۱۳۹۸ مرداد ۲۳, چهارشنبه

اسکنر اپسون Epson DS-530N

اسکنر اپسون DS-530N
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 35 صفحه در دقیقه

معرفی اسکنر اپسون DS-530N

اسکنر حرفه ای اسناد اپسون Epson DS-530N یکی از اسکنرهای رومیزی و با کیفیت موجود در بازار است که برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان ها با حجم کاری کم و متوسط می توان از آن استفاده کرد.
معرفی اسکنر اپسون DS-530N
این اسکنر با سیستم عامل های مک، لینوکس و ویندوز سازگار بوده و امکان استفاده از آن در محیط های مختلف وجود دارد.
پشتیبانی از OCR، مجهز بودن به ADF و سرعت بالای چاپ از ویژگی ها و امکانات اسکنر حرفه ای اپسون مدل DS-530N هستند که در ادامه به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-530N

یکی از قابلیت های پرکاربرد اسکنر اپسون Epson DS-530N پشتیبانی آن از فناوری تشخیص متن OCR است.
با استفاده از این فناوری، امکان تبدیل عکس های دارای متن انگلیسی به فایل های متنی قابل ویرایش مانند ورد و اکسل وجود دارد و نیازی به صرف زمان و هزینه برای تایپ مجدد چنین فایل هایی نخواهید داشت.
قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-530N
این اسکنر اپسون مدل Epson DS-530N با رزولوشن 600 * 600 dpi در هر دو حالت یک رو و دو رو به صورت سیاه و سفید یا رنگی قادر به تهیه اسکن از اسناد، تصاویر و متون چاپ شده بر روی کاغذ است و کیفیت و وضوح بالایی را به شما ارائه می دهد.
سرعت اسکنر رنگی اپسون DS-530N در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید برابر با اسکن 35 برگ در دقیقه می باشد. البته برای رسیدن به این سرعت، باید رزولوشن اسکن بر روی 200 / 300 dpi تنظیم شده باشد.
قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-530N
بر روی بدنه این اسکنر اسناد پورت های USB 3.0 تعبیه شده که امکان اتصال اسکنر حرفه ای اپسون Epson DS-530N به کامپیوتر یا حافظه های USB را فراهم می آورد.
علاوه بر این شما می توانید از  اسکنر فیدر دار اپسون DS-530N در چارچوب شبکه های پرسرعت کابلی و در کارهای تیمی و گروهی استفاده نمایید.

اسکنر اپسون Epson DS-530N

 اسکنر اداری اپسون DS-530N به منبع تغذیه خودکار یا ADF با ظرفیت 50 برگ مجهز است که باعث سریع تر انجام شدن عمل اسکن بدون نیاز به استفاده از دست برای قرار دادن ورقه های کاغذ در دستگاه می شود.
اسکنر اپسون Epson DS-530N
 اسکنر رنگی دورو اپسون Epson DS-530N توانایی انجام 4000 اسکن در طول روز را داراست.
این اسکنر اپسون از قابلیت هایی مانند حذف صفحات بدون محتوا در هنگام اسکن، نادیده گرفتن سوراخ های موجود بر روی کاغذهای پانچ شده برخوردار است.
از دیگر ویژگی های اسکنر اپسون Epson DS-530N می توان به تنظیم زاویه خودکار قرارگیری کاغذ در اسکنر، تشخیص اتوماتیک و جلوگیری از ورود دسته ای اسناد و کاغذها به دستگاه، تصحیح رنگ، تشخیص بارکد، پر کردن متون و ایجاد خودکار فولدر برای ذخیره فایل های خروجی اشاره کرد.
اسکنر اپسون Epson DS-530N
همچنین اسکنر پیشرفته اپسون DS-530N توانایی ذخیره فایل های اسکن شده در اکانت ایمیل، سرور FTP و فولدرهای موجود بر روی شبکه را داراست.
برای اطلاع از نحوه خرید اسکنر و دریافت قیمت بهترین اسکنر های موجود در بازار به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
اسکنر اپسون Epson DS-530N

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر