۱۳۹۶ آذر ۲۰, دوشنبه

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400


via

حضور و غیاب فراتکنو F400

نحوه شناسایی : کارت، اثر انگشت و رمز عبور
ظرفیت اثر انگشت : 3000 عدد
نمایشگر : 3 اینچ

معرفی و بررسی حضور و غیاب فراتکنو F400

دستگاه حضور و غیاب F400 یکی از محبوب ترین دستگاه های شرکت فراتکنو می باشد. این دستگاه قابلیت شناسایی از طریق اثر انگشت، کارت بدون تماس و رمز عبور را دارد که پرسنل می توانند از طریق یکی از این روش ها تردد ورود، خروج، مرخصی یا ماموریت خود را ثبت کنند. این دستگاه مناسب برای ادارات، ارگان های دولتی و خصوصی است.

در ادامه معرفی و بررسی حضور و غیاب فراتکنو F400 باید گفت که روش کار این دستگاه حضور و غیاب به این شکل است که برای هر شخص می توان 10 اثر انگشت را تعریف کرد که اگر به هر دلیلی شخص نتوانست با یک انگشت تردد بزند با انگشت دیگر اینکار را انجام بدهد. این دستگاه دارای سخنگوی فارسی و سیستم عامل لینوکس می باشد.

معرفی و بررسی حضور و غیاب فراتکنو F400

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400 قابلیت آپلود عکس پرسنل دارد تا در زمان ورود و خروج تصویر شخص روی LCD دستگاه نمایان شود. همچنین تمام منوهای این دستگاه فارسی می باشد تا به راحتی هر شخصی بتواند با آن کار کند. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400 با توجه به ویژگی هایی که دارد مرون به صرفه می باشد.

از دیگر ویژگی های دستگاه حضور و غیاب فراتکنو Fara Techno F400 می توان به امکان تعریف مدیر باشد تا هر شخص به جز مدیر نتواند به منوهای آن دسترسی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر