۱۳۹۸ اردیبهشت ۲, دوشنبه

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageCLASS D1550

پرینترکانن imageCLASS D1550
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: تک رو: 35ppm و دورو: 17ppm 
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
مواد مصرفی: کارتریج مشکی 120
 

معرفی پرینتر چهار کاره لیزری Canon imageCLASS D1550

imageCLASS D1550 از محصولات با کیفیت شرکت کانن Canon است که قابلیت های فراوانی را برای یک چاپگر با کیفیت بالا و قابل اطمینان ارائه می دهد که برای هر محیط اداری ایده آل است.
 این چاپگر چهار کاره قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس را در یک چاپگر لیزری سیاه و سفید ارائه می دهد.
پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageCLASS D1550 سرعت چاپ قابل توجه و سریعی دارد این محصول 35 برگه در دقیقه به چاپ می رساند.
معرفی پرینتر چهار کاره لیزری Canon imageCLASS D1550
 همچنین سرعت چاپ اولین صفحه این پرینتر کانن Canon حدودا 6.3 ثانیه یا کمتر می باشد.
پرینتر لیزری کنون Canon قابلیت چاپ از طریق تلفن همراه را دارد. همچنین چاپگر imageCLASS D1550 با کارایی بالا آنچه شما برای رسیدن به یک کسب و کار پایدار نیاز دارید را در اختیار شما می گذارد.
در ادامه بیشتر به معرفی پرینتر چهار کاره لیزری Canon imageCLASS D1550 خواهیم پرداخت.
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری کانن imageCLASS D1550
در مورد قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری کانن imageCLASS D1550 می توان گفت تنظیمان آن به راحتی با صفحه نمایش لمسی و رنگی 3.5 اینچی LCD انجام می شود.
با این صفحه نمایش اطلاعات را می توان در یک نگاه هدایت و تنظیم کرد و تعمیر و نگهداری دستگاه برای کاربران راحت تر خواهد بود.
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری کانن imageCLASS D1550
ظرفیت سینی این محصول 500 برگه کاغذ می باشد. همچنین کاربر می تواند یک سینی اضافی با ظرفیت 500 برگه کاغذ را نیز سفارش دهد. 
شما کاربران می توانید کابل های طولانی و ناخوشایند که برایتان جاگیر است را دور بریزید. زیرا D1550 می تواند به صورت بی سیم در شبکه شما به اشتراک گذاشته شود.
پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageCLASS D1550 از Wi-Fi  تو کار نیز بهره می برد و امکان اتصال آسان به دستگاه های تلفن همراه را بدون روتر فراهم می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سیاه و سفید لیزری کنون imageCLASS D1550

با طراحی کارتریج تونر کانن امکان لذت بردن از عملیات تعمیر و نگهداری کم و تعویض تونر در فواصل طولانی تر به وجود آمده است.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سیاه و سفید لیزری کنون imageCLASS D1550
imageCLASS D1550 با به کارگیری کارتریج پرقدرت 120 Black کیفیت چاپ بالا را به کاربرانش هدیه می دهد.
در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر سیاه و سفید لیزری کنون imageCLASS D1550 باید گفت که با این تونر با ظرفیت بالا می توان حجم های کاری زیاد را چاپ کرد و فواصل بین جایگزینی کارتریج را خیلی بیش تر کرد.

پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageCLASS D1550

با استفاده از ویژگی های تلفن همراه برای چاپ می توانید از دستگاه تلفن همراه سازگار خود از طریق بر نامه های کانن مانند  PRINT Business، Apple AirPrint، Mopria Print Service و Google Cloud Print دستور چاپ را صادر کنید.
پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageCLASS D1550 دارای ویژ گی چاپ خودکار دوبلکس می باشد.
پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageCLASS D1550
با ویژگی چاپ خودکار دوطرفه بخشی از دین خود را در حفاظت از طبیعت انجام دهید. چاپ کردن از هر دو طرف علاوه بر کاهش هزینه های کاغذ هزینه های عملیاتی چاپ را نیز کاهش می دهد.
imageCLASS D1550 امکان چاپ فایل های TIFF، JPEG و PDF را فراهم می کند. همچنین ویژگی چاپ ایمن شما را قادر می سازد اسناد محرمانه خود را به صورت ایمن چاپ کنید و بدون هیچ هزینه اضافی، مانع از خروج و درز اسناد محرمانه خود شوید.
برای دریافت قیمت پرینترهای لیزری کانن canon و یا خرید محصول مورد نظر می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر لیزری چهار کاره کانن Canon imageCLASS D1550

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر