۱۳۹۷ دی ۲, یکشنبه

قلم نوری امضاء Signotech mip 105

قلم نوری امضا 105
تکنولوژی مانیتور: LCD
رزولوشن: 320x160 پیکسل

معرفی و بررسی قلم نوری امضاء Signotech mip 105

این روز ها در بسیاری از موارد امضای الکترونیک به امضای فیزیکی ترجیح داده می شود. سیگنوتک Signotech یک شرکت آلمانی است که به تولید محصولات با کیفیت در این زمینه می پردازد.
قلم نوری امضا سیگنوتک مدل mip 105 شامل یک قلم و یک پد امضا الکترونیکی است. این پد در حقیقت سخت افزاری است که به کاربر امکان می دهد به راحتی امضای الکترونیک خود را ثبت نماید.
معرفی و بررسی قلم نوری امضاء Signotech mip 105
پد امضای الکترونیک Signotech mip 105 دارای یک صفحه نمایش 4 اینچی است که با رمز گذاری پیشرفته کار می کند. رزولوشن این صفحه نمایش 160*320 پیکسل می باشد.
این محصول برای ثبت امضاء الکترونیک در دفاتر رسمی یا مکان های مشابه که نیاز به رمز گذاری الکترونیکی وجود دارد، قابل استفاده خواهد بود.
از طریق قلم نوری و پد امضاء الکترونیک سیگنوتک می توان اسناد را به صورت کامل در دو حالت افقی و عمودی مشاهده و امضا نمود.
معرفی و بررسی قلم نوری امضاء Signotech mip 105
در ادامه معرفی و بررسی قلم نوری امضاء Signotech mip 105 خوب است بدانید که شرکت سیگنوتک آلمان در ساخت این قلم نوری از طراحی مدرن و باریک استفاده کرده است.
همچنین تمامی ویژگی های مورد نیاز برای امضای آسان و امن اسناد مهم را در این قلم نوری و پد امضای الکترونیک گنجانده شده است.  

قلم نوری امضاء Signotech mip 105

قلم نوری امضاء Signotech mip 105، یک محصول درجه یک و ایده آل برای مواقعی است که لازم است پیش از  امضای سند، تمام متن آن نمایش داده شود.
قلم امضاء mip 105 دارای خاصیت مغناطیسی است. به همین دلیل به راحتی در قاب کناری پد سخت افزاری نگه داشته می شود.
این قلم نوری امضاء به همراه پد امضای الکترونیک در صنایع مختلف همچون بانکداری، مالی، بیمه، آموزش و پرورش، دفاتر اسناد رسمی، مراقبت های بهداشتی، هتل داری، مخابرات و یا خرده فروشی POS مناسب و قابل استفاده است.
قلم نوری امضاء Signotech mip 105
لازم به ذکر است که قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، تاییدیه ای جهت استفاده از قلم نوری امضاء Signotech mip 105 در دفاتر الکترونیک قضائی صادر کرده است.
از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید امضاء Signotech mip 105 با توجه به قابلیت های ذکر شده و عملکرد بسیار عالی، مقرون به صرفه می باشد.
برای اطلاع از قیمت و خرید این دستگاه می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر