۱۳۹۷ فروردین ۲۸, سه‌شنبه

اسکنر کداک Kodak i4250

معرفی اسکنر کداک i4250
اسکنر کداک مدل Kodak i4250 دارای سیستم تغذیه اتوماتیک و سیستم اسکن مسطح به صورت انتخابی می باشد. اسنکر 4250 که اسکنری سند دو رو است دقت 100 تا 600 نقطه بر اینچ مربع را دارد. از این اسکنر در ادارات دولتی، شرکت ها، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی استفاده می شود. از قابلیت های این محصول تصحیح اسنادی است که در میزان روشنایی و تیرگی تضاد دارند.


در ادامه معرفی اسکنر کداک Kodak i4250 باید بگوییم ظرفیت فیدر این اسکنر 500 برگ بوده و حداکثر سایز اسکن آن A3 می باشد. این اسکنر کداک توانایی اسکن روزانه 40000 برگ را دارد. همچنین اسکنر کداک 4250 قابلیت تشخیص اتوماتیک سایز سند را نیز دارد. این دستگاه توانایی تصحیح متون و تصاویر چاپ شده با چاپگر سوزنی که دارای نویز و سایه هستند را نیز دارد.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Kodak i4250
اسکنر Kodak i4250 دارای نرم افزار پردازش تصویری Perfect Page با قابلیت صاف نمودن اسناد کج اسکن شده می باشد. همچنین این اسکنر علاوه بر گرفتن حاشیه سیاه دور تصویر توانایی حذف اتوماتیک نویز را نیز دارد. تشخیص اسناد دو یا چند تایی از طریق امواج فراصوتی از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.


از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر کداک Kodak i4250 می توان به تمیز کردن، پر رنگ کردن متون کم رنگ، کم رنگ کردن زمینه و تنظیم اتوماتیک Threshold ،Brightness و Contrast اشاره کرد. این اسکنر دارای سیستم تصویربرداری CCD است که بهترین سیستم تصویربرداری بوده و بالاترین تکنولوژی کشش سند به صورت فوق مسطح می باشد.

اسکنر کداک Kodak i4250
در پایان باید بگوییم که اسکنر کداک Kodak i4250 جهت برنامه ریزی اسکنر دارای نمایشگر LED می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به تشخیص سند رنگی و اسکن رنگی همان سند، شبیه سازی طیف رنگ های خاکستری و حذف پس زمینه رنگی و نمایش محتویات سند با کیفیت بی نظیر اشاره کرد.

جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر