۱۳۹۸ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

پد طراحی گرافیکی و قلم نوری جنیوس Genius G-Pen M712X

پد طراحی گرافیکی و قلم نوری جنیوس جی پن  M712X
تکنولوژی مانیتور: LED
رزولوشن: 3840*2160

معرفی و بررسی پد طراحی جنیوس G-Pen M712X

تبلت جنیوس G-Pen M712X یک تبلت چند رسانه ای با نام تجاری Genius همراه با یک قلم بی سیم برای حرفه ای ها است.
در معرفی و بررسی پد طراحی جنیوس G-Pen M712X می توان گفت، محدوده فعال 12*7.25 اینچ ( در حالت گسترده) و 9.5*7.25 اینچ ( در حالت استاندارد) به همراه یک قلم بی سیم است که سازگار با سیستم عامل های ویندوز و MAC است.
معرفی و بررسی پد طراحی جنیوس G-Pen M712X
شما می توانید از پد طراحی جینیوس جی پن G-Pen M712X برای نوشتن، کشیدن، طراحی و همچنین امضا ایمیل استفاده کنید. علاوه بر این ها این تبلت از قابلیت ایجاد یادداشت های دست خط / نقشه های کارآمد در ایمیل، MSN، اسناد و یا هر برنامه نرم افزار دیگری برخوردار است.
به هر حال، G-Pen M712X همراه با نرم افزار های PhotoShop Elements 6.0 (نسخه کامل) و PhtopImpact 12SE ارائه شده است که این پد طراحی را به بهترین انتخاب برای هنرمندان و طراحان تبدیل کند.

قابلیت و کارایی پد طراحی Genius G-Pen M712X

عملکرد منحصر به فرد حالت دوگانه تبلت جنیوس جی پن G-Pen M712X می تواند منطقه فعال را بلافاصله از حالت گسترده به استاندارد و بالعکس جابجا کند.
پد غلطکی به همراه کلید های میانبری که در بالای تبلت گرافیکی Genius مدل G-Pen M712X قرار داده شده که برای راحتی در اسکرول 4D، بزرگنمایی و کوچک نمایی، کم و زیاد کردن صدا و عرض قلمو تعبیه شده است.
قابلیت و کارایی پد طراحی Genius G-Pen M712X
با 34 کلید میانبر سریع شما می توانید با قلم و از طریق دسترسی سریع عملکرد های Office، Internet و Vista را انتخاب کنید.
این تبلت دارای وضوح و حساسیت 4000LPI برای ارائه بهترین عکس العمل است و یک نشانگر حساس در اختیار کاربر قرار می دهد.
پورت اتصال در پد گرافیکی Genius G-Pen M712X از نوع USB است و درایو CD / DVD-ROM برای نصب نرم افزار نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

مشخصات قلم نوری Genius G-Pen M712X

از مشخصات قلم نوری Genius G-Pen M712X قرار گرفتن دو دکمه و 1024 سطح حساسیت فشار برای ضخامت بیشتر در هنگام نقاشی و یا نوشتن می باشد.
مشخصات قلم نوری Genius G-Pen M712X
با استفاده از قلم نوری جی پن M712X کنترل و راحتی بیشتری نسبت به موس به شما می دهد. مکان نمای این قلم نوری دقیقا جایی که قلم بر روی پد طراحی قرار می گیرد را نشان می دهد.

پد طراحی گرافیکی و قلم نوری جنیوس Genius G-Pen M712X

فقط کافی است پد طراحی جنیوس G-Pen M712X را استفاده کنید و از عملکردهای ساخته شده در ویستا مانند یادداشت شخصی، امضای ایمیل، دست خط، شناسایی، ایمیل های دست نویس و... استفاده کنید.
پد طراحی گرافیکی و قلم نوری جنیوس Genius G-Pen M712X
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پد طراحی گرافیکی و قلم نوری جنیوس Genius G-Pen M712X با توجه به قابلیت های ذکر شده و عملکرد بسیار عالی، مقرون به صرفه می باشد.
برای اطلاع از قیمت و خرید این دستگاه می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
مشخصات قلم نوری Genius G-Pen M712X

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر