۱۳۹۸ آذر ۸, جمعه

قیمت دستگاه چاپ لیبل رنگی

همانطور که می دانید، لیبل ها یکی از مواردی هستند که استفاده های فراوانی مخصوصا برای مدیریت بهتر محصولات و تجهیزات دارند. لیبل پرینتر همان دستگاهی است که می تواند این لیبل ها را طراحی و چاپ نماید. با استفاده از انواع لیبل زن می توانید لیبل مورد نیاز خود را طراحی کرده و بر روی کالای مورد نظر خود بچسبانید. این مورد را در فروشگاه ها بیشتر مشاهده می کنید که همیشه لازم است تا برای نمونه قیمت محصولات و یا اطلاعات آن بر روی لیبل چاپ شود. در این حالت دستگاه چاپ لیبل می تواند بهترین گزینه برای این کار باشد.
قیمت دستگاه چاپ لیبل رنگی
حال در این دستگاه ها نیز تنوع خاصی حاکم است زیرا هر بخش و هر کاربری نیاز به چاپ لیبل مخصوص به خود دارد. از جمله آنها می توان به نوع چاپ رنگی اشاره کرد. شاید قیمت دستگاه چاپ لیبل رنگی کمی گرانتر از نمونه های معمولی باشد اما دقت کنید که امکانات بیشتری را در اختیار خواهید داشت. البته قیمت دستگاه چاپ لیبل همانند سایر ویژگی ها، یکی از موضوعاتی است که هنگام خرید چاپگر لیبل به آن توجه می شود. البته اگر قبل از خرید، مراکز رسمی و نمایندگی های فروش را پیدا کنید، می توانید قیمت دستگاه چاپ لیبل رنگی ارزان را نیز بیابید و اطمینان داشته باشید که کالای خریداری شده با قیمت واقعی ارائه شده و از کیفیت آن مطمئن شوید. بنابراین بهترین اقدام قبل از خرید دستگاه لیبل پرینتر می تواند یافتن مرکز خرید معتبر باشد.

قیمت انواع دستگاه چاپ لیبل رنگی

همیشه هنگام خرید دستگاه چاپ لیبل رنگی، درباره موضوع قیمت دستگاه بحث می شود زیرا برخی مراکز نیاز به خرید چندین محصول هستند و می بایست از نظر مالی نیز مدیریت کنند. بنابراین در نظر گرفتن این موضوع می تواند با راهکارهای کوچکی حل شود. برای نمونه مجموعه های فروش، ممکن است پیشنهادهای تخفیفی برای خرید به تعداد در نظر گرفته باشند. البته باید قبل از خرید به مقایسه آنها نیز بپردازید. برای مثال ممکن است به هر فروشگاهی جهت خرید لیبل زن مراجعه می کنید، قیمت انواع دستگاه چاپ لیبل رنگی را متفاوت عرضه کنند. البته این تفاوت قیمت صرفا معنای بدی نداشته و برخی برای این افزایش قیمت، لوازم جانبی مختلف و یا پیشنهادهای خاص دارند. بنابراین قبل از تصمیم گیری نهایی، می توان آنها را با یکدیگر مقایسه نمود. از این روی، توجه و صرف زمان قبل از خرید، می تواند به تهیه بهترین نمونه منجر شود.
شرکت ایده برتر پارسیان این کار را برای شما تسهیل کرده است که دیگر نگران قیمت دستگاه چاپ لیبل رنگی و سایر محصولات نباشید. این مجموعه با راه اندازی وبسایت فروشگاهی خود، قیمت همه محصولات را مانند قیمت دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار در لیست محصولات خود آورده است. علاوه بر این با دریافت نمایندگی فروش محصولات خود، با ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش، به مشتری اطمینان می دهد که بهترین قیمت را در اختیار خواهند داشت. ایده برتر پارسیان از این رو از کارشناسان خود خواسته است تا مشاوره های رایگان قبل از خرید را نیز ارائه دهند.
برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.
آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2
تلفن: 73027 - 021

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پرژکتور شیائومی Xiaomi Mi

چند سال پیش، تلویزیون های هوشمند بازار را فرا گرفتند، اما آنها دارای برخی از معایب مانند مشکل در جابه جایی در اتاق های با سقف کوتاه با توجه به صفحه نمایش بزرگ خود هستند.
امروزه ویدئو پروژکتورها بهترین انتخاب شما هستند؛ آنها سبک وزن بوده و شما می توانید آنها را در هر جایی قرار دهید و تصاویری به کیفیت تلویزیون های هوشمند یا حتی بهتر از آن را دریافت نمایید.
در همین راستا این شرکت شیائومی دستگاه جدید خود تحت عنوان دیتا پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi Laser را معرفی کرده که یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه بوده و با وجود ویژگی هایی همچون روشنایی و نسبت کنتراست بالا و پشتیبانی از رزولوشن 4K، شما از خرید پروژکتور لیزری شیائومی می (Mi) پشیمان نخواهید شد.
 شرکت شیائومی Xiaomi امیدوار است با معرفی این محصول جدید خود، بتواند کیفیت سینمای خانگی را تغییر دهد. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید حتما مقاله تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پرژکتور شیائومی Xiaomi Mi را بخوانید.

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان

طراحی دیتا پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi

در اولین نگاه اصلا متوجه نخواهید شد که این دستگاه یک ویدئوپروژکتور است. به طوری که با برخورداری از یک طراحی مینیمالیستی و مدرن، ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser کاملا با محیط شما سازگار می شود.
علاوه بر این، در سال 2017، دیتا پروژکتور Xiaomi Mi در زمینه طراحی برنده جایزه Good Design شده است، بنابراین شما نه تنها دارای یک دیتا پروژکتور خانگی پرطرفدار می شوید بلکه شما یک تکه هنری را با خرید این دیتا پروژکتور در اختیار خواهید داشت.
این ویدئو پروژکتور سفید رنگ و مستطیل شکل است. بلندگوی داخلی در جلوی آن قرار گرفته است و در پشت دستگاه، سه پورت HDMI، پورت UBS 3.0 ، یک جک خروجی صوتی، یک جک AV، یک پورت LAN و سایر خروجی های مفید را می یابید. در طرفین دستگاه نیز پورت های USB بیشتر و فوکوس دستی نیز وجود دارد.
با وجود لنزی با قابلیت پرتاب فوق العاده کوتاه برد شما می توانید تصاویری به اندازه یک صحنه تئاتر را در فاصله 30 سانتی متری از دیوار یا پرده نمایش به نمایش در آورید. بنابراین لازم نیست به اندازه و فضا توجه داشته باشید، ویدیو پروژکتور Xiaomi Mi Laser برای خانه و دفتر کاملا مناسب است.

طراحی دیتا پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi

 

صفحه نمایش ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi

پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi همواره بر روی توسعه تکنولوژی های نوآورانه برای محصولات خود به منظور جلب رضایت مشتریان تمرکز داشته است، به همین دلیل است که آنها تصمیم به جایگزینی فناوری LED با (ALPD)  Advanced Laser Phosphor Display دارند، این فناوری تصاویر را با کیفیت بالا، اندازه بزرگ و طرح سه بعدی برای کاربر فراهم می کند.
با شنیدن ALPD تنها چیزی که در ذهن شکل می گیرد، "تکنولوژی برتر" است. در مقایسه با فناوری LED، که همچنان خوب است، ALPD مزایای بیشتری را ارائه می دهد که شامل روشنایی بهبود یافته در این دستگاه خاص 5000 لومن است، این در حالی است که ALPD با درخشندگی بیش از دو برابر فناوری LED دارای دوامی یکسان (حدود 6000 ساعت) می باشد. این تکنولوژی مصرف انرژی کمتری دارد و البته کیفیت تصویر بهتری از LED یا لیزرهای سنتی ارائه می دهد.

صفحه نمایش ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi

میزان درخشندگی پروژکتور لیزری شیائومی Xiaomi Mi

پروژکتور لیزری شیائومی مدل Xiaomi Mi از درخشندگی 5000 لومنی بهره می برد، این در حالی است که روشنایی پروژکتور به طور متوسط حدود 2500 لومن است. با توجه به این جزئیات، شما قادر خواهید بود در محیط  های مختلف مانند اتاق های تاریک و روشن و یا در طول روز به نمایش تصاویر با ویدیو پروژکتور لیزری شیائومی Xiaomi Mi Laser بپردازید.

میزان درخشندگی پروژکتور لیزری شیائومی Xiaomi Mi

نسبت کنتراست در ویدئو پروژکتور خانگی شیائومی Xiaomi Mi

معمولا هنگام خرید ویدئو پروژکتور خانگی، جزئیات تعیین کننده نادیده گرفته می شود که یکی از این موارد نسبت کنتراست. ویدئو پروژکتور خانگی شیائومی Xiaomi Mi نسبت کنتراست 3000:1 را ارائه می دهد. این به معنی نمایش تصاویر شفاف تر نسبت به دستگاه هایی با نسبت کنتراست 2000:1 یا 1000:1 می باشد. این ویژگی با روشنایی بالا ترکیب شده و در نتیجه تصاویری با جزئیات را به شما نشان می دهد که شما حتی کوچکترین چیزها را هم می توانید به نمایش در بیاورید.

نسبت کنتراست در ویدئو پروژکتور خانگی شیائومی Xiaomi Mi

رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi Laser

رزولوشن اصلی دیتا ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi Laser برابر با 1920*1080 پیکسل است، بنابراین شما می توانید از فیلم، سریال و بازی های ویدئویی با کیفیت بالا لذت ببرید. همانطور که قبلا توضیح داده شد، این ویدئو پروژکتور 4K یک تجربه تلویزیون با اندازه تصویر تا 150 اینچ را فراهم می کند و حتی در این اندازه هم تصاویر با وضوح باقی خواهند ماند.

رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi Laser

قیمت دستگاه کاغذ و سی دی خردکن

امنیت اطلاعات از مهترین بخش های هر مجموعه به حساب می اید و می تواند حساسیت بالایی را به دنبال داشته باشد. کاغذ خردکن را می توان از اساسی ترین بخش ها در این موضوع دانست. همیشه تاکید بر حفظ اطلاعات مهم است، اما زمانی که این اطلاعات لازم نیستند، چگنه باید آنها را از بین برد؟ دستگاه کاغذ خرد کن به همین دلیل ساخته شده تا اطلاعات مهمی که دیگر نیاز نیستند با اطمینان از بین برد.
قیمت دستگاه کاغذ و سی دی خردکن بسته به مدل و نوع آنها متفاوت است، اما اهمیت دستگاه خردکن کاغذ و سی دی در یک مجموعه بر قیمت آن برتری بیشتری دارد. هنگامی که حجم اطلاعات و اسناد بالا رود، خرید دستگاه کاغذ خردکن منطقی بوده و هر مجموعه ای به آن نیازمند است. برخی از اطلاعات مهم مانند، اطلاعات حساب های بانکی، بیمه و اطلاعات مالی و رسمی، پس از اتمام اعتبار می بایست با روش درستی از بین بروند.

قیمت انواع دستگاه کاغذ و سی دی خردکن

درباره موضوع قیمت انواع دستگاه کاغذ و سی دی خردکن باید گفت که فناوری های بکار رفته در این دستگاه متفاوت است که روی قیمت نیز تاثیر گذار خواهد بود. کاغذخردکن از مدل های اداری که می توانند بصورت رشته ای اسناد را تحویل دهند وجود دارد، تا مدل های صنعتی که چیزی از آنها باقی نگذاشته و کاغذها را به پودر تبدیل می کنند. این دستگاه ها معمولا سی دی خردکن نیز هستند و درباره لوح فشرده نیز، آنها را غیرقابل خواندن می کنند. بنابراین با خرید کاغذ و سی دی خردکن دیگر این نگرانی برطرف شده و می توان به سادگی با این اسناد و مدارک برخورد کرد.
شرکت ایده برتر پارسیان در فروشگاه خود، قیمت دستگاه کاغذ خرد کن و سی دی خردکن را در کنار اطلاعات فنی آنها قرار داده و از برندهای مختلف استفاده کرده اند. شما می توانید برای مشاوره قبل از خرید دستگاه کاغذ و سی دی خرد کن، با کارشناسان ایده برتر پارسیان تماس گرفته و از انواع آنها و اطلاعات فنی موجود کسب اطلاع نمایید.
برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.
آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2
تلفن: 73027 - 021

دستگاه برچسب زن لیبل

امروزه به دلیل وجود کالاها و محصولات مختلف در یک فروشگاه، کارگاه و یا کارخانه، نظم دهی و مرتب کردن آنها اولویت بالایی دارد. دستگاه لیبل زن یکی از مواردی است که می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. همانطور که از نام آن بر می آید، لیبل پرینتر قادر است تا لیبل ها و برچسب های مختلفی را به چاپ رسانده و به شما تحویل دهد تا بر روی کالا بچسبانید.

دستگاه برچسب زن لیبل

 

انواع دستگاه برچسب زن لیبل

به دلیل تنوع در میان محصولات مختلف، تنوع در بین دستگاه برچسب زن لیبل نیز فراوان است. اینکه قصد چاپ و ساخت چه نوع لیبلی را برای چه محصولی دارید، به خود شما بستگی دارد. بنابراین قبل از خرید محصول بایستی با انواع دستگاه برچسب زن لیبل آشنا باشید. برای نمونه ممکن است برخی کارخانجات تولید بطری، با استفاده از چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر، طرح های مورد نظر خود را بر روی لیبل خاصی چاپ کرده و بر روی آنها بچسبانند. از طرفی نیز ممکن است مراکز فروشگاهی از دستگاه برچسب زن قیمت برای نمایش قیمت محصولات خود استفاده کند.

انواع دستگاه برچسب زن لیبل

همان طور که بیان شد، تعداد تجهیزات فروشگاهی در دنیای امروز زیاد است و بنابراین نمی توان بدون چنین امکاناتی آنها را مدیریت کرد. بنابراین به نظر می رسد با بررسی مزایای خرید لیبل پرینتر، بخش های زیادی به این محصول نیازمند هستند. این دستگاه صرفا برای فروشگاه ها کاربرد ندارد و ادارات و سازمان ها نیز از آن بهره می برد. برای نمونه با استفاده از دستگاه برچسب زن اموال می توان تجهیزات یک اداره را مدیریت و سازمان دهی کرد.

خرید دستگاه برچسب زن لیبل

در توضیحاتی که بیان شد، می توان یافت که خرید دستگاه برچسب زن لیبل مزایا و کاربردهای بسیاری دارد. البته دستگاه برچسب زن لیبل نیز از فناوری های مختلفی بهره می برد که ممکن است هر یک برای موقعیت یا کاربری خاص مناسب باشد. دستگاه لیبل زن حرارتی یکی از مدل های این دستگاه بوده که از فناوری حرارتی برای چاپ برچسب استفاده می کند. بنابراین با شناخت بیشتر از این تجهیزات می توان انتخاب بهتری نیز داشت.

خرید دستگاه برچسب زن لیبل

این تجهیزات الکترونیکی زمانی که در محلی به کار گرفته می شوند، سرعت و دقت انجام کارها و مدیریت محصولات نیز به مراتب بالا می رود. البته تنوع بالای دستگاه برچسب زن لیبل و فناوری های ساخت آنها باعث می شود تا کمی انتخاب را مشکل سازد. علاوه بر این، ممکن است همه از اطلاعات فنی آنها با خبر نبوده و نیاز به مشاوره داشته باشند. بنابراین مشتریان قبل از خرید لیبل زن بهتر است تا ابتدا یک مشاور قابل اطمینان پیدا کنند.

خرید دستگاه برچسب زن لیبل

شرکت ایده برتر پارسیان یکی از مراکز بزرگ در زمینه فروش انواع دستگاه برچسب زن است که تجربه فروش انواع این محصولات را داشته است. این شرکت به خوبی می داند که هر کار و تخصصی، به کدام نوع از دستگاه لیبل زن نیازمند است. بنابراین می تواند مدل های مختلفی را به مشتری ارائه کرده که متناسب با نوع شغل آنهاست. همچنین ایده برتر پارسیان، نمایندگی محصولات خود را در دست دارد و همه آنها را با گارانتی معتبر در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد. شما می توانید برای خرید دستگاه برچسب زن لیبل به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان

بدون شک همه ما حداقل یک بار از دیتا ویدئو پروژکتور استفاده کرده و یا آن را دیده ایم. این دستگاه کاربردی برای نمایش محتوای مورد نظر شما استفاده می شود. با استفاده از ویدیو پروژکتور، شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به تجهیزات خاصی، محتوای تصویری خود را با اندازه بزرگ، بر روی یک پرده یا دیوار به نمایش در آورید. در ابتدا، دیتا پروژکتور صرفا برای موارد آموزشی در مدارس، دانشگاه ها و از این قبیل مراکز استفاده می شد اما با گسترش فناوری آن، نمونه های خانگی دیتا ویدئو پروژکتور نیز تولید شده اند که بسیاری را برای خرید ویدئو پروژکتور خانگی ترغیب می کند. تنوع در میان مدل ها و فناوری ها باعث شده تا ادارات، سازمان ها، نمایشگاه ها و حتی منازل از یکی از انواع ویدئو پروژکتور خانگی استفاده نمایند.

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان

یکی از عواملی که باعث شد تا این تجهیز با ارزش به منازل راه پیدا کند، قیمت ویدئو پروژکتور خانگی بود که با گسترش فناوری، روندی کاهشی پیدا کرد و صرفا یک کالای لوکس و گران قیمت تلقی نمی شود. شما می توانید با جستجو در میان فروشگاه های مختلف قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان را به آسانی پیدا کرده و خریداری نمایید. بسیاری قصد دارند تا فیلم های مورد علاقه خود و بازی های رایانه ای را در اندازه ای بزرگ تماشا کنند که با استفاده از این دیتا پروژکتورهای خانگی این امکان فراهم شده است.

قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان-5

بهترین قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان

به دلیل استقبال از دیتا ویدئو پروژکتور خانگی، تنوع در این محصولات نیز وجود دارد. شما می توانید از ساده ترین مدل ها گرفته تا جدیدترین نمونه ها، در منزل خود استفاده کنید. البته فناوری های بکار رفته در قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان یا گران قیمت موثر هستند. برخی از ویدئو پروژکتور های جدید از فناوری های سه بعدی پشتیبانی کرده و یا قادرند تا تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش درآورند. در این حالت باید گفت که کیفیت تصویر 4 برابر حالت اچ دی خواهد بود. به هر حال هر چه که باشند، یافتن قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان کار چندان سختی نیست. البته اگر مرجع قابل اعتمادی را انتخاب کنید. دقت کنید که انتخاب دستگاه خانگی نیاز به اطلاعات فنی مناسبی دارد که بیشتر کاربران خانگی از آنها بی خبرند. بنابراین لازم است فروشگاه قابل اعتمادی را انتخاب کرده و از مشاوره های آنها قبل از خرید ویدئو پروژکتور خانگی استفاده کنید.

بهترین قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان

شرکت ایده برتر پارسیان در میان محصولات خود، قادر است تا قیمت ارزانترین ویدئو پروژکتور خانگی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین این شرکت با استفاده از توان خود تلاش کرده تا از هر مدل و برندی در محصولات خود موجود داشته باشد تا به مشتری حق انتخاب داده و بتواند بهترین قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان را به سادگی پیدا کند. این مجموعه نمایندگی رسمی محصولات خود را داراست که بنابراین بهترین قیمت را در کنار بالاترین کیفیت به مشتری ارائه می دهد و تضمین می کند که همه محصولات دارای گارانتی بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل می توان از خدمات پس از فروش استفاده کرد.

بهترین قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ارزان

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.
آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2
تلفن: 73027 - 021

قیمت تلویزیون ویدئو وال

پس از ظهور اولین مدل های ویدیو وال شاید آن گونه که انتظار می رفت از آن استقبال نشد اما با گذشت زمان و شناخته شدن بهتر آن، استفاده از ویدئو وال رونق بیشتری پیدا کرد. پاسخ به سوال ویدئو وال (Video Wall) چیست؟ چندان سخت نیست، زیرا این محصول از بهم پیوستن و در کنار هم قرار گرفتن چندین مانیتور صنعتی تشکیل می شود که توسط یک مرجع مشترک مدیریت می شوند. قیمت تلویزیون ویدئو وال بالاتر از نمونه های دیگر است که آن هم به دلیل استفاده از چندین مانیتور و امکانات پیشرفته تر آن است.

قیمت تلویزیون ویدئو وال

وجود ویدیو وال در یک مجموعه تجاری به آن کمک می کند تا به خوبی و با کیفیت بالا، اطلاعات لازم را در اختیار بازدیدکنندگان و مشتریان خود قرار دهند. بنابراین توجیه قیمت ویدئو وال را می توان امکانات کم نظیر آن دانست که در کنار کیفیت بالای ساخت، بهترین امکانات نمایشی را در اختیار شما می گذارد. با وجود انواع تلویزیون های ویدئو وال، مجموعه های تجاری دیگر احساس کمبود در بخش نمایشگرهای تجاری نخواهند داشت.

قیمت تلویزیون ویدئو وال

قیمت انواع تلویزیون ویدئو وال

شاید تنها دلیلی که صاحبان کسب و کار کمتر به سمت خرید ویدئو وال گرایش پیدا می کنند، قیمت تلویزیون ویدئو وال است. البته این موضوع نیز می تواند با اطلاع رسانی برطرف شود زیرا کمتر کسی از امکانات و ویژگی های تلویزیون ویدئو وال مطلع است. قیمت انواع تلویزیون ویدئو وال به دلیل استفاده از فناوری های مدرن و به روز، بیشتر از نمونه های معمولی می باشد.

قیمت انواع تلویزیون ویدئو وال

اگر قرار است که از تلویزیون های معمولی استفاده کنید، هزینه های کلی شما بالاتر خواهد بود. برای نمونه اگر قصد دارید از چندین تلویزیون معمولی به جای یک ویدئو وال استفاده کنید، عمر آنها کوتاه تر بوده و مصرف انرژی بالاتری نیز دارند. بنابراین قیمت تلویزیون شهری ویدئو وال در این حالت قابل توجیه است و در مجموع هزینه های شما را کاهش می دهد. مجموعه ایده برتر پارسیان افتخار دارد تا نمایندگی رسمی در بخش فروش ویدئو وال برندهای برتر که شامل ال جی، سامسونگ و فیلیپس را داراست. در این حالت همه می توانند بهترین قیمت تلویزیون ویدئو وال را با گارانتی و خدمات بهتری دریافت نمایند.

قیمت انواع تلویزیون ویدئو وال

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.
آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2
تلفن: 73027 - 021

ماشین حساب کاسیو Casio MH-16

ماشین حساب کاسیو MH-16
تعداد ارقام: 16 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MH-16

اگر به دنبال یک ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه یا اداره خود هستید، ماشین حساب کاسیو Casio MH-16 را مد نظر داشته باشید. این ماشین حساب تمام نیازهای شما در انجام محاسبات روزمره و معمولی را برطرف می سازد و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MH-16
شاید بتوان مهم ترین ویژگی ماشین حساب ساده کاسیو MH-16 را در صفحه نمایش 16 رقمی آن دانست که کار با اعداد بزرگ و محاسبات سنگین را برای شما امکان پذیر می کند. این صفحه نمایش از قابلیت نمایش اعداد اعشاری و ارقام تفکیک شده با جدا کننده سه تایی برخوردار است و از میزان روشنایی مناسبی بهره می برد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MH-16
ماشین حساب کاسیو مدل Casio MH-16 در ابعاد 136.5 * 127 * 27.6 میلی متر ارائه شده و می توان آن را بهترین ماشین حساب رومیزی برای انجام محاسبات ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی دانست. همچنین این ماشین حساب دارای دکمه های کامل کار با حافظه (MC، MR، M- و M+) است که با استفاده از آنها می توانید محاسبات خود را با سرعت بالاتری انجام دهید.
از دیگر قابلیت هایی که ماشین حساب رومیزی کاسیو MH-16 در اختیار شما می گذارد، محاسبه درصد و گرفتن جذر از اعداد است و تمام نیازهای شما را برطرف می کند. این ماشین حساب رومیزی 16 رقمی دارای دکمه سه صفر نیز هست که در هنگام محاسبات فروشگاهی و مالی به کار شما می آید.

ماشین حساب کاسیو Casio MH-16

در ماشین حساب کاسیو مدل Casio MH-16 از باتری قرصی مدل LR44 استفاده شده است. علاوه بر باتری، این ماشین حساب قابلیت تغذیه از نور محیط را نیز دارد و در محیط های روشن و دارای نور کافی بدون نیاز به باتری عمل می کند. علاوه بر این، ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو MH-16 در صورت بدون استفاده ماندن به طور اتوماتیک خاموش می شود و بدین ترتیب در مصرف باتری صرفه جویی می شود.
دکمه های ماشین حساب فروشگاهی کاسیو MH-16 دارای اندازه بزرگی هستند و کار با آنها به راحتی انجام می شود. این دکمه ها به گونه ای طراحی شده اند که با بالاترین میزان سرعت و دقت بتوانید ارقام را وارد و محاسبات خود را انجام دهید.
ماشین حساب کاسیو Casio MH-16
یکی از ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio MH-16 کیفیت ساخت عالی و دکمه های مقاوم آن است. این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio در برابر آسیب هایی مانند سقوط از روی میز و افتادن روی زمین، وارد آمدن ضربه یا فشار مقاوم می باشد و می توانید با خیال راحت از آن در شرایط و محیط های گوناگون استفاده نمایید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ماشین حساب ساده کاسیو را کسب نمایید. همچنین چنانچه در رابطه با ویژگی های ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل Casio MH-16 سؤالی دارید، آن را در قسمت «نظرات» همین صفحه ثبت نمایید تا کارشناسان ایده برتر در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
ماشین حساب کاسیو Casio MH-16

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 11 Pro Max با ظرفیت 512 گیگابایت

موبایل آیفون 11 Pro Max
رنگ : خاکستری، نقره ای، طلایی، سبز
حافظه داخلی: 512 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت

نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3969 میلی آمپر ساعت
پردازنده: شش هسته ای (2x2.65 GHz Lightning + 4x1.8 GHz Thunder)
سایز صفحه نمایش: 6.5 اینچ

معرفی گوشی موبایل اپل iphone 11 Pro Max

شرکت اپل در سپتامبر سال 2019 بالاخره به انتظار طرفداران خود پایان داد و از جدیدترین پرچم داران خود رونمایی کرد. سری یازدهم آیفون در سه نسخه آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس ارائه شده که در این قسمت به معرفی گوشی اپل آیفون 11 پرو مکس خواهیم پرداخت.
گوشی موبایل اپل Apple iPhone 11 Pro Max خیلی زود توانست با قابلیت ها و امکانات متعددی که دارد، به محبوبیت و فروش بالایی در بازار دست پیدا کند. از جمله ویژگی های این گوشی موبایل می توان به صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، دوربین های سه گانه حرفه ای، شارژدهی باتری عالی و سخت افزار بی رقیب اشاره کرد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Apple iphone 11 Pro Max

این روزها اکثر گوشی های پرچم دار از بدنه ای شیشه ای برخوردارند.گوشی موبایل اپل Apple iPhone 11 Pro Max با ظرفیت 512 گیگابایت نیز از این قاعده مشتثنی نیست و پنل جلویی و پشتی آن از شیشه ساخته شده است. با این تفاوت که مطابق با ادعای شرکت اپل، از سخت ترین و با کیفیت ترین شیشه موجود در صنعت گوشی های هوشمند در ساخت این موبایل استفاده شده است. ضمن اینکه دور تا دور گوشی را فریمی از جنس فولاد ضد زنگ در بر گرفته است. در مجموع می توان گفت که موبایل اپل iPhone 11 Pro Max همانند دیگر محصولات اپل از کیفیت ساختی فوق العاده عالی برخوردار می باشد که کار با آن را برای شما بسیار لذت بخش می کند.


پنل جلویی گوشی iPhone 11 Pro Max شامل صفحه نمایش بزرگ آن می شود که 83.7 درصد از سطح آن را پوشانده است. به طوری که میزان حاشیه ها در اطراف آن بسیار کم بوده و تمام تمرکز شما به محتوای در حال نمایش بروی نمایشگر جلب خواهد شد. همچنین پنل پشتی  iPhone 11 Pro Max شامل دوربین های سه گانه آن است که به صورت مثلثی در کنار هم قرار گرفته اند و ظاهری خاص و متفاوت به این گوشی موبایل بخشیده اند.
گوشی iPhone 11 Pro Max دارای ابعاد 158 * 77.8 * 8.1 میلی متر و وزن 226 گرم می باشد و در رنگ های خاکستری، نقره ای، طلایی و سبز به بازار عرضه شده است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی اپل iphone 11 Pro Max

موبایل اپل 11 Pro Max از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی برخوردار است که می توان آن را روشن ترین صفحه نمایش در میان گوشی های هوشمند روز دانست! به طوری که حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز از وضوح آن کاسته نمی شود و با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های مختلف استفاده کنید.
صفحه نمایش گوشی اپل آیفون 11 پرو مکس دارای رزولوشن بسیار مناسبی است و عکس ها و ویدئوهای شما را با کیفیتی عالی به نمایش در می آورد. این صفحه نمایش از استانداردهای HDR و دالبی ویژن پشتیبانی می کند و تصاویری شارپ، شفاف و دارای رنگ هایی طبیعی و شاداب را ارائه می دهد.
از دیگر ویژگی های نمایشگر موبایل اپل Apple iphone 11 Pro Max باید به سرعت پاسخدهی مناسب در هنگام لمس آن اشاره کنیم که به خصوص در انجام بازی های گرافیکی تجربه ای بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد.


اما شاید بتوان یکی از تفاوت های اصلی گوشی موبایل اپل مدل Apple iphone 11 Pro Max را با آیفون های قبلی در دوربین سه گانه آن دانست. این گوشی به سه دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز است و تمام نیازهای علاقه مندان به عکاسی را برآورده می سازد! دوربین اصلی iphone 11 Pro Max دارای لنز واید است و از قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر نوری تصویر بهره می برد. دو دوربین دیگر گوشی موبایل iOS  نیز دارای لنزهای تله فوتو (با قابلیت زوم دو برابری) و اولترا واید (فوق عریض) هستند و امکان ثبت تصاویر در هر موقعیتی را به شما می دهند.


از دیگر مشخصات دوربین های موبایل اپل آیفون 11 پرو مکس می توان به امکان فیلمبرداری با بالاترین کیفیت (4K)، مجهز بودن به فلش LED چهارگانه و ثبت تصاویر به صورت HDR و پانوراما اشاره کرد. این دوربین ها هم در روز و هم در شب تصاویر شما را با کیفیتی مناسب ثبت می کنند و اگر از علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای هستید، می توانید بر روی آنها حساب ویژه ای باز کنید!
دوربین سلفی گوشی اپل 11 پرو مکس نیز انتظارات علاقه مندان به سلفی و به اشتراک گذاری آنها در را به طور کامل برآورده می کند! دوربین سلفی این گوشی دارای لنزی 12 مگاپیکسلی است و علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت، از قابلیت فیلمبرداری 4K نیز بهره می برد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Apple iphone 11 Pro Max

از لحاظ سخت افزار و قدرت پردازشی شاید بتوان آیفون 11 پرو مکس را بی رقیب دانست! شرکت اپل در ساخت این گوشی از جدیدترین سخت افزار خود بهره برده که باعث بهبود چشمگیر سرعت عملکرد گوشی شده است. با استفاده از این گوشی می توانید به روز ترین اپلیکیشن ها و بازی های گرافیکی را اجرا کنید و از بالاترین قدرت پردازشی یک گوشی بهره مند شوید!
آیفون 11 پرومکس اپل به تراشه قدرتمند اپل بایونیک A13 مجهز می باشد که در ساخت آن از بهینه ترین تکنولوژی ها برای افزایش سرعت و قدرت پردازشی بهره برده شده است. این تراشه دارای پردازنده مرکزی شش هسته ای (شامل دو هسته اصلی برای انجام پردازش های پیچیده و چهار هسته برای افزایش کارایی) و پردازنده گرافیکی چهار هسته ای اپل می باشد و عملکردی فوق العاده نرم، روان و سریع را به شما ارائه می دهد.


در کنار سخت افزار قدرتمند، باید به سیستم عامل ایفون 11 Pro Max نیز اشاره کنیم. در این گوشی از جدیدترین نسل سیستم عامل iOS یعنی iOS 13 استفاده شده که در صورت نیاز می توانید آن را به نسخه iOS 13.2 نیز ارتقا دهید. 

قابلیت های گوشی موبایل اپل iphone 11 Pro Max

گوشی موبایل اپل مدل Apple iPhone 11 Pro Max در سه نسخه با حافظه های داخلی 64 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی ارائه شده که حافظه رم در هر سه نسخه برابر با 4 گیگابایت است. توجه داشته باشید که امکان استفاده از کارت حافظه جانبی و ارتقای میزان حافظه برای این گوشی در نظر گرفته نشده است.


مورد دیگری که در رابطه با گوشی آیفون یازده پرو مکس باید به آن اشاره کنیم، باتری قوی است. باتری به کار رفته در این گوشی از نوع لیتیوم یونی بوده و دارای ظرفیت 3969 میلی آمپر ساعت می باشد. با توجه به سخت افزار بهینه گوشی موبایل اپل iPhone 11 Pro Max، میزان شارژدهی این باتری بسیار مطلوب است و نیازی به شارژ چندباره آن در طول روز نخواهید داشت. به عنوان مثال یک بار شارژ کامل باتری این موبایل، برای گوش دادن به 80 ساعت موسیقی به صورت مداوم و 20 ساعت مکالمه کفایت می کند.
آیفون 11 پرو مکس اپل از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است و با استفاده از شارژر 18 واتی می توان آن را به میزان 50 درصد در عرض فقط 30 دقیقه شارژ کرد. همچنین این گوشی از فناوری شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می کند.
برای اینکه بدانید چگونه از پر شدن حافظه موبایل جلوگیری کنید می توانید مقاله جلوگیری از پر شدن حافظه موبایل را مطالعه نمایید.

گوشی موبایل اپل Apple iPhone 11 Pro Max با ظرفیت 512 گیگابایت

از دیگر امکانات موبایل اپل 11 پرو مکس می توان به سنسور تشخیص چهره، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، فشارسنج، نرم افزار سیری با قابلیت پشتیبانی از زبان محاوره، پورت های USB 2.0 و لایتنینگ، GPS، NFC، بلوتوث نسخه 5.0، پشتیبانی از وای فای و امکان هات اسپات، میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویز محیط و انتقال صدا به صورت Dolby Atoms و اسپیکرهای قدرتمند با توانایی پخش صدای استریو اشاره کرد.
در جمع بندی معرفی گوشی موبایل اپل Apple iPhone 11 Pro Max با ظرفیت 512 گیگابایت می توان گفت که این گوشی برای کسانی طراحی شده که قصد پیش رفتن با تکنولوژی روز دنیای گوشی های هوشمند را دارند. موبایل iPhone 11 Pro Max طرفداران اپل را به طور کامل راضی می کند و لذت کار کردن با به روزترین نرم افزارها، بازی ها و همچنین جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS را برای شما به ارمغان می آورد.
چنانچه قصد خرید گوشی موبایل آیفون 11 پرو مکس را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان بهترین قیمت بازار گوشی اپل 11 پرو مکس را به شما ارائه دهند. همچنین نظرات خود در رابطه با این پرچم دار اپل را در بخش کامنت های سایت ایده برتر با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.