۱۳۹۷ مرداد ۱۰, چهارشنبه

قیمت دزدگیر لباس گیت فروشگاهی


via

امروزه موضوع سرقت از فروشگاه ها چیز جدید نیست و روزانه فروشگاه های زیادی سرقت می شوند. تجهیزات امنیتی مختلفی وجود دارد که گیت فروشگاهی یکی از آنهاست.

معمولا فروشگاه های بزرگ علاوه بر مواردی همچون دوربین مدار بسته، استفاده از گیت دزدگیر فروشگاهی را نیز ضروری می دانند.

از میان این فروشگاه ها، مراکز فروش لباس یکی از اهداف مورد علاقه سارقین است زیرا به شکل ساده تری می توانند از آن سرقت کنند اما با وجود دزدگیر لباس گیت فروشگاهی از این عمل جلوگیری می شود.

قیمت دزدگیر لباس گیت فروشگاهی

با توجه به کارایی این تجهیزات قیمت دزدگیر لباس گیت فروشگاهی هر آنچه باشد به نفع فروشگاه بوده و مانع دزدی از فروشگاه می شود.

بطور کلی این سیستم شامل تگ های سخت افزاری بوده که بر روی لباس نصب می شوند و در هنگام خروج از گیت ضد سرقت فروشگاهی صدای آژیر بلند خواهد شد که به سرعت می توان از وقوع سرقت جلوگیری کرد و مانع وقوع ضررهای مالی مختلفی شد.

قیمت انواع دزدگیر لباس گیت فروشگاهی

قیمت انواع دزدگیر لباس گیت فروشگاهی

گیت های فروشگاهی انواع مختلفی دارند که هر یک براساس فناوری هایی که دارند دسته بندی می شوند و قیمت گیت ضد سرقت فروشگاهی نیز بر همین مبنا تفاوت خواهد داشت.

البته در بخش قیمت دزدگیر لباس گیت فروشگاهی باید گفت که تگ های مختلفی با ویژگی های متفاوتی وجود دارد که همین موضوع روی قیمت آنها موثر خواهد بود.

قیمت انواع دزدگیر لباس گیت فروشگاهی

از طرفی، اینکه چه تعداد از آنها خریداری شود و کدام مدل انتخاب گردد به نوع فروشگاه نیز بستگی دارد. بنابراین، بهتر است قبل از اقدام به خرید، از کارشناس مربوطه کسب اطلاع کرده و مشاوره شوید و سپس با اطمنیان خاطر از این موضوع خرید خود را نهایی کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان نمایندگی فروش گیت های فروشگاهی نیز از برندهای مختلفی در فروشگاه خود استفاده کرده است که به دلیل کسب نمایندگی، همه آنها نمونه های اصلی بوده و با گارانتی عرضه می گردند.

علاوه بر این، در صورت نیاز به اطلاع از قیمت انواع دزدگیر لباس گیت فروشگاهی به سادگی می توانید تنوع زیادی از آنها را در این فروشگاه بیابید و با بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت انواع دزدگیر لباس گیت فروشگاهی

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وي‍‍ژه 73027 - 021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر