۱۳۹۸ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

پرینتر سه بعدی اکتور Ector

پرینتر سه بعدی اکتور Ector
ضخامت چاپ: 400 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 1 عدد

معرفی پرینتر سه بعدی اکتور Ector

چاپگر سه بعدی Ector یک پرینتر سه بعدی رومیزی است که ابعاد چاپی 200* 200 * 200 میلی متر دارد.
در معرفی پرینتر سه بعدی اکتور Ector شاید بهترین تعریف ابعاد کوچک این پرینتر است که آن را در گروه پرینترهای دسکتاپ یا رومیزی قرار داده است.
معرفی پرینتر سه بعدی اکتور Ector
علاوه براین پرینتر سه بعدی اکتور برای چاپ کارهایی در ابعاد کوچک ایده ال است و باعث می شود هزینه های چاپی کاهش پیدا کند. البته برای چاپ قطعاتی با ابعاد بزرگتر از دستگاه می توان با کمک برش در نرم افزار دستگاه به راحتی در چند تکه، این قطعات را چاپ کرد.
حتی اگر ابعاد شما کمی بزرگتر از سایز پرینتر اکتور باشد با برش در نرم افزار دستگاه به راحتی در چند تکه، قطعات خود را چاپ کنید.
قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Ector
  این پرینتر سه بعدی دارای بدنه تمام فلزی بوده و از یک محفظه مدیریت گرمای آلومینیومی بهبود یافته بهره می برد.
چاپگر سه بعدی Ector دارای یک سیستم خنک کنندگی بزرگ است که باعث وزش دائمی و فشار بالای هوای هوای خنک می شود و مانع وقفه و مکث در هنگام ساخت می شود.
 این پرینتر 3D با تمامی فیلامنت ها سازگاری دارد.  این محصول با بدنه آهنی 2 میلی متری ساخته شده که دوام و استحکام آن را برای سال ها تضمین می کند. کار با پرینتر سه بعدی اکتور بسیار ساده بوده و چاپ را با سرعت بالا و دقت منحصر به فرد ارائه می دهد.
چاپگر سه بعدی اکتور دارای یک صفحه نمایش lcd بوده که از طریق آن می توان وضعیت دما و زمان پرینت محصول را در حین چاپ مشاهده و بررسی کرد.
قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Ector
ماژولهای قابل نصب آن شامل برش حکاک لیزر، برش حکاک CNC، پلاتر (در صورت درخواست مشتری)، که ضخامت 40 میکرون را برای شما ایجاد می کند.
حداکثر دمای نازل در چاپگر سه بعدی اکتور در فرایند چاپ، 270 درجه سانتیگراد است و عملیات چاپ را با حداکثر سرعت 360 میلیمتر بر ثانیه انجام می دهد.
3D پرینتر اکتور به یو پی اس مجهز شده است که هنگام قطع برق، فرایند چاپ بدون اختلال تا پایان ادامه می یابد.

پرینتر سه بعدی اکتور Ector

از ویژگی های برجسته پرینتر سه بعدی اکتور Ector می توان به تک نازل بودن، درگاه ارتباطی SD کارت، کابل ارتباطی USB (در صورت درخواست مشتری)، سیستم شفت لید اسکرو بهینه، صفحه چاپ گرم شونده، اتصالات تمام فلزی، بدنه تمام فلزی اشاره کرد.
مزیت اصلی این پرینتر راحتی و سادگی کار با این چاپگر سه بعدی است. با نرم افزار سه بعدی فایل STL بسازید یا یک مدل آماده دانلود کنید. پارامتر ها را با سیستم دلخواهتان وارد کنید و فایل Gcode بسازید. همچنین کاربر می تواند فایل Gcode را به کارت SD منتقل کند سپس کارت SD را به دستگاه پرینتر سه بعدی وصل کرده و فایل را انتخاب کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر سه بعدی می توانید به مقاله پرینتر سه بعدی چیست و یا پرینتر سه بعدی چطوری کار میکنه مراجعه کنید.
همچنین برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر سه بعدی اکتور Ector می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر سه بعدی اکتور Ector

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر