۱۳۹۵ دی ۱۸, شنبه

جوهر لیتری اسکای( جوهر شارژ اسکای)

جوهر لیتر اسکای یکی از مواد مصرفی در پرینتر جوهرافشان هستند. هنگامی که شما یک پرینتر جوهر افشان را خریداری می کنید کارتریج موجود در دستگاه پرینتر دارای جوهر شارژ مخصوص و با فرمولاسیون خاص شرکت تولید کننده می باشد که با توجه به عملکرد و نوع پرینتر تهیه شده است.

جوهر لیتری اسکای( جوهر شارژ اسکای)

جوهر شارژ اسکای یکی از بهترین برندها به دلیل کیفیت بالا و فوق العاده ای که در چاپ دارد در فروشگاه لوازم دیجیتال ایده برتر پارسیان موجود می باشد که اقدام به فروش محصول شارژ لیتری اسکای sky در حجم های متفاوت 100 میلی لیتری، 200 میلی لیتری و یک لیتری برای جوهر لیتری مشکی و جوهر شارژ رنگی اقدام کرده است و می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان از این نوع جوهر شارژ لیتری با کیفیت و مرغوب خریداری کنید و استفاده کنید.
به عنوان نمونه جوهر شارژ 1 لیتری مشکی sky یکی از معتبرترین جوهرها در بازار است که از کیفیت رنگ و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. این نوع جوهر شارژها دارای غلظت مناسب و مرغوب هستند و طوری طراحی شده اند که در مخازن انواع پرینترهای جوهر افشان از جمله پرینترهای جوهر افشان  کانن CANON، پرینترهای جوهر افشان سامسونگ SAMSUNG و پرينترهاي جوهر افشان اچ پي  hp به راحتی قابل استفاده می باشند.
مخزن جوهر پرینتر یا CISS جایگزینی ارزان قیمت برای کارتریج پرینترهای جوهرافشان هستند. CISS از مخزن های جوهر با حجم های مختلف و بسیار بیشتری (حدود 100 میلی لیتر برای هر رنگ) استفاده می کنند که می توان آنها را مجددا پر کرد.
یک CISS از تعدادی مخزن جوهر که با لوله های باریک به هد پرینتر متصل می شود تشکیل می شوند. استفاده از این مخزن ها برای جوهر شارژ اسکای هزینه مواد مصرفی پرینتر را تا یک دهم کاهش می دهند و همین طور استفاده از CISS این قابلیت را به کاربران می دهد تا بتوانند از جوهرهای متنوعی مانند جوهر Sublimation یا سیاه و سفید و .... را به راحتی استفاده کنند.
استفاده کنندگان CISS باید در انتخاب و خرید جوهر لیتری اسکای با توجه به حجم مخزن دستگاه خود دقت کنند زیرا استفاده از جوهرهای بی کیفیت و نامرغوب می تواند به دستگاه پرینتر شما صدمه وارد کند.
 
ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی
لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر