۱۳۹۸ تیر ۲۹, شنبه

کشو پول اچ پی آر تی HPRT MK-410

کشو پول اچ پی آر تی MK-410
تعداد کشو: اسکناس چهار/ سکه: 8 عدد
رنگ: سفید، مشکی

معرفی کشو پول اچ پی آر تی MK-410

کشو پول اچ پی آر تی HPRT MK-410 با ابعاد 420 * 410 *100 میلی متر و وزن 7.8 کیلوگرم عرضه شده است.
کشوی پول اچ پی آر تی MK-410  با بدنه ای از جنس فلز، یکی از کشوهای پول مقاوم، ایمن و با طول عمر به حساب می آید و در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود است.
از کشو پول فروشگاهی اچ پی آر تی HPRT MK-410 می توان در کسب و کارها و محیط های تجاری مختلف مانند سوپر مارکت ها، فروشگاه ها، هتل ها، بیمارستان ها استفاده کرد.
معرفی کشو پول اچ پی آر تی MK-410
در ادامه معرفی کشو پول اچ پی آر تی MK-410 می توان گفت که با تمام اسکناس ها و سکه های رایج در ایران سازگاری دارد و این صندوق پول فروشگاهی به چهار خانه برای قرار دادن اسکناس و 8 خانه برای نگهداری سکه مجهز می باشد.

کشو پول اچ پی آر تی HPRT MK-410

کشو پول 4 خانه اچ پی آر تی مدل MK-410 دارای قفل سه حالته است و از لحاظ ایمنی در شرایط خوبی قرار دارد. همچنین با باز شدن درب این کشو پول، صدای زنگ هشدار به گوش می رسد.
کشو پول اچ پی آر تی HPRT MK-410
یکی از ویژگی های مهم و پرکاربرد صندوق پول MK-410 قابلیت اتصال آن به فیش پرینتر است و با صادر شدن هر فاکتور درب این کشو پول HPRT به صورت اتوماتیک باز می شود.
کشو پول نقد اچ پی آر تی HPRT MK-410 از مقاومت کافی برای قرار دادن این دستگاه در زیر صندوق پول یا ترازو های سنگین برخوردار می باشد.
مجهز بودن به گیره نگهدارنده اسکناس و مخزن پول با قابلیت تنظیم و جدا شدن از دیگر امکانات این کشوی پول صندوق فروشگاهی به شمار می آید.
اگر به دنبال یک کشوی پول بادوام و با طول عمر بالا، خوش ساخت و دارای طراحی ظاهری ساده و شیک هستید، می توانید کاملاً بر روی کشوی پول صندوق فروشگاهی اچ پی آر تی MK-410 حساب باز کنید.
کشو پول اچ پی آر تی HPRT MK-410
شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با تجهیزات فروشگاهی، نحوه خرید انواع کشوی پول صندوق فروشگاهی و همچنین قیمت کشو پول فروشگاهی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر