۱۳۹۸ آبان ۱۳, دوشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio HS-8 LVBK

ماشین حساب کاسیو HS-8 LVBK
تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HS-8 LVBK

اگر به یک ماشین حساب سبک و جمع و جور برای انجام محاسبات معمولی و روزمره خود احتیاج دارید، ما به شما  ماشین حساب کاسیو مدل Casio HS-8 LVBK را پیشنهاد می کنیم. برای کسانی که به محاسبات مالی، مهندسی یا حسابداری در کسب و کار روزانه خود احتیاجی ندارند، اختصاص دادن هزینه سنگین برای خرید ماشین حساب منطقی به نظر نمی رسد. برای این دسته افراد ماشین حساب های معمولی مانند ماشین حساب ساده کاسیو HS-8 LVBK کافی است که هم از قیمت بسیار ارزانی برخوردارند و هم نیازهای آنها در انجام محاسبات پایه ای ریاضی را برآورده می سازند.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HS-8 LVBK
ماشین حساب کاسیو Casio HS-8 LVBK در ابعاد 102* 57 * 7 میلی متر ارائه شده و به راحتی می توان آن را در جیب گذاشت و با خود حمل کرد. صفحه نمایش این ماشین حساب قابلیت نمایش حداکثر 8 رقم را دارد که برای یک ماشین حساب جیبی و معمولی مناسب به نظر می رسد. همچنین امکان نمایش ارقام به صورت تفکیک شده با جدا کننده سه تایی و اعداد اعشاری بر روی این صفحه نمایش وجود دارد.
برای تأمین انرژی مورد نیاز ماشین حساب جیبی کاسیو HS-8 LVBK باید از باتری در آن استفاده کنید. نکته قابل ذکر در رابطه با ماشین حساب ساده کوچک کاسیو HS-8 LVBK  این است که در محیط های روشن و پُرنور از نور محیط تغذیه می کند و به این صورت دوام و طول عمر باتری را افزایش می دهد.

ماشین حساب کاسیو Casio HS-8 LVBK

علاوه بر انجام محاسبات پایه ای ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، ماشین حساب جیبی کاسیو مدل Casio HS-8 LVBK از قابلیت هایی مانند جذر گرفتن از اعداد، محاسبه درصد و ذخیره سازی ارقام در حافظه بهره می برد و تمام نیازهای شما در محاسبات ساده و معمولی را برطرف می سازد.
ماشین حساب کاسیو Casio HS-8 LVBK
از آنجا که ماشین حساب کاسیو Casio HS-8 LVBK دارای ابعاد کوچکی است و به صورت قابل حمل می توان از آن استفاده کرد، احتمال رخ دادن اتفاقاتی مانند سر خوردن از دست و افتادن روی زمین یا وارد آمدن ضربه و فشار به آن وجود دارد. اما با توجه به کیفیت ساخت بسیار مطلوب این محصول، در صورت بروز چنین حوادثی ماشین حساب به سادگی آسیب نمی بیند و می توانید با خیال راحت از آن در محیط های گوناگون بهره ببرید.
شما می توانید جهت دریافت قیمت ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا چنانچه در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب متناسب با نوع نیاز و بودجه خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید.
ماشین حساب کاسیو Casio HS-8 LVBK

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر