۱۳۹۸ مهر ۸, دوشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH336

دیتا پروژکتور اپتما EH336
عمر لامپ: 3500 ساعت در حالت عادی و 10000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 1200*1920 WUXGA
شدت روشنایی: 3400 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH336

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس را دارید و به دنبال یک پروژکتور باکیفیت هستید، دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH336 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.
معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH336
از جمله ویژگی های این پروژکتور می توان به پورت های ارتباطی مناسب، قابلیت نصب و راه اندازی بسیار آسان و کیفیت نمایش عالی اشاره کرد که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است.
ویدئو پروژکتور اپتما EH336 به فناوری DLP مجهز است و بالاترین کنتراست و سرعت پاسخدهی را به شما ارائه می دهد و سبب به نمایش درآمدن طبیعی و زنده رنگ ها می شود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma EH336

از ویدیو پروژکتور اپتما EH336 می توان در کلاس های آموزشی و اتاق های جلسه اداری و شرکتی برای ارائه مطالب به مخاطبان بهره برد.
این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma دارای شدت روشنایی 3400 لومن و نسبت کنتراست 20000:1 می باشد و اسلایدهای آموزشی و فایل های متنی به نمایش درآمده با آن کاملا واضح و خوانا خواهند بود.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma EH336
پیشنهاد می شود تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در نمایش، از دیتا پروژکتور اپتما EH336 در اتاق ها و کلاس های نیمه روشن و با چراغ های خاموش استفاده نمایید.
دیتا ویدیو پروژکتور اپتما EH336 توانایی نمایش 1070 میلیون رنگ را دارد و رزولوشن آن در حالت عادی 1920*1080 پیکسل و در حالت حداکثر برابر با 1920*1200 پیکسل است. از این جهت می توانید با استفاده از این پروژکتور از تصاویری با کیفیت فول اچ دی Full HD بهره مند شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH336

پورت های تعبیه شده بر روی بدنه دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH336 شامل HDMI، MHL، VGA، کامپوزیت، سریال و ورودی و خروجی 3.5 میلی متری صدا می شود که با استفاده از آن ها می توانید این پروژکتور را به انواع دستگاه های دیجیتال و گوشی های هوشمند از طریق کابل متصل نمایید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH336
در صورت اتصال پروژکتور اپتما EH336 از طریق کابل HDMI، با روشن کردن دستگاه منبع پروژکتور نیز به صورت خودکار روشن خواهد شد و دیگر نیازی به روشن کردن آن به صورت مستقیم ندارید. همچنین این ویدئو پروژکتور به پورت USB Power مجهز است که از آن برای اتصال دستگاه های دارای کابل USB به پروژکتور و شارژ باتری آنها می توان بهره برد.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH336
از دیگر امکانات دیتا ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma EH336 باید به اسپیکر داخلی 10 واتی آن اشاره کنیم که باعث ارائه صدا با کیفیت و قدرتی قابل قبول به شما می شود.
برای نصب و راه اندازی دیتا پروژکتور Optoma EH336 کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این پروژکتور از قابلیت هایی مانند تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی و بزرگنمایی اپتیکال تا 1.3 برابر برخوردار است و دست شما را در انتخاب زاویه قرارگیری پروژکتور نسبت به پرده نمایش باز می گذارد.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH336
لازم به ذکر است که ویدیو پروژکتور Optoma EH336 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 27 تا 299 اینچ را دارد و حداکثر فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش تا 10 متر می تواند باشد.
برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتورها و اطلاع از نحوه خرید ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH336 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH336

گاو صندوق خانگی روستیک Rustic RST-30TO

گاو صندوق خانگی روستیک RST-30TO
تعداد طبقه : دو
وزن : 12 کیلوگرم
ضخامت درب: 30 میلی متر

مشخصات فیزیکی و ظاهری گاوصندوق روستیک KRD 250

گاو صندوق روستیک RST-30TO یک گاو صندوق خانگی است که دارای ابعاد 300 میلی متر طول، 380 میلی متر عرض و 300 میلی متر ارتفاع و وزن 12 کیلوگرم می باشد و امکان پیچ کردن آن به زمین یا دیوار وجود دارد.
مشخصات فیزیکی و ظاهری گاوصندوق روستیک KRD 250
همچنین می توان این گاو صندوق خانگی روستیک Rustic RST-30TO را به آسانی داخل کمد نصب کرد.
.گاوصندوق روستیک RST-30TO از طراحی ظاهری زیبا و شیکی بهره می برد و علاوه بر منازل، امکان استفاده از آن در مغازه ها و شرکت های کوچک نیز وجود دارد

ویژگی های امنیتی گاو صندوق Ganj ban KRD 250

شاید بتوان مهم ترین ویژگی گاو صندوق کوچک RST-30TO را مجهز بودن آن به قفل دیجیتالی دانست. این قفل دیجیتال از قابلیت رمز دهی چهار تا هشت رقم برخوردار است و دارای کلید اضطراری نیز می باشد که در صورت فراموشی رمز می توانید از آن استفاده کنید.
و یک قابلیت جالب توجه دیگر در گاوصندوق ضد سرقت RST-30TO این است که در صورت ورود رمز اشتباه توسط افراد غیر مجاز، تا 5 دقیقه امکان ورود رمز جدید وجود نخواهد داشت.
ویژگی های امنیتی گاو صندوق Ganj ban KRD 250
انرژی مورد نیاز رمز دیجیتال به کار رفته در گاو صندوق رمز دار روستیک Rustic RST-30TO از باتری تأمین می شود که به منظور آگاهی از میزان شارژ باقی مانده این باتری یک چراغ هشدار در نظر گرفته شده است. این چراغ در صورت ضعیف شدن باتری و نیاز به تعویض آن روشن می شود. 
ضخامت درب گاو صندوق روستیک RST-30TO برابر با 30 میلی متر است و امکان بازگشایی آن با روش های غیر متعارفی مانند ضربه پتک، دریل یا دیلم وجود ندارد.

گاو صندوق خانگی روستیک Rustic RST-30TO

فضای داخلی گاو صندوق رمز دار روستیک RST-30TO شامل دو طبقه می شود که می توان از آنها برای نگهداری وجوه نقد، شناسنامه، پاسپورت، سررسید و اسناد مهم در اندازه کاغذ A4 بهره برد.
بدنه گاو صندوق خانگی روستیک Rustic RST-30TO کاملاً از فلز ساخته شده و از رنگ کوره ای برای پوشاندن سطح آن استفاده شده است بنابراین بدنه آن در برابر خراشیدگی و خط و خش مقاومت بالایی دارد.
در نهایت می توان گفت گاو صندوق امنیتی روستیک RST-30TO یکی از گاوصندوق های مورد اطمینان و ایمن جهت مصارف خانگی است.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید گاوصندوق روستیک RST-30TO می توانید با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.
گاو صندوق خانگی روستیک Rustic RST-30TO

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر

کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC-A31
طول کابل: یک متر
نوع رابط: microUSB
دستگاه سازگار: گوشی ها و تبلت های اندرویدی و تمام دستگاه های دارای درگاه microUSB

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر یکی از لوازم جانبی موبایل است و از کابل های با کیفیت موجود در بازار می باشد.
روکش این کابل از جنس کتان بافته شده می باشد که علاوه بر اینکه ظاهری زیبا به این محصول بخشیده، باعث مقاومت بالای آن در برابر گره خوردگی، پارگی، کشیدگی و در هم پیچیدن نیز شده است.
کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر
یکی از مشکلاتی که اغلب در هنگام استفاده از کابل شارژ با آن مواجه می شویم، پارگی یا جدا شدن محل اتصال کابل به سری های آن به مرور زمان است.
طراحی کابل Micro USB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر به گونه ای است که این قسمت ها توسط روکش پلاستیکی محافظت می شوند و مشکلاتی مانند آنچه ذکر شد برای آن رخ نخواهد داد.
کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر
کابل شارژ تسکو TC A31 به رابط های USB و microUSB در دو سمت مجهز می باشد و برای اتصال تمام دستگاه های دارای درگاه micro USB مانند گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدست بلوتوثی و... به لپ تاپ، کامپیوتر و پاوربانک جهت شارژ یا انتقال اطلاعات می توان از آن استفاده کرد.
رابط USB به کار رفته در این کابل شارژ از نوع USB 3.0 است و امکان بهره بردن از آن به منظور شارژ سریع وجود دارد. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به شارژ فوری کارایی بسیار بالایی دارد.
کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر
کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو مدل TC A31 دارای رنگ بندی نیز می باشد و در رنگ های مشکی، بنفش و قرمز روانه بازار شده است. بنابراین می توانید تا این کابل را با گوشی خود ست کرده و رنگ دلخواهتان را انتخاب نمایید.
برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC-A31 طول یک متر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31

دیتا پروژکتور اپسون EB-W31
عمر لامپ: 5000 ساعت حالت عادی و 10000 هزار ساعت حالت اقتصادی
وضوح تصویر:  XGA 1280*800
شدت روشنایی: 3200 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 15,000 : 1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W31

پروژکتور اپسون EB-W31 به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید سینمای خانگی را با ویدئو پروژکتور تجربه کنید!
این ویدئو پروژکتور برای تماشای فیلم های مهیج و باکیفیت و همچنین تماشای عکس های خانوادگی در ابعاد بزرگ بر روی صفحه نمایش گزینه بسیار ایده آلی است.
معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W31

همچنین علاوه بر استفاده های خانگی می توان از دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31 در ادارات و شرکت ها نیز استفاده کرد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-W31

سینمای خانگی اپسون EB-W31 در ابعاد 297 * 234 * 77 میلی متر و وزن 2.4 کیلوگرم عرضه شده و به آسانی می توان آن را با خود حمل و جابجا نمود.
این ویدئو پروژکتور اپسون Epson قابلیت نمایش 1070 میلیون رنگ را دارد و از فناوری 3LCD در ساخت آن استفاده شده است. بنابراین رنگ های موجود در تصاویر و فیلم ها به شکلی طبیعی و شاداب توسط ویدئو پروژکتور Epson EB-W31 به نمایش درمی آیند.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-W31
همچنین با توجه به نسبت کنتراست 15000:1 دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31 باید از کیفیت و وضوح سایه روشن ها و قسمت های تاریک تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان کامل داشت.
ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EB-W31 یک ویدئو پروژکتور با کیفیت اچ دی HD است و رزولوشن آن برابر با 1280 * 800 پیکسل می باشد.
با در نظر گرفتن تمام این مشخصات در کنار هم می توان گفت که استفاده از ویدیو پروژکتور اپسون EB-W31 باعث می شود تا لذت تماشای فیلم های سینمایی برای شما دو چندان شود.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-W31
برای نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور Epson ر نیز کار سختی پیش رو نخواهید داشت چرا که این ویدئو پروجکشن اپسون Epson EB-W31 از قابلیت های تصحیح زاویه خودکار تا 30 درجه عمودی به صورت اتوماتیک و 30 درجه افقی به صورت دستی و امکان بزرگنمایی تا 1.2 برابر به صورت دستی بهره می برد و به شما اجازه می دهد تا زاویه قرارگیری آن نسبت به پرده نمایش را متناسب با شرایط اتاق خود انتخاب نمایید.
در حالت کلی پروژکتور اپسون EB-W31 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 33 تا 320 اینچ را داراست و می توان آن را در فاصله 1.68 تا 2.02 متری نسبت به پرده نمایش (برای نمایش در ابعاد 60 اینچ) قرار داد بنابراین می توانید بدون نگرانی بابت فضای محدود اتاق خود از ویدئو پروژکتور اپسون EB-W31 استفاده نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31 به اسپیکر داخلی 2 واتی مجهز است و در اتاق های کم سر و صدا و کوچک صدای قابل قبولی را به شما ارائه می دهد اما پیشنهاد می شود برای دستیابی به یک صدای باکیفیت و قوی از اسپیکر خارجی در کنار این پروژکتور بهره ببرید.
طول عمر بالای لامپ یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور Epson EB-W31 محسوب می شود. این ویدئو پروژکتور حرفه ای به لامپی با توان 200 وات مجهز است که طول عمر آن برابر با 5000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و 10000 ساعت در حالت اقتصادی می باشد و برای مدتی طولانی می توانید از آن برای تماشای فیلم های محبوبتان بدون نگرانی بابت صرف هزینه برای تعویض لامپ استفاده کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم شدت روشنایی 3200 لومنی ویدیو پروژکتور اپسون Epson EB-W31 است که باعث شده تا بتوان از این پروژکتور در اتاق های نسبتاً روشن نیز استفاده کرد و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شد.
بر روی بدنه دیتا پروژکتور اپسون EB-W31 پورت های USB (نسخه های A و B)، VGA، HDMI، کامپوزیت، S-Video و MHL تعبیه شده و امکان اتصال دستگاه های پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور، کامپیوتر، لپ تاپ و حتی گوشی های هوشمند از طریق کابل به آن وجود دارد.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید ویدئو پروژکتور خانگی و دریافت قیمت پروژکتور اپسون EB-W31 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-W31

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1500U

دیتا پروژکتور اپسون EB-L1500U
عمر لامپ: 20000 ساعت حالت عادی و 30000 هزار ساعت حالت اقتصادی
وضوح تصویر:  WXGA1920*1200
شدت روشنایی: 12000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:  2,500,000 : 1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L1500U

از ویدئو پروژکتور اپسون EB-L1500U می توان در تالارهای سخنرانی، سالن های همایش، محیط های تبلیغاتی و مکان های مذهبی برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده نمود.
معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L1500U
شدت روشنایی بسیار مطلوبِ 12000 لومنی یکی از ویژگی های مهم این ویدئو پروژکتور اپسون Epson می باشد که استفاده از آن را در محیط های کاملاً روشن و فضاهای باز نیز امکان پذیر کرده و تصاویری کاملاً شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد.
 دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1500U در ابعاد 586 * 492 * 211 میلی متر و وزن 23.8 کیلوگرم عرضه شده و به صورت متصل به سقف مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-L1500U

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L1500U یک ویدئو پروژکتور لیزری است و برای 20 هزار ساعت در حالت استفاده عادی و 30 هزار ساعت در حالت استفاده اقتصادی نیازی به تعمیر یا سرویس آن پیدا نخواهید کرد.
رزولوشن پروژکتور لیزری اپسون EB-L1500U در حالت استاندارد برابر با 1920 * 1200 پیکسل است و تصاویر به نمایش در آمده با آن از کیفیت و وضوحی عالی برخوردارند.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-L1500U
نکته قابل ذکر در این رابطه این است که ویدیو پروژکتور اپسون EB-L1500U از فناوری 4K enhancement نیز پشتیبانی می کند که در صورت استفاده از آن می توانید از تصاویری با کیفیت 4K بهره مند شوید.
همچنین نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 2500000:1 است که باعث می شود تا کوچکترین جزئیات تصویر در نواحی تاریک و مشکی نیز با وضوحی عالی به نمایش در آید.
بر روی بدنه ویدئو پروژکتور 4K اپسون EB-L1500U پورت های BNC، HDMI، DVI، VGA، USB (نسخه B) و سریال تعبیه شده که امکان اتصال انواع دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی به این ویدئو پروژکتور را ایجاد می کند.
به عنوان مثال شما می توانید کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دوربین دیجیتال، دوربین فیلمبرداری، دستگاه های پخش ویدئو و... را به آسانی از طریق کابل به این دیتا پروژکتور 4k متصل نمایید.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-L1500U
از جمله دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1500U در این زمینه می توان به قابلیت نصب 360 درجه ای، امکان جابجایی لنز به صورت کنترل از راه دور تا 60 درجه عمودی و 18 درجه افقی می باشد.
از دیگر ویژگی های پروژکتور اپسون EB-L1500U می توان به ذخیره 10 موقعیت قرارگیری پر تکرار، بزرگنمایی تصویر تا 1.6 برابر به صورت کنترل از راه دور و تنظیم زاویه تصویر به صورت دستی (تا 45 درجه عمودی و 30 درجه افقی) اشاره کرد.
اگر خواهان کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مقایسه فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی هستید بر روی لینک کلیک کنید. 

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1500U

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EB-L1500U قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 60 تا 500 اینچ را داراست که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش بین 1.99 تا 27.7 متر می تواند باشد بنابراین دیتا پروژکتور اپسون EB-L1500U برای استفاده در محیط ها و سالن های بزرگ کاملاً مناسب است.
مراحل نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L1500U نیز به آسانی انجام می شود و شما می توانید آن را در زوایا و موقعیت های مختلف نسبت به پرده نمایش نصب کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1500U
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز ویدئو پروژکتورها و نحوه خرید دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EB-L1500U را کسب نمایید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1500U

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1405U

دیتا پروژکتور اپسون EB-L1405U
عمر لامپ: 20000 ساعت حالت عادی و 30000 هزار ساعت حالت اقتصادی
وضوح تصویر:  WXGA1920*1200
شدت روشنایی: 8000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 2,500,000 : 1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-L1405U

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L1405U در ابعاد 586 * 492 * 211 میلی متر و وزن 21 کیلوگرم ارائه شده و برای استفاده در سالن های بزرگ مانند سالن های همایش و سخنرانی، سالن های نمایش فیلم و مکان های مذهبی مناسب می باشد.
پروژکتور اپسون EB-L1405U از جمله پروژکتورهای لیزری است و در مقایسه با پروژکتورهای لامپی از طول عمر بیشتری بهره می برد.
دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1405U
به این صورت که تا 20 هزار ساعت در حالت استفاده عادی و 30 هزار ساعت در حالت استفاده اقتصادی از تعمیر یا سرویس ویدئو پروژکتور لیزری اپسون Epson EB-L1405U بی نیاز خواهید بود.
برای کسب اطلاعات کامل در زمینه مقایسه فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی بر روی لینک کلیک کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-L1405U

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EB-L1405  از فناوری 3LCD برای نمایش بهره می برد و توانایی نمایش 1070 میلیون رنگ را داراست.
رزولوشن این ویدئو پروژکتور اپسون Epson در حالت استاندارد برابر با 1920 * 1200 پیکسل می باشد که می توانید با استفاده از فناوری 4K enhancement از تصاویری با کیفیت 4K بهره مند شوید.
این مشخصات در کنار نسبت کنتراست عالی ویدیو پروژکتور اپسون EB-L1405U که برابر با 2500000:1 است، باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای رنگ هایی طبیعی و وضوح و کیفیتِ منحصر به فردی باشند.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-L1405U
همچنین قسمت های مشکی موجود در تصاویر و سایه روشن ها به شکلی کاملاً واضح و شفاف به نمایش درخواهند آمد.
ویژگی دیگر دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1405U میزان روشنایی 8000 لومنی آن است که سبب می شود تا حتی در محیط های باز و در طی روز نیز بتوانید با استفاده از این پروژکتور از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1405U

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1405U از فناوری HDBaseT برخوردار است که با استفاده از آن می توان از طریق یک کابل ساده با طول حداکثر 100 متر صدا و تصویر را با کیفیتی عالی از دستگاه مبدأ به آن منتقل کرد.
همچنین پروژکتور اپسون EB-L1405U به پورت های HDMI، BNC، سریال، DVI، VGA، HD-SDI و USB نسخه B نیز مجهز می باشد و اتصال آن به انواع دستگاه های دیجیتال به سادگی انجام می شود.
دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1405U
برای نصب این ویدئو پروژکتور در محیط ها و سالن های مختلف کار سختی پیش رو نخواهید داشت.
این ویدئو پروجکشن اپسون EB‑1781W از قابلیت نصب 360 درجه ای و جابجایی لنز (تا 67 درجه عمودی و 30 درجه افقی) به صورت کنترل از راه دور برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا محل نصب و زاویه قرارگیری پروژکتور نسبت به پرده نمایش را با توجه شرایط و محدودیت فضای نصب به دلخواه انتخاب نمایید.
قابلیت ذخیره 10 موقعیت پرتکرار لنز، بزرگنمایی تصویر تا 1.6 برابر به صورت کنترل از راه دور و تصحیح زاویه تصویر تا 45 درجه عمودی و 30 درجه افقی به صورت دستی از دیگر ویژگی هایی هستند که باعث سریع تر و راحت تر انجام شدن مراحل نصب و راه اندازه دیتا پروژکتور اپسون EB-L1405U می شوند.
ویدئو پروژکتور اپسون EB-L1405U تصاویری در ابعاد 50 تا 300 اینچ به شما ارائه می دهد که برای این منظور کافیست تا آن را در فاصله بین 1.53 تا 15.1 متری نسبت به صفحه نمایش قرار دهید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1405U
در جمع بندی معرفی دیتا ویدیو پروژکتور اپسون EB-L1405U می توان گفت که اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب و امکانات و قابلیت های متعدد را دارید، این محصول کاملاً برای شما مناسب است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه  این که دیتا ویدئو پروژکتور چیست و دریافت قیمت ویدئو پروژکتور Epson EB-L1405U با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-L1405U

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832

پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 832
تکنولوژی پرینت: لیزری
سرعت چاپ: 90 برگ بر ساعت

معرفی پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832

پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832 در دسته پرینتر پزشکی لیزری جای دارد و در انواع کلینیک ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها و مراکز تصویربرداری پزشکی می توان از آن برای چاپ تصاویر ثبت شده با دستگاه های تصویربرداری پزشکی استفاده نمود.
معرفی پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832
کیفیت مطلوب چاپ، طراحی جمع و جور و کاربرپسند و سرعت بسیار بالا در ارائه اولین پرینت بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا DRYPRO 832 در میان کاربران شده اند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 832

پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا مدل DRYPRO 832 برای ارائه اولین پرینت تنها به 50 ثانیه زمان نیاز دارد و می توان آن را یکی از سریع ترین پرینترهای پزشکی در هنگام روشن کردن دستگاه دانست، این ویژگی بخصوص در هنگام نیاز به چاپ اورژانسی و فوری کاربرد بسیار بالایی دارد.
در حالت کلی پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO MODEL 832 توانایی پرینت 90 تصویر پزشکی در ساعت را دارد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 832
برای اتصال این پرینتر به دستگاه های تصویربرداری پزشکی باید با استفاده از پورت اترنت موجود بر روی بدنه این پرینتر از آن در شبکه های کابلی استفاده نمایید.
پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832 با تمام دستگاه های مجهز به فناوری DICOM سازگار است و مراحل نصب و اتصال آن به سادگی هر چه تمام تر انجام می پذیرد.
ضمن اینکه برای اتصال پرینتر پزشکی مدل DRYPRO 832 به دستگاه های فاقد DICOM مانند کامپیوتر رومیزی، می توانید از متد Printlink5-IN استفاده نمایید.

مواد مصرفی پرینتر پزشکی Konica Minolta DRYPRO 832

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا مدل Konica Minolta DRYPRO MODEL 832  قابلیت پرینت بر روی فیلم های مخصوص چاپ پزشکی کونیکا مینولتا SD-Q و SD-QC را دارد.
شما می توانید از این فیلم ها در پنج اندازه 14 * 17 اینچ، 14 * 14 اینچ، 11 * 14 اینچ، 10 * 12 اینچ و 8 * 10 اینچ در این پرینتر پزشکی استفاده نمایید.
در حالت استاندارد پرینتر پزشکی DRYPRO 832 دارای یک سینی با ظرفیت قرارگیری یک فیلم است. اما باید به این موضوع اشاره کنیم که امکان استفاده از یک سینی دیگر به صورت اختیاری در این پرینتر پزشکی وجود دارد که در صورت نیاز می توانید آن را تهیه کنید.
مواد مصرفی پرینتر پزشکی Konica Minolta DRYPRO 832
یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر رادیولوژی DRYPRO 832 در هنگام استفاده از سینی اختیاری این است که شما می توانید از فیلم هایی با اندازه های متفاوت به صورت همزمان در هر یک از سینی ها بهره ببرید.
به عنوان مثال می توان در سینی اول یک فیلم 14 * 14 اینچی و در سینی دوم یک فیلم 10 * 12 اینچی را قرار داد و عمل پرینت را به شکل هم زمان بر روی هر دوی آنها آغاز نمود.

پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832

رزولوشن پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832 برابر با 320 dpi است و تصاویر پرینت شده با آن از دقت، وضوح و کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند.
از جمله ویژگی های این پرینتر پزشکی لیزری می توان به امکان پرینت کادر در دو رنگ مشکی یا سفید، از بین بردن خط و خش و تمیز کردن پیش زمینه، تنظیم میزان تراکم تصویر و چاپ نگاتیو و پوزیتیو اشاره کرد.
پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832
چاپگر پزشکی کونیکا مینولتا DRYPRO 832 در هنگام پرینت سر و صدای بسیار کمی از خود تولید می کند و برای استفاده در بیمارستان ها و مراکز تصویربرداری نیازمند به سکوت گزینه بسیار مناسبی است.
بر روی بدنه این چگر پزشکی چراغ هایی به منظور آگاهی از وضعیت دستگاه در حالت های «آماده به چاپ»، «در حال چاپ» و «خالی بودن سینی فیلم» تعبیه شده است.
جهت دریافت قیمت و کسب اطلاع از نحوه خرید پرینتر پزشکی مدل کونیکا مینولتا DRYPRO 832 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
پرینتر پزشکی لیزری کونیکا مینولتا Konica Minolta DRYPRO 832