۱۳۹۶ بهمن ۱۸, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-FHZ57

معرفی ویدئو پروژکتور سونی VPL-FHZ57

ویدئو پروژکتور سونی مدل VLP-FHZ57 یکی دیگر از محصولات قدرتمند و بسیار با کیفیت شرکتسونی Sony است. این دیتا ویدئو پروژکتور با تکنولوژی 3LCD ساخته شده و از اشعه لیزر برای پخش تصاویر استفاده می کند. به این ترتیب امکان روشن بودن 24 ساعته دستگاه نیز وجود دارد.

برای معرفی ویدئو پروژکتور سونی VLP-FHZ57 باید گفت که در این دستگاه به دلیل وجود لیزر هزینه نگهداری و تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور به صفر رسیده و  امکان حذف لامپ به طور کلی نیز وجود دارد. به علاوه می توان صدا و تصویر و کنترل دیتا پروژکتور را از طریق کابل شبکه gdbest دریافت کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-FHZ57

ویدیو پروژکتور سونی FHZ57 نیاز به تطابق با تصاویر تا 360 درجه ندارد و کاربر می تواند مکان لنز دستگاه و زوم تصویر را به صورت مکانیزه و اتوماتیک جابه نماید. ویدئوپروژکتور سونی Sony این قابلیت را دارد که دو تصویر را از دو ورودی مختلف دریافت کند و به صورت همزمان و در کنار هم نمایش دهد. 

در ادامه لازم به ذکر است که دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-FHZ57 برای استفاده در سالن های کنفرانس، همایش و پخش فیلم دستگاه مناسبی است. از دیگر قابلیت های آن می توان به تمیز کردن خودکار فیلترها از گرد و غبار در هر 100 ساعت کارکرد اشاره نمود. 


برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتورها و خرید ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف با ایده برترتماس بگیرید. شماره تلفن: 73027-021

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر