۱۳۹۶ بهمن ۲۶, پنجشنبه

تحلیل و بررسی ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-A


بعید بنظر می رسد کسی نام سامسونگ Samsung را تا بحال نشنیده باشد. این شرکت کره ای که در زمینه مانیتور صنعتی سابقه خوبی دارد، ویدیو وال های با کیفیتی را روانه بازار کرده است. ویدئو وال همان نمایشگرهای بسیار بزرگ چند تکه هستند که از چندین مانیتور کوچکتر تشکیل شده اند. استفاده از نمایشگرهای صنعتی سامسونگ در کسب و کار ثابت کرده است که می تواند پیشرفت بسزایی را در کار شما ایجاد کند. ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-A نمونه ای پرطرفدار است که مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است. برای آشنایی و بررسی این ویدیو وال سامسونگ با ما همراه باشید.

ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو وال سامسونگ UD55E-A


ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-A با اندازه 55 اینچی خود، ابعادی معادل 47.8*26.9*3.8 اینچ و وزنی 21.5 کیلوگرم دارد. از دیگر ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو وال سامسونگ UD55E-A می توان به حاشیه دور مونیتور اشاره کرد. قاب دور آن به مقدار بسیار زیادی ظریف و باریک است که وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند، تصویر یکدست تری را تشکیل می دهد. براکت های دیواری که برای نصب ویدیو وال سامسونگ UD55E-A بر روی دیوار در نظر گرفته شده اند ظریف بوده و به عمق 39 میلی متر است. علاوه بر این، به آسانی قابل نصب است و در صورت نیاز، بدون تغییر و جابجایی مانیتورهای دیگر، می توانید مانیتور مذکور را تعویض یا جابجا کنید. این ویدئو وال سامسونگSamsung مناسب اتاق های کنترل، فرودگاه ها، مراکز خرید و لابی شرکت هاست. وجود ویدئو وال سامسونگ UD55E-A در محیط کاری شما، می تواند 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته را برای شما کارایی داشته باشد.

عملکرد و کارایی ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-A


ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-A یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد. نور و رنگ در این ویدئووال بسیار زنده و طبیعی است و چشم ها را اذیت نمی کند. با توجه به عملکرد و کارایی ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-A می توان این ویدیو وال را اولین ویدئو وال مجهز به DisplayPort (DP) 1.2 به همراه پورت های HDMI دانست که می تواند تصاویر و فیلم های UHD را در اندازه 5 در 5 نمایش دهد که در مقایسه با سایرین، احتیاجی به لوازم جانبی دیگری ندارد. ویدئو وال سامسونگ UD55E-A رزولوشن 1920*1080 dpi دارد که با کنتراست 1:4000 و زاویه دید 178 درجه کیفیت بی نظیری دارد. این ویدئو وال تنها 8 میلی ثانیه مدت زمان پاسخگویی دارد و برای نمایش تصاویر و فیلم هایی با سرعت بالا بسیار ممناسب است.

جمع بندی

می توان به جرات گفت که ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-A یک دستگاه تمام عیار است که در دمای بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 20 تا 80 درصد، عملکرد فوق العاده ای دارد. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز خرید ویدئو وال سامسونگ Samsung قادر است تا بهترین ها را به مشتریان خود عرضه کند. همچنین در صورت نیاز به قیمت ویدئو وال سامسونگ می توانید با بخش فروش تماس بگیرید. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-A به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر