۱۳۹۸ بهمن ۹, چهارشنبه

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Halo Fusion

هندزفری بلوتوث جبرا Halo Fusion
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری جبرا Halo Fusion

شرکت جبرا یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید انواع هندزفری است که محصولات آن از همواره از کیفیتی عالی هم در ساخت و هم در عملکرد برخوردار بوده اند. هندزفری جبرا مدل Halo Fusion نیز از جمله محصولات خوش ساخت و با کیفیت این شرکت است که در دسته هندزفری های بلوتوثی جای دارد. این هندزفری امکان برقراری تماس و مکالمه و همچنین گوش دادن به موسیقی را به صورت بدون سیم برای شما فراهم می آورد و کمک زیادی به راحت تر انجام شدن کارهای روزانه شما می کند.
معرفی هندزفری جبرا Halo Fusion

قابلیت های هندزفری Jabra Halo Fusion

  • زیبا، خوش ساخت، با دوام

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Halo Fusion یک هندزفری دورگردنی است و استفاده از آن به آسانی انجام می گیرد. این هندزفری دارای گیره هایی در دو سمت آن است که امکان تنظیم میزان خروج کابل متصل به گوشی ها را فراهم می آورند. همچنین دکمه های کنترلی صدا و مدیریت تماس ها در قسمت جلویی هندزفری طراحی شده و دسترسی به آنها به سادگی انجام می گیرد.
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، وزن سبک و 21 گرمی هندزفری جبرا مدل Jabra Halo Fusion است که به هیچ عنوان باعث ایجاد احساس خستگی و ناراحتی برای شما در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن نخواهد شد. همچنین این هندزفری از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و در حین استفاده از آن با مشکلاتی مانند عرق کردن بیش از اندازه مواجه نمی شوید. به طور کلی هندزفری دورگردنی جبرا Halo Fusion دارای کیفیت ساختی عالی و طراحی بسیار مناسبی است و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از آن در تمام طول روز استفاده نمایید.
قابلیت های هندزفری Jabra Halo Fusion
  • بالاترین کیفیت صدا در پخش موسیقی و مکالمه را تجربه کنید!

هندزفری بی سیم جبرا Halo Fusion به بلوتوث نسخه 4.0 مجهز است و به آسانی به انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های بلوتوثی قابل اتصال می باشد. شما می توانید این هندزفری را به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف متصل نمایید. همچنین هندزفری جبرا Halo Fusion قابلیت به خاطر سپاری 8 دستگاه مختلف در اتصال بلوتوثی را دارد و به صورت اتوماتیک به آنها متصل خواهد شد.
گوشی های هندزفری بلوتوثی جبرا Halo Fusion به گونه ای طراحی شده اند که فضای داخلی گوش را به طور کامل پوشش می دهند و از نفوذ سر و صداهای محیط به گوش به طور کامل جلوگیری می کنند. بنابراین حتی در محیط های شلوغ و پر سروصدا نیز می توانید از گوش دادن به موسیقی دلخواهتان لذت ببرید!
از دیگر مشخصه های هندزفری تو گوشی جبرا Halo Fusion باید به قابلیت کاهش نویز آن اشاره کنیم که به خصوص در هنگام مکالمه کاربرد بالایی دارد. این ویژگی باعث می شود تا صدای شما در هر موقعیتی که قرار دارید، با وضوح و کیفیتی عالی در هنگام مکالمه به طرف مقابل منتقل شود و تجربه ای عالی از انجام یک تماس تلفنی را برایتان به ارمغان آورد.
بالاترین کیفیت صدا در پخش موسیقی و مکالمه را تجربه کنید!
  • تغییر حالت بین پخش موسیقی و انجام مکالمه تنها با یک دکمه

هندزفری جبرا Halo Fusion به شما اجازه می دهد تا حالت هندزفری را از پخش موسیقی به پاسخگویی به تماس دریافتی و بالعکس، تنها با فشردن یک دکمه تغییر دهید. با توجه به این ویژگی، هیچ نیازی به دسترسی به گوشی خود ندارید و به آسانی می توانید به صورت بدون سیم با آن در حال رانندگی یا رفت و آمد در مترو و خیابان کار کنید.
تغییر حالت بین پخش موسیقی و انجام مکالمه تنها با یک دکمه

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Halo Fusion

  • باتری قدرتمند با سرعت شارژ عالی

انرژی مورد نیاز هندزفری بلوتوث دار جبرا Halo Fusion از باتری لیتیوم یونی داخلی آن تأمین می شود. شارژ کامل این باتری برای 6.5 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی کفایت می کند و قادر به روشن نگه داشتن هندزفری به مدت 456 ساعت در حالت استند بای می باشد. از این جهت برای مدتی طولانی نیازی به شارژ باتری هندزفری جبرا Halo Fusion پیدا نخواهید کرد و با خیالی راحت می توانید از آن در کارهای روزانه تان بهره ببرید.
باتری هندزفری بی سیم جبرا Halo Fusion سرعت شارژ شدن مناسبی نیز دارد و در عرض دو ساعت به طور کامل شارژ می شود. لازم به ذکر است که برای شارژ کردن باتری این هندزفری شارژی باید از کابل MicroUSB استفاده نمایید.
هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Halo Fusion
  • سایر مشخصات فنی

در این قسمت سایر مشخصات فنی هندزفری بلوتوث تو گوشی جبرا Halo Fusion را برای کاربرانی که به دنبال اطلاعات دقیق تری از این محصول هستند، ارائه می دهیم. هندزفری جبرا Halo Fusion دارای درایورهای 9 میلی متری داینامیک و میکروفون 4 میلی متری Omni-Directional است که به پخش موسیقی و انجام مکالمه با کیفیتی عالی کمک زیادی می کنند. این هندزفری دارای امپدانس 16 اهم، فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز و حساسیت 98 دسی بل است و قادر به پخش تمام صداهای قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان می باشد. ضمن اینکه میکروفون به کار رفته در هندزفری گردنی جبرا Halo Fusion دارای فرکانس پاسخگویی 100 هرتز تا 8 هزار هرتز و حساسیت 42 دسی بل است و انواع صداهای زیر و بم را در هنگام مکالمه انتقال می دهد.
سایر مشخصات فنی

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Halo Fusion  از گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان با بالاترین کیفیت لذت ببرید و از صدایی واضح و شفاف در حین مکالمه تلفنی بهره مند شوید. این هندزفری بلوتوثی با طراحی ظاهری زیبا و شیک، کیفیت ساخت عالی و قدرت بالا در اتصال بلوتوثی به انواع گوشی ها و تبلت، یک وسیله کاربردی برای شما در طول روز می باشد و هم برای مصارف شخصی و هم استفاده های رسمی کاملاً مناسب خواهد بود.
در صورتی که قصد خرید هندزفری دارید، می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با بهترین قیمت هندزفری بلوتوثی جبرا Halo Fusion را دریافت نمایید. همچنین چنانچه در رابطه با نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤال خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
هندزفری بلوتوث جبرا Jabra Halo Fusion

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra BT2047

هندزفری بلوتوث جبرا BT2047
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری جبرا BT2047

حتماً تا به حال برایتان پیش آمده که در حین رانندگی گوشی موبایل شما زنگ خورده باشد. در این حالت برای رعایت مسائل ایمنی و جلوگیری از تصادف، حتماً باید ماشین خود را متوقف کرده و به تماس دریافتی تان پاسخ دهید و یا اگر شرایط برای این کار مساعد نبود، از پاسخ دادن به تماس منصرف می شوید! راه حل دیگری نیز برای این موضوع وجود دارد و آن هم استفاده از هندزفری بلوتوث جبرا Jabra BT2047 است. این هندزفری دارای یک گوشی می باشد و به صورت بلوتوثی به موبایل شما متصل می شود. به این ترتیب به آسانی می توانید به تماس های دریافتی در حین رانندگی یا به طور کلی در حال انجام دادن تمام کارهای روزانه پاسخ دهید.
معرفی هندزفری جبرا BT2047

قابلیت های هندزفری Jabra BT2047

  • اتصال آسان به موبایل از طریق بلوتوث

هندزفری جبرا مدل Jabra BT2047 به بلوتوث نسخه 2.1 مجهز است و به انواع مختلف گوشی ها به آسانی به صورت بدون سیم متصل می شود. برای استفاده از این هندزفری تنها کافیست تا آن را روشن کنید و پس از آن هندزفری در لیست جستجوی بلوتوث گوشی شما قابل دسترسی خواهد بود. شما می توانید هندزفری بلوتوثی جبرا BT2047 را به صورت هم زمان به دو موبایل مختلف متصل کنید. وقتی یکی از این دو گوشی زنگ بخورد، هندزفری به طور اتوماتیک سیگنال های آن را دریافت می کند و اگر در حین مکالمه، یک تماس جدید از گوشی دیگر داشته باشید، از طریق هشدار هندزفری از این موضوع مطلع خواهید شد.
قابلیت های هندزفری Jabra BT2047
 یکی از ویژگی های مهم هندزفری تک گوشی جبرا BT2047 توانایی آن در برقراری ارتباط بلوتوثی و مقاومت بالای آن در برابر نویزهای محیطی است که باعث می شود تا در هنگام مکالمه صدا با کیفیتی عالی به شما منتقل شود. همچنین میکروفون به کار رفته در هندزفری جبرا BT2047 از قابلیت کاهش نویز برخوردار بوده و حتی در محیط های پر سروصدا و شلوغ نیز صدای شما را به خوبی به طرف مقابل انتقال می دهد.
اتصال آسان به موبایل از طریق بلوتوث
توجه داشته باشید که برای دسترسی به بالاترین میزان کیفیت در مکالمه به صورت بلوتوثی، بهتر است تا به سازگاری نسخه بلوتوث هندزفری بی سیم جبرا BT2047 و موبایل خود دقت داشته باشید.
  • مناسب برای استفاده در تمام طول روز

اگر از آن دسته افرادی هستید که بنا بر اقتضای شرایط شغلی خود تماس های زیادی در طول روز دریافت می کنید، هندزفری بلوتوث دار جبرا BT2047 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این هندزفری دارای تنها 10 گرم وزن است و کوچکترین مزاحمتی برای شما در هنگام استفاده از آن ایجاد نخواهد کرد. بنابراین می توانید آن را در گوش خود قرار دهید و بدون هیچ مشکلی به انجام کارهای روزمره تان مشغول شوید! همچنین هندزفری جبرا BT2047 دارای سرگوشی بسیار نرم و روانی است که به آسانی داخل گوش قرار گرفته و در طولانی مدت باعث ایجاد ناراحتی یا خستگی برای شما نخواهد شد.
مناسب برای استفاده در تمام طول روز
هندزفری جبرا BT2047 دارای قلاب نگه دارنده نیز هست که دور گوش قرار می گیرد و از خارج شدن هندزفری از گوش در حین راه رفتن یا تحرک های شما جلوگیری می کند.

هندزفری بلوتوث جبرا Jabra BT2047

  • دوام بالای شارژ باتری

یکی از نقاط قوت هندزفری جبرا مدل BT2047 باتری قدرتمند به کار رفته در آن است که شارژ کامل آن برای 10 ساعت مکالمه و روشن نگه داشتن هندزفری در حالت استند بای برای 10 روز کفایت می کند. بنابراین نیازی به چندین بار شارژ هندزفری در طول روز نخواهید داشت و بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ آن، می توانید از این هندزفری در طول روز استفاده کنید.
دوام بالای شارژ باتری

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث جبرا Jabra BT2047 دیگر نگران از دست دادن تماس های دریافتی تان در حین انجام دادن فعالیت های روزمره تان نباشید و در هر موقعیتی که قرار دارید به مکالمه تلفنی بپردازید. این هندزفری با مشخصاتی مانند کیفیت ساخت عالی، وزن سبک و انتقال صدا به صورت کاملاً شفاف و بدون نویز یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.
هندزفری بلوتوث جبرا Jabra BT2047
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری بلوتوثی جبرا BT2047 و یا به طور کلی خرید لوازم جانبی موبایل را دریافت کنید. همچنین می توانید در صورت تمایل نسبت به خرید اینترنتی هندزفری جبرا از سایت شرکت ایده برتر اقدام نموده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
هندزفری بلوتوث جبرا Jabra BT2047

ماشین حساب کانن Canon MP1210-D

ماشین حساب کانن MP1210-D
تعداد ارقام: 12رقم
منبع تغذیه: برق شهری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کانن MP1210-D

ماشین حساب های پرینتردار یکی از وسایل پرکاربرد برای استفاده در فروشگاه ها، مغازه ها، انبارها و... برای انجام محاسبات مالی و حسابداری به شمار می آیند. با استفاده از یک ماشین حساب پرینتردار می توانید بلافاصله پس از انجام محاسبات، نتایج را چاپ کرده و از آنها در اسناد مالی خود استفاده نمایید. از جمله با کیفیت ترین این نوع از ماشین حساب باید به ماشین حساب Canon MP1210-D از برند کانن اشاره کنیم که تمام نیازهای شما در انجام محاسبات و چاپ نتایج آنها را برطرف می کند. با استفاده از ماشین حساب کانن Canon MP1210-D دیگر نیازی به یادداشت کردن نتایج بر روی کاغذ نخواهید داشت و درصد خطای شما تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کانن MP1210-D
  • مجهز به صفحه نمایشی بزرگ و دکمه هایی نرم

ماشین حساب کانن مدل Canon MP1210-D در ابعاد 280 * 210 * 72 میلی متر و وزن 1.7 کیلوگرم ارائه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین حساب دارای صفحه نمایشی بزرگ و 12 رقمی است که اعداد را با وضوح بالایی نمایش می دهند. همچنین نمایشگر ماشین حساب کانن MP1210-D به صورت شیب دار طراحی شده و زاویه دید بسیار مطلوبی دارد.
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، دکمه های بزرگ و کاملاً برآمده ماشین حساب چاپگردار کانن MP1210-D هستند که به خصوص در هنگام انجام محاسبات سریع کاربرد بالایی دارند. به طوری که در هنگام کار کردن با دکمه ها و وارد کردن ارقام، به ندرت دچار اشتباه خواهید شد و می توانید از عملکرد نرم و روان آنها بهره مند شوید.
مجهز به صفحه نمایشی بزرگ و دکمه هایی نرم
  • امکان انجام محاسبات ریاضی روزمره

ماشین حساب ساده کانن MP1210-D از قابلیت هایی مانند انجام عملیات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، تغییر علامت، محاسبه درصد و ذخیره اعداد در حافظه دستگاه برخوردار است. همچنین در قسمت بالایی صفحه کلید این ماشین حساب چند سوئیچ تعبیه شده که از آنها برای تعیین نحوه گرد کردن اعداد و تنظیم تعداد ارقام اعشاری می توان بهره برد. ضمن اینکه یک سوئیچ نیز برای محاسبه سیگما (حاصل جمع اعداد متوالی) بر روی بدنه ماشین حساب کانن MP1210-D تعبیه شده است.

ماشين حساب کانن Canon MP1210-D

  • مقاوم، با دوام، دارای طول عمر بالا

بدنه ماشین حساب فروشگاهی کانن MP1210-D از پلاستیک سخت ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، ضربه یا فشار دارد. به طور کلی این ماشین حساب فروشگاهی دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و برای سال ها دستیار محاسباتی شما خواهد بود!
مقاوم، با دوام، دارای طول عمر بالا
  • مجهز به دکمه های کاربردی محاسباتی

از دیگر امکانات ماشین حساب رومیزی با چاپگر کانن MP1210-D باید به مجهز بودن آن به دکمه دو صفر اشاره کنیم که در هنگام وارد کردن ارقام کمک زیادی به شما می کند. همچنین این ماشین حساب رومیزی به دکمه های K، MU و MD مجهز است که نقش زیادی در انجام محاسبات شما به شکلی سریع تر و راحت تر دارند.
در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که منبع تغذیه ماشین حساب چاپگر دار کانن MP1210-D برق شهری است و در هنگام استفاده از ماشین حساب، باید آن را از طریق آداپتور AC به پریز برق متصل نمایید.
مجهز به دکمه های کاربردی محاسباتی

جمع بندی

ماشین حساب کانن Canon MP1210-D با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به پرینتر و کیفیت ساخت عالی یک ماشین حساب ایده آل برای انجام محاسبات مالی و فروشگاهی شماست. این ماشین حساب از قابلیت های متعددی در انجام محاسبات ریاضی برخوردار بوده و تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده می کند و با توجه به امکاناتی که دارد یک ماشین حساب خوب برای حسابداری محسوب می شود.
شما می توانید ماشین حساب حسابداری کانن MP1210-D را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر شما را در زمینه قیمت ماشین حساب چاپگردار و همچنین نحوه خرید ماشین حساب راهنمایی کنند.
ماشين حساب کانن Canon MP1210-D

ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-1010II

ماشین حساب سیتیزن SLD-1010II
تعداد ارقام: 10رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-1010II

ماشین حساب SLD-1010II یکی از انواع ماشین حساب جیبی تولید شرکت سیتیزن است که برای استفاده در منازل، مدارس، مغازه ها و به طور کلی استفاده های روزمره انتخاب مناسبی محسوب می شود. این ماشین حساب با وزن سبک و ابعاد جمع و جور خود به شما اجازه می دهد تا بتوانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید و در هر لحظه که به انجام محاسبات ریاضی نیاز پیدا کردید، از آن استفاده نمایید.
قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-1010II
  • یک ماشین حساب خوش ساخت و با کیفیت!

به طور کلی در هنگام خرید ماشین حساب باید از کیفیت ساخت آن مطمئن باشید. اگر ماشین حساب مورد استفاده شما از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد، خیلی زود ناچار به تعویض آن و صرف هزینه مجدد خواهید شد. با توجه به اینکه ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-1010II از مواد اولیه مرغوب ساخته شده، دوام و طول عمر بالای آن تضمین شده می باشد! بنابراین با خیالی راحت بابت مقاومت بالای این ماشین حساب در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع کم می توانید از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده نمایید.
یک ماشین حساب خوش ساخت و با کیفیت!
همچنین به منظور محافظت از دستگاه در برابر گرد و غبار و نفوذ مایعات، همراه با ماشین حساب سیتیزن مدل SLD-1010II یک جلد پلاستیکی نیز ارائه شده است.
  • دکمه های نرم، روان و بی صدا

مورد دیگری که در رابطه با ماشین حساب جیبی سیتیزن SLD-1010II باید به آن اشاره کنیم این است که دکمه های این ماشین حساب از پلاستیک نرم ساخته شده اند و عملکرد روانی از خود نشان می دهند. همچنین این دکمه ها از ابعاد مناسبی به نسبت ابعاد کلی ماشین حساب برخوردار بوده و در هنگام وارد کردن ارقام و کار با آنها کمتر دچار اشتباه خواهید شد.
دکمه های نرم، روان و بی صدا
  • تأمین انرژی از باتری و نور محیط

ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-1010II به پنل نوری مجهز است و قابلیت تغذیه از نور محیط برای آن در نظر گرفته شده است. به طوری که این ماشین حساب در طول روز و در مکان های روشن انرژی خود را از نور محیط تأمین نموده و مستقل از باتری عمل می کند. از این جهت برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری ماشین حساب سیتیزن SLD-1010II نخواهید داشت.
تأمین انرژی از باتری و نور محیط

ماشين حساب سیتیزن Citizen SLD-1010II

  • دارای امکانات مناسب برای انجام محاسبه های ریاضی

از جمله امکاناتی که ماشین حساب سیتیزن SLD-1010II در اختیار شما می گذارد، می توان به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، جذر گرفتن از اعداد و محاسبه درصد اشاره کرد. این ماشین حساب دارای حافظه نیز هست و به شما اجازه می دهد تا نتیجه محاسبه انجام شده و اعداد و ارقام مورد نظرتان را ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی استفاده کنید. برای این منظور باید از دکمه های M+، M- و MRC بهره ببرید. لازم به ذکر است که ماشین حساب ساده سیتیزن SLD-1010II دارای قابلیت پاک کردن آخرین ورودی نیز هست.
دارای امکانات مناسب برای انجام محاسبه های ریاضی
  • مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش ماشین حسابساده کوچک سیتیزن SLD-1010II قابلیت نمایش حداکثر 10 رقم را دارد که برای مصارف عادی و روزانه کاملاً مناسب است. این صفحه نمایش از میزان روشنایی مطلوبی نیز برخوردار می باشد و از وضوح نمایش آن در شرایط نوری مختلف کاسته نمی شود.
مشخصات صفحه نمایش

جمع بندی

اگر به دنبال ماشین حسابی برای انجام محاسبات ساده روزمره هستید و به انجام محاسبات سنگین و علمی نیاز ندارید، ماشین حساب سیتیزن Citizen SLD-1010II انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این ماشین حساب دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز هست و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
ماشين حساب سیتیزن Citizen SLD-1010II
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب و همچنین نحوه خرید ماشین حساب جیبی سیتیزن SLD-1010II را کسب نمایید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.
ماشين حساب سیتیزن Citizen SLD-1010II

کیس کامپیوتر گرین Green Magnum Plus

کیس کامپیوتر گرین Magnum Plus
تعداد پورت USB: یک پورت USB 2.0
مادربورد های مناسب:  ATX , microATX 
فیلتر گرد و غبار: ندارد
قابلیت مخزن اب سرد: ندارد

معرفی کیس کامپیوتر گرین Magnum Plus

شرکت گرین یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید انواع قطعات کامپیوتر است که یکی از محصولات خوش ساخت این شرکت کیس کامپیوتر مدل Magnum Plus است که برای کاربری های عادی و استفاده در کامپیوترهای ادارات، شرکت ها، سازمان ها، منازل و... یک انتخاب بسیار مناسب می باشد. قسمت بیرونی بدنه این کیس کامپیوتر از پلاستیک سخت و قسمت داخلی آن از استیل ضد زنگ ساخته شده و یکی از کیس های با دوام و مقاوم موجود در بازار محسوب می شود. بنابراین اگر قصد خرید کیس کامپیوتر دارید و به دنبال کیسی با کیفیت و مرغوب هستید، کیس کامپیوتر گرین Green Magnum Plus را مد نظر داشته باشید.
معرفی کیس کامپیوتر گرین Magnum Plus

کیس کامپیوتر گرین Green Magnum Plus

کیس گرین Magnum Plus با مادربردهای ATX و microATX سازگار است و دارای ابعاد 480*430*200 میلی متر می باشد. بنابراین در هنگام استفاده از این کیس به میزان فضای دردسترس برای قرار دادن آن توجه داشته باشید.
کیس کامپیوتر گرین Green Magnum Plus
  • مشخصات پنل جلویی، قابلیت نصب چهار درایو نوری

در قسمت جلویی بدنه کیس خام کامپیوتر گرین Magnum Plus چهار عدد سینی درایو 5.25 اینچی تعبیه شده که از آنها برای نصب درایوهای نوری (DVD و CD رایتر) می توانید بهره بهره ببرید. همچنین این کیس از قابلیت نصب Card Reader نیز برخوردار است و از میزان کارایی بالایی بهره می برد. در قسمت جلویی کیس کامپیوتر گرین Magnum Plus دو عدد پورت USB 2.0 نیز قرار دارد که از آنها برای اتصال فلش مموری، هارد اکسترنال، ماوس و کیبورد و به طور کلی تمامی لوازم جانبی دارای کابل USB می توان استفاده کرد.
کیس گرین Magnum Plus دارای نشانگر LED در اطراف دکمه روشن و خاموش آن نیز هست که در هنگام روشن کردن کیس، به رنگ آبی درآمده و شما را از وضعیت عملکرد کیس آگاه می کند.
مشخصات پنل جلویی، قابلیت نصب چهار درایو نوری
  • مجهز به فن خنک کننده

پنل پشتی کیس گرین Magnum Plus نیز شامل هفت عدد شکاف توسعه (PCI) است که به شما اجازه می دهد تا از قطعاتی مانند کارت گرافیک، کارت صدا و... در کامپیوتر خود بهره ببرید. همچنین یک فن نیز در این قسمت تعبیه شده که وظیفه به جریان انداختن هوا در محفظه داخلی و جلوگیری از افزایش دما را برعهده دارد. لازم به ذکر است که بر روی بدنه کناری کیس کامپیوتر گرین Magnum Plus یک جایگاه فن در نظر گرفته شده که می توانید متناسب با نیاز خود یک فن دیگر نیز در آن نصب نمایید. ضمن اینکه بر روی قسمت کناری و بالایی بدنه این کیس خام دریچه هایی به منظور ورود هوا به داخل کیس وجود دارد.
مجهز به فن خنک کننده
  • سایر مشخصات

از دیگر مشخصات کیس گرین Magnum Plus باید به پشتیبانی آن از قابلیت SLI و Crossfire اشاره کنیم که امکان استفاده از چند کارت گرافیک انویدیا یا AMD را به شما می دهد. توجه داشته باشید که این کیس به صورت پیش فرض دارای پاور نیست و شما می توانید از پاورهای ATX PS2 در آن استفاده نمایید.

جمع بندی

اگر قصد اسمبل کردن کامپیوتر دارید و به دنبال یک کیس خام با دوام و دارای طول عمر بالا هستید، کیس کامپیوتر گرین Green Magnum Plus انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این کیس برای مصارف خانگی و اداری کاربرد بالایی دارد و امکان جمع کردن یک سیستم خوب و با کیفیت را در اختیار شما می گذارد.
شما می توانید کیس کامپیوتر گرین مدل Magnum Plus را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، برای دریافت قیمت روز کیس کامپیوتر و اطلاع از نحوه خرید انواع کیس خام کامپیوتر از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات کیس کامپیوتر گرین Magnum Plus به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
کیس کامپیوتر گرین Green Magnum Plus

شارژر فندکی ریمکس Remax RX-13

شارژر فندکی ریمکس RX-13
تعداد درگاه خروجی: یک عدد
نوع درگاره خروجی: پورت USB 2.0، کابل متصل به بدنه MicroUSB
سازگار با: موبایل، تبلت، پاوربانک هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RX-13

شرایطی را تصور کنید که منتظر یک تماس تلفنی مهم هستید و ناگهان در حین رانندگی متوجه می شوید که شارژ  باتری گوشی موبایل شما تمام شده است! در این زمان که دسترسی به پریز برق هم برایتان امکان پذیر نیست، یک شارژر فندکی کمک زیادی به شما خواهد کرد. شارژر فندکی وسیله ای است که در قسمت درگاه فندک ماشین نصب می شود و جریان برقی را که باتری خودرو تولید می کند، به جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. از میان انواع مختلف شارژرهای فندکی موجود در بازار باید به شارژر فندکی ریمکس Remax RX-13 اشاره کنیم که تمام انتظارات شما از یک شارژر فندکی مرغوب و کارآمد را برطرف می کند. برای آشنایی با ویژگی های این محصول با ما همراه باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RX-13
  • نیازی به خرید کابل شارژ به صورت جداگانه ندارید!

شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RX-13 دارای یک پورت خروجی USB 2.0 و یک کابل MicroUSB متصل به بدنه است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. بنابراین با تهیه این شارژر فندکی نیازی به خرید و حمل کابل شارژ به صورت جداگانه ندارید و به آسانی می توانید گوشی های اندرویدی و تبلت و به طور کلی تمام دستگاه های دارای پورت MicroUSB را با کابل متصل به بدنه شارژر فندکی ریمکس RX-13 شارژ کنید. این کابل از نوع فنری است و طول آن در حالت بسته 50 سانتی متر و در حالت باز یک متر می باشد. با توجه به فنری بودن این کابل در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن و در هم پیچیدن آن مواجه خواهید شد.
البته توجه داشته باشید که این شارژر فندکی برای شارژ دستگاه های iOS مانند آیفون و آیپد نیز کاربرد دارد که برای این منظور باید از کابل تبدیل USB به لایتنینگ استفاده نمایید. شارژر فندکی ماشین ریمکس RX-13 علاوه بر شارژ گوشی و تبلت برای شارژ دستگاه هایی مانند پاوربانک، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB نیز کاربرد دارد.
نیازی به خرید کابل شارژ به صورت جداگانه ندارید!
  • سرعتی عالی در شارژدهی!

شدت جریان خروجی شارژر فندکی سریع ریمکس RX-13 حداکثر برابر با 3.1 آمپر است و از این جهت می توان بر روی آن برای شارژدهی با سرعتی عالی حساب باز کرد! به طوری که دیگر نیازی نیست تا مدتی طولانی را برای تکمیل شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های مد نظرتان منتظر بمانید!
سرعتی عالی در شارژدهی!

شارژر فندکی ریمکس Remax RX-13

  • با دوام، خوش ساخت، ارائه شده در رنگ های متنوع

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید شارژر فندکی به طور کلی باید به آن دقت داشته باشید، کیفیت ساخت آن است. از آنجا که شارژر فندکی در داخل خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، همواره در معرض آسیب هایی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین، ضربه، خراشیدگی یا فشار قرار دارد و اگر از مواد اولیه مرغوبی ساخته نشده باشد، خیلی زود ناچار به تعویض آن خواهید شد.
شارژر فندکی خودرو ریمکس RX-13 به طور کامل در برابر آسیب های ذکر شده مقاوم است و با خیالی آسوده می توانید از آن در خودروی خود استفاده کنید. این شارژر فندکی از پلاستیک مرغوب ساخته شده و بدنه آن به گونه ای طراحی شده که از دستگاه در برابر صدمات محافظت کند.
شارژر فندکی موبایل ریمکس RX-13 در رنگ بندی متنوعی نیز ارائه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید. ارائه در رنگ های شاد و سرزنده باعث می شود تا استفاده از شارژر فندکی ریمکس RX-13 جلوه ای جذاب و شاداب به محیط داخلی خودروی ببخشد.
با دوام، خوش ساخت، ارائه شده در رنگ های متنوع

جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی ریمکس Remax RX-13 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های همراهتان در داخل ماشین نباشید و با خیال راحت به رانندگی بپردازید! این شارژر فندکی با کابل متصل به بدنه و سرعت بالای شارژدهی خود به خوبی نیازهای شما را در تأمین شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال در داخل خودرو برطرف می کند.
شرکت ایده برتر پارسیان شارژر فندکی ماشین ریمکس RX-13 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می کند. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید شارژر فندکی را در اختیار شما بگذارند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی ریمکس RX-13 اقدام نموده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
شارژر فندکی ریمکس Remax RX-13

شارژر فندکی اوریکو Orico UCI-2U

شارژر فندکی اوریکو UCI-2U
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: موبایل، تبلت، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCI-2U

شرایطی را تصور کنید که منتظر یک تماس فوری هستید و در حال رانندگی متوجه می شوید که شارژ  باتری گوشی موبایل شما تمام شده است! در این شرایط که دسترسی به پریز برق نیز برایتان امکان پذیر نیست، شارژر فندکی اوریکو Orico UCI-2U کمک زیادی به شما خواهد کرد! این شارژر فندکی با اتصال به درگاه فندک خودرو قادر به تأمین شارژ انواع گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال است و دغدغه شما بابت تمام شدن شارژ گوشی در حین رانندگی را به طور کامل برطرف می کند.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCI-2U
  • استحکامی به اندازه چکش اضطراری

شارژر فندکی ماشین اوریکو UCI-2U در ابعاد 65 * 28 * 28 میلی متر عرضه شده و فضای کمی را اشغال می کند. این شارژر فندکی از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و شاید بتوان آن را یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین شارژرهای فندکی موجود در بازار دانست. استحکام شارژر فندکی اوریکو UCI-2U به گونه ای است که در مواقع حساس می توانید از آن به عنوان چکش اضطراری برای شکستن شیشه های ماشین نیز بهره ببرید!
استحکامی به اندازه چکش اضطراری
به طور کلی شارژر فندکی اوریکو مدل Orico UCI-2U با درگاه فندک اکثر ماشین ها سازگار است و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما در تأمین شارژ دستگاه های مورد نظرتان در حین رانندگی خواهد بود.
  • سازگار با انواع دستگاه های دیجیتال

از شارژر فندکی اوریکو UCI-2U برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک و دیگ دستگاه های دیجیتال می توان بهره برد. این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان را به شما می دهد.
سازگار با انواع دستگاه های دیجیتال
شارژر فندکی دو پورت اوریکو UCI-2U از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و آیپد کاربرد دارد. پس با تهیه این شارژر فندکی قادر به شارژ کردن انواع گوشی های موبایل خواهید بود.
  • سریع در شارژدهی

شدت جریان خروجی شارژر فندکی خودرو اوریکو UCI-2U حداکثر برابر با 3.1 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث شارژ شدن سریع تر دستگاه های متصل به شارژر، به خصوص گوشی، می شود و دیگر نیازی به منتظر ماندن طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ دستگاه هایتان نخواهید داشت.
سریع در شارژدهی
نکته ای که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم این است که شارژر فندکی سریع اوریکو UCI-2U مجهز به IC هوشمند است و شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه متصل به آن تنظیم می نماید. این ویژگی باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه متصل به شارژر و کاهش فشار به باتری خودرو می شود.

شارژر فندکی اوریکو Orico UCI-2U

  • محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCI-2U مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه و نوسان شدت جریان و ولتاژ است. این شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن در برابر این اختلالات به طور کامل محافظت می کند و یک شارژ ایمن را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین شارژر فندکی موبایل اوریکو UCI-2U از تکنولوژی جدید شرکت اوریکو به منظور شارژدهی بهینه بهره می برد و از بالا رفتن دما در حین شارژدهی جلوگیری می کند.
محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، شارژر فندکی اوریکو Orico UCI-2U از قابلیت های متعددی بهره می برد و بالاترین کیفیت در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. این شارژر فندکی با بدنه ای مستحکم، طول عمر بالا و طراحی ظاهری زیبا هر آنچه را که از یک شارژر فندکی مرغوب انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCI-2U
چنانچه قصد خرید شارژر فندکی اوریکو UCI-2U را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی ماشین را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی اوریکو UCI-2U اقدام نمایید.
شارژر فندکی اوریکو Orico UCI-2U

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMZ50

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50
عمر لامپ: لیزری، 20000 ساعت
وضوح تصویر: WUXGA 1920*1200
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 3,000,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای استفاده در کلاس های آموزشی یا جلسات اداری را دارید و در جستجوی یک دستگاه با کیفیت و با دوام هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMZ50 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ویدئو پروژکتور از نوع لیزری است و تمام انتظارات شما در زمینه نمایش تصاویری با کیفیت، شفاف و درخشان را به خوبی برآورده می کند.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50
از جمله ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 می توان به توانایی بالا در نمایش رنگ ها، پورت های ارتباطی به روز و قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسان اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ50

  • تصاویری روشن، شفاف و درخشان

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VMZ50 شدت روشنایی 5000 لومنی آن است که باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic حتی در مکان های پُرنور و روشن نیز دارای وضوحی عالی باشند. به این ترتیب بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده های اتاق، می توانید از دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 استفاده کرده و از تصاویری روشن، شفاف و درخشان بهره مند شوید. این میزان روشنایی استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 در فضاهای باز را نیز امکان پذیر می کند.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ50
  • نسبت کنتراست خیره کننده!

ویدیو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VMZ50 بهترین کیفیت در نمایش رنگ مشکی و سایه روشن ها را برای شما به ارمغان می آورد. این ویدئو پروژکتور دارای نسبت کنتراست منحصر به فرد 3000000:1 است و قسمت های مشکی موجود در تصاویر را با عمقی زیاد و بخش های دارای رنگ روشن را به شکلی شفاف به نمایش در می آورد. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت در جلسات و کلاس های آموزشی کارایی بالایی خواهد داشت و بالاترین میزان وضوح و خوانایی را ارائه می دهد.
نسبت کنتراست خیره کننده!
  • توانایی بالا در نمایش رنگ های طبیعی و شاداب

رزولوشن ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-VMZ50 برابر با 1920 * 1200 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیتی عالی برخوردار خواهند بود. همچنین این ویدئو پروژکتور از سیگنال های ورودی 4K نیز پشتیبانی می کند و حتی کوچکترین جزئیات موجود در تصاویر را نیز به شکلی واضح بر روی پرده نمایش می دهد.
توانایی بالا در نمایش رنگ های طبیعی و شاداب
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که در ویدئو پروژکتور 4K پاناسونیک PT-VMZ50 از سه پنل LCD و فناوری SOLID SHINE بهره برده شده است. به همین دلیل این ویدئو پروژکتور رنگ هایی سرزنده، طبیعی و شاداب را به شما ارائه می دهد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMZ50

  • منبع پخش لیزری با طول عمر بالا

در صورت استفاده از دیتا پروژکتور Panasonic PT-VMZ50 تا 20 هزار ساعت نیازی به تعویض یا سرویس منبع پخش لیزری آن نخواهید داشت! این طول عمر بالا سبب می شود تا هزینه های تعمیر و نگهداری ویدئو پروجکشن 8 به طرز قابل توجهی برای شما کاهش یابد. همچنین با توجه به این ویژگی از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 می توانید به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته برای نمایش تصاویر استفاده کنید. این ویژگی در محیط های تبلیغاتی و تجاری کاربرد دارد.
منبع پخش لیزری با طول عمر بالا
  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر

از طریق پورت های تعبیه شده بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 شامل دو پورت HDMI، سریال، ویدئو، ورودی و خروجی کامپیوتر، دستگاه های پخش ویدئو، USB و آئودیو می توانید آن را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و... متصل نمایید. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 به پورت LAN نیز مجهز است و امکان استفاده از آن در شبکه های کابلی وجود دارد.
ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ50 با فناوری DIGITAL LINK نیز سازگار است و این امکان را به شما می دهد تا از طریق یک کابل شبکه ساده، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به آن منتقل کنید. این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه های نصب و تهیه کابل می شود.
  • نصب ویدئو پروژکتور و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش به ساده ترین شکل

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 دارای قابلیت هایی مانند امکان نصب 360 درجه ای، تصحیح زاویه تصویر (25 درجه عمودی و 35 درجه افقی)، جابجایی لنز به صورت دستی (44 درصد عمودی و 20 درصد افقی) و زوم دستی تا 1.6 برابر می باشد. با توجه به این امکانات برای نصب  و راه اندازی آن کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت و می توانید ویدئو پروژکتور را متناسب با شرایط و محدودیت فضای نصب، در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
نصب ویدئو پروژکتور و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش به ساده ترین شکل
به طور کلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ را دارد و هم در اتاق های کوچک و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ کاربرد دارد. توجه داشته باشید که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین حداقل 0.68 تا 7.11 متر باشد. توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 30 اینچی از فاصله تنها 76 سانتی متری، یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور کوتاه برد پاناسونیک PT-VMZ50 است که استفاده از آن در فضاهای محدود را امکان پذیر کرده است.

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMZ50 را می توان یک ویدئو پروژکتور مدرن و با کیفیت دانست که با ارائه تصاویری واضح، درخشان و شفاف رضایت شما و مخاطبانتان را به طور کامل جلب خواهد کرد. همچنین این ویدئو پروژکتور با طول عمر بالا، هزینه نگهداری پایین و کیفیت ساخت عالی برای چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
شرکت ایده برتر پارسیان ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ50 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ویدئو پروژکتور 4K به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه بهترین قیمت انواع ویدئو پروژکتور موجود در بازار به شما هستند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VMZ50