۱۳۹۶ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

جدیدترین ویدئو وال هوشمند لمسی شارپ Sharp

شرکت شارپ Sharp یکی از تولید کنندگان معتبر و مطرح در سطح جهان است که انواع تجهیزات دیجیتالی مانند مانیتور، مانیتور صنعتی، ویدئو وال، تلویزیون و همچنین انواعماشین های اداری مثل دستگاه کپی، فکس، مواد مصرفی، ویدئو پروژکتور و ... را وارد بازار کرده است. یکی از جدیدترین تولیدات این کمپانی، پروژه ساخت ویدئو وال همراه با تکنولوژی تعاملی – لمسی می باشد. شارپ نمایشگرهای سری PN-V خود را که با همکاری شرکت  U-TOUCH توسعه داده بود، چندی پیش رونمایی کرده است. کارشناسان این دو کمپانی توانسته اند با ترکیب قابلیت های ویدئووال PN-V601 و همچنین سیستم تعاملی – لمسی U-TOUCH، محصولی هوشمند و فوق العاده را عرضه نمایند.

معرفی جدیدترین ویدئو وال هوشمند لمسی شارپ Sharp


مانیتور شارپ PN-V601، در ابعاد 60 اینچ و با حاشیه بسیار باریک تولید شده است. این نمایشگر به سیستم Full array backlight تجهیز شده است و تصایر مختلف را با شدت روشنایی 700cd/m2 نمایش می دهد. برای معرفی جدیدترین ویدئو وال هوشمند لمسی شارپ Sharp خوب است بدانید که این مونیتور قابلیت کار مداوم به صورت 24 ساعت در شبانه روز را دارد و کاربر می تواند بدون نگرانی از روشن بودن دائمی، از آن استفاده نماید. علاوه بر این شما می توانید چند ویدیو وال شارپ PN-V601 را در حالت افقی در کنار هم نصب کنید و با استفاده از پوشش لمسی – تعاملی که توسط شرکت U-TOUCH تولید شده است، همه آن ها را به صورت یکپارچه پوشش دهید. البته این قابلیت از حداکثر 3ویدئووال شارپ در کنار هم پشتیبانی می نماید.
سیستم U-TOUCH برای به کارگیری در انواع ویدئو وال با ابعاد و پیکربندی های مختلف مناسب است. این سیستم به نحوی طراحی شده که با تمام نمایشگرهای شارپ سری PN-V602 نیز سازگار باشد. برای توضیح بیشتر باید گفت که ویدیو وال شارپ سری PN-V602 تمام قابلیت های سری PN-V601 را دارد به علاوه دارای شدت روشنایی 1500cd/m2 می باشد. همچنین به دلیل ویژگی Local dimming کاهش 50 درصدی در مصرف انرژی برای به کارگیری در محیط های نیمه باز بسیار مناسب است.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین خرید ویدئو وال شارپ Sharp به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید. 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر