۱۳۹۸ مرداد ۹, چهارشنبه

محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها Sewha T10 مناسب تبلت سامسونگ گلکسی تب Samsung Galaxy Tab

محافظ صفحه نمایش تبلت سامسونگ
ابعاد: 116*185 میلی متر
ویژگی ها: ضد اثر انگشت، ضد انعکاس، جذب اشعه های مضر، امکان شستشو

محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها Sewha T10 مناسب تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab

باقی ماندن اثر انگشت بر روی صفحه نمایش گوشی موبایل و تبلت، به خصوص برای کسانی که ساعات زیادی از طول روز را با کار با آنها می گذرانند، به یک معضل جدی تبدیل شده است.
برای حل این مشکل می توان از محافظ های صفحه نمایش تولید شرکت کره ای سوها استفاده کرد که از کیفیت ساخت و طول عمر بالایی برخوردار هستند.
محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها Sewha T10 مناسب تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab
محافظ صفحه نمایش T10 یکی از محصولات این شرکت می باشد که از لوازم جانبی موبایل است و به طور اختصاصی برای استفاده بر روی صفحه نمایش تبلت سامسونگ گلکسی تب ارائه شده است.
این محافظ صفحه نمایش مخصوص تبلت های سامسونگ گلکسی تب دارای ابعاد 116*185 میلی متر می باشد و به طور کامل از تبلت شما در برابر باقی ماندن اثر انگشت و گرد و خاک محافظت می کند.
محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها Sewha T10 مناسب تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab
یکی از ویژگی های پرکاربرد محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت تبلت سوها T10 امکان جداسازی، شستشو و نصب مجدد آن است که باعث صرفه جویی در هزینه می شود.
شما با استفاده از محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها Sewha T10 مناسب تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab مشکلی با استفاده از تبلت خود در اتاق های روشن و فضاهای باز نخواهید داشت.
محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها Sewha T10 مناسب تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab
چرا که این محافظ صفحه نمایش از قابلیت ضد انعکاسی برخوردار بوده و مانع از افتادن تصاویر محیط بر روی صفحه نمایش تبلت های گلکسی برند سامسونگ می شود.
احتمالاً بارها پیش آمده که در زمان استفاده طولانی مدت از تبلت احساس ناراحتی و خستگی به چشم های شما دست داده باشد.
محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها Sewha T10 مناسب تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab
محافظ صفحه نمایش سوها T10 برای این مشکل نیز یک راه حل مناسب است و با جذب اشعه مضر ماوراء بنفش که از صفحه LCD تبلت ساطع می شود، امکان استفاده راحت از آن را به مدت طولانی برای شما فراهم می آورد.
برای اطلاع از قیمت و خرید محافظ صفحه نمایش ضد اثر انگشت سوها Sewha T10 مناسب تبلت سامسونگ Samsung Galaxy Tab می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-E300

فیش پرینتر بیکسلون SRP-E300
سیستم چاپ: حراراتی مستقیم
عرض چاپ: 72 میلیمتر
سرعت چاپ: 220 تصویر در ثانیه
نوع برش: اتوماتیک

معرفی فیش پرینتر بیکسلون SRP-E300

 فیش پرینتر دستگاهی است که برای چاپ رسید، قبض، فاکتور، بلیط و مواردی از این دست در فروشگاه ها، هتل ها، بیمارستان ها، بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد.
معرفی فیش پرینتر بیکسلون SRP-E300
در خصوص معرفی فیش پرینتر بیکسلون SRP-E300 می توان گفت یکی از فیش پرینترهای خوش ساخت موجود در بازار است که از جمله مشخصات آن می توان به سرعت مطلوب چاپ و طول عمر بالای برش دهنده و هد اشاره کرد.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر Bixolon SRP-E300  

فیش زن بیکسلون SRP-E300 توانایی چاپ متن، بارکد تک بعدی، لوگو، QR Code و اشکال گرافیکی را با سرعت 220 میلی متر بر ثانیه داراست. از این جهت می توان این فیش پرینتر بیکسلون SRP-E300 را جزء فیش پرینترهای سریع دانست.
رزولوشن چاپ پرینتر صدور فیش بیکسلون Bixolon SRP-E300 نیز برابر با 180 dpi است که برای یک پرینتر با سرعت بالا میزان قابل قبولی به نظر می رسد.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر Bixolon SRP-E300
 فیش زن بیکسولون Bixolon SRP-E300 که در دسته فیش پرینترهای فروشگاهی قرار دارد، به برش دهنده اتوماتیک با طول عمر 1.5 میلیون برش مجهز است.
 در صورت استفاده صحیح از فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-E300 برای مدتی طولانی شما را از تعویض آن بی نیاز می کند.
مکانیزم چاپ پرینتر حرارتی بیکسلون مدل Bixolon SRP-E300 حرارتی مستقیم است و مواد مصرفی آن را کاغذهای حرارتی تشکیل می دهد.
قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر Bixolon SRP-E300
شما می توانید از کاغذهایی با عرض حداکثر 80 میلی متر یا کاغذ رول حرارتی با قطر حداکثر 83 میلی متر در پرینتر بیکسولون SRP-E300 استفاده کنید.
لازم به ذکر است که عرض چاپ این فیش پرینتر SRP-E300 معادل 72 میلی متر است.

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-E300

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-E300 در ابعاد 132 *182.4 * 128.5 میلی متر و وزن 1.23 کیلوگرم ارائه شده و فضای بسیار کمی از میز محل کار شما را اشغال می کند.
فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-E300
علاوه بر استفاده به صورت رومیزی، می توان از پرینتر حرارتی بیکسلون Bixolon SRP-E300 به صورت نصب بر روی دیوار نیز استفاده کرد که باعث افزایش کارایی این دستگاه شده است.
بر روی بدنه پرینتر صدور فیش بیکسلون SRP-E300 پورت های USB 2.0، سریال و اترنت تعبیه شده و به آسانی می توان از آن در ارتباط با کامپیوتر و لپ تاپ یا در شبکه های کابلی استفاده کرد.
از دیگر مشخصات چاپگر فیش بیکسلون SRP-E300 می توان به طول عمر هد چاپ حرارتی آن اشاره کرد که برابر با 150 کیلومتر می باشد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
 فیش پرینتر تک بعدی بیکسلون Bixolon SRP-E300 به سنسور اتمام کاغذ مجهز بوده و از سه اندازه فونت مختلف پشتیبانی می کند.
برای اطلاع از ویژگی ها، قیمت تجهیزات فروشگاهی و نحوه خرید فیش پرینتر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با کارشناسان شرکت ایده برتر در واحد فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید.
فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-E300

دیتا ویدئو پروژکتور جی وی سی JVC LX-UH1B

دیتا پروژکتور جی وی سی LX-UH1B
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی و 10000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 2160*3840

شدت روشنایی: 2000 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 100000:1

معرفی ویدئو پروژکتور جی وی سی LX-UH1B

اگر به دنبال یک پروژکتور با قدرت نمایش فیلم های با کیفیت 4K هستید، دیتا ویدئو پروژکتور جی وی سی JVC LX-UH1B یک انتخاب ایده آل برای شما است.
معرفی ویدئو پروژکتور جی وی سی LX-UH1B
این پروژکتور با رزولوشن حداکثر 3840*2160 برای استفاده های سینمای خانگی طراحی و عرضه شده و از آن می توان برای نمایش فیلم و بازی های گرافیکی بر روی پرده نمایش بهره برد.
دیتا ویدئو پروژکتور جی وی سی JVC LX-UH1B دارای ابعاد 333*135*332 میلی متر و وزن 4.8 کیلوگرم است و قابلیت استفاده از آن به صورت نصب بر روی سقف یا ایستاده بر روی زمین وجود دارد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور JVC LX-UH1B

ویدیو پروژکتور JVC LX-UH1B به پورت های HDMI، PC، RS232 و USB mini A,B مجهز است که باعث شده تا بتوان به راحتی این ویدئو پروژکتور را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل متصل کرد.
از میان مشخصات فنی دیتا پروژکتور JVC LX-UH1B باید به نسبت کنتراست 100000:1 و شدت روشنایی 2000 لومنی آن اشاره کرد که تصاویری با کیفیت و شفاف را به شما ارائه می دهد.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور JVC LX-UH1B
ویدئو پروژکتور جی وی سی LX-UH1B از فناوری HDR پشتیبانی می کند. این فناوری سبب می شود تا تصاویر از رنگ هایی کاملا طبیعی و زنده برخوردار باشد و طیف رنگ های قابل نمایش با این پروژکتور افزایش یابد.
لنز به کار رفته در ویدئو پروجکشن جی وی سی LX-UH1B قابلیت جابجایی تصویر تا 60 درجه به صورت عمودی و 23 درجه به صورت افقی را دارد و به شما این اجازه را می دهد تا پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید و همچنین محل قرارگیری پروژکتور در اتاق را به صورت دلخواه انتخاب نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور جی وی سی JVC LX-UH1B

تکنولوژی پخش دیتا ویدئو پروژکتور جی وی سی JVC LX-UH1B از نوع DLP است و یک تراشه 0.47 اینچی در آن به کار برده شده است. لازم به ذکر می باشد که رزولوشن دیتا پروژکتور جی وی سیLX-UH1B در حالت عادی برابر با 1920*1080 پیکسل است که امکان استفاده از آن در کنفرانس ها و سالن های همایش را نیز فراهم می آورد.
طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور برابر با 4000 ساعت در حالت استفاده عادی و 10000 ساعت در حالت استفاده اقتصادی برخوردار بوده و تا مدتی طولانی نیازی به انجام هزینه برای تعویض آن برای شما وجود نخواهد داشت.
دیتا ویدئو پروژکتور جی وی سی JVC LX-UH1B
از دیتا ویدیو پروژکتور JVC LX-UH1B می توان برای نمایش تصاویر بر روی پرده های 60 تا 200 اینچی با امکان زوم به صورت دستی تا 1.6 برابر بهره برد.
شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز ویدئو پروژکتورها و خرید ویدئو پروژکتور با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور جی وی سی JVC LX-UH1B

دیتا ویدئو پروژکتور ایسوس ASUS P3B

دیتا پروژکتور ایسوس P3B
عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA 1280*800 
شدت روشنایی: 800 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 100000:1

معرفی ویدئو پروژکتور ایسوس P3B

کمپانی ایسوس یکی از نام های شناخته شده در عرصه تولید دستگاه های دیجیتال و ارائه خدمات در حوزه تکنولوژی های مربوط به فناوری اطلاعات می باشد.
پروژکتور ایسوس P3B یکی از محصولات این شرکت است که در دسته ویدئو پروژکتورهای قابل حمل جای دارد.
دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B در ابعاد 153.5*43*131.2 میلی متر و وزن 750 گرم ارائه شده و به آسانی می توان آن را با خود به هر مکانی حمل کرد.
معرفی ویدئو پروژکتور ایسوس P3B
انرژی مورد نیاز این پروژکتور از باتری داخلی قدرتمند آن تأمین می شود که از ظرفیتی معادل با 12 هزار میلی آمپر ساعت بهره می برد.
میزان شارژ دهی این باتری به قدری مناسب است که شما می توانید از این پروژکتور ایسوس به عنوان یک پاوربانک نیز بهره برده و گوشی موبایل خود را با آن شارژ کنید.
لازم به ذکر است که دیتا پروژکتور ایسوس مدل ASUS P3B به پورت MHL مجهز است و امکان اتصال انواع گوشی موبایل به آن از طریق کابل وجود دارد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور ASUS P3B

علاوه بر پورت MHL، ویدئو پروژکتور پرتابل ایسوس P3B به پورت های HDMI و D-sub نیز مجهز می باشد و می توان از آن به راحتی در اتصال به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کرد.
قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور ASUS P3B
بر روی بدنه پروژکتور ASUS P3B پورت های USB 2.0، USB Type-A (دو عدد)، میکرو USB و شیار کارت حافظه میکرو SD نیز تعبیه شده که می توان با استفاده از آنها انواع حافظه های USB، دانگل های وای فای و کارت های حافظه جانبی را به این دستگاه متصل کرد و فایل های ویدئویی و تصاویر موجود بر روی آنها را بر روی پرده به نمایش در آورد.
ویدیو پروژکتور ایسوس P3B از قابلیت اتصال بدون سیم پشتیبانی می کند و شما می توانید گوشی و تبلت خود را از طریق وای فای به صورت مستقیم به آن متصل نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B

ویدئو پروژکتور ایسوس P3B از فناوری DLP برای پخش تصاویر بهره می برد.
این موضوع در کنار میزان رزولوشن و نسبت کنتراست ویدیو پروژکتور مدل P3B که به ترتیب برابر با 1280*800 پیکسل و 100000:1 است، باعث شده تا تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور از وضوح و وکیفیت بسیار مناسبی برای یک پروژکتور قابل حمل برخوردار باشند.
دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B
پروژکتور جیبی ایسوس P3B قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را داراست و شدت روشنایی آن در بهترین حالت برابر با 800 لومن می باشد. از این جهت بهتر است تا از این پروژکتور در محیط های کم نور استفاده کنید تا تصاویر از میزان شفافیت قابل قبولی برخوردار باشند.
دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B توانایی نمایش تصاویر بر روی پرده های 25 تا 200 اینچی را داراست و فاصله قرارگیری آن نسبت به پرده نمایش حداقل 0.43 متر و حداکثر 3.44 متر باید باشد.
از دیگر قابلیت های سینمای خانگی ASUS P3B می توان به سازگاری آن با فناوری تصحیح خودکار زاویه تصویر، امکان نمایش تصاویر به صورت سه بعدی و مجهز بودن به یک اسپیکر داخلی 2 واتی اشاره کرد.
دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B
از این محصول می توان در محیط های اداری و آموزشی و همچنین به منظور نمایش فیلم و انجام بازی در منازل استفاده کرد.
یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز پروژکتور ایسوس P3B با دیگر پروژکتورهای قابل حمل شده، حافظه داخلی 2 گیگابایتی آن است که امکان ذخیره فایل های مورد نظر و حمل آنها با خود را در اختیار شما قرار می دهد.
برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید دیتا ویدئو پروژکتورهای ایسوس به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.
دیتا ویدئو پروژکتور قابل حمل ایسوس ASUS P3B

دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE 8505i

دستگاه کپی کانن 8505i
نوع: لیزری سیاه وسفید، ایستاده
زمان تهیه اولین کپی: 2.7 ثانیه
سرعت کپی: 105 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 1200*1200 dpi

معرفی دستگاه کپی کانن ADVANCE 8505i

اگر به دنبال یک دستگاه کپی قدرتمند برای استفاده در حجم کاری بالا هستید، دستگاه کپی کانن 8505i انتخابی کاملاً مناسب برای شماست.
ظرفیت بسیار بالای کاغذ، پشتیبانی از تونرهای قوی، چاپ سریع و امکان اتصال بدون سیم به سایر دستگاه ها از جمله ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت دستگاه کپی کانن 8505i در میان کاربران شده اند.
معرفی دستگاه کپی کانن ADVANCE 8505i
از این دستگاه کپی چندکاره کانن ADVANCE 8505i علاوه بر کپی می توان برای پرینت و اسکن اسناد نیز بهره برد.  

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن ADVANCE 8505i

دستگاه فتوکپی ADVANCE 8505i پس از 60 ثانیه از زمان روشن شدن گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی را پس از 2.7 ثانیه به شما ارائه می دهد.
سرعت کپی و چاپ متوالی این دستگاه کپی ایستاده برابر با 105 برگ در دقیقه است که باعث شده تا این دستگاه کپی سیاه و سفید کانن Canon 8505i یکی از سریع ترین دستگاه های کپی موجود در بازار به حساب آید.
البته در کنار سرعت بالا باید به میزان رزولوشن حداکثر 1200 * 1200 dpi دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE 8505i اشاره کرد.
قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن ADVANCE 8505i
با توجه به این میزان رزولوشن می توان گفت که اسناد چاپ شده با این دستگاه کپی کاملاً واضح و خوانا خواهند بود.
بزرگنمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد، ارائه پیش نمایش، ذخیره تنظیمات پرکاربرد به منظور تسریع در صدور فرمان چاپ، کپی دو رو و تنظیم میزان تراکم چاپ بخشی از جمله دیگر قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن ADVANCE 8505i در هنگام کپی می باشد.
دستگاه فتوکپی کانن مدل Canon imageRUNNER ADVANCE 8505i به 3 گیگابایت حافظه رم و پردازنده دو هسته ای کانن مجهز است و در انجام عملیات چاپ، از عملکردی سریع و روان بهره می برد.
قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن ADVANCE 8505i
همچنین این دستگاه کپی مدل Canon 8505i از یک هارد 250 گیگابایتی (قابل ارتقا به 1 ترابایت) برخوردار می باشد و امکان ذخیره فایل ها و اطلاعات چاپ را در اختیار شما قرار می دهد.
دستگاه کپی ایستاده کانن Canon ADVANCE 8505i از امکان اسکن اسناد با رزولوشن 600 * 600 dpi برخوردار است و می توان از آن برای اسکن یک رو و دو رو به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی و ارسال فایل های اسکن شده از ایمیل استفاده کرد.
لازم به ذکر اسکنر تعبیه شده در دستگاه کپی 8505i به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 300 برگ مجهز می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon ADVANCE 8505i

ظرفیت بالای سینی های دستگاه کپی ایستاده کانن Canon imageRUNNER ADVANCE 8505i یکی از ویژگی های اصلی آن به شمار می رود که باعث می شود تا با یک بار پر کردن دستگاه، تا مدتی طولانی نیازی به قرار دادن کاغذ در آن وجود نداشته باشد.
دستگاه کپی کانن 8505i به دو سینی کاغذ با ظرفیت 1500 برگ، دو سینی با ظرفیت 550 برگ و یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ مجهز است.
در صورت نیاز می توان از یک سینی اختیاری با ظرفیت 3500 برگ نیز در دستگاه کپی کانن 8505i بهره برد و ظرفیت کاغذ دستگاه را در مجموع به 7700 برگ رساند.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon ADVANCE 8505i
 فتوکپی کنون 8505i قابلیت چاپ بر روی کاغذ A3 را نیز داراست و شما می توانید از انواع کاغذهای نازک، معمولی، بازیافتی، رنگی، ضخیم، پانچ شده، شفاف و برچسب به عنوان کاغذ ورودی به آن بهره ببرید.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon ADVANCE 8505i از مدل GPR-37 کانن است که ظرفیتی معادل با چاپ 70 هزار برگ دارد و کاملاً برای کارهای سنگین و با حجم بالا مناسب می باشد.
برای آگاهی بیشتر از نحوه خرید تونر دستگاه کپی کنون Canon و دستگاه کپی کانن حرفه ای می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE 8505i

بر روی بدنه دستگاه کپی کانن Canon 8505i دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 تعبیه شده که می توان از آنها برای اتصال حافظه های USB به دستگاه و چاپ اسناد موجود بر روی آنها به صورت مستقیم بهره برد.
شما می توانید از کپی کانن ADVANCE 8505i در قالب شبکه های کابلی استفاده کنید.
دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE 8505i
دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE 8505i به جدیدترین متدهای امنیتی مجهز است و از اطلاعات اسناد در حال چاپ به طور کامل محافظت می نماید.
همچنین امکان اتصال به دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE 8505i به صورت بدون سیم نیز وجود دارد و می توان انواع گوشی موبایل و تبلت را از طریق وای فای به صورت مستقیم به این دستگاه متصل نمود.
در جمع بندی معرفی دستگاه کپی ایستاده کانن 8505i باید گفت که این دستگاه کاملاً برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر با حجم کاری زیاد مناسب است و یکی از دستگاه های با کیفیت و خوش ساخت شرکت کانن محسوب می شود.
برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید دستگاه کپی کانن مدل 8505i با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.
دستگاه کپی کانن Canon ADVANCE 8505i

دستگاه کپی کانن Canon 1435iF

دستگاه کپی کانن 1435iF
نوع: سیاه وسفید، ایستاده
زمان تهیه اولین کپی: 7.9 ثانیه
سرعت کپی: 35 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 600*600 dpi

معرفی دستگاه کپی کانن 1435iF

دستگاه کپی کانن 1435iF یکی از محصولات چهار کاره شرکت کانن می باشد که از قابلیت های کپی، پرینت، اسکن و ارسال و دریافت فکس به صورت یک جا بهره می برد و شما را از نظر هزینه بابت تهیه چهار دستگاه مجزا بی نیاز می کند.
امکان چاپ یک رو و دو رو اتوماتیک به صورت سیاه و سفید، اسکن رنگی، سرعت چاپ و کپی بالا و سازگاری با تونرهای با ظرفیت بالا از جمله مشخصات دستگاه کپی چندکاره کانن Canon 1435iF به حساب می آیند.
معرفی دستگاه کپی کانن 1435iF
در خصوص معرفی دستگاه کپی ایستاده کانن 1435iF می توان به این نکته اشاره کرد که برای استفاده توسط گروه های کاری کوچک و کسب و کارهای با حجم کاری کم و متوسط طراحی و ارائه شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن 1435iF

سرعت کپی و پرینت دستگاه کپی سیاه و سفید کانن 1435iF برابر با 35 برگ در دقیقه در حالت چاپ یک رو و 18 برگ در دقیقه در حالت چاپ دو رو می باشد که باعث شده تا این دستگاه از جمله دستگاه های کپی سریع موجود در بازار به شمار آید.
رزولوشن کپی و پرینت فتوکپی کانن Canon 1435iF معادل با 600 * 600 dpi است و می توان از میزان خوانایی و کیفیت متون چاپ شده با آن اطمینان داشت.
بر روی بدنه دستگاه فتوکپی کانن 1435iF پورت USB تعبیه شده که امکان اتصال حافظه های USB به آن و چاپ مستقیم از فایل های موجود بر روی آن در فرمت های JPEG، TIFF و PDF را برای شما فراهم می آورد.
قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن 1435iF
علاوه بر پورت USB، امکان استفاده از این دستگاه کپی در شبکه های کابلی و استفاده گروهی از آن با رعایت نکات ایمنی به منظور حفاظت از اطلاعات اسناد مورد نظر برای چاپ وجود دارد.
از  قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن 11435iF می توان گفت در عرض 20 ثانیه گرم و آماده به کار شده و پس از آن اولین کپی خروجی را در کمتر از 7.9 ثانیه ارائه می دهد.
از دیگر ویژگی های دستگاه کپی کانن مدل Canon 1435iF می توان به قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی سند در حال چاپ از 25 تا 400 درصد و امکان کپی متوالی به تعداد 999 کپی اشاره کرد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon1435iF

اندازه کاغذ ورودی به دستگاه کپی ایستاده Canon 1435iF حداکثر برابر با اندازه کاغذ A4 باید باشد و شما می توانید از انواع کاغذهای نازک، معمولی، بازیافتی، رنگی و ضخیم در این دستگاه کپی بهره ببرید.
دستگاه کپی کانن Canon 1435iF به یک سینی با ظرفیت 500 برگ و یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ مجهز است.
همچنین شما می توانید در صورت نیاز از یک سینی اختیاری دیگر نیز با ظرفیت 500 برگ در این دستگاه استفاده کنید و ظرفیت کاغذ آن را به 1100 برگ افزایش دهید.
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon1435iF
تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon 1435iF ازیک تونر مشکی مدل C-EXV 50 پشتیبانی می کند. ظرفیت چاپ این تونر برابر با 17600 برگ است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما در کپی و چاپ سیاه و سفید از اسناد خواهد بود.
شما می توانید برای آگاهی از مواد مصرفی دستگاه کپی کانن و خرید تونر دستگاه کپی کنون Canon به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دستگاه کپی کانن Canon 1435iF

دستگاه کپی کانن 1435iF از یک اسکنر رنگی مجهز به ADF (با ظرفیت 50 برگ) برخوردار است که با استفاده از آن می توانید از اسناد مورد نظر خود به صورت یک رو و دو رو با رزولوشن 300 * 300 dpi اسکن تهیه نمایید.
لازم به ذکر است که سرعت اسکن دستگاه کپی کانن Canon imageRUNNER 1435iF در حالت اسکن یک رو به صورت سیاه و سفید برابر با 28 تصویر در دقیقه و به صورت رنگی 10 تصویر در دقیقه می باشد.
این سرعت در حالت اسکن دو رو به 10 تصویر در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 6 تصویر در دقیقه به صورت رنگی می رسد.
از دیگر قابلیت های دستگاه کپی کانن Canon 1435iF امکان ارسال و دریافت فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ می باشد که باعث افزایش کارایی این دستگاه شده است.
برای دریافت قیمت بهترین دستگاه کپی و اطلاع از نحوه خرید دستگاه کپی کانن با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.
دستگاه کپی کانن Canon 1435iF

بارکد خوان قیمت اجناس

مکانیزه شدن فروشگاه های امروزی به صاحبان این مراکز کمک کرده تا بتوانند به سادگی آنها را مدیریت کنند. یک فروشگاه را در نظر بگیرید که چه تعداد کالای مختلف دارد.
اگر ابزار و تجهیزات کمکی مانند بارکد خوان وجود نداشته باشند، رسیدگی به خرید مشتریان، مخصوصا در مراکز بزرگ تقریبا غیر ممکن است و باعث ایجاد صف های طولانی می شود.
بارکد خوان قیمت اجناس
برای جلوگیری از این موضوع، این مراکز برای هر بخش تسویه از یک بارکد اسکنر استفاده می کنند تا با سرعت بالا، تنها بارکد محصولات را اسکن کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنند. به همین دلیل نیز بارکد خوان قیمت اجناس کاربرد زیادی در این فروشگاه ها دارد.
هنگامی که کالا وارد فروشگاه می شود، اطلاعات آن توسط یک بارکد خوان فروشگاهی خوانده شده و وارد نرم افزار مدیریتی مربوط به آن می گردد. بنابراین هنگامی که مشتری آن را خرید می کند، دوباره با اسکن بارکد محصول می توان قیمت آن را درون دستگاه وارد کرده و به سادگی تسویه کرد.
بارکد خوان قیمت اجناس
تجهیز فروشگاه های امروزی به چنین تجهیزاتی اجتناب ناپذیر است و می بایست از انواع این محصولات استفاده کرد.
بارکد خوان قیمت کالا انواع مختلفی دارد که شما می توانید از میان آنها مناسب ترین را انتخاب نمایید. در این بین بارکد خوان بیسیم ارزان نیز وجود دارد که علاوه بر قیمت مناسب، بی نیاز از کابل ارتباطی به شما خدمات دهی می کند و آزادانه می توانید در هر جایی از آن استفاده کنید.

خرید بارکد خوان قیمت اجناس

خرید بارکد خوان قیمت اجناس
با توجه به توضیحات بالا، این که از یک دستگاه بارکد خوان حرفه ای استفاده کنید یا از نمونه های ساده تر، بستگی به نوع کاربری و نیاز شما دارد.
در بخش هایی لازم است تا از بارکد خوان قیمت اجناس حرفه ای بکار بگیرید تا بیشترین بازدهی را داشته و امکانات مختلفی را در اختیار داشته باشید، از طرفی دیگر نیز، در بخشی از فروشگاه صرفا لازم است تا از نمونه های ساده تر بهره مند شوید.
نکته مهم در این زمینه خرید بارکد خوان قیمت اجناس است که از هر نوعی که باشد، جزو تجهیزات ضرروی یک فروشگاه محسوب می شود. در دنیای امروز، رقابت و نیاز مشتری باعث شده تا انواع مختلف بارکدخوان در بازار وجود داشته باشد و این موضوع ممکن است انتخاب را مشکل سازد.
خرید بارکد خوان قیمت اجناس
به همین دلیل بهتر است قبل از خرید، با انواع بارکد خوان قیمت اجناس آشنایی پیدا کرده و سپس دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. البته این کار برای همه آسان نیست و در مواردی نیاز به دانش فنی کافی دارد. به همین منظور یافتن فروشگاه معتبر، می توان بهتر به شما کمک کند.
مجموعه ایده برتر پارسیان که یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش بارکد خوان است، نمایندگی فروش محصولات خود را داراست. علاوه بر این، کارشناسان این مجموعه از نظر فنی با همه این تجهیزات آشنایی داشته و می توانند اطلاعات فنی را به مشتریان ارائه دهند.
در این حالت می توانید دستگاهی را انتخاب کنید که بیشترین هم خوانی را با نوع کار شما داشته و مناسب محل کار شماست.