۱۳۹۸ شهریور ۱۶, شنبه

اسکنر پلاستک Plustek OpticSlim 550 Plus

اسکنر پلاستک OpticSlim 550 Plus
رزولوشن اپتیکال: 1200*dpi 1200
حداکثر سایز کاغذ: A5
سرعت اسکن رنگی: 1.5 ثانیه

معرفی اسکنر پلاستک OpticSlim 550 Plus

اگر به یک اسکنر جمع و جور و سریع برای اسکن پاسپورت، کارت ملی، چک، کارت های شناسایی، گواهینامه، عکس پرسنلی و مواردی از این دست احتیاج دارید، اسکنر پلاستک 550 پلاس انتخاب مناسبی برای شما است.
معرفی اسکنر پلاستک OpticSlim 550 Plus
 اسکنر اداری پلاستک ePhoto 550 Plus از توانایی اسکن اسناد در سایز حداکثر A5 برخوردار می باشد.
اسکنر پلاستک Plustek OpticSlim 550 Plus در ابعاد 270 * 270 * 40 میلی متر و وزن 1.2 کیلوگرم ارائه شده است. از این جهت حمل و جابجایی آن بسیار آسان می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Plustek OpticSlim 550 Plus 

 اسکنر تخت پلاستک ePhoto 550 Plus از تکنولوژی CIS بهره می برد و از میزان دقت بالایی در تهیه اسکن از اسناد در ابعاد کوچک دارد.
این اسکنر اداری که از قابلیت اسکن به هر دو صورت رنگی و سیاه و سفید بهره می برد، دارای رزولوشن 1200 dpi است و فایل های اسکن شده با آن از کیفیت و وضوحی عالی برخوردارند.
قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Plustek OpticSlim 550 Plus
بر روی بدنه اسکنر رنگی پلاستک 550 Plus پنج دکمه قابل تنظیم تعبیه شده که باعث سریع تر انجام شدن اسکن تنها با فشردن یک دکمه و بدون نیاز به کامپیوتر می شود.
البته اسکنر کارت شناسایی پلاستک OpticSlim 550 Plus به پورت USB 2.0 نیز مجهز است و امکان اتصال آن به کامپیوتر وجود دارد.
طراحی جمع و جور و وزن سبک اسکنر پلاستک مدل Plustek OpticSlim 550 Plus یکی از مشخصات مهم این دستگاه به شمار می آید که استفاده از آن را در اتاق های دارای فضای محدود و کوچک امکان پذیر کرده است.

اسکنر پلاستک Plustek OpticSlim 550 Plus 

اسکنر پلاستک Plustek OpticSlim 550 Plus از قابلیت OCR یا تشخیص متون انگلیسی و تبدیل آنها به فایل های متنی قابل ویرایش مانند PDF یا ورد برخوردار است و دیگر نیازی به تایپ متون موجود در اسناد خود نخواهید داشت.
اسکنر پلاستک Plustek OpticSlim 550 Plus
 اسکنر پاسپورت و کارت ملی پلاس تک OpticSlim 550 Plus در عرض 1.5 ثانیه از اسناد شما در سایز A5 اسکن تهیه می کند که باعث شده تا این دستگاه به یکی از سریع ترین اسکنرهای اسناد در ابعاد کوچک تبدیل شود.
لازم به ذکر است که انجام اسکن با این سرعت در صورتی امکان پذیر می باشد که رزولوشن دستگاه بر روی 300 dpi تنظیم شده باشد.
از جمله ویژگی های نرم افزاری اسکنر پر سرعت پلاستک 550 Plus می توان به کراپ تصاویر اسکن شده به صورت اتوماتیک اشاره کرد که باعث سریع تر آماده شدن فایل نهایی جهت استفاده می شود.
برای دریافت قیمت ارزانترین اسکنر های بازار و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه  خرید اسکنر با سرعت بالا با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
اسکنر پلاستک Plustek OpticSlim 550 Plus

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر