۱۳۹۷ فروردین ۹, پنجشنبه

بهترین دستگاه چاپ بنر


via

چاپ بنر از یکی از موارد تبلیغاتی و اطلاع رسانی محسوب می شود که تقریبا در همه جا کاربرد دارد، اما برای رسیدن به محصول نهایی، نیازمند یک چاپگر هستید. دستگاه چاپ بنر در واقع نوعی پرینتر است که قابلیت چاپ صنعتی داشته و می تواند با عرض های مختلف و روی بنرهایی با جنس هایی متفاوت طرح مورد نظر را چاپ کند. بطور کلی به این تجهیزات پلاتر می گویند. از آنجایی که پلاتر نوع صنعتی همان پرینترهای خانگی محسوب می شود، در بسیاری از چاپخانه ها و مراکز تبلیغاتی کاربردهای فراوانی دارد. البته باید اشاره کنیم که بخشی از کار پلاتر به عنوان دستگاه چاپ بنر است و می تواند در عکاسی ها برای چاپ عکس های بزرگ، در شرکت های مهندسی برای چاپ نقشه های مختلف و کاربردهای این چنین استفاده شود. به دلیل اینکه دستگاه چاپ بنر توسط شرکت های مختلف با امکانات متفاوتی تولید می شود، قیمت آن نیز متغیر است و بسته به نوع فناوری و ویژگی ها، قیمت دستگاه چاپ بنر فرق می کند.

بهترین  دستگاه چاپ بنر برای خرید 

بهترین قیمت دستگاه چاپ بنر

اینکه از میان محصولات مختلف با امکانات خاص، بهترین مارک دستگاه چاپ بنر کدام است و کدامیک کارایی و ارزش خرید بالاتری دارد. هر شرکت سازنده برای دستگاه چاپ بنر تولیدی خود امکانات ویژه ای در نظر میگیرد تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد. اما تنها امکانات یک پلاتر ملاک انتخاب نمی تواند باشد. به دلیل اینکه این تجهیزات صنعتی بوده و قیمت بالایی دارند، قیمت نیز ملاک مهمی در انتخاب محصول است. اینکه هر شرکت تولید کننده قیمت متفاوتی روی دستگاه خود بگذارد یک سمت موضوع بوده و اینکه عرضه کنندگان نیز قیمت های مختلفی را ارائه می دهند سمت دیگر خواهد بود، از همین رو، یافتن بهترین  دستگاه چاپ بنر برای خرید کمی دشوار بنظر می رسد. مجموعه ایده برتر پارسیان قیمت دستگاه چاپ بنر برندهای مختلف را بر روی وبسایت فروشگاهی خود قرار داده است تا در کنار اطلاعات فنی بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در صورت عدم وجود قیمت، می توانید از راه های ارتباطی شرکت با همکاران بخش فروش تماس گرفته و از همه اطلاعات لازم مطلع شوید.

۱۳۹۷ فروردین ۸, چهارشنبه

خرید دستگاه لیبل زن بر روی شبرنگ


via

همانطور که می دانید، لیبل زن یک پرینتر کامپیوتری است که می تواند بر روی لیبل هایی با جنس های مختلف و کارت ها، طرح مورد نظر شما را چاپ نماید. برخی از مدل های لیبل پرینتر می توانند بصورت مستقل عمل کرده و با استفاده از صفحه کلید خود طرح ها را به چاپ برسانند. دستگاه لیبل زن برای موارد بسیاری می تواند استفاده شود که هر یک با هم تفاوت های اساسی دارند اما  اگر بخواهیم انواع لیبل زن را دسته بندی کنیم می توان به لیبل پرینتر صنعتی، رومیزی، تجاری، سفارشی و شخصی اشاره کنیم. هر یک از این موارد می توانند برای مقاصد مشترکی استفاده شوند، به عنوان مثال اگر به دنبال خرید دستگاه لیبل زن بر روی شبرنگ هستید، می توانید هم از مدل های صنعتی و هم از نوع تجاری استفاده کنید. شبرنگ ها کاربردهای فراوانی دارند که می توانند پس از نصب بر روی هر چیزی، می تواند از فواصل دور قابل تشخیص باشد.

راهنمای خرید دستگاه لیبل زن بر روی شبرنگ

راهنمای خرید دستگاه لیبل زن بر روی شبرنگ

معمولا افرادی که به دنبال خرید دستگاه لیبل زن بر روی شبرنگ هستند، همانند سایرین قیمت لیبل زن برایشان اهمیت ویژه ای دارد. البته اکثر مشتریان چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر افرادی هستند که کسب و کار خود را دارند و صرفا برای مصارف خانگی نمی خواهند، به همین دلیل می بایست در بحث قیمت و نوع هزینه ای که برایشان دارد دقت زیادی داشته باشند. تفاوت قیمت در بین انواع لیبل زن وابستگی زیادی به نوع فناوری و مدل آن دارد. برای نمونه می توان به لیبل زن رنگی اشاره کرد که می تواند قیمتی بالاتر از مدل های دیگر داشته باشد و یا لیبل پرینتر صنعتی که برای کارهای مداوم در کارخانجات و کارگاه های صنعتی طراحی شده اند. به هر حال اگر شما نیز از علاقمندان به دستگاه چاپ روی شبرنگ و یا سایر انواع لیبل زن هستید، می توانید با تماس با شرکت ایده برتر پارسیان، تمامی مدل های موجود در بازار را مشاهده کرده و پس از مقایسه با یکدیگر، به آسانی و از طریق خرید اینترنتی آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

۱۳۹۶ اسفند ۲۷, یکشنبه

قیمت پلاتر چاپ بنر


via

موضوع تبلیغات در عصر امروز یکی از مهمترین موضوعات محسوب می شود که چاپ بنر از جمله آنهاست. دستگاه پلاتر همان دستگاه مورد نظر است که توسط آن می توان بنرهایی با اندازه های مختلف را به چاپ رساند. البته کاربرد پلاتر تنها چاپ بنر نبوده و در زمینه چاپ نقشه های مختلف، عکاسی و حتی چاپ بر روی پارچه و لباس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز چاپ امروزی به پلاتر چاپ بنر نیاز فراوانی دارند، زیرا از بنر از مهمترین راه های اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی محسوب می شود. در این خصوص قیمت پلاتر چاپ بنر متفاوت بوده و از ویژگی های همراه آن، تا کیفیت ساخت و برند سازنده بر روی آن تاثیر می گذارد. معمولا به دلیل صنعتی بودن دستگاه، مشتریان به دنبال خرید بهترین دستگاه پلاتر هستند که این موضوع علاوه بر کیفیت ساخت، قیمت پلاتر را نیز تحت شعاع قرار می دهد، زیرا لزوما گرانترین محصول بهترین آن نخواهد بود.

قیمت انواع پلاتر چاپ بنر

قیمت انواع پلاتر چاپ بنر

برندهای سازنده این دستگاه با ایجاد تنوع، مانند تولید پلاتر رنگی، به مشتریان اجازه انتخاب می دهند تا سرمایه خود را مدیریت کرده و صرفا با خرید دستگاه پلاتر مناسب خود هزینه بیشتری را صرف نکنند. همانطور که اشاره شد قیمت انواع پلاتر چاپ بنر به برند آن نیز وابسته است که در این باره برندهایی مانند پلاتر اچ پی، پلاتر اپسون و پلاتر کنون بیشترین مشتریان را به خود اختصاص داده اند. مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فروش پلاتر افتخار دارد تا به عنوان نمایندگی رسمی، در این تجارت قیمت پلاتر چاپ بنر را همانند سایر محصولات خود بصورت واقعی ارائه کند. دلیل این کار تنها داشتن نمایندگی مجاز و رسمی نیست و دلیل عمده آن احترام به مشتریان است. با مراجعه به بازار شاید بازه مختلفی از قیمت پلاتر را مشاهده کنید، اما ایده بتر پارسیان تلاش کرده است تا با مدیریت تامین کالا و محصولات، این حق را به مشتری بدهد تا محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کند. فروش محصول پایان کار نیست و شرکت ایده برتر پارسیان معتقد است که می تواند شروع یک تعهد باشد.

نمایندگی اسکنر کانن canon در تهران


via

در دنیای امروز، کامپیوتر حرف اول را می زند و همه برای افزایش سرعت نیازمند صحبت به زبان کامپیوتر هستند. به دلیل اینکه اسناد و مدارک در گذشته کاغذی بودند، نیازمند دستگاهی به نام اسکنر هستیم تا آن ها را به فایل های کامپیوتری تبدیل کنیم. در این میان، شرکت های بزرگ در زمینه ماشین های اداری سعی دارند تا با تولید انواع این دستگاه، مشتریان را به سمت خود بکشانند. اما اسکنر کانن نیازی به تبلیغ ندارد زیرا در گذر زمان ثابت کرده است که کیفیت بالایی دارد. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی اسکنر کانن در تهران توانسته فضایی را ایجاد کند که خریداران این برند بتوانند به آسانی محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و یا در صورت وجود مشکل آن را رفع نمایند. در این خصوص این مجموعه همیشه سعی دارد تا رضایت مشتریان به بهترین نحو جلب گردد.

نمایندگی رسمی اسکنر کانن Canon در تهران

نمایندگی رسمی اسکنر کانن Canon در تهران

فروش بالای یک محصول یکی از راه های تشخیص برتری آن نسبت به سایرین است. مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی اسکنر کانن Canon در تهران با بدست آوردن سال ها تجربه با ارزش در این خصوص، سعی دارد تا مشتریان خود را در هنگام خرید اسکنر راهنمایی کند. این برند تلاش می کند تا با گسترش ابعاد فروشگاه و ایجاد نمایندگی ها در شهرستان های مختلف، این فرصت را به علاقمندان و خریداران بدهد تا به آسانی محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. به دلیل اهمیت موضوع خرید ماشین های اداری و الکترونیکی، می بایست از نماینگی های رسمی خریداری شوند، در غیر اینصورت ممکن است زیان فراوانی را متحمل شوید. علاوه بر این یکی از عوامل مهم در خرید وجود گارانتی بوده که مراکز غیر معتبر فروش نمی توانند آن را ارائه کنند که این خود مشکل بزرگی را منجر می شود. این مجموعه منتظر تماس های شما مشتریان عزیز در خصوص محصولات مورد نظرتان است.

نمایندگی رسمی اسکنر کانن Canon در تهران

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

مانیتور صنعتی کم مصرف


via

امروزه تقریبا در هر مکانی حداقل یک مانیتور به چشم می خورد. خوشبختانه دانش لازم درباره مانیتور صنعتی در میان صاحبان کسب و کار در حال افزایش است و از مزایای آن ها با خبرند. اما یکی از موضوعات مهم در بخش ویدئو وال ها و مونیتور صنعتی، بحث مصرف برق است. به دلیل اینکه این مانیتورها معمولا همیشه روشن هستند، مصرف برق بالاتری خواهند داشت اما این موضوع جای نگرانی ندارد، زیرا برندهای برتر همیشه به بهینه کردن مصرف انرژی فکر کرده اند و محصولات کم مصرفی را تولید می کنند. از جمله بهترین مدل های مانیتور صنعتی کم مصرف، می توان به مانیتور صنعتی پاناسونیک، مانیتور صنعتی nec و مانیتور صنعتی سامسونگ اشاره کرد که کیفیت آن ها نیاز به تبلیغ ندارد. این برندها در زمینه ویدیو وال نیز تلاش کرده اند تا مصرف انرژی را بهینه کرده و تا جای ممکن کاهش دهند. امروزه مراکز فروش مانیتور صنعتی به دنبال عرضه محصولاتی با مصرف بهینه هستند تا به کاهش هزینه های تمام شده مشتریان کمک کنند.

خرید مانیتور صنعتی کم مصرف

خرید مانیتور صنعتی کم مصرف

امروزه مشتریان نیز به مزایای مانیتور صنعتی کم مصرف واقف بوده و همیشه به دنبال یافتن آن ها هستند. خرید مانیتور صنعتی کم مصرف در دراز مدت به نفع آن ها بوده و هزینه ها را به شدت کاهش می دهد. شما در زمان خرید، نبایستی صرفا قیمت مانیتور صنعتی را در نظر بگیرید و باید به هزینه های نگهداری و مصرفی آن نیز توجه نمایید. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از مراکز بزرگ فروش مانیتور صنعتی، به خوبی این موضوع را درک می کند و همیشه سعی دارد تا به کاهش هزینه ها کمک نماید. در همین رابطه، شرکت ایده برتر پارسیان از مانیتور صنعتی کم مصرف استفاده بیشتری داشته و به مشتریان خود آن ها را پیشنهاد می کند. با خرید این مدل مانیتورها، در دراز مدت هزینه انرژی کمتری را متحمل خواهید شد و علاوه بر داشتن یک مانیتور صنعتی با کیفیت، موضوع کاهش هزینه ها نیز به نفع شما است. بنابراین توصیه می کنیم که قبل از خرید حتما با مشاوران فروش و فنی شرکت ایده برتر پارسیان مشاوره نمایید.

مرکز فروش لامپ ویدئو پروژکتور


via

همانطور که صاحبان ویدئو پروژکتور می دانند، اهمیت لامپ ویدئو پروژکتور همانند لاستیک برای خودرو است. بدون آن نمی توان از دستگاه استفاده کرد، زیرا این لامپ نور لازم برای نمایش تصاویر را تامین می کند. شرکت های مختلفی به تولید ویدیو پروژکتور مشغول هستند که هر یک نیز لامپ مخصوص خود را دارند. از مهترین آن ها عبارتند از لامپ ویدئو پروژکتور اپتما، لامپ ویدئو پروژکتور اپسون، لامپ ویدئو پروژکتور سونی، لامپ ویدئو پروژکتور ریکو، لامپ ویدئو پروژکتور ایسر، لامپ ویدئو پروژکتور ویویتک، لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک و لامپ ویدئو پروژکتور سانیو که بیشترین فروش را در میان ویدئو پروژکتورها دارا هستند. هر کدام از این لامپ ها مناسب دستگاه از همان برند هستند و بهتر است نمونه اصلی آن را تهیه نمایید تا از مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری کنید. برای این کار نیز بهترین گزینه مراجعه به مرکز فروش لامپ ویدئو پروژکتور معتبر است. در این صورت می توانید لامپ مورد نظر خود را با گارانتی اصلی و معتبر تهیه نمایید تا در صورت بروز مشکل، شرکت پاسخگو باشد.

مرکز فروش انواع لامپ ویدئو پروژکتور

مرکز فروش انواع لامپ ویدئو پروژکتور

همانند سایر اجناس و کالاها، فروش لامپ ویدئو پروژکتور می تواند در همه فروشگاه ها دیده شود. اما موضوع مهم این است که آیا کالای خریداری شده اصلی است، آیا گارانتی درستی دارد، آیا این شرکت صلاحیت فروش لامپ ویدئو پروژکتور را دارد، همه این سوالات می بایست قبل از مراجعه و خرید، در ذهن شما شکل بگیرد. اما برای اینکه با خیالی آسوده خرید کنید، توصیه می کنیم مراکز فروش معتبر و مجاز را در اولویت خود قرار دهید. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یک مرکز فروش انواع لامپ ویدئو پروژکتور در ایران، انواع لامپ ویدئو پروژکتور را جهت عرضه به مشتریان خود موجود دارد. این مجموعه برای فروش لامپ ویدیو پروژکتور از متخصصان در این زمینه استفاده می کند تا بتواند به بهترین شکل به مشتریان خدمات دهی کند. کارشناسان این مجموعه به خوبی با انواع لامپ ویدئو پروژکتور آشنا هستند و می توانند بصورت تخصصی شما را راهنمایی کنند. همچنین در صورت نیاز مراجعه به این مرکز، می توانید از نحوه تعمیر آن نیز آگاهی پیدا کنید.

آموزش نصب پرینتر اچ پی M12w و P1102w به صورت وایرلس

پرینترهای جدید قابلیت اتصال وای فای دارند و کاربر می تواند از طریق آن فایل های متنی خود را چاپ کند. علاوه بر این امکان نصب چاپگر به صورت وایرلس نیز وجود دارد. در اینجا قصد داریم نحوه نصب پرینتر اچ پی مدل M12w و پرینتر اچ پی مدل P1102w را آموزش دهیم.

حتما بخوانید: آموزش نصب پرینتر به صورت وایرلس (1)

نحوه نصب پرینتر اچ پی M12w و P1102w به صورت وایرلس
برای آموزش نحوه نصب پرینتر اچ پی M12w و P1102w به صورت وایرلس باید بگوییم که برای این کار دو روش وجود دارد: نصب پرینتر از طریق مودم با تکنولوژی WPS و نصب پرینتر با مودم فاقد WPS

روش اول:

1- بعد از روشن کردن پرینتر، کلید WPS را فشار دهید تا چراغ WPS روشن شود و در حالت چشمک زن قرار گیرد.

2- دکمه وایرلس را بزنید تا چراغ وایرلس در حالت چشمک زن قرار گیرد.

3- بعد از یک دقیقه چراغ وایرلس پرینتر ثابت شده و دستگاه به مودم وصل می شود.

برای اطمینان از اتصال درست بین مودم و پرینتر، دکمه X را چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه دو برگه برای شما چاپ کند. در سمت راست برگه اول اطلاعات وایرلس را مشاهده می کنید: روبروی Status باید Connected نوشته شده باشد، و  مقابل عبارت Ipv4Address باید آی‌ پی پرینتر شما مطابق با رنج شبکه شما باشد. در صورت درست بودن همه این اطلاعات، می توانید درایور پرینتر را نصب کنید:

1- سی دی درایور را اجرا کنید و گزینه Wireless install سپس گزینه Install Printer Software را بزنید.

2- در صفحه جدید روی Easy Install و سپس روی Next کلیک کنید.

نحوه نصب پرینتر اچ پی M12w و P1102w به صورت وایرلس

3- در این قسمت مدل پرینتر را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

نحوه نصب پرینتر اچ پی M12w و P1102w به صورت وایرلس

4- در صفحه Printer Connection، گزینه سوم و سپس Next را انتخاب کنید.

نحوه نصب پرینتر اچ پی M12w و P1102w به صورت وایرلس

بعد از چند دقیقه یک پنجره جدید برای روش پیدا کردن پرینتر باز می شود. شما گزینه اول ( پیش فرض ) را انتخاب کرده و Next را بزنید.

نحوه نصب پرینتر اچ پی M12w و P1102w به صورت وایرلس

5- در اینجا، نام پرینتر و اطلاعات شبکه نشان داده می شود. روی Next کلیک کنید.

6- در پنجره Direct Print برای پرینت از طریق موبایل، گزینه Enable Direct Print و سپس Next را انتخاب کرده و در آخر Finish را بزنید.

روش دوم:

1- مراحل ابتدایی را مانند روش قبل انجام دهید. فقط در صفحه Printer Connection گزینه اول را انتخاب کنید.

2- بعد از مشاهده پیغام دستگاه، کابل USB را متصل کنید. کمی صبر کنید تا پیغام زیر را مشاهده کنید.

3- سپس Next بزنید و در پنجره بعدی Automatic و بعد Next را انتخاب کنید.

4- در پنجره باز شده، پیغام موفقیت آمیز بودن کار را مشاهده می کنید. در صورت درست بودن نام مودم، روی Next و سپس Finish کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر اچ پی hp و خرید پرینتر لیزری به سایت ایده برتر مراجعه کنید. تلفن: 73027-021

آموزش نصب پرینتر اچ پی HP M426 به صورت وایرلس

اغلب پرینترهای جدید قابلیت اتصال وای فای دارند و کاربر می تواند از طریق آن فایل های متنی خود را چاپ کند. علاوه بر این امکان نصب چاپگر به صورت وایرلس نیز وجود دارد. در اینجا قصد داریم نحوه نصب پرینتر اچ پی HP Pro MFP M426 را آموزش دهیم.

حتما بخوانید: آموزش نصب پرینتر به صورت وایرلس (1)

نحوه نصب پرینتر اچ پی HP M426 به صورت وایرلس
برای آموزش نحوه نصب پرینتر اچ پی HP M426 به صورت وایرلس باید بدانید که برای این کار دو روش وجود دارد: نصب پرینتر از طریق مودم با تکنولوژی WPS و نصب پرینتر با مودم فاقد WPS

ابتدا وارد قسمت وایرلس پرینتر شوید و گزینه Network را بزنید. سپس وارد Setting شده و wireless Setup Wizard را انتخاب کنید. پرینتر مودم های اطراف را جستجو می کند. مودم خود را انتخاب کنید و رمز آن را وارد کنید. اگر رمز مودم را ندارید، می توانید از طریق WPS نصب درایور را انجام دهید.

در صورت پشتیبانی از مودم WPS:

1- از پنل پرینتر وارد قسمت وایرلس شده و Network را بزنید.

2- وارد Setting شوید و Wi-Fi Protected Setup را انتخاب کنید.

3- در صفحه جدید Pushbutton را انتخاب کرده و OK بزنید.

4- اکنون دکمه WPS را در پشت مودم نگه دارید تا در چراغ آن در حالت چشمک زن قرار بگیرد. سپس درایور را نصب کنید.

5- سی دی درایور را اجرا کنید. بعد از طی مراحل ابتدایی، نحوه اتصال را انتخاب کنید: گزینه دوم Connect through network و Next را بزنید.

6- برنامه پس از جستجو در شبکه، پرینتر شما را یافته و اطلاعات آن را نمایش می دهد.

7- بعد از چند دقیقه پیام موفیت آمیز بودن نصب پرینتر را مشاهده خواهید کرد. در صورت صحیح بودن اطلاعات پرینتر، روی Next کلیک کنید.

همچنین شما می توانید با استفاده از کابل USB نیز پرینتر را نصب کنید. فقط در قسمت نوع اتصل گزینه Usb Cable را انتخاب کنید و مراحل را ادامه دهید.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر اچ پی hp و خرید پرینتر لیزری به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مرکز فروش لامپ ویدئو پروژکتور

همانطور که صاحبان ویدئو پروژکتور می دانند، اهمیت لامپ ویدئو پروژکتور همانند لاستیک برای خودرو است. بدون آن نمی توان از دستگاه استفاده کرد، زیرا این لامپ نور لازم برای نمایش تصاویر را تامین می کند. شرکت های مختلفی به تولید ویدیو پروژکتور مشغول هستند که هر یک نیز لامپ مخصوص خود را دارند. از مهترین آن ها عبارتند از لامپ ویدئو پروژکتور اپتما، لامپ ویدئو پروژکتور اپسون، لامپ ویدئو پروژکتور سونی، لامپ ویدئو پروژکتور ریکو، لامپ ویدئو پروژکتور ایسر، لامپ ویدئو پروژکتور ویویتک، لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک و لامپ ویدئو پروژکتور سانیو که بیشترین فروش را در میان ویدئو پروژکتورها دارا هستند. هر کدام از این لامپ ها مناسب دستگاه از همان برند هستند و بهتر است نمونه اصلی آن را تهیه نمایید تا از مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری کنید. برای این کار نیز بهترین گزینه مراجعه به مرکز فروش لامپ ویدئو پروژکتور معتبر است. در این صورت می توانید لامپ مورد نظر خود را با گارانتی اصلی و معتبر تهیه نمایید تا در صورت بروز مشکل، شرکت پاسخگو باشد.

مرکز فروش انواع لامپ ویدئو پروژکتور

همانند سایر اجناس و کالاها، فروش لامپ ویدئو پروژکتور می تواند در همه فروشگاه ها دیده شود. اما موضوع مهم این است که آیا کالای خریداری شده اصلی است، آیا گارانتی درستی دارد، آیا این شرکت صلاحیت فروش لامپ ویدئو پروژکتور را دارد، همه این سوالات می بایست قبل از مراجعه و خرید، در ذهن شما شکل بگیرد. اما برای اینکه با خیالی آسوده خرید کنید، توصیه می کنیم مراکز فروش معتبر و مجاز را در اولویت خود قرار دهید. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یک مرکز فروش انواع لامپ ویدئو پروژکتور در ایران، انواع لامپ ویدئو پروژکتور را جهت عرضه به مشتریان خود موجود دارد. این مجموعه برای فروش لامپ ویدیو پروژکتور از متخصصان در این زمینه استفاده می کند تا بتواند به بهترین شکل به مشتریان خدمات دهی کند. کارشناسان این مجموعه به خوبی با انواع لامپ ویدئو پروژکتور آشنا هستند و می توانند بصورت تخصصی شما را راهنمایی کنند. همچنین در صورت نیاز مراجعه به این مرکز، می توانید از نحوه تعمیر آن نیز آگاهی پیدا کنید.

مانیتور صنعتی کم مصرف

امروزه تقریبا در هر مکانی حداقل یک مانیتور به چشم می خورد. خوشبختانه دانش لازم درباره مانیتور صنعتی در میان صاحبان کسب و کار در حال افزایش است و از مزایای آن ها با خبرند. اما یکی از موضوعات مهم در بخش ویدئو وال ها و مونیتور صنعتی، بحث مصرف برق است. به دلیل اینکه این مانیتورها معمولا همیشه روشن هستند، مصرف برق بالاتری خواهند داشت اما این موضوع جای نگرانی ندارد، زیرا برندهای برتر همیشه به بهینه کردن مصرف انرژی فکر کرده اند و محصولات کم مصرفی را تولید می کنند. از جمله بهترین مدل های مانیتور صنعتی کم مصرف، می توان به مانیتور صنعتی پاناسونیک، مانیتور صنعتی nec و مانیتور صنعتی سامسونگ اشاره کرد که کیفیت آن ها نیاز به تبلیغ ندارد. این برندها در زمینه ویدیو وال نیز تلاش کرده اند تا مصرف انرژی را بهینه کرده و تا جای ممکن کاهش دهند. امروزه مراکز فروش مانیتور صنعتی به دنبال عرضه محصولاتی با مصرف بهینه هستند تا به کاهش هزینه های تمام شده مشتریان کمک کنند.

خرید مانیتور صنعتی کم مصرف

امروزه مشتریان نیز به مزایای مانیتور صنعتی کم مصرف واقف بوده و همیشه به دنبال یافتن آن ها هستند. خرید مانیتور صنعتی کم مصرف در دراز مدت به نفع آن ها بوده و هزینه ها را به شدت کاهش می دهد. شما در زمان خرید، نبایستی صرفا قیمت مانیتور صنعتی را در نظر بگیرید و باید به هزینه های نگهداری و مصرفی آن نیز توجه نمایید. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از مراکز بزرگ فروش مانیتور صنعتی، به خوبی این موضوع را درک می کند و همیشه سعی دارد تا به کاهش هزینه ها کمک نماید. در همین رابطه، شرکت ایده برتر پارسیان از مانیتور صنعتی کم مصرف استفاده بیشتری داشته و به مشتریان خود آن ها را پیشنهاد می کند. با خرید این مدل مانیتورها، در دراز مدت هزینه انرژی کمتری را متحمل خواهید شد و علاوه بر داشتن یک مانیتور صنعتی با کیفیت، موضوع کاهش هزینه ها نیز به نفع شما است. بنابراین توصیه می کنیم که قبل از خرید حتما با مشاوران فروش و فنی شرکت ایده برتر پارسیان مشاوره نمایید.

نمایندگی اسکنر کانن canon در تهران

در دنیای امروز، کامپیوتر حرف اول را می زند و همه برای افزایش سرعت نیازمند صحبت به زبان کامپیوتر هستند. به دلیل اینکه اسناد و مدارک در گذشته کاغذی بودند، نیازمند دستگاهی به نام اسکنر هستیم تا آن ها را به فایل های کامپیوتری تبدیل کنیم. در این میان، شرکت های بزرگ در زمینه ماشین های اداری سعی دارند تا با تولید انواع این دستگاه، مشتریان را به سمت خود بکشانند. اما اسکنر کانن نیازی به تبلیغ ندارد زیرا در گذر زمان ثابت کرده است که کیفیت بالایی دارد. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی اسکنر کانن در تهران توانسته فضایی را ایجاد کند که خریداران این برند بتوانند به آسانی محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و یا در صورت وجود مشکل آن را رفع نمایند. در این خصوص این مجموعه همیشه سعی دارد تا رضایت مشتریان به بهترین نحو جلب گردد.

نمایندگی رسمی اسکنر کانن Canon در تهران

فروش بالای یک محصول یکی از راه های تشخیص برتری آن نسبت به سایرین است. مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی اسکنر کانن Canon در تهران با بدست آوردن سال ها تجربه با ارزش در این خصوص، سعی دارد تا مشتریان خود را در هنگام خرید اسکنر راهنمایی کند. این برند تلاش می کند تا با گسترش ابعاد فروشگاه و ایجاد نمایندگی ها در شهرستان های مختلف، این فرصت را به علاقمندان و خریداران بدهد تا به آسانی محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. به دلیل اهمیت موضوع خرید ماشین های اداری و الکترونیکی، می بایست از نماینگی های رسمی خریداری شوند، در غیر اینصورت ممکن است زیان فراوانی را متحمل شوید. علاوه بر این یکی از عوامل مهم در خرید وجود گارانتی بوده که مراکز غیر معتبر فروش نمی توانند آن را ارائه کنند که این خود مشکل بزرگی را منجر می شود. این مجموعه منتظر تماس های شما مشتریان عزیز در خصوص محصولات مورد نظرتان است.

نمایندگی رسمی اسکنر کانن Canon در تهران

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

قیمت پلاتر چاپ بنر

موضوع تبلیغات در عصر امروز یکی از مهمترین موضوعات محسوب می شود که چاپ بنر از جمله آنهاست. دستگاه پلاتر همان دستگاه مورد نظر است که توسط آن می توان بنرهایی با اندازه های مختلف را به چاپ رساند. البته کاربرد پلاتر تنها چاپ بنر نبوده و در زمینه چاپ نقشه های مختلف، عکاسی و حتی چاپ بر روی پارچه و لباس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز چاپ امروزی به پلاتر چاپ بنر نیاز فراوانی دارند، زیرا از بنر از مهمترین راه های اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی محسوب می شود. در این خصوص قیمت پلاتر چاپ بنر متفاوت بوده و از ویژگی های همراه آن، تا کیفیت ساخت و برند سازنده بر روی آن تاثیر می گذارد. معمولا به دلیل صنعتی بودن دستگاه، مشتریان به دنبال خرید بهترین دستگاه پلاتر هستند که این موضوع علاوه بر کیفیت ساخت، قیمت پلاتر را نیز تحت شعاع قرار می دهد، زیرا لزوما گرانترین محصول بهترین آن نخواهد بود.

قیمت انواع پلاتر چاپ بنر

برندهای سازنده این دستگاه با ایجاد تنوع، مانند تولید پلاتر رنگی، به مشتریان اجازه انتخاب می دهند تا سرمایه خود را مدیریت کرده و صرفا با خرید دستگاه پلاتر مناسب خود هزینه بیشتری را صرف نکنند. همانطور که اشاره شد قیمت انواع پلاتر چاپ بنر به برند آن نیز وابسته است که در این باره برندهایی مانند پلاتر اچ پی، پلاتر اپسون و پلاتر کنون بیشترین مشتریان را به خود اختصاص داده اند. مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فروش پلاتر افتخار دارد تا به عنوان نمایندگی رسمی، در این تجارت قیمت پلاتر چاپ بنر را همانند سایر محصولات خود بصورت واقعی ارائه کند. دلیل این کار تنها داشتن نمایندگی مجاز و رسمی نیست و دلیل عمده آن احترام به مشتریان است. با مراجعه به بازار شاید بازه مختلفی از قیمت پلاتر را مشاهده کنید، اما ایده بتر پارسیان تلاش کرده است تا با مدیریت تامین کالا و محصولات، این حق را به مشتری بدهد تا محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کند. فروش محصول پایان کار نیست و شرکت ایده برتر پارسیان معتقد است که می تواند شروع یک تعهد باشد.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX6050V

معرفی دستگاه کپی شارپ 6050V
کپی شارپ مدل 6050v یکی از محصولات قدرتمند و با کیفیت شرکت شارپ Sharp می باشد. قابلیت های این دستگاه باعث شده که نسبت به سایر محصولات هم رده خود، امتیاز بیشتری کسب کند. این دستگاه کپی از نوع ایستاده بوده و وزن آن 82 کیلوگرم است.

در ادامه به معرفی دستگاه کپی شارپ 6050V می پردازیم. کپی 6050 شارپ توانایی کپی و پرینت رنگی و اسکن دارد و با سرعت و قدرت بالا کار می کند. زمان گرم شدن این دستگاه 15 ثانیه می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی شارپ 6050
خوب است بدانید که رزولوشن اسکن و چاپ در دستگاه فتوکپی شارپ 6050 میزان 600*600 dpi بوده و سرعت کپی آن 60 برگ در دقیقه می باشد. به علاوه زمان تهیه اولین کپی در اسناد رنگی 4.8 ثانیه و در اسناد سیاه و سفید 3.7 ثانیه می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی دستگاه کپی شارپ 6050 به اینجا ختم نمی شود. این دستگاه دارای حافظه 5 گیگابایتی است و می تواند تعداد 9.999 برگ را به صورت متوالی کپی بگیرد و دارای بزرگنمایی 25-400% است.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ 6050V

در دستگاه کپی شارپ مدل Sharp MX6050V از تونر و مواد مصرفی G3417 تا G3408 استفاده می شود. در ضمن هم مدل طرح و هم مدل فابریک این تونرها در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ 6050V قیمت مناسبی دارد و به آسانی یافت می شود. بنابراین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. همچنین از آنجایی که  مواد مصرفی برخی کالاها بعد از مدتی کمیاب و یا نایاب می شود، مشکلی در پیدا کردن مواد مصرفی دستگاه پیدا نمی کنید.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX6050V
دستگاه کپی شارپ Sharp MX6050V دارای قابلیت چاپ دوروی رنگی است که موجب سهولت استفاده از دستگاه می گردد. فتوکپی شارپ دارای دایلکس و ADF است و برای استفاده در محیط های آموزشی و دفاتر فنی، مناسب می باشد.

شما می توانید برای مشاوره با کارشناسان ایده برتر و دریافت قیمت دستگاه کپی شارپ با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

اسکناس شمار مکس Max BS-110

معرفی اسکناس شمار مکس BS-110
پول شمار BS-110، یک دستگاه پول شمار رومیزی محصول شرکت مکس می باشد که دارای قابلیت تشخیص اسکناس های نیمه، یا کمتر از اندازه ی واقعی و به هم چسبیده با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز می باشد.

در ادامه معرفی اسکناس شمار مکس BS-110، باید بگوییم که این پول شمار قابلیت تشخیص سیستم خودکار تست موتور و سنسورها را دارد. از کالاهای مرتبط با این اسکناس شمار می توان به اسکناس شمار پارا Para NC-207 و اسکناس شمار سایان Sayan bankers اشاره کرد.
اسکناس شمار مکس Max BS-110
لازم به ذکر است که پول شمار نیکیتا nikita دارای ردیاب فرا بنفش UV جهت تشخیص اسکناس های جعلی می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکناس شمار مکس با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

از دیگر ویژگی های اسکناس شمار مکس Max BS-110 می توان به قابلیت شمارش به تعداد مشخص و قابلیت شروع و شمارش به صورت خودکار اشاره کرد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX2630

معرفی دستگاه کپی شارپ MX2630
کپی شارپ MX2630 از جمله دستگاه های به روز شرکت شارپ می باشد که توانایی چاپ رنگی را دارد. این دستگاه کپی سیاه و سفید که از سرعت 26 برگ در دقیقه برخوردار می باشد، مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت ها است.
در ادامه معرفی دستگاه کپی شارپ MX2630 باید گفت که این دستگاه دارای فناوری اضافه کردن فکس نیز می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به دستگاه کپی توشیبا TOSHIBA 2550، دستگاه کپی شارپ Sharp AR2301 و دستگاه کپی شارپ Sharp AR2614 اشاره نمود.

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی شارپ 2630
کپی شارپ 2630 دارای رزولوشن اسکن و چاپ 600*9600 dpi می باشد. زمان تهیه اولین چاپ این دستگاه کپی 6.7 ثانیه می باشد. همچنین این دستگاه زمان که طول می کشد تا این دستگاه گرم شود حدود 20 ثانیه می باشد.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی شارپ 2630 حافظه ی 250 مگابایتی می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دستگاه کپی شارپ Sharp MX2630 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ 2630
در دستگاه کپی شارپ مدل Sharp MX2630 از تونر و مواد مصرفی MX23 استفاده می شود. در ضمن هم مدل طرح و هم مدل فابریک این تونرها در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد. هر یک از کارتریج های این دستگاه قادر به چاپ 14000 برگ می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ 2630 از ویژگی فراوانی و قیمت مناسب برخوردار است بنابراین هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و هم مشکلی در پیدا کردن مواد مصرفی دستگاه پیدا نمی کنید چون برخی از کالاها بعد از مدتی که قدیمی می شوند مواد مصرفی آن ها کمیاب و یا نایاب می شود.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX2630
از دیگر امتیازهای دستگاه کپی شارپ Sharp MX2630 می توان به تحت شبکه بودن آن اشاره کرد. همچنین ظرفیت سینی این دستگاه 650 برگ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر هم با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسکناس شمار مکس Max BS-210

معرفی اسکناس شمار مکس BS-210
پول شمار BS-210، یک دستگاه پول شمار رومیزی محصول شرکت مکس می باشد که دارای قابلیت تشخیص سیستم خودکار تست موتور و سنسورها را دارد. از کالاهای مرتبط با این اسکناس شمار می توان به اسکناس شمار سایان Sayan X22، اسکناس شمار پارا Para NC-207 و اسکناس شمار مگنر Magner 85 اشاره کرد.

در ادامه معرفی اسکناس شمار مکس BS-210، باید بگوییم که این پول شمار قابلیت تشخیص اسکناس های نیمه، یا کمتر از اندازه ی واقعی و به هم چسبیده با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز را دارد. این دستگاه همچنین قابلیت تشخیص اسکناس جعلی را نیز دارد.
اسکناس شمار مکس Max BS-210
لازم به ذکر است که پول شمار نیکیتا nikita دارای قابلیت شمارش به تعداد مشخص و قابلیت شروع و شمارش به صورت خودکار می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکناس شمار مکس با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

از دیگر ویژگی های اسکناس شمار مکس Max BS-210 می توان به ردیاب فرا بنفش UV جهت تشخیص اسکناس های جعلی اشاره کرد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

۱۳۹۶ اسفند ۲۶, شنبه

دستگاه چاپ بارکد چیست؟


via

امروزه ممکن است با دستگاه بارکد خوان آشنایی داشته و زیاد نام آن را شنیده باشید، که وظیفه خواندن بارکدها را به عده دارد. اما از طرف دیگر بارکد زن نیز در این زمینه دخیل است. شاید بپرسید که دستگاه چاپ بارکد چیست؟ اگر قرار باشد بارکد اسکنر بارکدی را از روی اجناس بخواند، در واقع همان چیزی را می خواند که دستگاه چاپ بارکد تولید و بر روی کالا ثبت کرده است. مراکز صنعتی و تولید، عمده ترین مشتریان دستگاه چاپ لیبل بارکد هستند. البته در کنار این دستگاه، هر مجموعه ای به یک دستگاه بارکد خوان حرفه ای نیازمند است، زیرا شاید بارکدی را چاپ نکرده و صرفا نیاز باشد تا آنها را بخواند. فروشگاه ها بهترین مثال برای این موضوع هستند که در کار خود از بارکدخوان فروشگاهی استفاده های زیادی می کنند. وجود چنین دستگاه هایی در مراکز صنعتی و فروش، به فرایند تولید و عرضه کالا سرعت زیادی بخشیده و در عین حال، دقت ثبت اطلاعات را نیز بالا برده است که برای مدیریت آنها اهمیت زیادی دارد.

دستگاه چاپ بارکد چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه چاپ بارکد چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش دستگاه چاپ بارکد توانسته است تا پایین آوردن قیمت دستگاه چاپ بارکد، به مشتریان خود حق انتخاب بدهد. متاسفانه امروزه برخی از مراکز فروش قیمت دستگاه چاپ لیبل بارکد را غیر شفاف ارائه می کنند که برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است از مراکز معتبر تهیه نمایید. ایده برتر پارسیان تمامی تجهیزات ریزساختی فروشگاهی و صنعتی مانند بارکد خوان صنعتی در فروشگاه خود موجود داشته و قادر است هر تعدادی که بخواهید تحویل دهد. به نظر می رسد که پاسخ سوال دستگاه چاپ بارکد چیست؟ قابل درک باشد و افرادی که با این تجهیزات سروکار دارند به خوبی آن را می شناسند. برای آن دسته از مشتریان و علاقمندانی که بطور کامل نمی دانند دستگاه چاپ بارکد چیست و چه کاربردهایی دارد؟، شرکت ایده برتر پارسیان این زمینه را مهیا کرده است تا با استفاده از راه های تماس این مجموعه، با کارشناسان ما مشاوره کنند و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

مانیتور صنعتی 22 اینچ


via

استفاده از مانیتور صنعتی در بسیاری از مشاغل آغاز شده و برخی نیز در حال آشنایی با آن هستند. این موضوع اهمیت ویژه ای دارد، زیرا بکارگیری تلویزیون های صنعتی در مشاغل به بهبود تجارت و رونق کسب و کار کمک زیادی می کند. سالن های همایش، نمایشگاه ها و امثال این مکان های بزرگ نیز می توانند از نسخه جدیدتر آن، یعنی از ویدئو وال بهره مند شوند. در همین راستا، فاکتور اندازه، یکی از مهمترین گزینه هایی است که باعث انتخاب و یا عدم انتخاب مانیتور می شود. مانیتور صنعتی 22 اینچ یکی از انواع مختلف مانیتور صنعتی به شمار می رود که با اندازه 22 اینچی، در بسیاری از مکان ها استفاده می شود. برای نمونه، مراکز فروش مانیتور صنعتی، این گونه مانیتورها را برای کاربری هایی مانند مانیتور دوربین مدار بسته پیشنهاد می کنند، زیرا این مانیتور همیشه بایستی روشن بماند. از ویژگی های مهم مانیتور صنعتی 22 اینچ نیز همین موضوع است که می تواند بصورت 24 ساعته روشن باشد، بدون اینکه افت کیفیت تصویر را به دنبال داشته باشد.

خرید انواع مانیتور صنعتی 22 اینچ

خرید انواع مانیتور صنعتی 22 اینچ

تهیه مانیتور برای دوربین های مدار بسته، تنها بخشی از دلایل خرید انواع مانیتور صنعتی 22 اینچ را تشکیل می دهد. سایر مشاغل نیز می توانند با توجه به فضایی که در اختیار دارند، مانیتور صنعتی 22 اینچ و یا بزرگ تری را تهیه کرده و نصب کنند. این کار باعث می شود تا با کیفیت بالا، محصولات خود را به نمایش گذاشته و یا اطلاع رسانی نمایید. اگر به مراکز فروش مانیتور صنعتی حرفه ای مراجعه کنید، با تنوع بالایی از برندها و اندازه های مختلف با قابلیت های متفاوت روبرو خواهید شد که شاید انتخاب را برای شما سخت کند. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز خرید مانیتور صنعتی مجاز، تلاش کرده است تا برای هر نیاز، محصولی را در فروشگاه خود موجود کند. علاوه بر این، ایده برتر پارسیان با وجود کارشناسان زبده، به مشتریان خود اطلاعات فنی کاملی را ارائه کرده و به آن ها کمک می کنند تا انتخاب بهتری را با توجه به شرایط خود و کارشان داشته باشند.

کارتریج طرح کانن Canon


via

ماشین های اداری از جمله پر مصرف ترین تجهیزات امروز هستند. پرینتر و دستگاه کپی که از محیط های اداری و صنعتی تا محیط های خانگی یافت می شوند، می توانند سرعت انجام کار را بالا ببرند اما نیازمند نگهداری های خاص خود نیز می باشند. کارتریج که یکی از مهمترین بخش های پرینتر محسوب می شود، وظیفه نگهداری تونر و رساندن آن به کاغذ را دارد. پرینتر کنون برندی محبوب در میان سایر رقباست که نیازمند کارتریج کانن است. هنگامی که یک پرینتر را می خرید، بصورت پیش فرض روی آن کارتریج فابریک قرار دارد که پس از اتمام نیاز به تعویض دارد. در این حالت وقتی برای خرید کارتریج کنون مراجعه می کنید، ممکن است که فروشنده کارتریج طرح فابریک، کارتریج فابریک و کارتریج طرح کنون را به شما پیشنهاد کند. همانطور که از نام آن مشخص است، کارتریج طرح کانن نمونه اصلی نبوده شرکت های جانبی آن را تولید کرده اند. برخی برای کاهش هزینه ها، از نمونه کارتریج طرح canon استفاده می کنند.

خرید کارتریج طرح کانن Canon

خرید کارتریج طرح کانن Canon

افرادی که از پرینتر استفاده می کنند، به خوبی می دانند که بخشی زیادی از هزینه های نگهداری مربوط به کارتریج است. بسته به شرکت سازنده، ممکن است کیفیت کارتریج طرح کانن متفاوت باشد. بنابراین، اگر به دنبال خرید کارتریج طرح کانن Canon هستید، هنگام مراجعه به مراکز فروش کارتریج طرح از فروشنده مدل های پیشنهادی را سوال کنید و کیفیت ها را با هم بسنجید. شرکت ایده برتر پارسیان که به فروش کارتریج طرح فابریک می پردازد، علاوه بر عرضه کارتریج طرح کانن، سایر برندها مانند کارتریج طرح سامسونگ و کارتریج طرح اچ پی را نیز می تواند ارائه کند. البته این مجموعه توصیه می کند که حتما از انواع فابریک استفاده کنید، زیرا ممکن است به خود دستگاه نیز آسیب جدی وارد شود و یا از عمر آن بکاهد. شرکت های سازنده محصولات خود را پس از گذراندان مراحل پیچیده و آزمایش های مختلف عرضه می کنند که در متناسب ترین حالت خواهد بود در صورتی که شرکت های جانبی، تنها مدل را کپی کرده و نمی توانند به طور کامل فناوری آن را پیاده نمایند.

نمایندگی زبرا Zebra در مشهد


via

آیا تا به حال به تنوع محصول در یک فروشگاه و یا انبار دقت کرده اید؟ بنظر شما می توان بدون داشتن تجهیزات خاص و یا برنامه ای مشخص آن ها را مدیریت کرد؟ قیمت کالاهای خریداری شده توسط مشتری چقدر است و پس از اعمال تخفیف هر کدام چه میزان خواهد بود؟ اینها سوالاتی است که می تواند در ذهن همه باشد. فروشگاه های امروزی با آنچه در گذشته می دیدیم کاملا متفاوت است و برای مدیریت آن ها تجهیزات مختلفی نیاز است. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی زبرا در مشهد و شهرستان های استان خراسان رضوی شامل نیشابور، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر یکی از بزرگترین عرضه کنندگان در این خصوص است. برند زبرا محصولات متنوعی شامل لیبل زن زبرا و یا همان لیبل پرینتر، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی و لوازم جانبی و مصرفی آن ها را تولید می کند. تقریبا همه فروشگاه ها و مراکز صنعتی نیازمند این تجهیزات هستند.

نمایندگی رسمی زبرا Zebra در مشهد

نمایندگی رسمی زبرا Zebra در مشهد

سیستم های فروشگاهی هر کدام به نوبه خود بخشی از مدیریت مجموعه را به عهده دارند. به عنوان نمونه بارکد خوان می تواند بارکد درج شده روی محصول را بخواند و اطلاعات آن را وارد سیستم اصلی نماید. به همین منظور خرید بارکد خوان را می توان یکی از ملزومات دانست. البته انتخاب نوع آن مهم است و باید بدانید که بارکد خوان رومیزی مناسب تر است و یا نوع پرتابل آن و یا انواع دیگر. ممکن است این مدل ها در فناوری یکی باشند اما کارایی هر یک می تواند تفاوت داشته باشد. برای مثال بهتر است بارکد خوان برای انبار را از نوع پرتابل و حافظه دار آن انتخاب نمایید تا بتوان به آسانی در بین محصولات حرکت کرده و بارکدها را اسکن کنید. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی زبرا Zebra در مشهد منتظر دریافت تماس های شما برای ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید است.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-45

معرفی اسکناس شمار نیکیتا 45
پول شمار LD-45، یک دستگاه پول شمار رومیزی محصول شرکت نیکیا می باشد که قابلیت شمارش اتوماتیک پس از قرار دادن اسکناس در دهانه ی ورودی را دارد. از دیگر ویژگی های این اسکناس شمار می توان به امکان قرار دادن اسکناس به دو صورت افقی و عمودی اشاره کرد.

در ادامه معرفی اسکناس شمار نیکیتا 45، باید بگوییم که این پول شمار دارای اهرم هدایت خودکار اسکناس به محفظه ی شمارش می باشد. از کالاهای مرتبط با این اسکناس شمار می توان به اسکناس شمار مگنر Magner 85، اسکناس شمار سایان Sayan bankers و اسکناس شمار رومیزی پارا Para NC-207 اشاره کرد.

اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-45
لازم به ذکر است که پول شمار نیکیتا nikita دارای قابلیت محاسبه ی مجموع تعداد اسکناس های شمارش شده می باشد. همچنین این پولشمار دارای درجه تنظیم ضخامت اسکناس است. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکناس شمار نیکیتا با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

در آخر باید گفت که اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-45 مجهز به سیستم عیب یاب خودکار و نمایش پیام های خطا می باشد. همچنین این محصول دارای قابلیت برنامه ریزی و شمارش اسکناس به تعداد دلخواه است. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX4050V

معرفی دستگاه کپی شارپ MX4050V
کپی شارپ MX4050V یک دستگاه ایستاده رنگی است که با توجه به امتیازهایی که دارد مناسب برای ادارات، آموزشگاه ها و دفاتر فنی می باشد. این دستگاه کپی سیاه و سفید از سرعت 40 برگ در دقیقه برخوردار می باشد.

در ادامه معرفی دستگاه کپی شارپ MX4050V باید گفت که این دستگاه دارای سرعت اسکن 80 برگ در دقیقه می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به دستگاه کپی توشیبا TOSHIBA 2550، دستگاه کپی شارپ Sharp MX6050 و دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub C454 اشاره نمود.

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی شارپ 4050V
کپی شارپ 4050V دارای رزولوشن اسکن و چاپ 600*9600 dpi می باشد. این دستگاه کپی برای گرم شدن نیاز به 10 ثانیه دارد و زمان تهیه اولین چاپ رنگی آن 6.7 ثانیه و اولین چاپ سیاه و سفید آن 4.7 ثانیه می باشد.

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی شارپ 4050V می توان به حافظه ی 5 گیابایتی آن اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دستگاه کپی شارپ Sharp MX4050V با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ 4050
در دستگاه کپی شارپ مدل Sharp MX4050 از تونر و مواد مصرفی G3408 تا G3417 استفاده می شود. در ضمن هم مدل طرح و هم مدل فابریک این تونرها در حال حاضر در بازار ماشین های اداری موجود می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ 4050 از ویژگی فراوانی و قیمت مناسب برخوردار است بنابراین هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و هم مشکلی در پیدا کردن مواد مصرفی دستگاه پیدا نمی کنید چون برخی از کالاها بعد از مدتی که قدیمی می شوند مواد مصرفی آن ها کمیاب و یا نایاب می شود.

دستگاه کپی شارپ Sharp MX4050V
دستگاه کپی شارپ Sharp MX4050V از جمله دستگاه های ایستاده می باشد که وزن آن 79 کیلوگرم است. برای کسب اطلاعات بیشتر هم با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-409A


معرفی اسکناس شمار نیکیتا 409A
پول شمار 4090A، یک دستگاه پول شمار رومیزی محصول شرکت نیکیا می باشد که مجهز به سیستم شمارش و کیومی بدون نیاز به باز کردن باند رول سکناس می باشد. از دیگر ویژگی های این اسکناس شمار می توان به قابلیت شمارش 100 برگ اسکناس در 4 ثانیه را دارد.

در ادامه معرفی اسکناس شمار نیکیتا 409A، باید بگوییم که این پول شمار قابلیت محاسبه مجموع تعداد اسکناس های شمارش شده را دارد. از کالاهای مرتبط با این اسکناس شمار می توان به اسکناس شمار مگنر Magner 85، اسکناس شمار سایان Sayan bankers و اسکناس شمار سایان Sayan X22 اشاره کرد.
اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-409A
لازم به ذکر است که پول شمار نیکیتا nikita دارای پمپ باد اختصاصی، تعبیه شده در داخل دستگاه جهت سرویس و نگهداری می باشد. همچنین این پولشمار قابلیت برنامه ریزی و شمارش اسکناس به تعداد دلخواه را دارد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکناس شمار نیکیتا با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

از دیگر ویژگی های اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-409A می توان به وجود سیستم هشدار دهنده در صورت کسری اسکناس از تعداد تعیین شده بدون آلوگی صوتی اشاره کرد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2315DW

معرفی پرینتر لیزری تک کاره برادر L2315DW
پرینتر لیزری برادر مدل L2315DW یکی دیگر از محصولات قدرتمند شرکت برادر Brother است که به صورت گسترده مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. این مدل پرینتر برادر Brother تک کاره بوده و فقط قابلیت پرینت گرفتن و چاپ کردن اسناد را دارد.

در ادامه به معرفی پرینتر لیزری تک کاره برادر L2315DW می پردازیم. این پرینتر، اسناد و برگه های شما را به صورت سیاه و سفید و تک رنگ چاپ می کند و با وضوح 600*2400 dpi کیفیت مناسبی را ارائه می دهد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری سیاه و سفید برادر 2315DW
پرینتر 2315 برادر به شبکه بی سیم مجهز است و با سرعت 24 برگ در دقیقه فایل های شما را چاپ می کند. همچنین خوب است بدانید که کارکرد کارتریج مشکی این پرینتر لیزری به اندازه 1200 برگ می باشد.

در ادامه قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری سیاه و سفید برادر 2315DW باید بگوییم که این چاپگر لیزری با توان کار 10.000 برگ در ماه برای استفاده کاربران خانگی کاملا مناسب است. علاوه بر این دارای سیستم اتصال و پرینت به صورت وای فای دایرکت می باشد.

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2315DW
پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2315DW فاقد صفحه نمایش LCD می باشد اما با سیستم دورو زن اتوماتیک و سینی کاغذ به گنجایش 250 برگ به آسانتر شدن کار کاربر کمک می کند پرینتر لیزری برادر 2315 با گارانتی سه ساله یکی از به صرفه ترین پرینتر های تک کاره برای استفاده در منزل معرفی شده است.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع پرینترهای لیزری و نیز مشاوره تخصصی با کارشناسان به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

آموزش کپی دورو در پرینتر چند کاره اچ پی M477 و M426

امروزه دستگاه هایی مانند پرینتر، اسکنر و سایر ماشین های اداری از این دست کاربرد زیادی در ادارات و سازمان های مختلف و همچنین در میان کاربران خانگی دارند. به طوری که گاهی نبودن یک چاپگر در کنار کامپیوتر یا لپ تاپ، کمی عجیب به نظر می رسد.

نحوه کپی دورو در پرینتر چند کاره اچ پی مدل M477 و M426
همان طور که می دانید پرینترهای جدیدی که وارد بازار شده اند قابلیت های کاربردی زیادی از جمله دورو زن اتوماتیک دارند. به عنوان مثال در پرینتر چندکاره اچ پی مدل M426 و M477 این امکان وجود دارد که شما بدون نیاز به جابه جا کردن برگه ها از هر دو سمت آن کپی بگیرید. در ادامه مراحل لازم برای انجام این کار را بیان می کنیم و به آموزش نحوه کپی دورو در پرینتر چند کاره اچ پی مدل M477 و M426 می پردازیم:

حتما بخوانید: آموزش پرینت آسان فایل ها با نرم افزار HP Print

1- قبل از هر چیز برگه مورد نظر خود را در قسمت ADF پرینتر قرار دهید و وارد قسمت کپی شوید.

2- ​وارد قسمت Setting و سپس از طریق منوهای موجود وارد بخش Two-Sided شوید.

3- گزینه 2-Sided to 2-Sided را بزنید و به دلخواه گزینه Black یا Color را انتخاب نمایید تا دستگاه شروع به کپی گرفتن کند.

البته شما می توانید گزینه های دیگری را هم انتخاب کنید:

2-Sided to 1-Sided : 2 برگ که در یک طرف آن اطلاعات چاپ شده است را در دوسمت یک برگ به صورت دو رو کپی می کند.

1-Sided to 2-Sided : برگه های دورو را در یک طرف برگه جدید به صورت یک رو و جداگانه کپی می کند.

1-Sided to 1-Sided : این گزینه کپی به صورت عادی است که برای بازگشت به حالت اولیه دستگاه باید این گزینه را انتخاب نمایید.

برای دریافت قیمت و خرید انواع پرینترهای لیزری و نیز مشاوره تخصصی با کارشناسان ایده برتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید. 

آموزش نصب پرینتر اچ پی M26nw به صورت وایرلس

همان طور که می دانید بسیاری از انواع پرینتر که به تازگی تولید و وارد بازار شده اند، قابلیت اتصال وای فای دارند و کاربر می تواند از طریق همین قابلیت به صورت وایرلس و بی سیم دستگاه را نصب و راه اندازی نماید. در اینجا قصد داریم نحوه نصب پرینتر اچ پی مدل M26nw را به صورت وایرلس آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه نصب پرینتر اچ پی M26nw به صورت وایرلس
برای اطلاع از نحوه نصب پرینتر اچ پی M26nw به صورت وایرلس باید بگوییم که بعد از مراحل ابتدایی که شامل روشن کردن دستگاه، انتخاب زبان و کشور مورد نظر است، می توانید نصب پرینتر را شروع کنید. لازم به ذکر است که ابتدا نحوه نصب وایرلس پرینتر با استفاده از تکنولوژی WPS توضیح می دهیم.

1- در مرحله اول مطمئن شوید که WPS روی مودم شما فعال است. سپس از پنل پرینتر، کلید وایرلس را بزنید تا وارد قسمت تنظیمات شوید.

2- در این مرحله باید دکمه WPS را در پشت مودم یا روتر بزنید تا چراغ آن شرع به چشمک زدن کند. سپس Ok را ز روی پنل دستگاه بزنید تا ارتباط بین پرینتر و مودم برقرار شود.

3- در این قسمت دستگاه پرینتر، پیغام Connection Established را به شما نشان می دهد. Ok را بزنید. خواهید دید که چراغ وایرلس روی پنل پرینتر ثابت شده و دستگاه یک آی پی را نمایش می دهد.

4- پس از رسیدن به این مرحله، درایور پرینتر را روی کامپیوتر نصب کنید.

5- بعد از مراحل ابتدایی، در این قسمت نرم افزار نحوه اتصال را از شما می پرسد که برای نصب پرینتر به صورت وایرلس باید گزینه Connect through network را انتخاب کنید و Next را بزنید.

6- بعد از آن، برنامه، پرینتر شما را در شبکه جستجو می کند و پس از پیدا کردن، اطلاعات آن را نمایش می دهد. در صورت صحیح بودن اطلاعات، روی Next کلیک کنید.

پرینتر شما نصب شده و پیغام سیستم مبنی بر موفقیت آمیز بودن نصب برای شما نشان داده خواهد شود. با کلیک روی Finish به عملیات نصب پرینتر پایان دهید.

حتما بخوانید: آموزش نصب پرینتر به صورت وایرلس (1)

برای نصب پرینتر بدون WPS نیز طبق مراحل زیر و به صورت نرم افزاری پیش بروید:

1- سی دی نرم افزار پرینتر را اجرا کنید. فقط در قسمت نوع ارتباط، گزینه Help me setup first-time Wireless connection را زده و در منوی جدید گزینه Yes, retrieve the wireless setting on my computer را انتخاب کنید. سپس روی Next کلیک کنید.

2- در قسمت بعدی، باید کابل USB را به پرینتر وصل کنید. صبر کنید تا مراحل نصب پرینتر به صورت اتوماتیک انجام شود. بعد از اتمام نصب، پرینتر نام مودم را نشان می دهد که در صورت صحیح بودن Next را بزنید.

بعد از نمایش پیغام موفقیت آمیز بودن ارتباط، کابل را جدا کرده و کمی منتظر بمانید. پیغامی مبنی بر موفق بودن نصب نمایش داده می شود روی Next و بعد از آن روی Finish کلیک کنید.

شما می توانید برای مشاوره با کارشناسان و نیز خرید انواع پرینترهای لیزری به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

نمایندگی زبرا Zebra در مشهد

آیا تا به حال به تنوع محصول در یک فروشگاه و یا انبار دقت کرده اید؟ بنظر شما می توان بدون داشتن تجهیزات خاص و یا برنامه ای مشخص آن ها را مدیریت کرد؟ قیمت کالاهای خریداری شده توسط مشتری چقدر است و پس از اعمال تخفیف هر کدام چه میزان خواهد بود؟ اینها سوالاتی است که می تواند در ذهن همه باشد. فروشگاه های امروزی با آنچه در گذشته می دیدیم کاملا متفاوت است و برای مدیریت آن ها تجهیزات مختلفی نیاز است. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی زبرا در مشهد و شهرستان های استان خراسان رضوی شامل نیشابور، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر یکی از بزرگترین عرضه کنندگان در این خصوص است. برند زبرا محصولات متنوعی شامل لیبل زن زبرا و یا همان لیبل پرینتر، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی و لوازم جانبی و مصرفی آن ها را تولید می کند. تقریبا همه فروشگاه ها و مراکز صنعتی نیازمند این تجهیزات هستند.

نمایندگی رسمی زبرا Zebra در مشهد

سیستم های فروشگاهی هر کدام به نوبه خود بخشی از مدیریت مجموعه را به عهده دارند. به عنوان نمونه بارکد خوان می تواند بارکد درج شده روی محصول را بخواند و اطلاعات آن را وارد سیستم اصلی نماید. به همین منظور خرید بارکد خوان را می توان یکی از ملزومات دانست. البته انتخاب نوع آن مهم است و باید بدانید که بارکد خوان رومیزی مناسب تر است و یا نوع پرتابل آن و یا انواع دیگر. ممکن است این مدل ها در فناوری یکی باشند اما کارایی هر یک می تواند تفاوت داشته باشد. برای مثال بهتر است بارکد خوان برای انبار را از نوع پرتابل و حافظه دار آن انتخاب نمایید تا بتوان به آسانی در بین محصولات حرکت کرده و بارکدها را اسکن کنید. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی زبرا Zebra در مشهد منتظر دریافت تماس های شما برای ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید است.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

کارتریج طرح کانن Canon

ماشین های اداری از جمله پر مصرف ترین تجهیزات امروز هستند. پرینتر و دستگاه کپی که از محیط های اداری و صنعتی تا محیط های خانگی یافت می شوند، می توانند سرعت انجام کار را بالا ببرند اما نیازمند نگهداری های خاص خود نیز می باشند. کارتریج که یکی از مهمترین بخش های پرینتر محسوب می شود، وظیفه نگهداری تونر و رساندن آن به کاغذ را دارد. پرینتر کنون برندی محبوب در میان سایر رقباست که نیازمند کارتریج کانن است. هنگامی که یک پرینتر را می خرید، بصورت پیش فرض روی آن کارتریج فابریک قرار دارد که پس از اتمام نیاز به تعویض دارد. در این حالت وقتی برای خرید کارتریج کنون مراجعه می کنید، ممکن است که فروشنده کارتریج طرح فابریک، کارتریج فابریک و کارتریج طرح کنون را به شما پیشنهاد کند. همانطور که از نام آن مشخص است، کارتریج طرح کانن نمونه اصلی نبوده شرکت های جانبی آن را تولید کرده اند. برخی برای کاهش هزینه ها، از نمونه کارتریج طرح canon استفاده می کنند.

خرید کارتریج طرح کانن Canon

افرادی که از پرینتر استفاده می کنند، به خوبی می دانند که بخشی زیادی از هزینه های نگهداری مربوط به کارتریج است. بسته به شرکت سازنده، ممکن است کیفیت کارتریج طرح کانن متفاوت باشد. بنابراین، اگر به دنبال خرید کارتریج طرح کانن Canon هستید، هنگام مراجعه به مراکز فروش کارتریج طرح از فروشنده مدل های پیشنهادی را سوال کنید و کیفیت ها را با هم بسنجید. شرکت ایده برتر پارسیان که به فروش کارتریج طرح فابریک می پردازد، علاوه بر عرضه کارتریج طرح کانن، سایر برندها مانند کارتریج طرح سامسونگ و کارتریج طرح اچ پی را نیز می تواند ارائه کند. البته این مجموعه توصیه می کند که حتما از انواع فابریک استفاده کنید، زیرا ممکن است به خود دستگاه نیز آسیب جدی وارد شود و یا از عمر آن بکاهد. شرکت های سازنده محصولات خود را پس از گذراندان مراحل پیچیده و آزمایش های مختلف عرضه می کنند که در متناسب ترین حالت خواهد بود در صورتی که شرکت های جانبی، تنها مدل را کپی کرده و نمی توانند به طور کامل فناوری آن را پیاده نمایند.

مانیتور صنعتی 22 اینچ

استفاده از مانیتور صنعتی در بسیاری از مشاغل آغاز شده و برخی نیز در حال آشنایی با آن هستند. این موضوع اهمیت ویژه ای دارد، زیرا بکارگیری تلویزیون های صنعتی در مشاغل به بهبود تجارت و رونق کسب و کار کمک زیادی می کند. سالن های همایش، نمایشگاه ها و امثال این مکان های بزرگ نیز می توانند از نسخه جدیدتر آن، یعنی از ویدئو وال بهره مند شوند. در همین راستا، فاکتور اندازه، یکی از مهمترین گزینه هایی است که باعث انتخاب و یا عدم انتخاب مانیتور می شود. مانیتور صنعتی 22 اینچ یکی از انواع مختلف مانیتور صنعتی به شمار می رود که با اندازه 22 اینچی، در بسیاری از مکان ها استفاده می شود. برای نمونه، مراکز فروش مانیتور صنعتی، این گونه مانیتورها را برای کاربری هایی مانند مانیتور دوربین مدار بسته پیشنهاد می کنند، زیرا این مانیتور همیشه بایستی روشن بماند. از ویژگی های مهم مانیتور صنعتی 22 اینچ نیز همین موضوع است که می تواند بصورت 24 ساعته روشن باشد، بدون اینکه افت کیفیت تصویر را به دنبال داشته باشد.

خرید انواع مانیتور صنعتی 22 اینچ

تهیه مانیتور برای دوربین های مدار بسته، تنها بخشی از دلایل خرید انواع مانیتور صنعتی 22 اینچ را تشکیل می دهد. سایر مشاغل نیز می توانند با توجه به فضایی که در اختیار دارند، مانیتور صنعتی 22 اینچ و یا بزرگ تری را تهیه کرده و نصب کنند. این کار باعث می شود تا با کیفیت بالا، محصولات خود را به نمایش گذاشته و یا اطلاع رسانی نمایید. اگر به مراکز فروش مانیتور صنعتی حرفه ای مراجعه کنید، با تنوع بالایی از برندها و اندازه های مختلف با قابلیت های متفاوت روبرو خواهید شد که شاید انتخاب را برای شما سخت کند. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز خرید مانیتور صنعتی مجاز، تلاش کرده است تا برای هر نیاز، محصولی را در فروشگاه خود موجود کند. علاوه بر این، ایده برتر پارسیان با وجود کارشناسان زبده، به مشتریان خود اطلاعات فنی کاملی را ارائه کرده و به آن ها کمک می کنند تا انتخاب بهتری را با توجه به شرایط خود و کارشان داشته باشند.

دستگاه چاپ بارکد چیست؟

امروزه ممکن است با دستگاه بارکد خوان آشنایی داشته و زیاد نام آن را شنیده باشید، که وظیفه خواندن بارکدها را به عده دارد. اما از طرف دیگر بارکد زن نیز در این زمینه دخیل است. شاید بپرسید که دستگاه چاپ بارکد چیست؟ اگر قرار باشد بارکد اسکنر بارکدی را از روی اجناس بخواند، در واقع همان چیزی را می خواند که دستگاه چاپ بارکد تولید و بر روی کالا ثبت کرده است. مراکز صنعتی و تولید، عمده ترین مشتریان دستگاه چاپ لیبل بارکد هستند. البته در کنار این دستگاه، هر مجموعه ای به یک دستگاه بارکد خوان حرفه ای نیازمند است، زیرا شاید بارکدی را چاپ نکرده و صرفا نیاز باشد تا آنها را بخواند. فروشگاه ها بهترین مثال برای این موضوع هستند که در کار خود از بارکدخوان فروشگاهی استفاده های زیادی می کنند. وجود چنین دستگاه هایی در مراکز صنعتی و فروش، به فرایند تولید و عرضه کالا سرعت زیادی بخشیده و در عین حال، دقت ثبت اطلاعات را نیز بالا برده است که برای مدیریت آنها اهمیت زیادی دارد.

دستگاه چاپ بارکد چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش دستگاه چاپ بارکد توانسته است تا پایین آوردن قیمت دستگاه چاپ بارکد، به مشتریان خود حق انتخاب بدهد. متاسفانه امروزه برخی از مراکز فروش قیمت دستگاه چاپ لیبل بارکد را غیر شفاف ارائه می کنند که برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است از مراکز معتبر تهیه نمایید. ایده برتر پارسیان تمامی تجهیزات ریزساختی فروشگاهی و صنعتی مانند بارکد خوان صنعتی در فروشگاه خود موجود داشته و قادر است هر تعدادی که بخواهید تحویل دهد. به نظر می رسد که پاسخ سوال دستگاه چاپ بارکد چیست؟ قابل درک باشد و افرادی که با این تجهیزات سروکار دارند به خوبی آن را می شناسند. برای آن دسته از مشتریان و علاقمندانی که بطور کامل نمی دانند دستگاه چاپ بارکد چیست و چه کاربردهایی دارد؟، شرکت ایده برتر پارسیان این زمینه را مهیا کرده است تا با استفاده از راه های تماس این مجموعه، با کارشناسان ما مشاوره کنند و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

۱۳۹۶ اسفند ۲۳, چهارشنبه

اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-60B

معرفی اسکناس شمار نیکیتا 60B
پول شمار 60B، یک دستگاه پول شمار رومیزی محصول شرکت نیکیا می باشد که قابلیت شمارش اسکناس های کهنه و فرسوده را دارد. از دیگر ویژگی های این اسکناس شمار می توان به تشخیص اسکناس به هم چسبیده، نصفه و دوتایی اشاره کرد.

در ادامه معرفی اسکناس شمار نیکیتا 60B، باید بگوییم که این پول شمار دارای درجه تنظیم ضخامت اسکناس می باشد. از کالاهای مرتبط با این اسکناس شمار می توان به اسکناس شمار مگنر Magner 85، اسکناس شمار سایان Sayan X22 و اسکناس شمار رومیزی پارا Para NC-407 اشاره کرد.

اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-60B
لازم به ذکر است که پول شمار نیکیتا nikita دارای قابلیت برنامه ریزی و شمارش اسکناس به تعداد دلخواه می باشد. همچنین این پولشمار مجهز به سیستم عیب یاب خودکار و تست سنسورها و نمایش پیام های خطا است و توانایی محاسبه مجموع تعداد اسکناس های شمارش شده را دارد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکناس شمار نیکیا با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

از دیگر ویژگی های اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-60B می توان به شمارش با ضخامت و پهنای متفاوت اشاره کرد. همچنین این محصول دارای بالاترین ضریب اطمینان شمارش در سرعت های بالا بوده و مجهز به سیستم خودکار گرد و غبار اسکناس می باشد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X05

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05
 ویدئو پروژکتور EB-X05، یکی از محصولات بسیار کارآمد و مناسب شرکت اپسون بوده که با روشنایی 330 انسی لومنز، کنتراست 15000:1 و تکنولوژی پنل LCD تصاویری به مراتب شفاف تر در اختیار حضار در کنفرانس ها و سمینارها می گذارد.

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 باید بگوییم که این ویدیو پروژکتور اپسون با رزولوشن XGA کیفیت ارائه مطالب را بالا برده تا کاربر بتواند با بهترین کیفیت مطالب را ارائه کند. ویدئو پروژکتور Epson EB-X05 مناسب برای استفاده در کلاس های درس، دانشگاه ها، مدارس و دفاتر مدیران می باشد.

طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور Epson EB-X05
ویدیو پروژکتور Epson EB-X05 دارای ماژول وایرلس اختیاری برای تبادل اطلاعات به صورت بی سیم می باشد. همچنین تصحیح ذوزنقه ای اتوماتیک و نصب ساده ویدئو پروژکتور از دیگر ویژگی های این دستگاه است. از کالاهای مرتبط با ویدئو پروژکتور Epson X05 می توان به دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X41 اشاره کرد.

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور Epson EB-X05 باید گفت که این ویدئو پروژکتور دارای ابعاد 302*237*82 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X05
لامپ دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X05 مدل ELPLP 96 بوده و دارای توان 210 وات UHE می باشد. فاصله ی مناسب برای این ویدئو پروژکتور بین 1.48 تا 2.17 متر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسکناس شمار پارا Para NC-307

معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 307
دستگاه پول شمار NC-307 یکی از محصولات شرکت پارا Para می باشد که یکی از شرکت های بزرگ در تولید دستگاه اسکناس شمار می باشد. این محصول، یک دستگاه پول شمار رومیزی است دارای شمارش سریع، دقیق و آسان می باشد.

در ادامه معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 307 باید گفت که این پول شمار پارا دارای سنسور UV جهت شناسایی اکسناس های جعلی می باشد. از اسکناس شمار Para NC-307 در بانک های دولتی و غیر دولتی و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود.

اسکناس شمار پارا Para NC-307
پولشمار پارا 307 پارا، یک پول شمار قدرتمند بوده که توانایی تشخیص دقیق اسکناس های به هم چسبیده و نصفه را دارد. همچنین این محصول دارای فن خاک گیر برای جلوگیری از انتشار گرد و غبار ناشی از شمارش اسکناس می باشد.

اسکناس شمار پارا Para NC-307 دارای دو نمایشگر می باشد که نمایشگر دوم برای مشتری است. از دیگر امکانات این اسکناس شمار می توان به حالت های برنامه ریزی شده قابل انتخاب و سه سرعت شمارش اشاره کرد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M607dn

معرفی پرینتر تک کاره اچ پی M607dn
پرینتر اچ پی مدل M607dn یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت اچ پی HP است که کاربران و طرفداران زیادی دارد. این پرینتر، یک پرینتر تک کاره می باشد و نیاز سازمان ها و ادارات مختلف را برای چاپ اسناد برطرف می سازد.

در ادامه به معرفی پرینتر تک کاره اچ پی M607dn می پردازیم. پرینتر اچ پی HP تک رنگ بوده و اسناد را به صورت سیاه و سفید چاپ می کند. همچنین با وضوح 1200*1200 dpi کیفیت بسیار مناسبی را برای چاپ ارائه می نماید.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری اچ پی HP M607dn
پرینتر لیزری اچ پی HP دارای دورو زن اتوماتیک است و با سرعت 55 برگ در دقیقه پرینت می کند. همچنین کارکرد کارتریج مشکی آن میزان 11000 برگ است. پرینتر 607dn اچ پی فاقد wifi است اما قابلیت اتصال به شبکه را دارد.

خوب است بدانید که قابلیت ها و کارایی های پرینتر لیزری اچ پی HP M607dn به اینجا ختم نمی شود. این چاپگر لیزری قابلیت پرینت در حجم های بسیار بالا را دارد و با توان کار 250.000 برگ در ماه برای استفاده در ادارات و سازمان های بزرگ مناسب می باشد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M607dn
پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M607dn به همراه صفحه نمایش LCD و حافظه 1 گیگابایتی، نظر کاربران بیشتری را به طرف خود جلب می کند. به علاوه دارای سینی کاغذ به ظرفیت 100 برگ و کاست 550 برگی است که این پرینتر لیزری سیاه و سفید را به عنوان یک دستگاه قدرتمند معرفی می نماید.

فروشگاه ایده برتر پارسیان ارائه دهنده انواع پرینترهای لیزری در مدل ها و کاربردهای گوناگون می باشد و شما می توانید برای خرید پرینتر لیزری تک کاره به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

تحلیل و بررسی ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130

علی رغم این که بسیاری از افراد فکر می کنند دوران ماشین حساب سخت افزاری تمام شده است، هنوز شرکت های بزرگ به دنبال تولید و گسترش فناوری های آن هستند. برای نمونه ماشین حساب شارپ که همچنان پرقدرت و در مدل های مختلف تولید می شود. شارپ از مدل های ساده گرفته تا ماشین حساب مهندسی رومیزی و مدل های پیشرفته، توانسته به خوبی در میان خریداران جای پیدا کند. ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130 یکی از مدل های محبوب در میان علاقمندان و فروشگاه داران است که می تواند کمک فراوانی به آنها کند. حال در ادامه به بررسی این ماشین حساب خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلی و ظاهری ماشین حساب شارپ CS-2130

ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130 جزو مدل های رومیزی و فروشگاهی محسوب می شود که ابعاد 18 × 175 × 185ميلي متر و وزنی معادل 260گرم دارد. ماشین حساب 2130 شارپ برای محاسبات اولیه و فروشگاهی بسیار مناسب است. با دقت به ویژگی های کلی و ظاهری ماشین حساب شارپ CS-2130 در می یابید که این ماشین حساب شارپ با داشتن دکمه های بزرگ و روان، می تواند سرعت محاسبات را بالا ببرد. هر فروشگاه با خرید ماشین حساب شارپ 2130 دیگر نیازی به دستگاه جانبی ندارد و به سرعت می تواند به حساب ها رسیدی کند. برای اینکه بتوانید راحت تر با دستگاه کار کنید به یک پایه مجهز شده تا زاویه آن تغییر کند و دسترسی به کلید ها آسان تر شود.

ویژگی های فنی ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130

از مزایای دیگر ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130 نمایش اعداد تا 12 رقم است که بنظر می رسد نیاز بیشتر فروشگاه ها را برطرف سازد. ماشین حساب شارپ 2130 از دو منبع تغذیه استفاده می کند که باتری و نور خورشید است. برای بیان ویژگی های فنی ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130 باید بگوییم که این دستگاه با وجود پنل خورشیدی که روی آن تعبیه شده است، نیاز چندانی به باتری نداشته و در محیط هایی که نور زیادی دارند می تواند خود را شارژ کند. علاوه بر این، با داشتن قابلیت خاموش شدن خودکار، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند. علاوه بر این، ویژگی های ذکر شده را می توان در قبال مناسب بودن قیمت ماشین حساب 2130 دریافت کرد.   

جمع بندی
با خرید ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130 از داشتن یک ماشین حساب با کیفیت و مناسب بی نیاز خواهید شد و محاسبات خود را می توانید به آسانی انجام دهید. مجموعه ایده برتر پارسیان با سال ها تجربه در بخش فروش محصولات برندهای برتر، قیمت ماشین حساب مهندسی شارپ را در مناسب ترین حالت آن در اختیار همه قرار می دهد. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130 به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: ماشين حساب شارپ Sharp CS-2130

تحلیل و بررسی پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L2540DW

پرینترهای چندکاره از محبوب ترین ماشین های اداری موجود هستند. این مدل ها معمولا از نوع پرینتر لیزری بوده و علاوه بر وظیفه پرینت، کپی، اسکن و یا فکس را نیز انجام می دهند. شرکت برادر Brother نیز که نیاز خریداران را به خوبی تشخیص داده است، به تولید پرینتر چندکاره می پردازد که نمونه بازر آن، پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L2540DW است. در ادامه این پرینتر را که علاوه بر پرینت، کپی و اسکن نیز انجام می دهد، بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های ظاهری و کلی پرینتر لیزری برادر DCP-L2540DW

پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L2540DW جزو محبوب ترین مدل های این برند است و خریدارای زیادی دارد. این چاپگر از نوع لیزری بوده و برای چاپ اسناد مناسب است ابعادی در حدود 409*398*316 ميلي‌متر دارد و وزن آن به 9.6 کیلوگرم می رسد. در ادامه ویژگی های ظاهری و کلی پرینتر لیزری برادر DCP-L2540DW باید بگوییم که اندازه کاغذ قابل استفاده آن حداکثر A4 است و از Airprint, Google Cloud Print, iPrint and Scan پشتیبانی می کند. وجود wifi در پرینتر برادر 2540 باعث می شود تا به آسانی هر دستگاهی به آن متصل شده و کارهای خود را بدون نیاز به کابل انجام دهد. از ویژگی های مهم پرینتر لیزری Brother می توان به تغذیه خودکار ADF اشاره کرد که در سازمان ها برای افزایش سرعت کار بسیار اهمیت دارد.

ویژگی های فنی پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L2540DW

پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L2540DW مجهز به یک سینی با ظرفیت 250 برگه است و ظرفیت ADF آن به 35 برگ می رسد. سرعت چاپ سیاه و سفید آن 30 برگ در دقیقه بوده و رزولوشن چاپی در حدود حداکثر 2400600x dpi را داراست. برای بیان دقیق تر ویژگی های فنی پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L2540DW باید گفت که کارتریج آن تا 1200 برگه را پاسخگوست. بنظر می رسد پرینتر Brother DCP-L2540DW با پشتیبانی از فناوری وایرلس و پورت های پورت USB 2.0 و پورت Ethernet، بتواند به خوبی از پس نیازهای شما برآید.

جمع بندی
با وجود تجهیزات با کیفیتی مانند پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L2540DW ادارات و حتی کاربران خانگی می توانند بدون نگرانی همه دستگاه های مورد نیاز خود را در یک دستگاه داشته باشند. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی رسمی برادر، قادر است تا بهترین قیمت پرینترهای brother و همچنین بهترین قیمت پرینتر لیزری را به خریداران محصولات این برند ارائه کند. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L2540DW به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: پرینتر لیزری سه کاره برادر Brother DCP-L2540DW

پرفراژ چک مگا Mega DM110

معرفی پرفراژ چک Mega DM110
دستگاه پرفراژ چک DM110 یکی از دستگاه های تجهیزات فروشگاهی است که محصول شرکت مگا می باشد. این دستگاه با ابعاد 100*180*245 میلی متر و وزن 200 گرم مناسب برای استفاده در بانک ها، طلا فروشی ها، دفاتر حسابداری و حسابرسی، ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.


در ادامه معرفی پرفراژ چک Mega DM110 باید گفت که کیفیت ساخت این دستگاه قابلیت چاپ ریال در ابتدای رقم را دارد. از کالاهای مرتبط با پرفراژ چک مگا Mega DM110 می توان به پرفراژ چک کارونا Karuna kt800/700 اشاره کرد.

قابلیت و کارایی پرفراژ چک مگا DM110
پرفراژ چک Mega DM110 دارای کلید سه صفر جهت سهولت در ورود اعداد می باشد. تکنولوژی چاپ این پرفراژ چک که توانایی چاپ 14 رقم را دارد نمدی غلطکی - دستی است. از دیگر ویژگی های پرفراژ چک مگا 110 می توان به نمایشگر LCD آن اشاره کرد.

از قابلیت و کارایی پرفراژ چک مگا DM110 می توان به امکان استفاده از ماشین حساب اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرفراژ چک مگا Mega DM110 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

پرفراژ چک مگا Mega DM110
پرفراژ چک مگا Mega DM110 قابلیت انتخاب لوگوهای 14 نوع ارز مختلف را دارد. همچنین واحد پول قابل چاپ این دستگاه ریال، دلار، یورو و درهم می باشد.

جهت کسب راهنمایی بیشتر قبل از خرید می توانید به مقاله ی بهترین دستگاه پرفراژ چک مراجعه نمایید و یا با شماره 021-73027 تماس بگیرید. 

اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-80B

معرفی اسکناس شمار نیکیتا 80B
پول شمار 80B، یک دستگاه پول شمار رومیزی محصول شرکت نیکیا می باشد که مجهز به سیستم جذب خودکار گرد و غبار اسکناس است. از دیگر ویژگی های این اسکناس شمار می توان به تنظیم درجه ضخامت اسکناس بدون آلودگی صوتی اشاره کرد.

در ادامه معرفی اسکناس شمار نیکیتا 80B، باید بگوییم که این پول شمار قابلیت برنامه ریزی و شمارش اسکناس به تعداد دلخواه را دارد. از این اسکناس شمار در بانک ها، فروشگاه های بزرگ، بیمارستان ها و مراکز دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-80B
لازم به ذکر است که پول شمار نیکیتا nikita دارای سیستم عیب یابی خودکار، تست سنسورها و نمایش پیام های خطا می باشد. همچنین این اسکناس شمار قابلیت محاسبه مجموع تعداد اسکناس های شمارش شده و تشخیص اسکناس به هم چسبیده را دارد.

از دیگر ویژگی های اسکناس شمار نیکیتا Nikita LD-80B می توان به تنظیم سرعت شمارش اشاره کرد. همچنین این محصول دارای بالاترین ضریب اطمینان شمارش در سرعت های بالا می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید اسکناس شمار نیکیا با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

اسکناس شمار پارا Para NC-297

معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 297
اسکناس شمار پارا مدل 297 یکی دیگر از محصولات شرکت پارا Para در زمینه پول شمار می باشد. این دستگاه قدرت تشخیص اسکناس های نصفه و به هم چسبیده را دارد. همچنین امکان نصب نمایشگر دوم نیز بر روی آن وجود دارد.

در ادامه به معرفی و بررسی اسکناس شمار پارا 297 می پردازیم. بر روی پول شمار پارا یک صفحه کلید الکترونیکی تخت طراحی شده است که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و حداقل 5 میلیون بار قابلیت استفاده دارد.

اسکناس شمار پارا Para NC-297
در دستگاه پولشمار پارا 297 یک سیستم تست خودکار موتور و سنسورها تعبیه شده است. این پولشمار قابلیت شمارش پول به صورت آزاد و نیز تعداد تنظیم شده را دارد. به علاوه امکان جابه جایی آسان آن به دلیل وزن کم و وجود دستگیره های قفل شونده وجود دارد.

اسکناس شمار پارا Para NC-297 مجهز به سنسورهای نوری مجهز به حافظه مقایسه ای است. اسکناس شمار NC-29 پارا می تواند یک بسته اسکناس 100 عددی را حد اقل در 3.3 ثانیه بشمارد. البته امکان تنظیم سرعت های دیگر نیز وجود دارد. این دستگاه پول شمار رومیزی دقت بالایی در شمارش اسکناس های کهنه، فرسوده و ترمیم شده دارد.

شما می توانید برای خرید پول شمار و نیز دریافت اطلاعات در زمینه انواع دستگاه پول شمار به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون EPSON L6190

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L6190
پرینتر اپسون مدل L6190 یکی دیگر از محصولات با کیفیت و پرکاربرد شرکت اپسون Epson است. این دستگاه، یک پرینتر جوهر افشان می باشد و با قابلیت انجام پرینت، کپی و اسکن کاربر را از خرید 4 دستگاه مجزا بی نیاز می نماید.


در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون L6190 می پردازیم. این مدل پرینتر اپسون به دلیل داشتن مخزن جوهر بسیار مقرون به صرفه است و موجب کاهش هزینه های کاربر خواهد شد.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اپسون L6190

پرینتر جوهر افشان اپسون Epson به دو صورت رنگی و سیاه و سفید به چاپ اسناد می پردازد و با وضوح چاپ 4800*1200 dpi کیفیت خوب و مناسبی را در اسناد چاپ شده ارائه می دهد. توان کار پرینتر 6190 اپسون میزان 20000 برگ در ماه می باشد.

برای بیان بهتر و دقیق تر قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره اپسون L9160 خوب است بدانید که سرعت چاپ مشکی این پرینتر 15 برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی آن نیز 8 برگ در دقیقه می باشد. همچنین از دیگر امکانات آن می توان به امکان اتصال بی سیم و قابلیت wifi اشاره نمود.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون EPSON L6190
پرینتر چند کاره 6190 اپسون برای به کارگیری در منزل و ادارات مختلف، محصول مناسبی است. این چاپگر جوهرافشان دارای یک صفحه نمایش LCD است که به استفاده راحت تر کاربر از دستگاه کمک می نماید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون EPSON L6190 دارای دورو زن اتوماتیک و تغذیه خودکار ADF برای پرینتر و اسکنر می باشد. فروشگاه ایده برتر پارسیان به صورت تخصصی به فروش پرینترهای جوهر افشان می پردازد و شما می توانید برای خرید پرینتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه چاپ روی پارچه


via

امروزه چاپ طرح مورد علاقه افراد بر روی پارچه رونق زیادی پیدا کرده است و همه علاقمندند تا طرح های خود را بر روی لباس مورد نظر خود چاپ نمایند. به همین منظور دستگاه چاپ روی پارچه می تواند بهترین انتخاب باشد. این دستگاه ها که معمولا از نوع پلاتر هستند، در انواع مختلف وجود دارند و به گونه ای طراحی شده اند که به زیبایی و ظرافت پارچه لطمه ای وارد نشود. با استفاده از دستگاه چاپ روی پارچه و لباس هر گونه طرحی قابل چاپ است و فقط کافیست تا لباس در پرینتر قرار گرفته و طرح را به آن بشناسید. معمولا چاپخانه های امروزی حداقل یک مدل از این چاپگرها را در مجموعه خود دارند تا در این بخش نیز فعالیت کنند. البته باید توجه داشت که این تجهیزات می تواند به دستگاه چاپ روی پارچه دیجیتال و دستگاه چاپ روی پارچه خانگی تقسیم شوند که هر یک قابلیت ها و امکانات مختص به خود را دارند.

خرید دستگاه چاپ روی پارچه

خرید دستگاه چاپ روی پارچه

امروزه خرید دستگاه چاپ روی پارچه به چاپخانه ها محدود نشده و همه می توانند از آن استفاده کنند. برای نمونه مراکزی که چاپ عکس با پرینتر لیزری را انجام می دهند، می توانند از مشتریان دستگاه چاپ روی پارچه باشند. در این خصوص شاید تنها بخش بازدارنده خرید دستگاه، قیمت دستگاه دیجیتال چاپ روی پارچه باشد، در غیر این صورت تهیه آن می تواند بسیاری از موانع را برطرف کرده و تنوع کاری شما را بالا ببرد. به هر حال قیمت دستگاه چاپ یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب و خرید محسوب می شود. شرکت ایده برتر پارسیان انواع دستگاه چاپ روی پارچه را در اختیار دارد که هر یک می توانند امکانات مختلفی داشته باشند. علاقمندان به این فناوری و تجهیز می توانند با مراجعه به وبسایت فروشگاهی، از هر جایی دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان زیاد برای خرید نیست و در صورت هر گونه سوال می توانید از کارشناسان ما بپرسید. در این حالت تنها با چند دقیقه صرف زمان، می توانید خرید خود را نهایی کنید. شما می توانید برای خرید دستگاه پلاتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و بهترین دستگاه پلاتر را تهیه کنید.

دمای داخلی ویدئو وال چیست؟


via

نمایشگرها بخش زیادی از زندگی بشر را احاطه کرده اند و تقریبا در همه جا به شکل های مختلفی دیده می شوند. مانیتور صنعتی جزو مانیتورهای کاربردی و تجاری محسوب می شود که توانایی و قابلیت های منحصر به فردی دارد. شاید از خودتان بپرسید که دقیقا مانیتور صنعتی چیست؟ و چه کاربردهایی دارد که در پاسخ می توان گفت که همان تلویزیون های خانگی هستند، با این تفاوت که ویژگی های تجاری زیادی داشته و نوع فناوری متفاوتی دارند، به گونه ای که برخلاف مونیتورهای معمولی، در موارد تجاری قابل استفاده هستند. نمونه پیشرفته این مانیتورها ویدئو وال نامیده می شود که از چندین مانیتور تشکیل شده است. اما همان طور که در همه تجهیزات الکترونیکی مشاهده می کنید، ویدیو وال نیز دارای گرما و دمای داخلی مشخصی است. اینکه دقیقا دمای داخلی ویدئووال چیست؟ نیاز به بررسی تک تک قطعات دارد، اما چیزی که مشخص است، تولید گرما از تمامی قطعات الکترونیکی خواهد بود.

دمای داخلی ویدئو وال چیست و چه میزان است؟

دمای داخلی ویدئو وال چیست و چه میزان است؟

این سوال که دمای داخلی ویدئو وال چیست و چه میزان است؟ در ذهن هر خریدار و دارنده ویدیو وال می تواند نقش ببندد، اما دمای داخلی ویدئو وال چیز عجیبی نیست و تولید گرما تا حدی در هر تجهیز الکترونیک، قابل قبول است. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یک مرکز خرید مانیتور صنعتی، تجهیزات خود را بطور دقیق و از دیدگاه فنی مورد بررسی قرار می دهد تا اطلاعات کافی را کسب نماید و به مشتریان خود منتقل کند. این مجموعه با داشتن سابقه طولانی در بخش فروش ویدئو وال، تجارب مفیدی کسب نموده است و کارشناسان خود را با تجهیزات جدید، همیشه بروز می کند. اگر قصد دارید که پاسخ سوال دمای داخلی ویدئو وال چیست؟ خود را دریافت کنید، می توانید با این متخصصان تماس گرفته و بصورت رایگان مشاوره شوید. مجموعه ایده برتر پارسیان، برنامه ریزی بلند مدتی دارد تا تجهیزات جدید صنعتی و اداری را به اقشار مختلف جامعه بشناساند. این امر به بهبود آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با این تجهیزات کمک فراوانی می کند و هنگام خرید باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشید.