۱۳۹۸ شهریور ۲۵, دوشنبه

تحلیل و بررسی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29w

کمپانی اچ پی در طراحی پرینتر HP M29w ابعاد را مدنظر قرار داده و یک چاپگر با کیفیت و کوچک طراحی کرده است. این پرینتر به عنوان یکی از کوچکترین و جمع و جورترین پرینترهای چند کاره به حساب می آید و برای استفاده در منازل و ادارات کوچک ارائه شده است.
مجهز بودن به وای فای، پشتیبانی از فناوری پرینت از راه دور و کیفیت ساخت بسیار مطلوب از جمله مزایای پرینتر لیزری اچ پی Pro MFP M29w می باشد که خرید پرینتر لیزری چند کاره HP M29w را کاملا به یک پرینتر مقرون به صرفه تبدیل می کند.
تحلیل و بررسی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29w

قابلیت های پرینتر سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29w

از قابلیت های پرینتر سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29w می توان به قابلیت های پرینت و کپی سیاه و سفید به صورت یک رو و اسکن رنگی اشاره کرد که کار با این پرینتر را جذاب می کند.
شرکت اچ پی ادعا کرده است که پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29w حداکثر توان انجام 8000 چاپ در طول ماه را داراست اما به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن، بهتر است تا از پرینتر لیزری مدل HP Pro MFP M29w برای انجام 100 تا 1000 برگ در ماه استفاده شود.
قابلیت های پرینتر سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29w
بررسی پرینتر چند کاره لیزری اچ پی M29w از لحاظ رزولوشن چاپ نشان می دهد، این پرینتر کیفیت بالایی به خصوص در چاپ و کپی متن به شما ارائه می دهد.
چاپگر لیزری اچ پی HP M29w برای انجام اولین چاپ به 7.9 ثانیه زمان احتیاج دارد و قادر است تا با سرعت 19 برگ در دقیقه عملیات پرینت و کپی را به صورت متوالی انجام دهد.
قابلیت های پرینتر سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29w
شما می توانید از کاغذهای تحریر معمولی در ابعاد A4، A5، A6 و در اندازه دلخواه از 105*148 میلی متر تا 216*297 میلی متر به عنوان کاغذ ورودی به پرینتر لیزری HP Pro MFP M29w بهره ببرید. همچنین امکان استفاده از پاکت نامه، کارت پستال و لیبل در این پرینتر وجود دارد.
ظرفیت سینی کاغذ ورودی در چاپگر چند کاره لیزری HP M29w شامل 150 برگ است و ظرفیت کاغذ خروجی آن نیز برابر با 100 برگ می باشد.

نصب و راه اندازی پرینتر لیزری اچ پی Pro MFP M29w

برای اتصال دستگاه مورد نظر خود به پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29w کار سختی پیش رو نخواهید داشت. چرا که این پرینتر به وای فای مجهز است و به راحتی می توان گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و تمام دستگاه هایی که از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کنند را به آن متصل کرد.
نصب و راه اندازی پرینتر لیزری اچ پی Pro MFP M29w
در این حالت نیازی به کامپیوتر یا شبکه نیست و اتصال به پرینتر و چاپ فایل های موجود بر روی دستگاه های مورد نظر شما به صورت مستقیم و از طریق وای فای انجام می شود.
یکی از نکاتی که در هنگام استفاده از پرینتر سه کاره HP Pro MFP M29w باید مدنظر قرار دهید این است که این پرینتر از سیستم عامل ویندوز XP و ویستا پشتیبانی نمی کند و با سیستم عامل مک و نسخه های 7 به بعد ویندوز سازگار است.
ویژگی قابل توجه دیگر پرینتر HP M29w پشتیبانی آن از سرویس های Mopria،Apple AirPrint و گوگل کلاود پرینت است که به شما اجازه می دهد تا فایل های مورد نظر خود را از طریق اینترنت به این پرینتر HP ارسال کرده و دستور چاپ آنها را صادر کنید.
نصب و راه اندازی پرینتر لیزری اچ پی Pro MFP M29w
با استفاده از این فناوری از هر جایی که هستید و به اینترنت دسترسی دارید، می توانید با دستگاه خود کار کنید.
از تحلیل و بررسی پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Pro MFP M29w می توان به این نتیجه رسید که این پرینتر اچ پی برای مصارف خانگی و اداری در حجم کم می توان بر روی آن حساب کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر