۱۳۹۸ مهر ۳, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma M565S

دیتا پروژکتور اپتما M565S
عمر لامپ: 5000 ساعت
وضوح تصویر: SVGA 800x600
شدت روشنایی: 3800 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 22,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما M565S

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس یا برای استفاده در جلسات شرکتی و سازمانی را دارید و به دنبال یک پروژکتور باکیفیت و مقرون به صرفه هستید، دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma M565S انتخاب ایده آلی برای شما است.
از آنجا که این ویدئو پروژکتور دارای شدت روشنایی 3800 لومن می باشد، از قابلیت نمایش تصاویر در تمام ساعات روز برخوردار است و در هر زمان که خواستید می توانید از آن استفاده کرده و از تصاویری درخشان و شفاف بهره مند شوید.
همچنین دیتا پروژکتور اپتما M565S قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی را دارد و می توان آن را به انواع دستگاه های پخش تلویزیونی 3D و پخش کننده های سه بعدی بلوری متصل نمود و محتوای مورد نظر خود را به صورت سه بعدی واقعی به نمایش درآورد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما M565S

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma M565S

در معرفی کاربردهای متنوع دیتا ویدئو پروژکتور مدل Optoma M565S باید به این نکته اشاره کنیم که این پروژکتور از تکنولوژی DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد. این تکنولوژی بالاترین نسبت کنتراست این ویدیو پروژکتور اپتما را که برابر با 22000:1 می باشد، برای شما به ارمغان می آورد و باعث نمایش رنگ سفید به شکلی درخشان و نمایش رنگ مشکی با عمق و کیفیت بالا می شود. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش پاورپوینت و فایل های متنی در پرزنت ها، کارایی بالایی دارد و سبب می شود تا محتوای مورد نظر شما به طور کامل برای مخاطبانتان واضح و خوانا باشد.
همچنین ویدئو پروژکتور اپتما M565S دارای رزولوشن 800*600 پیکسل می باشد و توانایی بالایی در نمایش رنگ های طبیعی و زنده دارد که باعث جلب توجه کامل مخاطبان شما به تصاویر و محتوای درحال نمایش می شود.
شما می توانید از دستگاه ویدیو پروژکتور اپتما M565S برای نمایش تصاویر بر روی پرده های نمایش در ابعاد 0.71 تا 7.73 متر بهره ببرید که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش بین یک تا 12 متر باید باشد. بنابراین این پروژکتور در اتاق ها و کلاس های کوچک و نسبتاً بزرگ قابل استفاده است و دست شما را در انتخاب بهترین مکان برای قرار دادن آن نسبت به پرده نمایش باز می گذارد.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma M565S

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma M565S

لامپ دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma مدل M565S دارای طول عمر بسیار مطلوبی است و در صورت استفاده از دستگاه با بالاترین میزان روشنایی تا 5000 ساعت، در صورت استفاده از آن در حالت اکو (اقتصادی) تا 6000 ساعت و در صورت استفاده در حالت داینامیک تا 6500 ساعت نیازی به تعویض یا تعمیر آن نخواهید داشت. ضمن اینکه امکان استفاده از دستگاه در حالت اکو پلاس (Eco +) نیز وجود دارد که در این حالت طول عمر لامپ آن به 10000 ساعت می رسد و باعث کاهش مصرف برق و صرفه جویی در هزینه ها می شود.
در صورتی که در رابطه با انواع حالت های Eco Mode در ویدئو پروژکتور به راهنمایی نیاز داشتید، به لینک مقاله مراجعه کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma M565S
دیتا پروژکتور Optoma M565S از لحاظ پورت های ارتباطی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به پورت های HDMI (با پشتیبانی از اتصال 3D)، VGA، کامپوزیت، سریال و ورودی 3.5 میلی متری صدا مجهز می باشد. بنابراین شما می توانید به آسانی این پروژکتور را به لپ تاپ، کامپیوتر شخصی، پخش کننده بلوری، مانیتور و... از طریق کابل متصل نموده و از آن استفاده کنید. ضمن اینکه از پورت HDMI موجود بر روی بدنه این پروژکتور می توان برای اتصال دانگل مخصوص و استفاده از فناوری های Optoma HDCast Pro و Google Chromecast بهره برد.
این فناوری ها امکان اتصال گوشی های هوشمند و تبلت به پروژکتور و نمایش محتوا را به صورت وایرلس فراهم می آورند که در محیط های دارای فضای محدود و در مواقعی که اتصال پروژکتور به کامپیوتر یا لپ تاپ امکان پذیر نبود، کاربرد بسیار بالایی پیدا می کند.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma M565S
یکی دیگر از قابلیت های پروژکتور M565S مجهز بودن به پورت USB-A Power است که به شما اجازه می دهد تا دستگاه های دارای کابل USB را به آن متصل کرده و از این پروژکتور برای شارژ باتری آنها استفاده کنید.
از دیگر ویژگی های پروژکتور وایرلس اپتما M565S می توان به مجهز بودن آن به بلندگوی داخلی 10 واتی اشاره کرد که باعث شده تا این دستگاه علاوه بر نمایش تصاویر باکیفیت، صدایی قوی و واضح را نیز به شما ارائه دهد.
جهت دریافت قیمت فروش ویدئو پروژکتور و همچنین خرید ویدئو پروژکتور اپتما Optoma M565S با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma M565S

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر