۱۳۹۸ شهریور ۶, چهارشنبه

کمد بایگانی اداری راما Rama 301

کمد بایگانی راما 301
جنس: MDF
تعداد درب: ندارد
تعداد طبقات: 5

کمد بایگانی چوبی راما 301

کمد بایگانی مدل 301 یکی از محصولات با کیفیت شرکت ایرانی راما می باشد که در ابعاد 34 سانتی متر عرض، 90 سانتی متر طول و 190 سانتی متر ارتفاع ارائه شده است.
این کمد بایگانی اداری که دارای 5 طبقه می باشد، فضای مناسب و کافی برای قرار دادن کتاب، زونکن، پوشه و وسایلی مانند گلدان و مجسمه های تزئینی در آن را برای شما فراهم می آورد.
کمد بایگانی چوبی راما 301
کمد بایگانی اداری راما Rama 301 را می توان در مبلمان اداری دفاتر کارمندان و کارشناسان ادارات، شرکت ها، کارخانجات، بیمارستان ها و تمام محیط های اداری مورد استفاده قرار داد.

کمد بایگانی اداری راما Rama 301

شرکت راما چوب در ساخت کمد بایگانی ساده راما 301 از مواد اولیه مرغوب ایرانی، اسپانیایی و محصول کشور ترکیه بهره برده است.
کمد بایگانی اداری راما Rama 301
به این صورت که جنس بدنه و صفحه کمد بایگانی اداری راما Rama 301 از MDF درجه یک ایرانی، یراق آلات، الیت و PVC محصول ترکیه و چسب PVC آن محصول اسپانیا هستند.
از این جهت کمد بایگانی اسناد راما 301 از طول عمر بالایی برخوردار است و در صورت استفاده صحیح از آن، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
سطح بدنه این کمد فایل و قفسه اداری از روکشی از جنس ملامینه پوشانده شده که باعث مقاومت و استحکام بالای این کمد در برابر خط و خش و خراشیدگی شده است.
از جمله ویژگی های کمد بایگانی پوشه Rama 301 باید به قابلیت باز شدن آن اشاره کنیم که امکان حمل و جابجایی این کمد را بسیار آسان می کند.
همچنین کمد بایگانی راما 301 به پایه هایی از جنس MDF و با قابلیت تنظیم کردن مجهز است و می توانید با توجه به شرایط و فضای اتاق محل کار خود، ارتفاع پایه ها کمد اسناد راما 301 را کم یا زیاد نمایید.
کمد بایگانی ام دی اف راما 301 دارای رنگ بندی است و امکان انتخاب رنگ دلخواه آن برای شما وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ویژگی های مبلمان اداری در محل کار و همچنین دریافت قیمت کمد بایگانی راما مدل 301 راما با کارشناسان شرکت ایده برتربه شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر دیدن فرمایید.
کمد بایگانی اداری راما Rama 301

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر