۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

نحوه غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 10

نسخه جدید ویندوز مایکروسافت مدتی است که میان کاربران رواج پیدا کرده است و افراد زیادی در ادارات، سازمان ها و همینطور کاربران خانگی ویندوز 10 را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کرده اند. یکی از ویژگی های ویندوز 10 این است که به دلیل به روز رسانی مرتب، هر بار امکانات بهتری به آن افزوده می شود. اما ممکن است بعضی از کاربران بخواهند آپدیت خودکار ویندوز را غیر فعال کنند و با همان نسخه موجود به کار بپردازند. اما همان طور که می دانید مانند نسخه های قبلی ویندوز نمی توانید این بخش را غیر فعال کنید. ما در اینجا قصد داریم ترفندی را برای غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 10 بیان کنیم.

آموزش نحوه غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 10

در ادامه به آموزش نحوه غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 10 می پردازیم. برای این کار فقط کافی است مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

1- وارد قسمت RUN ویندوز شوید: Win + R

2- سپس در پنجره باز شده، این دستور را تایپ کنید و Enter بزنید: Services.msc

3- در صفحه باز شده، گزینه Windows Update را پیدا کنید و روی آن دبل کلیک کنید تا یک پنجره جدید باز شود.

4- در این جا از قسمت Startup Type، گزینه Disable را بزنید.

5- سپس در قسمت پایین پنجره، روی گزینه Stop کلیک کنید. به این ترتیب آپدیت اتوماتیک ویندوز غیر فعال خواهد شد. البته اگر دوباره تصمیم گرفتید به روزرسانی ویندوز را فعال کنید، این مراحل را دنبال کنید با این تفاوت که در بند آخر، به جای Stop روی Start کلیک کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان، ارائه دهنده انواع محصولات دیجیتال در حوزه ماشین های اداری، تجهیزات آموزشی، تجهیزات فروشگاهی، کامپیوتر و قطعات، سیستم های امنیتی و نیز لوازم خانگی و مبلمان اداری فعالیت دارد. شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان ایده برتر، با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای دسترسی به سایر آموزش های کاربردی، به لینک مقالات سایت مراجعه نمایید.

نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن

اسکنر یکی از انواع ماشین های اداری است که کاربرد گسترده ای در ادارات، سازمان ها، شرکت ها، دفاتر فنی و همچنین استفاده های خانگی دارد. برخی مواقع اتفاق می افتد که در هنگام اسکن کردن اسناد بدون اینکه بدانید، برگه های خالی میان آن ها را نیز اسکن می کنید. برای این که این مورد پیش نیاید می توانید قبل از شروع به اسکن صفحات، آن ها را بازبینی کنید و صفحه های سفید را از میانشان جدا کنید اما اگر تعداد برگه ها زیاد باشد، این کار روش مناسبی نخواهد بود.

حتما بخوانید: پرینت کارت شناسایی با استفاده از قابلیت ID Copy

نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن

آموزش نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن
برای حذف صفحه های سفید از میان صفحات اسکن شده، یک روش نرم افزاری وجود دارد که کار را بسیار ساده تر می کند. در ادامه به آموزش نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن می پردازیم:

1- برای قدم اول، نرم افزار Hp solution Center را باز کنید. این نرم افزار همراه درایور دستگاه نصب شده است. 

2- روی گزینه Scan Document کلیک کنید.

3- یک کادر جدید باز می شود و شما می توانید از طریق آن نوع اسکن را بر اساس JPG یا PDF انتخاب کنید.

4- سپس گزینه Change Settings را بزنید و در صفحه جدید روی Advanced Document Settings کلیک کنید.

5- می توانید در کادر جدید، گزینه مختلفی را که برای تغییر وجود دارد، ببینید: رزولوشن، اسکن به صورت OCR، اسکن شارپ، برش و حذف قسمت های اضافی، حذف برگه های سفید هنگام اسکن و اسکن به صورت دو رو از فیدر

6- برای حذف شدن صفحه های سفید از اسکن، گزینه مربوطه را تیک بزنید و Ok کنید.

7- در مرحله بعدی لازم است روی گزینه Save to File Save Options کلیک کنید و پس از انتخاب محل ذخیره سازی فایل و فرمت آن، Ok را بزنید. همچنین می توانید به عنوان گام آخر، گزینه Save Shortcut را انتخاب کنید و فایل میانبر خود را با نام دلخواه ذخیره نمایید. به این ترتیب در دفعات بعد هم که نیاز به اسکن با این تنظیمات داشتید می توانید با استفاده از این Shortcut، کار خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.

لازم به ذکر است که این مراحل برای اسکنر اچ پی مدل های HP Scanjet 5590, 8250, 8270 and 8290 Scanner یکسان می باشد. برای خرید اسکنر A4 و مشاوره با کارشناسان ایده برتر، با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.



صندلی مدیریتی نیلپر Nilper SM810

معرفی صندلی مدیریتی نیلپر SM810
صندلی مدیریتی SM810 جز صندلی های اداری شرکت نیلپر می باشد که دارای تکیه گاه نسبتا بلندی می باشد که از فوم سرد با دانسیته بالا ساخته شده است. در پشتی این صندلی مدیریتی انحنایی وجود دارد که گودی کمر را پر کرده و از صدمه دیدن ستون فقرات جلوگیری می کند.

در ادامه معرفی صندلی مدیریتی نیلپر SM810 باید گفت که طراحی ارگونومی این صندلی بسیار خیره کننده می باشد و در طراحی از هیچ چیز اضافه ای که بخواهد صندلی را از حالت مدیریتی خارج کند استفاده نشده است.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Nilper SM810
یکی از عواملی که در صندلی مدیریتی بسیار مهم می باشد این است که ارتفاع صندلی متغیر و قابل تنظیم باشد که در صندلی مدیریتی نیلپر SM810 این امر توسط جک گازی کورس 10 سانتی انجام می گیرد. این صندلی مدیریتی نیلپر مناسب برای ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی و شرکت ها می باشد.

در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Nilper SM810 باید گفت که علاوه بر ارتفاع صندلی دسته ها نیز قابل تنظیم می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت صندلی مدیریتی و خرید صندلی مدیریتی نیلپر SM810 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی مدیریتی نیلپر Nilper SM810
صندلی مدیریتی نیلپر Nilper SM810 کاملا کلاسیک و پرفروش می باشد و کمتر کسی می تواند این مدل را برای دفتر اداری خود انتخاب نکند. در این صندلی مدیریتی چرخ ها از جنس پروبیلن می باشد که با یک لایه Pu پوشیده شده و موجب بی صدا شدن و بدون لرزش بودن صندلی می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother MFC-L2710DW

معرفی پرینتر لیزری برادر Brother MFC-L2710DW
پرینتر لیزری برادر 2710DW دستگاهی 4 کاره با قابلیت پرینت، کپی، اسکن و فکس می باشد. این پرینتر چهار کاره لیزری سیاه و سفید دارای توان کار ماهیانه 15000 برگ می باشد. پرینتر لیزری رنگی Brother 2710DW با صفحه نمایش LCD، از وضوح چاپ 600*2400 dpi برخوردار است.

در ادامه معرفی پرینتر لیزری برادر Brother MFC-L2710DW باید بگوییم این پرینتر دارای شبکه بیسیم Wifi می باشد. از کالاهای مرتبط با پرینتر چهار کاره لیزری برادر 2710DW می توان به پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW، پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW اشاره کرد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری Brother 2710DW
پرینتر لیزری 2710 با ابعاد 12.5*15.7*16.1 اینچ و وزن 26 پوند دارای حافظه ی پرینتر 64 مگا بایت می باشد. از دیگر ویژگی های مهم این پرینتر برادر Brother که دارای ADF می باشد می توان به ظرفیت سینی 250 برگی آن اشاره کرد.

در ادامه ی بررسی قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری Brother 2710DW باید گفت که این دستگاه دارای رزولوشن اپتیکال اسکن 1200*1200 و رزولوشن دیجیتال اسکن 19200*19200 می باشد. همچنین این پرینتر لیزری چهار کاره قابلیت چاپ دو رو دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری برادر MFC-L2710DW
مواد مصرفی پرینترهای برادر از جمله پرینتر لیزری 2710DW از قیمت مناسبی برخوردارند. کارتریج این پرینتر در دو نوع طرح و فابریک نیز وجود دارد. همچنین باید گفت که کارکرد کارتریج سیاه و سفید آن 3000 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره لیزری MFC-L2710DW شامل TN76 می شود. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر چهار کاره لیزری Brother MFC-L2710DW با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother MFC-L2710DW
در پایان باید گفت که پرینتر چهار کاره لیزری برادر Brother MFC-L2710DW دارای سیستم برود کست فکس می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت استفاده با نرم افزار Win Fax، سیستم اتوماسیون متناسب برای ادارات و ارگان های دولتی و امکان ارسال کپی توسط موبایل بدون اتصال به مودم اشاره کرد.

جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

صندلی مدیریتی دنا Dena 950

معرفی صندلی مدیریتی دنا 950
صندلی مدیریتی مدل دنا 950 با مکانیزم خیره کننده خود به فرد توانایی حرکت همزمان نشیمن گاه، پشتی، دسته ها و زیر سری را به صورت هماهنگ می دهد. اهرم های مکانیزم این صندلی مدیریتی پنهان بوده و به راحتی دیده نمی شود.

برای معرفی صندلی مدیریتی دنا 950 باید بگوییم که ابر فوم از جنس فوم سرد با دانسیته بالا می باشد. صندلی مدیریتی دنا 950 مناسب برای استفاده در ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی، شرکت ها و ارگان های اداری می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Dena 950

قطعات مکانیزم، پایه و بدنه ی چرخ های صندلی 950 برای زیبایی و استحکام بیشتر از آلیاژ آلومینیومی و زاماک و دایکاست ساخته شده است. همچنین نشیمنگاه و اسکلت تکیه گاه این صندلی اداری از جنس چوب چند لایه می باشد.

در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی Dena 950 باید گفت که روکش صندلی در طرح های متنوع و به سلیقه مشتری ارائه می گردد و قابل شستشو با مواد شوینده می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت صندلی مدیریتی  و خرید آن با توجه به ویژگی هایی که دارند مقرون به صرفه می باشد.

صندلی مدیریتی دنا Dena 950
نوع چرخ صندلی مدیریتی دنا Dena 950 از پلی آمید می باشد. همچنین جک صندلی از نوع گازی با کورس 8 سانتی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

قیمت لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ


via

در گذشته نه چندان دور، ویدئو پروژکتور جزو دستگاه های گران قیمتی بود که فقط مراکز بزرگ از آن بهره می بردند و استفاده زیادی نداشت. اما امروزه این دستگاه حتی به منازل هم آمده و بسیاری علاقه دارند تا به وسیله ویدیو پروژکتور فیلم ها و عکس های مورد علاقه خود را در منزل مشاهده نمایند. در این خصوص، خرید دیتا پروژکتور به سرعت و به آسانی انجام پذیر است اما می بایست دقت کنید که تنها با خرید یک دستگاه، کار شما به پایان نمی رسد و مراقبت های پس از خرید دستگاه نیز اهمیت فراوانی دارد. یکی از این موارد نگهداری از لامپ ویدئو پروژکتور است. این قطعه وظیفه ایجاد تصویر را به عهده دارد و می توان گفت که مهترین بخش دستگاه محسوب می شود. بنابراین، پس از مدتی نیازمند تعمیر و یا تعویض است. برند بنکیو که یکی از محبوب ترین برندها در تولید انواع دیتا پروژکتور بشمار می رود، از لامپ های ساخت خود در دستگاه استفاده می کند. فناوری بکار رفته در این قطعه، می تواند مهمترین عامل موثر در قیمت لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو باشد.

قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ

قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ

همانطور که بیان شد، کاربرد ویدیو پروژکتور در دنیای امروز، بیشتر از گذشته است. همچنین لامپ ویدئو پروژکتور اهمیت ویژه ای در عملکرد این دستگاه دارد. شرکت بنکیو نیز همانند سایر برندهای سازنده، به دنبال ارتقا فناوری و افزایش طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور است. البته نحوه استفاده و مدت زمان بکارگیری از دستگاه نیز در طول عمر آن موثر است. به هر حال قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور می تواند یکی از مهم ترین عوامل در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باشد زیرا تعویض آن پس از گذشت زمانی مشخص اجتناب ناپذیر است. ممکن است قبل از اینکه عمر لامپ به اتمام برسد، نیازمند تعمیر آن باشید. به هر حال، چه نیازمند تعمیر باشید و یا چه تعویض لامپ، مجموعه ایده برتر پارسیان می تواند در این خصوص راهنمای شما باشد. علاه بر این، می توانید بهترین قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ را از این مجموعه بخواهید تا علاوه بر اطمینان از اصل بودن کالا، گارانتی نیز شامل آن شود.

فروش بارکد خوان دیتالاجیک Datalagic


via

برند دیتالاجیک را فروشگاه داران و افرادی که با ماشین های صنعتی سروکار دارند ممکن است زیاد شنیده باشند. از میان محصولات پر فروش این برند، بارکد خوان فروش خوبی بدست آورده است. دستگاه بارکد اسکنر وظیفه دارد تا بارکدهای ثبت شده روی کالاهای مختلف را اسکن نماید. در این بارکدها اطلاعات هر محصول بصورت رمزنگاری شده ذخیره شده است. شرکت های تولید کننده محصولات مختلف، اطلاعات آن ها را در یک بارکد طراحی و به واسطه بارکد زن روی آن ثبت می کنند تا فروشگاه داران و انبارداران، با استفاده از بارکد خوان دیتا لاجیک و برندهای مشابه، آن ها را بخوانند. فروش بارکد خوان دیتا لاجیک به دلیل کیفیت بالای ساخت و امکانات آن، همیشه بالاست. در همین راستا، همیشه توصیه می شود تا از برندهای معتبر و پر فروش استفاده کنید. قیمت بارکد خوان دیتا لاجیک نسبت به سایر برندها به دلیل کیفیت ساخت خوبی که دارد، مناسب بوده و ارزش خرید آن بالاست.

فروش انواع بارکد خوان دیتا لاجیک

فروش انواع بارکد خوان دیتا لاجیک

از زمانی که مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی بارکد خوان دیتالاجیک datalogic را بدست آورد، فروش انواع بارکد خوان دیتا لاجیک رو به افزایش گذاشت که پس از بررسی بر روی محصولات این برند، کیفیت آن مهم ترین دلیل فروش بالاست. این مجموعه که سال هاست در زمینه فروش دستگاه بارکد خوان فعالیت می کند، مقایسه محصولات از برندهای مختلف را بصورت دوره ای انجام می دهد تا متخصصان ما بتوانند اطلاعات درستی از دستگاه ها کسب کنند و در هنگام مراجعه مشتریان، به درستی راهنمایی نمایند. دستگاه کم نظیر بارکد خوان دیتالاجیک datalogic تنها یک مدل ندارد؛ از نمونه های صنعتی گرفته تا مدل های بیسیم، در این برند مشهود است. ایده برتر پارسیان پس از مدت ها تلاش بی وقفه، وبسایت فروشگاهی را طراحی کردند که قابلیت فروش بارکد خوان دیتا لاجیک و سایر محصولات در آن تعبیه شده است. شما با مراجعه به این وبسایت، اطلاعات فنی محصولات را با جزییات کامل خواهید دید. علاوه بر این، می توانید پس از اطمینان از محصول مدنظر خود، به راحتی و تنها با چند کلیک، آن را سفارش داده و خریداری نمایید.

نمایندگی ایسوس Asus در مشهد


via

امروزه لوازم الکترونیکی جزو موارد اصلی و ضروری زندگی ما شده اند و بدون آن ها، سرعت انجام کار به شدت افت می کند. یکی از شرکت ها در این زمینه ایسوس است که ممکن است برخی با مانیتور ایسوس و برخی نیز با لپ تاپ ایسوس آشنا شده باشند. به هر حال هر چه که باشد، ایسوس در حال گسترش تنوع و کیفیت محصولات خود است. مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ایسوس در مشهد و شهرستان های استان خراسان رضوی شامل نیشابور، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر توانسته این محصولات را به مشتریان عرضه کند و در صورت لزوم خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهد. مزایای وجود نمایندگی رسمی در محل زندگی، غیر قابل انکار است. ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی مانیتور ایسوس asus در تهران نیز در همین راستا تلاش می کند که هر چه سریعتر نمایندگی های خود را در سراسر ایران گسترش دهد.

نمایندگی رسمی ایسوس Asus در مشهد

نمایندگی رسمی ایسوس Asus در مشهد

برند ایسوس صرفا در زمینه کامپیوتر فعالیت ندارد و در زمینه ماشین های اداری نیز فعال است. پرینتر سوزنی ایسوس یکی از این محصولات است که علاوه بر ادارات و سازمان ها، در برخی از منازل نیز شاید دیده شود. ایسوس با کیفیت بالای محصولات خود وارد بازی رقابت شده است و همیشه به این موضوع اهمیت ویژه ای می دهد. مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ایسوس Asus در مشهد با افتخار به خدمات رسانی مشغول است. هر دسته از علاقمندان به این برند، شاید محصولی را نسبت به بقیه بیشتر ترجیح دهند، برای نمونه ممکن است مانیتور گیمینگ ایسوس Asus فروش بالاتری نسبت به سایر محصولات داشته باشد که نشان از سرمایه گذاری ایسوس بر روی آن بخش است. به هر حال اگر از علاقمندان به این برند هستید، برای دریافت خدمات و پاسخ به سوالات خود می توانید به این شرکت مراجعه کنید.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن


via

اسکنر یکی از انواع ماشین های اداری است که کاربرد گسترده ای در ادارات، سازمان ها، شرکت ها، دفاتر فنی و همچنین استفاده های خانگی دارد. برخی مواقع اتفاق می افتد که در هنگام اسکن کردن اسناد بدون اینکه بدانید، برگه های خالی میان آن ها را نیز اسکن می کنید. برای این که این مورد پیش نیاید می توانید قبل از شروع به اسکن صفحات، آن ها را بازبینی کنید و صفحه های سفید را از میانشان جدا کنید اما اگر تعداد برگه ها زیاد باشد، این کار روش مناسبی نخواهد بود.

حتما بخوانید: پرینت کارت شناسایی با استفاده از قابلیت ID Copy

نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن

آموزش نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن

برای حذف صفحه های سفید از میان صفحات اسکن شده، یک روش نرم افزاری وجود دارد که کار را بسیار ساده تر می کند. در ادامه به آموزش نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن می پردازیم:

1- برای قدم اول، نرم افزار Hp solution Center را باز کنید. این نرم افزار همراه درایور دستگاه نصب شده است.  

2- روی گزینه Scan Document کلیک کنید.

آموزش نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن       

3- یک کادر جدید باز می شود و شما می توانید از طریق آن نوع اسکن را بر اساس JPG یا PDF انتخاب کنید.

آموزش نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن

4- سپس گزینه Change Settings را بزنید و در صفحه جدید روی Advanced Document Settings کلیک کنید.

آموزش نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن

5- می توانید در کادر جدید، گزینه مختلفی را که برای تغییر وجود دارد، ببینید: رزولوشن، اسکن به صورت OCR، اسکن شارپ، برش و حذف قسمت های اضافی، حذف برگه های سفید هنگام اسکن و اسکن به صورت دو رو از فیدر

آموزش نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن

6- برای حذف شدن صفحه های سفید از اسکن، گزینه مربوطه را تیک بزنید و Ok کنید.

7- در مرحله بعدی لازم است روی گزینه Save to File Save Options کلیک کنید و پس از انتخاب محل ذخیره سازی فایل و فرمت آن، Ok را بزنید. همچنین می توانید به عنوان گام آخر، گزینه Save Shortcut را انتخاب کنید و فایل میانبر خود را با نام دلخواه ذخیره نمایید. به این ترتیب در دفعات بعد هم که نیاز به اسکن با این تنظیمات داشتید می توانید با استفاده از این Shortcut، کار خود را با سرعت بیشتری انجام دهید. 

آموزش نحوه حذف صفحات سفید در هنگام اسکن

لازم به ذکر است که این مراحل برای اسکنر اچ پی مدل های HP Scanjet 5590, 8250, 8270 and 8290 Scanner یکسان می باشد. برای خرید اسکنر A4 و مشاوره با کارشناسان ایده برتر، با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید. 

خرید مانیتور قابل حمل


via

تجهیزات الکترونیکی و گجت ها بخش عمده ای از زندگی امروزی ما را تشکیل می دهند. مانیتور نیز یکی از همین تجهیزات پر کاربرد است که تقریبا در همه جا می توان دید. اما نکته مهم در بین آنها، حمل و نقل است. به همین دلیل شرکت های سازنده مانیتور، به فکر ساخت مانیتور قابل حمل افتادند. در بسیاری از فعالیت ها مانند بازی های رایانه ای، اشخاص نیاز دارند تا در یک مکان جمع شوند و بازی را بصورت گروهی انجام دهند. برای این افراد خرید مانیتور قابل حمل همانند خرید کنسول بازی اهمیت ویژه ای دارد. حتی برخی ترجیح می دهند که برای خرید مانیتور کامپیوتر از مانیتورهای قابل حمل استفاده کنند تا قابلیت جابجا شدن داشته باشند. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین مرکز فروش مانیتور کامپیوتر می تواند در یافتن مونیتور مورد نظر شما راهنمایی های لازم را ارائه کند.

خرید انواع مانیتور قابل حمل

خرید انواع مانیتور قابل حمل

در مجموع اگر بخواهیم از مزایای خرید مانیتور قابل حمل بگوییم، باید اشاره کنیم که همین قابلیت جابجایی آنها بزرگترین مزیت محسوب می شود و بسیاری از مشکلات پیش رو را بر طرف می سازد. مجموعه ایده برتر پارسیان که یک مرکز خرید مانیتور است و در بخش فروش مانیتور قابل حمل نیز فعالیت می کند، به خوبی این مونیتورها را می شناسد. این شرکت از خرید انواع مانیتور صنعتی تا خرید انواع مانیتور قابل حمل اطلاعات کاملی داشته و از برندهای معتبر و مختلفی موجود دارد. کارشناسان این مجموعه با عرضه یک محصول جدید تلاش می کنند تا اطلاعات آن را کسب کرده و بطور کامل بررسی کنند. دلیل این کار آشنایی با محصولات عرضه شده است و که در صورت مراجعه مشتریان بتوانند به خوبی آنها را راهنمایی کنند. در این صورت اگر شما ویژگی خاصی را مدنظر داشته باشید، مانند خرید مانیتور با رزولوشن بالا، به سرعت می توان بهترین گزینه را معرفی کنند. در پایان باید اشاره کنیم که تمامی محصولات عرضه شده توسط ایده برتر پارسیان از برندهای معتبر انتخاب می شوند و گارانتی اصلی را به همراه دارند که در هنگام خرید می توانید بدون نگرانی آنها را تهیه نمایید.

اسکنر ای دی اف دار


via

تا زمانی که پای کاغذ در میان باشد، نیاز به اسکنر نیز وجود دارد. این موضوع اجتناب ناپذیر است و به همین دلیل در هر اداره یا شرکت و یا مجموعه های کوچکتری حداقل یک دستگاه اسکنر موجود است. اما گذشته از خود دستگاه، نوع آن نیز اهمیت دارد. برای مثال یک بایگانی نمی تواند از اسکنر تخت استفاده کند و می بایست حتما اسکنر فیدر دار استفاده کند. در این حالت تعداد زیادی برگه را همزمان می توان به اسکنر داد و خود دستگاه بصورت خودکار آنها را اسکن کند. یکی از مدل های پر کاربرد دیگر اسکنر ای دی اف دار است که تغذیه کننده اتوماتیک سند دارد. اسکنرهای تولیدی برندهای مطرح مانند اسکنر اچ پی، اسکنر ای ویژن، اسکنر فوجیتسو Fujitsu و اسکنر کداک و ... فروش خوبی داشته و کیفیت بالایی دارند. توصیه می کنیم برای داشتن کیفیت اسکن بالا و طول عمر بالای دستگاه، از برندهای معتبر استفاده کنید. معمولا همه این برندها حداقل یک نمونه اسکنر adf دار دارند.

خرید اسکنر ای دی اف دار

خرید اسکنر ای دی اف دار

همیشه خرید یک دستگاه کار آسانی خواهد بود اما انتخاب بهترین گزینه نیاز به کمی بررسی دارد. برای نمونه لزومی ندارد برای مصارف خانگی و یا اداری که حجم کاری آنها بالا نیست از مدل های حرفه ای استفاده شود، زیرا قیمت های بالایی دارند. در این موارد اسکنرهای تخت نیز کفایت می کنند. خرید بهترین دستگاه منوط به خرید دستگاهیست که از نظر کارایی و قیمت بیشترین تطابق را با کار شما دارد. به همین منظور، فرقی ندارد به دنبال اسکنر ای دی اف دار باشید و یا اسکنر نگاتیو، شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از مراکز معتبر خرید اسکنر ای دی اف دار و سایر انواع اسکنر، با استفاده از مشاوران زبده خود قادر است تا نکاتی درباره خرید اسکنر حرفه ای را به علاقمندان ارائه کنند. این کارشناسان محصولات را بطور دقیق مورد بررسی قرار می دهند تا بتوانند اطلاعات دقیق از آنها کسب کنند و به مشتریان ارائه دهند. علاوه بر این، مجموعه ایده برتر پارسیان در بحث قیمت اسکنر adf دار آنها را در منصفانه ترین حالت عرضه می کند تا علاقمندان بتوانند به راحتی تهیه کنند.

۱۳۹۶ اسفند ۸, سه‌شنبه

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531

برند بنکیو یکی از شرکت های بزرگ در زمینه محصولات الکترونیکی، ویدئو پروژکتورهای با کیفیتی را تولید می کند که توانسته بازار را در اختیار بگیرد. این شرکت در بخش ویدیو پروژکتور همانند سایر محصولات خود، به خوبی ظاهر شده و امکانات امروزی را در کنار کیفیت بالا جای داده است. تنوع در ویدئو پروژکتور بنکیو  BenQ بالاست اما برخی از مدل ها مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. این بار به بررسی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 می پردازیم، زیرا علاقمندان بسیاری دارد.

ویژگی های ظاهری و کلی ویدئو پروژکتور بنکیو MS531

معمولا محل هایی مانند مدارس، کلاس های آموزشی، سالن ها و دفاتر مدیران نیازمند وجود یک دیتا ویدئو پروژکتور هستند تا بتوانند مطالب را بصورت عملی و کاربردی به مخاطبان خود منتقل نمایند.ویژگی های ظاهری و کلی ویدئو پروژکتور بنکیو MS531 نشان می دهد که این کمپانی توانسته به نیاز کاربران خود رسیدگی کند و بسیاری را راضی نگه دارد. ویدئوپروژکتور بنکیو S531 تنها 2.38 کیلوگرم وزن دارد و با ابعاد 99*241*332 میلی متر خود، چه بروی سقف و چه بر روی میز و زمین قابل استفاده است. طراحی دیتا پروژکتور بنکیو 531 جدید بوده و به زیبایی محل نصب خود می افزاید. شرکت سازنده این ویدئو پروژکتور توصیه می کند تا برای بهترین کارایی آن را در فاصله 0.76 تا 7.6 متری از پرده نمایش قرار دهید.

ویژگی های فنی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531


از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های یک ویدیو پروژکتور داشتن یک لامپ با کیفیت و مناسب است. برای مقایسه قیمت انواع لامپ ویدئو پروژکتور، کارشناسان ایده برتر، اطلاعات لازم را در اختیار شما خواهند گذاشت. دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 از لامپی بهره می برد که 10000 ساعت عمر دارد. شدت روشنایی این ویدئوپروژکتور بنکیو، 3300 انسی لومنز است که در محیط های بسیار روشن نیز قابل استفاده است. تکنولوژی ساخت ویدیو پروژکتور BenQ MS531 از نوع DLP بوده و وضوح تصویر 800*600 SVGA دارد. کنتراست که از جمله عوامل مهم در کیفیت تصویر است 1:15000 تعیین شده است. با وجود پورت های RGB /Y Pb PR input connector Audio / Video /vga/Dual HDMI, USB TypeB، دیگر نگران اتصال دستگاه به تجهیزات مختلف نخواهید بود. با توجه بهویژگی های فنی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 و با داشتن این امکانات، قیمت ویدئو پروژکتور ms531 بسیار مناسب بوده و همه می توانند آن را خریداری نمایند.

جمع بندی

خوشبختانه شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی بنکیو BenQ در تهران را داراست و به عنوان مرکز خرید ویدئو پروژکتور، به علاقمندان به خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 کمک می کند بدون واسطه و نگرانی از اصالت دستگاه، آن را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند. علاوه بر این تمامبی محصولات عرضه شده توسط این شرکت گارانتی اصلی را با خود دارند. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS531 به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

تحلیل و بررسی ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B


ویدئو وال نوعی نمایشگر صنعتی محسوب می شود که از در کنار هم قرار گرفتن چند مانیتور صنعتی تشکیل شده است. این مونیتورها می توانند به هر اندازه ای باشند و اندازه نهایی ویدیو وال به آنها وابسته است. در میان برندهای تولید کننده، ویدئو وال سامسونگ Samsung خریداران بسیاری پیدا کرده است. ویدیو وال سامسونگ در اندازه ها و ویژگی های زیادی تولید شده است، که یکی از پر طرفدارترین آنها ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B است. این نمایشگر بی نظیر جزو نمایشگرهای صنعتی سامسونگ در کسب و کار بشمار می رود که به نمایش محتوای شما رونق زیادی می دهد. در این بخش به بررسی دقیق تر ویدئووال سامسونگ UD55E-B می پردازیم. با ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو وال سامسونگ UD55E-B

ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B از سری مانیتورهای 55 اینچی سامسونگ Samsung است که طراحی بسیار جدید و امروزی دارد. در نگاه اول به این مونیتور با ابعاد 96.52*683.26*1214.12 میلی متر، احساس می شود که این مانیتور ویدیو وال هیچ گونه حاشیه و قابی ندارد. اما در واقع قاب آن بسیار باریک است. سالن های همایش، مجتمع های اداری و تجاری و آمفی تئاتر که مکان های هدف ویدئو وال سامسونگ UD55E هستند، با توجه به ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو وال سامسونگ UD55E-B می توانند هر تعداد که نیاز داشته باشند از این نمایشگر را در کنار هم قرار داده و تصویر بزرگتری را ایجاد کنند. معمولا هنگامی که چند نمایشگر صنعتی ویدئو وال در کنار هم قرار می گیرند تا به همراه هم یک تصویر یکپارچه را نمایش دهند، در محل اتصال نمایشگر ها، تصویر کمی دچار رنگ پریدگی می شود، اما در ویدیو وال سامسونگ UD55E-B این موضوع را مشاهده نخواهید کرد.

ویژگی های فنی ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B

شرکت سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا همه چیز را در ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B بهینه کند که تا حدود بسیار زیادی موفق شده است. ویدئو وال سامسونگ UD55E رزولوشنی معادل با 1080*1920 پیکسل دارد که با اندازه 55 اینچی خود تصاویر خیره کننده ای را به نمایش می گذارد. با داشتن ویدیو وال سامسونگ UD55E-B دیگر نیازی به دستگاه های جانبی برای نمایش محتوای UHD مانند دیسک های Blu-Ray ندارید، زیرا از HDCP پشتیبانی می کند. ویژگی های فنی ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B نشان می دهد که خرید ویدئو وال سامسونگ Samsung مناسب کسانی است که قصد دارند بصورت 24 ساعته از نمایشگر استفاده کنند و یا شرایط آب هوایی مناسبی ندارند.

حتما بخوانید: تحلیل و بررسی ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-A

جمع بندی
شرکت سامسونگ در ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B سنگ تمام گذاشته و برترین امکانات موجود را در آن پیاده ساخته است. شرکت ایده برتر پارسیان نمایندگی رسمی بسیاری از برندهای معتبر دنیا، هدف خود را جلب رضایت مشتریان می داند که با عرضه محصولاتی با کیفیت، به دنبال رسیدن به این مقصد است. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: ویدئو وال سامسونگ Samsung UD55E-B

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور مناسب مساجد


همان طور که می دانید دیتا ویدئو پروژکتور، از جمله تجهیزات آموزشی است که در حال حاضر کاربرد بسیار وسیعی در کلاس های آموزشی مدارس و دانشگاه ها و همچنین برگزاری جلسات و کنفرانس های مختلف دارد. یکی دیگر از حوزه هایی که از دیتا پروژکتور استفاده می کنند، مساجد و حسینه ها هستند. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، مساجد و اماکن مذهبی نیز مانند مدارس هوشمند، از تجهیزات آموزشی نوین استفاده می کنند و انواع ویدئوپروژکتور، برد هوشمند و ... را در محیط مسجد یا حسینیه به کار می برند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مناسب ترین ویدئو پروژکتور

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور مناسب مساجد و اماکن مذهبی

از کاربردهای متنوع ویدیو پروژکتور در مسجد می توان به پخش صوتی و تصویری مراسم دعا، استفاده در مراسم سوگواری مذهبی، استفاده در مراسم ترحیم افراد و مواردی از این دست اشاره کنیم. نکات ذکر شده در راهنمای خرید ویدئو پروژکتور مناسب مساجد و اماکن مذهبی به شما برای انتخاب و خرید یک ویدئو پروژکتو با رزولوشن مناسب کمک می نماید. برای انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور برای این فضاها، باید به چند موضوع توجه شود: از جمله عرض صفحه یا پرده نمایش ویدئو پروژکتور، فاصله قرار گیری ویدئو پروژکتور از صفحه نمایش، خرید یک دیتا پروژکتور با امکان نصب شدن به روی سقف و وضوح تصویر. رزولوشن مناسبی که برای اماکن مذهبی پیشنهاد می شود، XGA یا 1024*768 پیکسل است. به علاوه میزان هزینه ای که می خواهید برای خرید این دستگاه صرف کنید نیز مد نظر داشته باشید.

برای توضیح دقیق تر باید بگوییم که فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، اهمیت زیادی دارد. چون با توجه به فاصله قرار گیری دستگاه تا پرده نمایش، تصاویر در ابعاد متفاوتی نمایش داده می شوند. هرچه فاصله پروژکتور از پرده بیشتر باشد، ابعاد تصویر بزرگتر و هر چه که دیتا پروژکتور را در فاصله نزدیکتری به پرده نصب کنید، تصویر در ابعاد کوچکتری نشان داده می شود. همچنین انتخاب یک ویدیو پروژکتور با امکان نصب سقفی به شما این امکان را می دهد که دستگاه را در موقعیت بهتری نصب کنید. این امر برای مساجدی که با محدودیت فضا روبرو هستند، اهمیت بیشتری دارد. البته این اطلاعات فقط به صورت راهنمایی جزئی و ابتدایی ارائه شده اند. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره تخصصی از طریق شماره تلفن 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید.

قیمت انواع اسکنر دستی


ماشین های اداری آمده اند تا کار ما را آسان تر سازند. اسکنر از مهمترین آن ها است که اسناد کاغذی را به فایل های قابل ذخیره شدن تبدیل می کند. اما همین موضوع باعث تولید انواع اسکنر شده است. فقط چند نمونه از آن ها عبارتند از اسکنر a3 رنگی که می تواند کاغذهایی تا اندازه A3 را بصورت رنگی اسکن کند، اسکنر تخت a3 که می بایست تک تک برگه ها را روی دستگاه قرار داده تا اسکنر آن را بصورت رنگی اسکن نماید و یا اسکنر فیدردار که برگه ها را در حجم مشخصی دریافت کرده و می تواند بصورت یک رو یا دو رو اسکن کند. اما کاربران خانگی و یا در برخی مواقع اداری، نیازمند اسکنر پر سرعت و در عین حال قابل حمل و ساده هستند که در این صورت اسکنر دستی بهترین راه حل است. شرکت ایده برتر پارسیان قادر است تا به علاقمندان خرید این مدل دستگاه ها، قیمت انواع اسکنر دستی را بصورت رقابتی ارائه نماید.

قیمت انواع اسکنر دستی قابل حمل

مجموعه ایده برتر پارسیان، فروش انواع اسکنر دستی را از برندهای برتر انجام می دهد مانند اسکنر دستی اچ پی و اسکنر دستی avison که همزمان شامل گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش نیز می باشند. این مدل اسکنرها از نوع اسکنر دستی قابل حمل هستند و به آسانی می توان حمل و نقل کرد. ایده برتر پارسیان می تواند قیمت انواع اسکنر دستی قابل حمل را بصورت بروز ارائه کرده و محصولات مختلفی را موجود دارد. علاقمندان به خرید اسکنر دستی بایستی قبل از خرید تحقیق کرده و نکاتی درباره خرید اسکنر حرفه ای را به خوبی بدانند، در غیر این صورت ممکن است هزینه اضافی را متحمل شوند. برای جلوگیری از برخورد با این مشکل می توانید به وبسایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید که علاوه بر قیمت انواع اسکنر دستی، اطلاعات فنی آن ها را نیز مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه نمایید. همچنین اگر در این حالت با مشکل مواجه شدید، با کارشناسان فروش و فنی ما تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید، زیرا ایده برتر پارسیان معتقد بوده که جلب رضایت مشتری اولویت اول است.

کاربرد دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ در مراکز تجاری

در مطالب قبلی به نقش دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ Samsung در ادارات و رستوران ها پرداختیم که می توانید برای دسترسی به آنها به بخش مقالات سایت مراجعه کنید. در این قسمت قصد داریم به اهمیت کاربرد تصفیه هوا در فروشگاه ها و مراکز تجاری بپردازیم. فروشگاه ها و مراکز تجاری بزرگ، نیاز به یک سیستم تهویه قدرتمند و هوشمند دارند تا هوای مطبوع و دمای مناسب را در فضاهای مختلف آن برقرار نماید. سیستم تهویه ای که علاوه بر عملکرد بسیار خوب، هزینه های پایینی داشته باشد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کند. برای این منظور دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ، انتخاب بسیار خوبی است. تهویه هوای سامسونگ علاوه بر به صرفه بودن، قابلیت های حرفه ای و تخصصی زیادی دارد که صاحبان مشاغل را برای خرید آن ترغیب می نماید.

بررسی کاربرد دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ در مراکز تجاری
بررسی کاربرد دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ در مراکز تجاری

برای بررسی کاربرد دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ در مراکز تجاری، ویژگی های این دستگاه را بیان می کنیم. از جمله این قابلیت ها می توانیم به امکان کنترل مستقل دما و جریان هوا در فضاهای جدا از هم اشاره کنیم. تصفیه هوای Samsung به خصوص برای ساختمان های تجاری بخش بندی شده، لابی ها و قسمت های مختلفی که ساعت کاری متفاوتی دارند، بسیار مناسب می باشد. تهویه هوای HVAC سامسونگ، بر خلاف سیستم های تهویه هوای معمولی، دارای کنترل کنندهای جداگانه است که کاربران می توانند از طریق آن کنترل دمای محل مورد نظر خود را به صورت کاملا اختصاصی به دست بگیرند. همچنین با استفاده از بخش کنترل گر مرکزی امکان مدیریت دمای قسمت های مهم مانند لابی و اتاق جلسات میسر می شود.

حتما بخوانید: کاربرد دستگاه تهویه مطبوع سامسونگ در رستوران

یکی دیگر از خصوصیات مهم دستگاه های HVAC سامسونگ، عملکرد بی صدای آنها می باشد که محیطی آرام و ساکت را ایجاد نموده و با حفظ تمرکز کاربران، به بالاتر رفتن بازده کاری آنان کمک می نماید. تکنولوژی پیشرفته سامسونگ باعث می شود که حتی در صورت ورود و خروج های متعدد افراد نیز هدررفت هوا به حداقل برسد و دما ثابت بماند. نکته جالب توجه این است که شرکت سامسونگ Samsung مدل های متنوع یونیت های داخلی را ارائه داده است. از جمله مدل کاستی و کانالی پنهان، ایستاده و دیواری که از طریق آنها می توان سرمایش یا گرمایش قسمت های مختلف را تامین نمود. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید انواع محصولات سامسونگ با مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان عاملیت نمایندگی ماشین های اداری سامسونگ تماس بگیرید.

پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother MFC-L2750DW

پرینتر برادر 2750DW

قابلیت : پرینتر،کپی،اسکنر و فکس
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه وسفید: 36 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی: TN77


معرفی پرینتر لیزری برادر Brother MFC-L2750DW
پرینتر لیزری برادر 2750DW دستگاهی 4 کاره با قابلیت پرینت، کپی، اسکن و فکس می باشد. پرینتر لیزری رنگی Brother 2750DW که دارای صفحه نمایش LCD می باشد از وضوح چاپ 600*2400 dpi برخوردار است. پرینتر چهار کاره رنگی Brother L2750DW دارای شبکه بیسیم Wifi می باشد.

معرفی پرینتر لیزری برادر Brother MFC-L2750DW

در ادامه معرفی پرینتر لیزری برادر Brother MFC-L2750DW باید بگوییم این پرینتر چهار کاره لیزری سیاه و سفید دارای توان کار ماهیانه 15000 برگ می باشد. از کالاهای مرتبط با پرینتر چهار کاره لیزری برادر 2750DW می توان به پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW، پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother 2700DW اشاره کرد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری Brother 2750DW
پرینتر لیزری 2750 دارای رزولوشن اپتیکال اسکن 1200*2400 و رزولوشن دیجیتال اسکن 19200*19200 می باشد. از دیگر ویژگی های این پرینتر برادر Brother که دارای ADF می باشد می توان به ظرفیت سینی 250 برگی آن اشاره کرد.

در ادامه ی بررسی قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری Brother 2750DW باید گفت که این دستگاه دارای قابلیت چاپ دو رو می باشد. این پرینتر لیزری چهار کاره با ابعاد 12.5*15.7*16.1 اینچ و وزن 26 پوند دارای حافظه ی پرینتر 256 گیگابایت می باشد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری Brother 2750DW

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری برادر MFC-L2750DW
مواد مصرفی پرینترهای برادر از جمله پرینتر لیزری 2750DW از قیمت مناسبی برخوردارند. کارتریج این پرینتر در دو نوع طرح و فابریک نیز وجود دارد. همچنین باید گفت که کارکرد کارتریج سیاه و سفید آن 4500 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره لیزری MFC-L2750DW شامل TN77 می شود. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر چهار کاره لیزری Brother MFC-L2750DW با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother MFC-L2750DW
در پایان باید گفت که پرینتر چهار کاره لیزری برادر Brother MFC-L2750DW دارای سیستم برود کست فکس می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت استفاده با نرم افزار Win Fax، سیستم اتوماسیون متناسب برای ادارات و ارگان های دولتی و امکان ارسال کپی توسط موبایل بدون اتصال به مودم اشاره کرد.

جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EH-TW5650

دیتا پروژکتور اپسون 5650

تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر: 1080*1920
شدت روشنایی: 2500 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر:60000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW5650
 ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW5650، یک دیتای مناسب برای پخش فیلم و جایگزین مناسب برای مدل های قدیمی همچون TW5350 و TW5300 می باشد. این دستگاه که یکی از بهترین ویدئو پروژکتور بازار است با داشتن وضوح تصویر بالای Full HD این امکان را می دهد که با کیفیت عالی در ابعاد بسیار مناسب تصویر با کیفیتی دریافت کنید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW5650

در ادامه معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW5650 باید بگوییم که این ویدیو پروژکتور اپسون با داشتن کنتراست بالای 60000:1 تصویری زیبا و دیتایی با کیفیت تولید می کند. از ویدئو پروژکتور Epson TW5650 در سینمای خانگی و سالن های نمایش استفاده می شود.

طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور Epson TW5650
ویدیو پروژکتور Epson 5650 با ابعاد 122*285*309 میلی متر و وزن 3.5 کیلوگرم دارای عمر لامپ بالای 7500 می باشد. شرکت اپسون با داشتن سابقه ای بسیار عالی در تولید دیتا ویدئو پروژکتورهای خانگی خود را در زمره ی بهترین تولید کنندگان این نوع دیتای خانگی قرار داده است.

طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور Epson TW5650

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور Epson TW5650 باید گفت که فاصله این ویدئو پروژکتور بین 18.2 تا 29.9 میلی متر می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید ویدئو پروژکتور اپسون Epson TW5650 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EH-TW5650
دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EH-TW5650 دارای پورت های متنوع و زیادی می باشد که این امکان را به هر مصرف کننده ای می دهد که به راحتی با همه مدل دستگاه های بازار متصل شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

صندلی مدیریتی رایانه صنعت امگا 1 M903

صندلی مدیریتی امگا M903

مکانیزم: سینکرون
جنس کفی: چوب چند لایه
جک صندلی: جک بادی 10 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه
معرفی صندلی مدیریتی رایانه صنعت امگا M903
 صندلی مدیریتی امگا M903 که محصول شرکت رایانه صنعت می باشد دارای طراحی بسیار زیبایی است. اسکلت کفی و پشتی این صندلی مدیریتی از چوب 8 لایه یک تکه تهیه شده است. فوم کف و پشت صندلی مدیریتی رایانه صنعت امگا M903 از نوع سرد و تزریقی که دارای جنس پلی یوریتان است و با استفاده از بهترین مواد خارجی درجه 1 با فنریت مناسب و استاندارد و کیفیت عالی ساخته شده است.
مگا M903

در ادامه معرفی صندلی مدیریتی رایانه صنعت امگا M903 باید گفت که مکانیزم صندلی از ورق 2.5 میلی متر با پوشش رنگ پودری الکترو استاتیک و اتصالات با پوشش گالوانیزه و دارای ترمز نامحدود تنظیم زاویه می باشد. همچنین مواد تلسکوپی محافظ جک از جنس PP می باشد. روکش صندلی از جنس چرم مصنوعی درجه یک ترک می باشد.

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی امگا M903
پایه صندلی مدیریتی Omega M903 از ورق به ضخامت 2 میلی متر با آبکاری نیکل کروم تزئینی با زیرسازی مس به ضخامت 30 الی 35 میکرون می باشد. فنر تنظیم پشتی این صندلی اداری با مفتول 7 ایتالیایی می باشد که با آبکاری سمانتاسیون می باشد. تنظیمات صندلی شامل تنظیم ارتفاع صندلی، تنظیم زاویه کف و پشت و تنظیم قدرت فنر مکانیزم مطابق با وزن اپراتور می باشد.


در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی امگا M903 باید گفت که دسته ها از لوله با مقطع نیم بیضی و ضخامت 5.1 میلی متر با آبکاری نیکل کروم تزپینی به ضخامت 30 الی 35 میکرون و زیرسازی مس سیانوری می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت صندلی مدیریتی و خرید صندلی مدیریتی امگا M903 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

صندلی مدیریتی رایانه صنعت امگا 1 M903
شاسی چرخ صندلی مدیریتی رایانه صنعت امگا 1 M903 از جنس P.P-R60 می باشد که دارای قرقره ای از جنس پلی آمید صنعتی بوده و روکش آن از جنس H با رنگی متفاوت و مقاوم در برابر سایش است. همچنین دارای خاصیت ضربه گیری می باشد که باعث عملکرد روان و بی صدای چرخ می شود. جک صندلی ساخت کشور تایوان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

قیمت انواع اسکنر دستی


via

ماشین های اداری آمده اند تا کار ما را آسان تر سازند. اسکنر از مهمترین آن ها است که اسناد کاغذی را به فایل های قابل ذخیره شدن تبدیل می کند. اما همین موضوع باعث تولید انواع اسکنر شده است. فقط چند نمونه از آن ها عبارتند از اسکنر a3 رنگی که می تواند کاغذهایی تا اندازه A3 را بصورت رنگی اسکن کند، اسکنر تخت a3 که می بایست تک تک برگه ها را روی دستگاه قرار داده تا اسکنر آن را بصورت رنگی اسکن نماید و یا اسکنر فیدردار که برگه ها را در حجم مشخصی دریافت کرده و می تواند بصورت یک رو یا دو رو اسکن کند. اما کاربران خانگی و یا در برخی مواقع اداری، نیازمند اسکنر پر سرعت و در عین حال قابل حمل و ساده هستند که در این صورت اسکنر دستی بهترین راه حل است. شرکت ایده برتر پارسیان قادر است تا به علاقمندان خرید این مدل دستگاه ها، قیمت انواع اسکنر دستی را بصورت رقابتی ارائه نماید.

قیمت انواع اسکنر دستی قابل حمل

قیمت انواع اسکنر دستی قابل حمل

مجموعه ایده برتر پارسیان، فروش انواع اسکنر دستی را از برندهای برتر انجام می دهد مانند اسکنر دستی اچ پی و اسکنر دستی avison که همزمان شامل گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش نیز می باشند. این مدل اسکنرها از نوع اسکنر دستی قابل حمل هستند و به آسانی می توان حمل و نقل کرد. ایده برتر پارسیان می تواند قیمت انواع اسکنر دستی قابل حمل را بصورت بروز ارائه کرده و محصولات مختلفی را موجود دارد. علاقمندان به خرید اسکنر دستی بایستی قبل از خرید تحقیق کرده و نکاتی درباره خرید اسکنر حرفه ای را به خوبی بدانند، در غیر این صورت ممکن است هزینه اضافی را متحمل شوند. برای جلوگیری از برخورد با این مشکل می توانید به وبسایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید که علاوه بر قیمت انواع اسکنر دستی، اطلاعات فنی آن ها را نیز مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه نمایید. همچنین اگر در این حالت با مشکل مواجه شدید، با کارشناسان فروش و فنی ما تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید، زیرا ایده برتر پارسیان معتقد بوده که جلب رضایت مشتری اولویت اول است.

قیمت بارکد خوان دستی


via

امروزه وجود حداقل یک بارکد خوان در یک مجموعه فروشگاهی و یا صنعتی الزامی بوده و نمی توان بدون آن را تصور کرد. داشتن دستگاه بارکد زن به همراه بارکد اسکنر شما را از هر چیزی بی نیاز می کند و به آسانی می توان محصولات خود را مدیریت کرد. شاید یک مجموعه کوچک نیازمند بارکد خوان صنعتی نباشد، ولی لازم است دستگاه بارکد خوان دستی داشته باشد. قیمت بارکد خوان دستی به نسبت مدل های صنعتی شاید کمی تفاوت داشته باشد که منطقی بنظر می رسد، زیرا در مدل های صنعتی امکانات بیشتری وجود دارد و کیفیت ساخت نیز بالاتر است. حتی برخی از مدل ها بصورت بیسیم عرضه می شوند که دیگر نیاز به سیستم مرکزی ندارند و می توانند در فواصل طولانی نیز کارایی داشته باشند. همین امکانات و ویژگی ها اثر مستقیمی بر روی قیمت بارکد خوان دارد.

قیمت انواع بارکد خوان دستی

قیمت انواع بارکد خوان دستی

موضوع قیمت بارکد خوان دستی، یکی از مهم ترین گزینه ها برای انتخاب بارکد خوان فروشگاهی محسوب می شود. به هر حال این گزینه در کنار سایر ویژگی ها قرار گرفته و در نهایت باعث تصمیم گیری و انتخاب دستگاه می شود. برای نمونه برخی از مجموعه ها که بارکد خوان برای آن ها ضروری است، قیمت اهمیت خاصی ندارد و امکانات آن بیشتر مدنظر است. مجموعه های صنعتی با داشتن یک بارکد خوان بیسیم صنعتی می توانند از محصولی استفاده کنند که ضد ضربه است. همین موضوع در مراکز صنعتی اهمیت خاصی دارد و از دستگاه محافظت می شود. علاوه بر این، در مدل های پرتابل بدون نیاز به دستگاهی می توان محصولات را اسکن نمود. این دستگاه ها در خود حافظه ای داخلی دارند که می تواند اطلاعات را ذخیره کنند و در موقعیتی مناسب می توان آن ها را به سیستم مرکزی منتقل کرد. شرکت ایده برتر پارسیان آمادگی اعلام قیمت انواع بارکد خوان دستی و عرضه تمامی مدل های آن را دارد و می توانید مدل های مختلفی را در فروشگاه این مجموعه مشاهده و خرید نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال، می توانید از راه های ارتباطی مجموعه ایده برتر پارسیان با کارشناسان زبده ما تماس بگیرید.

نمایندگی ایسوس Asus در شیراز


via

علاقمندان به سری محصولات الکترونیکی، همیشه تحقیقات زیادی را انجام می دهند که بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. گذشته از قطعات تشکیل دهنده دستگاه، برند نیز اهمیت ویژه ای دارد. برای نمونه لپ تاپ ایسوس یکی از بهترین کامپیوترهای امروزی محسوب می شود که علاقمندان زیادی دارد. این برند علاوه بر لپ تاپ، بر روی مانیتور گیمینگ ایسوس Asus نیز سرمایه گذاری خوبی داشته است. این را می توان به دلیل تمرکز این برند بر روی ساخت مادر برد و قطعات الکترونیکی نیز دانست. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ایسوس در شیراز و شهرستان های استان فارس شامل مرودشت، کازرون، جهرم، لارستان، فسا و داراب تلاش می کند همیشه بهترین خدمات را عرضه کند. مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی مانیتور ایسوس asus در تهران را نیز در اختیار دارد، اما همه خدمات ارائه شده آن بصورت متناسب و برابر در همه ایران انجام می شود که این یک ویژگی بزرگ این شرکت است.

نمایندگی رسمی ایسوس Asus در شیراز

نمایندگی رسمی ایسوس Asus در شیراز

بسیاری از کسانی که با کامپیوتر کار می کنند، وجود یک مانیتور با کیفیت را الزامی می دانند، زیرا علاوه بر کیفیت نمایش تصاویر، برای سلامت چشم نیز اثر گذار است. مانیتور ایسوس نیز یکی از برترین محصولات در این بخش است که مشتریان زیادی دارد. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی ایسوس Asus در شیراز، فروش محصولات ایسوس را در کنار گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می کند . اگر در استان فارس زندگی می کنید و از خریداران و طرفداران این برند هستید، با اطمینان می توانید به مجموعه ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و خدمات مربوط به محصولات خود را دریافت کنید. تمامی محصولات این برند، شامل ماشین های اداری مانند پرینتر سوزنی ایسوس  تا انواع دیگر محصولات جزو خدمات این شرکت محسوب می شوند و در جلب رضایت شما مشتریان عزیز همه تلاش خود را خواهند کرد.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2350DW

معرفی و بررسی پرینتر لیزری برادر L2350DW

پرینتر لیزری برادر مدل HL-L2350DW از محصولات با کیفیت و پر کاربرد شرکت برادر Brother است. این پرینتر در گروهپرینترهای تک کاره قرار دارد و برای استفاده در منزل و چاپ تحقیقات دانشجویی مناسب است.
در ادامه به معرفی و بررسی پرینتر لیزری برادر L2350DW می پردازیم. توان کار ماهیانه این دستگاه بیش از 2000 برگ است و کارکرد کارتریج آن 1200 برگ می باشد. پرینتر برادر 2350 دارای دوروزن اتوماتیک است که کاربرد آن را آسانتر می کند.

پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2350DW

پرینتر تک کاره برادر HL-L2350DW قابلیت اتصال وای فای دارد و شما می توانید از طریق موبایل نیز به آن متصل شوید. از دیگر امکانات و قابلیت های این چاپگر لیزری می توانیم به صفحه نمایش LCD و پورت اتصال USB 2.0 اشاره کنیم. 
پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother HL-L2350DW با سرعت 32 برگ در دقیقه و وضوح 600*2400 dpi اسناد را چاپ می کند. گارانتی سه ساله و قیمت مناسب پرینتر لیزری برادر L2350DW، این دستگاه را تبدیل به یک پرینتر ایده آل برای کاربران خانگی کرده است. 
شما می توانید برای دریافت قیمت انواع پرینتر لیزری برادر Brother و همچنین خرید پرینتر لیزری تک کاره به سایتایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید. 

صندلی مدیریتی رایانه صنعت کسری M911

معرفی صندلی مدیریتی کسری M911

صندلی مدیریتی مدل کسری M911 یکی از محصولات شرکت رایانه صنعت است که مناسب برای ادارات دولتی، آموزشگاه ها، دفاتر دولتی، شرکت ها و ارگان های اداری می باشد. پایه این صندلی مدیریتی از جنس آلومینیوم بوده و روش ساخت آن دایکاست و سندبلاست شده است.

برای معرفی صندلی مدیریتی کسری M911 باید بگوییم که مکانیزم صندلی سینکرون چهار حالته می باشد که از سه قسمت شاسی، بخش مرکزی و دو بازویی فنر که تشکیل شده از سه فنر تخت به ضخامت 4 میلی متر از جنس 50 کروم وانادیوم 4 می باشد.
طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی M911
چرخ صندلی M911 از جنس P.P-R60 می باشد که دارای قرقره ای از جنس پلی آمید صنعتی بوده و روکش آن از جنس H با رنگی متفاوت می باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که چرخ های این صندلی اداری در برابر سایش مقاوم هستند و دارای خاصیت ضربه گیری می باشند ای ویژگی ها موجب عملکرد روان و بی صدای چرخ می شود.

در مورد طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی M911 باید گفت که دسته ی این صندلی اداری از سه قسمت شامل شاسی اصی دسته، فریم فلزی قابل تنظیم و بخش پلاستیکی دسته تشکیل شده است. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت صندلی مدیریتی  و خرید آن با توجه به ویژگی هایی که دارند مقرون به صرفه می باشد.

صندلی مدیریتی رایانه صنعت کسری M911

تنظیمات صندلی مدیریتی رایانه صنعت کسری M911 شامل تنظیم ارتفاع کفی، تنظیم ارتفاع پشتی، تنظیم ارتفاع زیرسری، تنظیم عمق کفی، تنظیم زاویه کف و پشت و تنظیم قدرت فنر مکانیزم مطابق با وزن اپراتور می شود. روکش صندلی از جنس چرم مصنوعی درجه یک ترک یا پارچه مشبک خلیجی است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت صندلی مدیریتی می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson L310

معرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L310
پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L310 Inkjet Printer از محصولات با کیفیت شرکت اپسون Epson است. این پرینتر، یکپرینتر جوهر افشان تک کاره می باشد  که فقط قابلیت چاپ اسناد را دارد. 
در ادامه به معرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L310 می پردازیم. این دستگاه، یک پرینتر جوهرافشان است که اسناد را با وضوح 5760*1440 dpi چاپ می کند. ظرفیت سینی کاغذ پرینتر L310 اپسون، 50 برگ می باشد. 

قابلیت ها و ویژگی های پرینتر تک کاره اپسون L310

در داخل پرینتر اپسون Epson یک مخزن جوهر وجود دارد که به کاربر برای کاهش هزینه ها کمک خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که این پرینتر، فاقد صفحه نمایش LCD و اتصال وای فای می باشد. 
در ادامه توضیح قابلیت ها و ویژگی های پرینتر تک کاره اپسون L310 باید بگوییم که این چاپگر دارای 4 عدد کارتریج است و برای استفاده در ادارات، منازل، دفاتر فنی و پروژه های دانشجویی مناسب می باشد.

پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson L310

پرینتر جوهرافشان اپسون l310 به دو صورت سیاه و سفید و رنگی اسناد مختلف را چاپ می کند. کارکرد کارتریج مشکی اینچاپگر، 4000 برگ و کارکرد کارتریج رنگی آن 6500 برگ است. همچنین به دلیل وجود مخزن در این پرینتر جوهر افشان، در هزینه های کاربر صرفه جویی می شود.


پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson L310 دارای پورت اتصال USB 2.0 است. به علاوه قابلیت چاپ دورو نیز ندارد. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پرینتر جوهر افشان اپسون Epson به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.