۱۳۹۷ فروردین ۲۸, سه‌شنبه

اسکنر کداک Kodak i4600

معرفی اسکنر کداک i4600
اسکنر کداک مدل Kodak i4600 دارای پیشرفته ترین تکنولوژی تصویربرداری CCD می باشد که قابلیت تشخیص اسناد دو یا چند تایی از طریق امواج فراصوتی را دارد و مناسب برای استفاده در ادارات، شرکت ها و دانشگاه ها می باشد.

در ادامه معرفی اسکنر کداک Kodak i4600 باید بگوییم این اسکنر دو رو بوده و دارای تغذیه اتوماتیک و سیستم اسکن مسطح به صورت انتخابی نیز می باشد. این مدل اسکنر کداک دارای پورت USB2.0 است و اسکن را به دو صورت رنگی و سیاه و سفید انجام می دهد.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Kodak i4600
اسکنر Kodak i4600 دارای امکان تنظیم اتوماتیک brightness، threshold و contrast بوده و می تواند به صورت خودکار سایز اسناد را تشخیص دهد و حاشیه سیاه دور تصویر و نویز را حذف کند. کاربر می تواند با این اسکنر فایل های گرافیکی با فرمت TIFF، JPG، PDF ایجاد کرده و آنها را فشرده سازی نماید.


از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر  Kodak i4600 می توان به نرم افزار پردازش تصویر Perfect page با قابلیت صاف نمودن اسناد کج شده، تمیز کردن، پر رنگ کردن متون کم رنگ و کم رنگ کردن رنگ پس زمینه اشاره کرد. همچنین کاربر می تواند زمان انتظار دستگاه برای سندگذاری مجدد را تنظیم کند.

اسکنر کداک Kodak i4600
در پایان باید بگوییم که اسکنر کداک Kodak i4600 می تواند سند رنگی را تشخیص دهد و خودکاروار از همان سند اسکن رنگی بگیرد. به علاوه قابلیت شبیه سازی طیف رنگ های خاکستری، تصحیح اسنادی که تضاد در میزان روشنایی و تیرگی دارند و تصحیح متون و تصاویری که با چاپگر سوزی چاپ شده اند و دارای نویز و سایه هستند نیز در این اسکنر قرار داده شده است. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر