۱۳۹۸ مرداد ۲۳, چهارشنبه

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6NW

مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-47LFX6NW
نوع و سایز صفحه نمایش: 47 اینچ
رزولوشن: 1200*1920 dpi
مدت زمان پاسخ گویی: 10 میلی ثانیه

معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-47LFX6NW

مانیتورهای صنعتی به منظور نمایش تصاویر با شفافیت و کنتراست بالا در محیط های تبلیغاتی یا صنایع و مشاغل نیازمند به مانیتورهای قوی برای روشن ماندن 24 ساعته طراحی و عرضه می شوند.
یکی از معتبرترین شرکت های فعال در این زمینه، کمپانی پاناسونیک است که از سابقه ای طولانی و درخشان در حوزه انواع دستگاه های الکترونیکی برخوردار می باشد.
معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-47LFX6NW
از جمله محصولات این شرکت می توان به مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6NW اشاره کرد که در اندازه 47 اینچی و در ابعاد 1162*706*216 میلی متری روانه بازار شده است.

طراحی و کیفیت مانیتور پاناسونیک TH-47LFX6NW

در مانیتور صنعتی پاناسونیک مدل TH-47LFX6NW از پنل IPS با نور پس زمینه LED استفاده شده است. این موضوع در کنار رزولوشن این مانیتور که برابر با1920*1200 پیکسل می باشد، باعث شده تا تصاویر نمایش داده شده با نمایشگر صنعتی پاناسونیک TH-47LFX6NW از کیفیت و وضوحی عالی برخوردار باشند و رنگ ها به شکلی طبیعی و شفاف در آن قابل مشاهده باشند.
طراحی و کیفیت مانیتور پاناسونیک TH-47LFX6NW
یکی از نکات مهم در انتخاب یک مانیتور صنعتی در حالت کلی، مدت زمان پاسخگویی آن است که هرچه این میزان سریع تر باشد، تصاویر به شکلی نرم تر و با کیفیت تر به نمایش درمی آیند.
در رابطه با مانیتور صنعتی 47 اینچ پاناسونیک مدل TH-47LFX6NW باید گفت که زمان پاسخگویی آن حدود 10 میلی ثانیه می باشد و به خصوص در نمایش فیلم های دارای حرکت و رنگ های زیاد، تصاویر با افت کیفیت مواجه نخواهند شد.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6NW

زاویه دید افقی و عمودی مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6NW برابر با 178 درجه است و شما تقریبا از هر زاویه ای نسبت که نسبت به مانیتور قرار داشته باشید، قادر به مشاهده تصاویر در حال پخش خواهید بود.
این مانیتور صنعتی پاناسونیک به پورت های مورد نیاز برای اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش کننده، تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال مجهز است و می توان از آن در قالب یک شبکه کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به منظور نمایش چند تصویر مجزا به صورت هم زمان استفاده کرد.
مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6NW
ویژگی پرکاربردی که باعث محبوبیت بالای مانیتور صنعتی Panasonic TH-47LFX6NW در بین کاربران شده، توانایی و قدرت این مانیتور در روشن ماندن در تمام طول 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته است که استفاده از آن را در بسیاری از مشاغل امکان پذیر کرده است.
شما می توانید از نمایشگر صنعتی Panasonic TH-47LFX6NW به عنوان ویدیو وال هم در محیط های داخلی و هم در محیط های بیرونی و فضای باز بدون نگرانی بابت افت کیفیت تصاویر بهره ببرید.
برای دریافت قیمت مانیتورهای صنعتی و همچنین خرید مانیتور صنعتی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.
مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-47LFX6NW

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر