آن کنترل کرد و از دمای پرینت و مقدار ماده مصرفی مطلع شد.

پرینتر سه بعدی کوانتوم Quantum Kaizen

پرینتر سه بعدی Kaizen دارای Motherboard و درایورهای صنعتی ضد نویز اختصاصی نیز دارد.
امکان نصب ماژول پلاتر به همراه نرم افزار اختصاصی Quantum Plotter برای طراحی با مداد، خودکار، ماژیک و حکاکی بر روی قطعه پرینت شده تعبیه شده است.
از دیگر ویژگی های این پرینتر سه بعدی می توان به امکان نصب دوربین 360 درجه برای مشاهده عملکرد دستگاه، امکان نصب UPS با توان 650 وات برای سه ساعت ادامه پروسه پرینت پس از قطع برق، امکان نصب ماژول فرز سی.ان.سی سه محور Quantum ER برای فرزکاری و امکان نصب ماژول محور چهارم اشاره کرد.
پرینتر سه بعدی کوانتوم Quantum Kaizen امکان نصب ماژول حکاکی لیزر به همراه نرم افزار اختصاصی Quantum Laser برای حکاکی بر روی قطعه پرینت شده را دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر سه بعدی می توانید به مقاله پرینتر سه بعدی چیست و پرینتر سه بعدی چطوری کار میکنه مراجعه کنید.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید پرینتر سه بعدی کوانتوم Kaizen می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر سه بعدی کوانتوم Quantum Kaizen

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر