۱۳۹۸ شهریور ۸, جمعه

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت

موبایل سامسونگ Galaxy A8
رنگ : آبی، خاکستری، طلایی، مشکی
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: هشت هسته ای 2x2.2 GHz Cortex-A73 & 6x1.6 GHz Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 5.6 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 (2018) 

شرکت سامسونگ در ژانویه سال 2018 از گوشی موبایل گلکسی A8 خود رونمایی کرد. این موبایل در عین حال که یک گوشی میان رده به حساب می آید، اما از امکانات و قابلیت های فراوانی برخوردار است و تمام توقعات شما از کار با یک گوشی موبایل باکیفیت را برآورده می سازد.
معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 (2018)
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت در دو نسخه تک سیمکارته و دو سیمکارته ارائه شده و سیمکارت هایی در سایز نانو در آن قابل استفاده هستند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A8 (2018)

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8 در رنگ های طلایی، مشکی، آبی و خاکستری عرضه شده و از طراحی ظاهری مدرن و زیبایی بهره می برد. بنابراین اگر ظاهر گوشی برایتان خیلی مهم است، گلکسی A8 انتخاب مناسبی برای شما است.
از آنجا که صفحه نمایش این گوشی 75.6 درصد از سطح پنل جلویی آن را پوشانده، میزان حاشیه ها در اطراف آن نسبتا کم است و می توانید بر روی تصاویر درحال نمایش تمرکز داشته باشید.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A8 (2018)
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A8 با وزن 172 گرم و ابعاد 149.2*70.6*8.4 میلی متر ارائه شده و به آسانی در دست قرار می گیرد. از این جهت می توانید بدون احساس خستگی به مدت طولانی در طی روز با این گوشی سامسونگ کار کنید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A8 (2018)

برخورداری از دوربین های اصلی و سلفی باکیفیت و قدرتمند یکی از مشخصات مهم گوشی سامسونگ Galaxy A8 به شمار می آید. دوربین اصلی این گوشی موبایل اندروید از یک لنز واید 16 مگاپیکسلی بهره می برد که امکان ثبت تصاویر به صورت پانوراما و HDR را برای شما ایجاد می کند.
از جمله امکانات دوربین موبایل سامسونگ گلکسی A8 می توان به مجهز بودن آن به فلش LED، قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی اشاره کرد که ثبت عکس ها و ویدئوهای واضح و باکیفیت را برای شما امکان پذیر می کند.
همچنین این دوربین از توانایی بالایی در عکسبرداری در شب و محیط های کم نور برخوردار است و می توانید با استفاده از آن با خیال راحت به عکاسی در شب بپردازید. اما سامسونگ برای طرفداران عکس سلفی امکانات ویژه ای را در موبایل سامسونگ Galaxy A8 در نظر گرفته است.
صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A8 (2018)
در گوشی موبایل Samsung Galaxy A8 از دوربین سلفی دوگانه با دو لنز 16 و 8 مگاپیکسلی بهره برده شده که عکس های سلفی شما را با نهایت کیفیت ثبت می نمایند.
در مورد صفحه نمایش موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A8 نیز باید بگوییم که این صفحه نمایشِ 5.6 اینچی از رزولوشن 2220*1080 پیکسلی بهره می برد و میزان تراکم آن 441 پیکسل به ازای هر اینچ می باشد.
این مشخصات بیانگر این است که شما می توانید از تماشای ویدئوها و تصاویر خود به صورت فول اچ دی در صفحه نمایش موبایل سامسونگ گلکسی A8 لذت ببرید!

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A8 (2018)

مسلما قدرت سخت افزاری گوشی میان رده گلکسی A8 را نباید با گوشی های بالارده و پرچم دار مقایسه کرد.
با این وجود موبایل گلکسی A8 سامسونگ عملکرد روان، نرم و سریعی در انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه های نه چندان سنگین از خود نشان می دهد و توقعات شما را در کار با سیستم عامل اندروید به خوبی برآورده می سازد.
لازم به ذکر است که در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 8 از سیستم عامل اندروید 7.1.1 موسوم به نوقا بهره برده شده و امکان ارتقای آن به اندروید 9.0 نیز وجود دارد.
سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A8 (2018)
تراشه به کار رفته در گوشی موبایل گلکسی ای 8 از سری تراشه های میان رده سامسونگ با نام اگزینوس 7885 است که به یک پردازنده هشت هسته ای شامل دو هسته 2.2 گیگاهرتزی قدرتمند و شش هسته 1.6 گیگاهرتزی برای افزایش کارایی و پردازنده گرافیکی Mali-G71 مجهز می باشد.
موبایل سامسونگ A8 در دو نسخه با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایت ارائه شده که حافظه رم به کار رفته در هر دو نسخه 4 گیگابایت ظرفیت دارد.
در مجموع می توان گفت که اگر چندان به اجرای برنامه های حرفه ای و بازی های گرافیکی روز احتیاجی ندارید و عملکرد سریع گوشی در کار عادی با گوشی برای شما مهم است، گوشی سامسونگ A8 انتخاب ایده آلی برای شماست.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 (2018)

گوشی موبایل گلکسی A8 از قابلیت شارژ سریع باتری با استفاده از یک شارژر 18 واتی برخوردار می باشد. باتری به کار رفته در این گوشی موبایل از نوع لیتیوم یونی است و 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.
قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 (2018)
شارژ کامل این باتری برای 15 ساعت استفاده از وای فای، 19 ساعت مکالمه، 43 ساعت پخش موسیقی و 17 ساعت پخش فیلم کفایت می کند و برای استفاده های روزمره پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
در صورتی که میزان حافظه داخلی گوشی سامسونگ گلکسی A8 برای ذخیره فایل های شما کافی نیست، باید به این نکته اشاره کنیم که امکان استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو SD با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این گوشی وجود دارد.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت از شبکه بی سیم وای فای پشتیبانی می کند و به امکاناتی مانند میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف نویز محیط، بلوتوث نسخه 5، GPS، NFC، رادیو، پورت های USB 2.0 و USB Type C، حسگر اثر انگشت، حسگر مجاورت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و فشارسنج مجهز است.
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت
در مجموع می توان صفحه نمایش باکیفیت، دوربین سلفی قدرتمند و طراحی ظاهری زیبا و مدرن را از جمله نقاط قوت اصلی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A8دانست که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای خرید گوشی موبایل و همچنین قیمت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A8 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A8 (2018) با ظرفیت 64 گیگابایت

دستگاه کاتر پلاتر میماکی Mimaki CG-130SRIII

کاتر پلاتر میماکی CG-130SRIII
سرعت برش: 700 میلی متر بر ثانیه
ابعاد برش: 1370 میلی متر
قدرت تیغه: 500 گرم بر نقطه

معرفی کاتر پلاتر میماکی CG-130SRIII

اگر به دنبال یک کاتر پلاتر حرفه ای برای برش یا ترسیم طرح های خود در ابعاد بسیار بزرگ هستید، کاتر پلاترCG-130SRIII  محصول شرکت میماکی گزینه ایده آلی برای شما است.
دستگاه کاتر پلاتر میماکی CG-130SRIII از قابلیت برش انواع برچسب، شبرنگ، استیکر و وینیل فلورسنت برخوردار می باشد.
معرفی کاتر پلاتر میماکی CG-130SRIII
کاتر پلاتر برش شبرنگ میماکی CG-130SRIII در ابعاد 1830 * 580 * 1150 و وزن 46 کیلوگرم ارائه شده است.
کاتر پلاتر میماکی CG-130SRIII از سرعت 700 میلی متر بر ثانیه برای برش و 1000 میلی متر بر ثانیه برای جابجایی تیغه برخوردار است و می توان بر روی آن برای برش سریع و در تعداد بالا حساب باز کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی کاتر پلاتر CG-130SRIII

شما می توانید از رول هایی با عرض 90 تا 1550 میلی متر در کاتر پلاتر میماکی مدل CG-130SRIII استفاده نمایید البته حداکثر عرض برش این دستگاه برابر با 1370 میلی متر و حداکثر طول برش آن برابر با 51 متر است .
استفاده از دستگاه کاتر پلاتر میماکی Mimaki CG-130SRIII برای برش در ابعاد بسیار بزرگ و تعداد زیاد امکان پذیر می باشد. 
یکی از قابلیت های دستگاه کاتر پلاتر CG-130SRIII امکان تکرار برش بر روی طرح های قبلاً برش خورده تا 2 متر به صورت طولی است. با استفاده از این قابلیت خیالتان بابت برش خوردن تمام نقاط به طور کامل راحت خواهد بود!
قابلیت ها و مشخصات فنی کاتر پلاتر CG-130SRIII
قدرت تیغه به کار برده شده در کاتر پلاتر میماکی مدل CG-130SRIII برابر با 500 گرم است و می توان از آن برای برش بر روی برگه های نسبتاً ضخیم استفاده نمود.
بر روی بدنه کاتر پلاتر شبرنگ میماکی CG-130SRIII پورت های سریال و USB 2.0 تعبیه شده که برای اتصال دستگاه به کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرند.
ضمن اینکه از کاتر پلاتر میماکی CG-130SRIII در قالب شبکه کابلی و در کسب و کارهای تیمی نیز می توان استفاده کرد.

دستگاه کاتر پلاتر میماکی Mimaki CG-130SRIII

دستگاه کاتر پلاتر میماکی Mimaki CG-130SRIII
کاتر پلاتر میماکی Mimaki CG-130SRIII یک دستگاه حرفه ای است و از امکانات بسیاری برای برش دقیق و کامل انواع طرح ها برخوردار می باشد.
به عنوان مثال دستگاه کاتر پلاتر میماکی Mimaki CG-130SRIII از قابلیت برش اتوماتیک طرح ها به صورت چندتایی بهره می برد و می توان از آن برای برش استیکر یا برچسب در تعداد زیاد به صورت پیوسته بر روی رول کاغذ ورودی استفاده نمود.
همچنین کاتر پلاتر برش شبرنگ میماکی CG-130SRIII توانایی تشخیص ناحیه مربوط به هریک از طرح های برش خورده را داراست. این ویژگی به خصوص در هنگام برش دوباره یا تصحیح طرح های برش خورده کارایی بالایی دارد.
از دیگر ویژگی های جالب توجه دستگاه کاتر پلاتر CG-130SRIII باید به امکان نیم برش یا Half Cut آن اشاره کنیم که امکان برش طرح های دندانه دار و اشکال گرافیکی را نیز برای شما ایجاد می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی ها این که کاتر پلاتر چیست و دریافت رول حرارتی کاتر پلاتر از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.
دستگاه کاتر پلاتر میماکی Mimaki CG-130SRIII

اسکنر اپسون Epson DS-770

اسکنر اپسون DS-770
رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 45 برگ در دقیقه

معرفی اسکنر اپسون DS-770

اگر به یک اسکنر قدرتمند و باکیفیت برای تهیه اسکن از اسناد در تعداد بالا و استفاده از آن در محیط هایی با حجم کاری بالا دارید، اسکنر اپسون DS-770 به خوبی انتظارات شما را بر آورده می کند.
معرفی اسکنر اپسون DS-770
این اسکنر رومیزی توان انجام 5000 اسکن در روز را دارد و می توان از آن به منظور اسکن سیاه و سفید و رنگی انواع اسناد کاغذی، کارت های شناسایی و پلاستیکی و اسناد دارای طول زیاد مانند نوار قلب یا پوسترهای تبلیغاتی با عرض حداکثر معادل با عرض کاغذ A4 در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-770

اسکنر حرفه ای اپسون DS-770 توانایی تشخیص متن های انگلیسی موجود در فایل های ذخیره شده در فرمت عکس را دارد و از قابلیت تبدیل آنها به فایل های متنی قابل ویرایش مثل ورد یا PDF قابل جستجو برخوردار است.
این ویژگی به خصوص برای پژوهشگران و مترجمان کاربرد بالایی دارد و دیگر نیازی به تایپ متن های موجود در فایل های عکس ندارید.
قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-770
یکی دیگر از امکاناتی که اسکنر اسناد اپسون DS-770 در اختیار شما می گذارد، امکان ذخیره مستقیم فایل های اسکن شده بر روی سرویس های ابری مانند گوگل درایو، Evernote، دراپ باکس و SharePoint است که باعث هرچه سریع تر انجام شدن عمل به اشتراک گذاری و ذخیره اسناد اسکن شده می شود.
اسکنر اپسون Epson DS-770 عمل اسکن را به صورت مکش کاغذ به داخل دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می دهد و به یک ADF (منبع تغذیه خودکار) 100 برگی مجهز است.
بنابراین شما می توانید اسناد مورد نظر خود را به صورت یکجا در ADF اسکنر اسناد مدل Epson DS-770 قرار داده و به صورت متوالی بدون نیاز به دخالت شما از آنها اسکن تهیه نمایید.
قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-770

اسکنر اپسون Epson DS-770

اگر قصد اسکن اسناد قدیمی، مخدوش یا دارای کاغذهای بسیار نازک را دارید، می توانید سرعت کشیده شدن آنها به درون اسکنر فیدر دار اپسون Epson DS-770 را بر روی حالت آهسته تنظیم کنید تا آسیبی به آنها در هنگام اسکن وارد نشود.
همچنین اسکنر اداری اپسون DS-770 از فناوری تشخیص خودکار ورود هم زمان دو سند به دستگاه بهره می برد و از رخ دادن آن جلوگیری می کند.
بنابراین با استفاده از اسکنر اپسون Epson DS-770 مشکلاتی نظیر جمع شدن اسناد در دستگاه در حین اسکن و آسیب دیدن آنها اتفاق نخواهد افتاد.
سرعت اسکنر اپسون مدل DS-770 برابر با 45 برگ در دقیقه با رزولوشن 200/300 dpi است که باعث شده تا این دستگاه یکی از اسکنرهای سریع موجود در بازار قلمداد شود.
اسکنر اپسون Epson DS-770
رزولوشن این اسکنر در بهترین کیفیت خود برابر با 600 dpi می باشد و فایل هایی با کیفیت و میزان خوانایی بسیار خوب به شما ارائه می دهد.
اسکنر پیشرفته اپسون DS-770 از قابلیت هایی مانند تشخیص بارکدهای یک بعدی و دو بعدی، ایجاد اتوماتیک فولدر جهت ذخیره سازی فایل های اسکن شده، پررنگ کردن متون رنگ و رو رفته و بی کیفیت، تنظیم اتوماتیک زاویه تصویر و چرخاندن آن و حذف سوراخ های اسناد پانچ شده در حین اسکن برخوردار می باشد.
اتصال این مدل از اسکنر اپسون به کامپیوتر یا لپ تاپ، از طریق پورت USB 3.0 موجود بر روی بدنه آن انجام می شود. البته اسکنر در حالت پیش فرض فاقد پورت شبکه است؛ اما در صورت سفارش مشتری امکان تعبیه این پورت برای آن وجود دارد.
این اسکنر اپسون epson در ابعاد 296*169*176 میلی متر و وزن 3.6 کیلوگرم ارائه شده و با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک سازگار می باشد.
شما کاربران می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکنر رومیزی اپسون Epson DS-770 یا خرید اسکنر اپسون به ساید ایده برتر مراجعه کنید یا با کارشناسان واحد فروش به شماره 730207-021 تماس بگیرید.
اسکنر اپسون Epson DS-770

۱۳۹۸ شهریور ۶, چهارشنبه

فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی

به نظر می رسد که کاغذ خردکن از جمله تجهیزات مهم برای از بین بردن مدارک مهم است. هنگامی که یک مجموعه یا فرد، دیگر نیازی به اسناد خود ندارد، به دنبال راهکاری است که آن ها را از بین ببرد زیرا نمی توان همانند زباله های دیگر، دور انداخت.
با وجود کاغذ خرد کن می توان به سادگی مدارک را به شکلی تبدیل کرد که قابل استفاده برای دیگران نباشد. این دستگاه می تواند از نوع کاغذ خردکن صنعتی و یا اداری باشد که بسته به اهمیت مدارک و حجم آنها می توان انتخاب کرد.
فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی برای مراکزی که حجم بالایی از اسناد را منهدم می کنند و یا اهمیت آنها بالاست، کاربرد دارد.
فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی
برخی ادارات و یا مراکز آموزشی، اسنادی مانند اطلاعات ثبت نام دانش آموزان و یا مراجعه کنندان را دارند که پس از مدتی نیاز به آنها نیست اما نمی توان به روش از بین بردن آنها توجهی نداشت.
به همین منظور از کاغذ خردکن نیمه صنعتی و یا اداری استفاده می کنند که معمولا اسناد را به صورت رشته ای از بین می برد.
اما در مواردی که اطلاعات بسیار مهم تری وجود دارد، از نمونه های صنعتی بهره می برند که می تواند با سرعت بالا، مدارک را به پودر تبدیل نماید که در این حال امکان برگشت و بازیافت آنها به صفر می رسد. البته همین موضوع بر روی قیمت دستگاه کاغذ خرد کن صنعتی نیز موثر است.
فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی

مرکز فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی

برندهای مختلفی با تولید محصولات متنوع، سعی در نفوذ در بازار را دارند و فروش کاغذ خردکن برند خود را بالاتر می برند. اما مشتریان و متقاضیان این محصول بایستی نوع کاربری و اهمیت اسناد خود را در نظر بگیرند.
البته فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی صرفا برای اسناد مهم نیست. ممکن است برخی از مراکز، حجم بالایی از مدارک را داشته باشند که نیاز دارند روزانه آن ها را منهدم کنند.
از طرفی، سرعت انهدام آن ها نیز اهمیت داشته و روی خرید آن تاثیرگذار است. بنابراین، هنگامی که به یک مرکز فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی مراجعه می کنید، رعایت این نکات مهم است تا دستگاهی را خریداری نمایید که بیشترین کارایی را داشته باشد.
مرکز فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی
معمولا برندهای بزرگ نمایندگی های زیادی را ایجاد می کنند تا به صورت مستقیم محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.
شرکت ایده برتر پارسیان نیز از سابقه درخشان خود در زمینه فروش این محصولات استفاده کرده و به مشتریان خود کمک می کند تا بهترین دستگاه را داشته باشند. این مجموعه در کنار فعالیت های خود، فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی را نیز در دستور کار دارد.
ایده برتر پارسیان تلاش می کند تا از بهترین مارک های کاغذ خردکن برای تکمیل محصولات خود بهره ببرد. در این حالت می تواند ضامن کیفیت محصولات خود بوده و به مشتری اطمینان دهد که محصولی اصیل و با کیفیت را خریداری می کند.
شما نیز می توانید در صورت نیاز به کاغذ خردکن، به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و از انواع این محصولات دیدن کنید.
مرکز فروش دستگاه کاغذ خردکن صنعتی
برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.
آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2
تلفن: 73027-021

دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CB1300

کاتر پلاتر پی کات CB1300
سرعت برش: 600 میلی متر بر ثانیه
ابعاد برش: 1270 میلی متر
قدرت تیغه:0 تا 600 گرم بر نقطه

معرفی کاتر پلاتر پی کات PCUT CB1300

برای برش یا ترسیم طرح های مورد نظر خود بر روی کاغذهای در ابعاد بزرگ می توانید از کاتر پلاتر پی کات CB1300 استفاده کنید.
معرفی کاتر پلاتر پی کات PCUT CB1300
این کاتر پلاتر قابلیت برش انواع استیکر، لیبل، شبرنگ و کاغذهای معمولی را داراست و می توان از رول هایی با عرض حداکثر 1300 میلی متر در آن بهره برد.
توجه داشته باشید که دستگاه کاتر پلاتر به منظور برش یا ترسیم خطوط طراحی شده و برای چاپ هیچ کاربردی ندارد.
از دستگاه کاتر پلاتر CB1300 می توان به صورت ایستاده بر روی پایه استفاده کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی کاتر پلاتر CB1300

تیغه به کار رفته در کاتر پلاتر پی کات CB1300 از نوع کاربید است و از قدرت برشی حداکثر برابر با 600 گرم در نقطه برخوردار می باشد.
از این جهت می توان گفت که عمل برش توسط این کاتر پلاتر پی کات مدل CB1300 با دقت بسیار بالایی انجام می شود و می توان از آن برای برش بر روی کاغذهای نسبتاً ضخیم استفاده نمود.
قابلیت ها و مشخصات فنی کاتر پلاتر CB1300
حداکثر عرض برش دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CB1300 برابر با 1270 میلی متر است که باعث شده تا این دستگاه برای برش در ابعاد بزرگ مناسب باشد.
همچنین کاتر پلاتر پی کات CB1300 با سرعت 600 میلی متر در ثانیه عمل برش را انجام می دهد و یکی از کاتر پلاتر های سریع موجود در بازار به حساب می آید.
قابلیت ها و مشخصات فنی کاتر پلاتر CB1300
 کاتر پلاتر مدل PCUT CB1300 دست شما را برای انتخاب مبدأ برش باز می گذارد و شما می توانید نقطه شروع کار را به دلخواه بر روی کاغذ انتخاب نمایید.

دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CB1300

بر روی بدنه دستگاه کاتر پلاتر پی کات PCUT CB1300 پورت های USB و سریال تعبیه شده که امکان اتصال آن به کامپیوتر از طریق کابل را ایجاد می کنند.
اما مشخصه مهم کاتر پلاتر برش شبرنگ پی کات PCUT CB1300 مجهز بودن آن به بلوتوث داخلی است.
بنابراین شما می توانید انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ  و هر دستگاه دارای بلوتوث را به صورت مستقیم و بدون نیاز به سیم به این کاتر پلاتر متصل نمایید.
کاتر پلاتر برش شبرنگ پی کات CB1300 از صفحه نمایش LCD و صفحه کلید ساده برخوردار است که کار با دستگاه و اعمال تنظیمات برش را برای شما آسان می کنند.
علاوه بر این شما می توانید از طریق صفحه نمایش کاتر پلاتر شبرنگ پی کات CB1300 از خطاهای احتمالی در حین برش یا ترسیم آگاه شوید.
برای دریافت قیمت کاتر پلاتر پی کات PCUT CB1300 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با ویژگی های کاتر پلاتر چیست با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.
دستگاه کاتر پلاتر پی کات Pcut CB1300

پلاتر اچ پی HP Z5600 در اندازه 1118 میلی متر

پلاتر اچ پی Z5600
قابلیت: چاپ
سایز چاپ: 44 اینچ (1118 میلی متر)
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان حرارتی
سرعت چاپ: 7.9 دقیقه به ازای هر برگ A1
رزولوشن چاپ: 1200*2400 dpi
حداکثر سایز چاپ:
 1118 میلی متر

معرفی پلاتر اچ پی Z5600

عکاسان، گرافیست ها و طراحان حرفه ای می توانند برای چاپ طرح ها و عکس های خود در ابعاد بزرگ حساب ویژه ای بر روی پلاتر HP Z5600 باز کنند!
این پلاتر حرفه ای قابلیت بسیار بالایی در چاپ انواع پوستر، نقشه های مهندسی، طراحی های گرافیکی و عکس های رنگی در اندازه 44 اینچ یا 1118 میلی متر دارد.
معرفی پلاتر اچ پی Z5600
همچنین می توان هم از برگه های کاغذ به صورت مجزا و هم از رول های پیوسته در پلاتر حرفه ای اچ پی مدل HP Z5600 استفاده نمود.
این پلاتر رنگی اچ پی HP Z5600 با وزن 86.5 کیلوگرم و ابعاد 1770 * 775 * 1050 میلی متر ارائه شده و امکان استفاده از آن در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر نیز وجود دارد.

قابلیت و مشخصات فنی پلاتر اچ پی Z5600

یکی از ویژگی هایی که باعث بهبود کارایی پلاتر اچ پی 44 اینچ HP Z5600 شده است، امکان استفاده از دو رول در این پلاتر و قابلیت سوئیچ هوشمند بین آنها می باشد.
با توجه به این ویژگی پلاتر لارج فرمت مدل HP Z5600 می توان در مدت زمان کمتر، تعداد بیشتری از تصاویر را چاپ کرد.
قابلیت و مشخصات فنی پلاتر اچ پی Z5600
سرعت پلاتر جوهر افشان اچ پی مدل HP Z5600 در حالت کلی برابر با 60 متر مربع در ساعت است.
از آنجا که این پلاتر به برش دهنده اتوماتیک نیز مجهز است، می توان از چاپ و برش سریع پوسترها و تصاویر اطمینان کامل داشت.
شما می توانید از کاغذهایی در اندازه حداقل کاغذ A4 و حداکثر A0 و یا رول هایی با قطر حداکثر 135 میلی متر در پلاتر چاپ عکس اچ پی Z5600 استفاده نمایید.
قابلیت و مشخصات فنی پلاتر اچ پی Z5600
پلاتر اچ پی HP Z5600 در اندازه 1118 میلی متر در بالاترین کیفیت برابر با 2400 * 1200 dpi است و موارد چاپ شده با این پلاتر اچ پی کاملاً واضح، شفاف و باکیفیت خواهند بود.
بر روی بدنه پلاتر HP Z5600 پورت USB 2.0 تعبیه شده که می توان با استفاده از آن فلش مموری و دیگر حافظه های USB را به دستگاه متصل نمود.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر رنگی HP Z5600

شش کارتریج رنگی از سری کارتریج های HP 745 در پلاتر اچ پی مدل HP DesignJet Z5600 مورد استفاده قرار گرفته است.
کارتریج و مواد مصرفی پلاتر رنگی HP Z5600
جوهر به کار رفته در این کارتریج ها از نوع پیگمنت می باشد و از کیفیت بسیار بالایی به خصوص در هنگام چاپ های سیاه و سفید برخوردار است.
کارتریج های HP 745 در دو ظرفیت 130 میلی لیتری و 300 میلی لیتری ارائه شده اند و شما می توانید متناسب با نیاز خود از آنها در  پلاتر اچ پی 44 اینچ مدل HP Z5600 بهره ببرید.

پلاتر اچ پی HP Z5600 در اندازه 1118 میلی متر

 پلاتر اچ پی HP Z5600 در اندازه 1118 میلی متر با یکی از محبوب ترین فناوری های ارائه شده توسط شرکت اچ پی، یعنی HP ePrint سازگار است.
پلاتر اچ پی HP Z5600 در اندازه 1118 میلی متر
برای استفاده از این فناوری ابتدا باید پلاتر چاپ نفشه اچ پی Z5600 را در این سرویس ثبت کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید، فایل های مورد نظر خود را برای چاپ به پلاتر ارسال نمایید.
این فناوری که به تکنولوژی پرینت از راه دور معروف است، شما را از حضور فیزیکی در کنار دستگاه برای انجام عمل چاپ بی نیاز می کند.
از دیگر ویژگی های پلاتر چاپ عکس HP Z5600 قابلیت استفاده از آن در شبکه می باشد.
این ویژگی به خصوص در پلاتر اچ پی HP DesignJet Z5600 برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی پیش می رود، کاربرد بسیار بالایی دارد.
برای دریافت قیمت انواع پلاتر و اطلاع از نحوه خرید دستگاه پلاتر از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.
پلاتر اچ پی HP Z5600 در اندازه 1118 میلی متر