۱۳۹۵ مرداد ۱۸, دوشنبه

دانلود نرم افزار صندوق فروشگاهی

نرم افزار صندوق فروشگاهی قابل نصب برروی انواع سیستم عامل های ویندوز 7 و ویندوز 8 می باشد البته در ویندوزهای جدید امکان نصب وجود دارد اما بستگی به شرکت تولیدکننده نرم افزار و صندوق فروشگاهی دارد که این امکان را فراهم کرده باشد یا خیر. روی این سیستم عامل ها انواع نرم افزارهای حسابداری و رستورانی قابل نصب می باشد و محدود به نرم افزارهای خاصی هم نمی باشد. در مدل های قدیمی صندوق فروشگاهی، نرم افزار صندوق فروشگاهی به صورت نرم افزار حسابداری نصب می شد. اکنون این صندوق فروشگاهی ها از رده خارج شده اند اما در مدل های جدید این طور نیست و نرم افزار باید جداگانه نصب شود.

دانلود نرم افزار صندوق فروشگاهی


در حال حاضر برروی هیچ صندوق فروشگاهی، نرم افزار صندوق فروشگاهی نصب نیست. این نرم افزارها قابل دانلود نیستند و باید از جایی که صندوق فروش خریداری می شود دریافت گردد. روال کار به این صورت است که یا نرم افزار به صورت سی دی به شما داده می شود و یا از طریق کدی که شرکت مقابل به شما می دهد می توانید نرم افزار را از سایت شرکت دانلود کنید. آموزش، نصب و راه اندازی کامل صندوق فروشگاهی برعهده گارانتی و خدمات شرکتی است که صندوق فروش از آن خریده می شود.
کار با نرم افزار صندوق فروشگاهی بیشتر شبیه کار با نرم افزار حسابداری می باشد به دلیل اینکه بیشتر مواردی که در نرم افزار حسابداری موجود می باشد مانند انبار، فروش و غیره در نرم افزار صندوق فروشگاهی هم موجود می باشد.
 معمولا کاربران صندوق فروشگاهی رستورانی یا فروشگاهی و کسانی که از صندوق فروش استفاده می کنند، نیاز به چاپ فاکتور به صورت فیش برای ارائه به مشتری دارند به همین خاطر حتما از پرینتر حرارتی یا فیش پرینتر برای چاپ و صدور فیش استفاده کنید. زیرا این چاپگر ها علاوه بر اینکه سرعت چاپ بالایی دارند هزینه های جانبی پرینتر مانند مواد مصرفی را برای دارندگان صندوق های فروشگاهی پایین می آورد.
بنابراین هیچ قابلتی و امکانی تحت عنوان دانلود نرم افزار صندوق فروشگاهی و یا دانلود رایگان نرم افزار صندوق فروشگاهی وجود ندارد.

منبع: دانلود نرم افزار صندوق فروشگاهی
ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر