۱۳۹۷ فروردین ۲۹, چهارشنبه

صندلی مدیریتی انرژی Energy M901

معرفی صندلی مدیریتی انرژی M901
صندلی مدیرتی انرژی مدل M901 از محصولات با کیفیت و پر طرفدار در این زمینه می باشد. این صندلی مدیریتی با طراحی ارگونومیک، استاندارد و طبی خود توجه کاربر را جلب می کند. صندلی مدیریتی انرژی علاوه بر ظاهری زیبا و شکیل از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

در ادامه به معرفی صندلی مدیریتی انرژی M901 می پردازیم. این صندلی برای به کارگیری در ادارات دولتی، آموزشگاه ها، شرکت ها و ارگان های اداری محصول مناسبی است. این صندلی اداری دارای روکش پارچه و چرم می باشد که مقاوم بوده و با رنگ دلخواه ارائه می شود.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی انرژی M901
در قسمت زیرین صندلی مدیریتی انرژی یک جک کورس 8 سانتی متری قرار داده شده است که به کاربر کمک می کند به راحتی ارتفاع دلخواه خود را برای صندلی تنظیم کند و با قرار گرفتن در وضعیت راحت نسبت به میز کمتر احساس خستگی نماید.

در توضیح بیشتر طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی انرژی M901 باید گفت که در ساخت این صندلی مکانیزم تیلت به کار رفته است که باعث می شود کفی و تکیه گاه صندلی به صورت همزمان حرکت کنند و و زاویه مناسب قفل شوند.

صندلی مدیریتی انرژی Energy M901
صندلی مدیریتی انرژی Energy M901 دارای دسته های ثابت و 5 پایه به همراه چرخ پلی آمید بیصدا می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید صندلی مدیریتی انرژی Energy M901 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر