۱۳۹۶ دی ۱۰, یکشنبه

افزایش طول عمر باتری لپ تاپ (2)


via

در مقاله افزایش طول عمر باتری لپ تاپ (1) به بررسی طرز کار باتری لپ تاپ و چگونگی تولید نیرو توسط آن پرداختیم. در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که آیا لازم است باتری لپ تاپ را جدا کنیم، و اگر باتری را جدا کردیم چه کاری باید انجام بدهیم.

جلوگیری از کاهش عمر باتری لپ تاپ

عوامل افزایش طول عمر باتری لپ تاپ

باتری‌ های جدید به نسبت باتری های قدیمی تر بسیار عالی هستند. این باتری ها بیشتر از اندازه شارژ نشده و مشکلی از قبیل اثر حافظه ای ندارند. با این وجود در همه ی باتری اشکالاتی وجود دارد که در همه ی آن ها مشترک می باشد. یکی از این مشکلات اساسی گرما است. لپ‌ تاپ در هنگام شارژ شدن گرمای زیادی تولید می کند و این گرما در دراز مدت موجب آسیب رسیدن به باتری می شود. اگر می خواهید از لپ‌ تاپ به مدت طولانی برای کارهای گرافیکی، ویرایش ویدیو، بازی و یا سایر فعالیت‌ های طولانی مدت استفاده کنید، بهتر است که قبل از شروع به کار باتری را جدا کنید.

همان‌ طور که اشاره کردیم اگر قصد دارید به مدت طولانی از لپ‌ تاپ استفاده کنید توصیه می شود حتما باتری را از لپ تاپ جدا کنید. اما اگر به مدت طولانی با لپ تاپ کار ندارید به عنوان مثال می‌خواهید یک ساعت در کافه نشسته و ایمیل‌ های خود را چک کنید، بهتر است از باتری لپ‌ تاپ استفاده کنید، مخصوصا زمانی که زیاد جا به‌ جا می‌ شوید وجود باتری لپ‌ تاپ یک مزیت مهم است.

یک از دلایلی دیگری که باید باتری را جدا کنید هنگامی است که می خواهید به مدت طولانی از لپ تاپ استفاده نکنید. اگر قصد دارید تا چند هفته لپ‌ تاپ را روشن نکنید بهتر است که باتری را جدا کنید. از نظر متخصصان که در این گونه مواقع باید باتری را تا ۴۰ درصد شارژ کرده و سپس جدا کنید. این کار موجب می‌شود که شارژ کافی برای پایدار بودن و آسیب نرسیدن به ترکیب شیمیایی سلول‌های لیتیومی وجود داشته باشد. بعضی افراد هم معتقد هستند که زمانی که نمی خواهید به مدت طولانی از لپ تاپ استفاده کنید باتری را در یخچال نگه‌ داری کنید. اما این کار از جهاتی می‌ تواند مشکلاتی ایجاد کند و موجب آسیب دیدن باتری لپ‌‌ تاپ شود.

کاربرد دیجیتال ساینیج سامسونگ در گردشگری

افزایش طول عمر باتری لپ تاپ (2)

مانیتور ایسوس ASUS MG24UQ


via

مانیتور ایسوس MG24UQ

نوع و سایز صفحه نمایش: 23.6 اینچ
رزولوشن: 1080*1920 پيکسل
کنتراست: 100.000.000:1

مانیتور یا صفحه نمایش دستگاهی خروجی می باشد که برای نمایش اطلاعات از آن استفاده می شود و انواع مختلفی دارد. امروزه مانیتورها به صورت Utra HD (4K) ،Full HD ،HD در بازار موجود هستند. در بین برندهای مختلف، شرکت ایسوس یک از بزرگترین تولید کنندگان مانیتور می باشد.

معرفی مانیتور ایسوس ASUS MG24UQ

معرفی مانیتور ایسوس ASUS MG24UQ

مانیتور ASUS 24UQ یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت ایسوس است که با سایز صفحه نمایش 23.6 اینچی دارای رزولوشن 1080*1920 پيکسل می باشد وضوح تصاویر و رنگ ها رو به خوبی نمایان می کند. این مانیتور دارای کنتراست 100.000.000:1  و نسبت تصویر 9*21 می باشد.

در ادامه معرفی مانیتور ایسوس ASUS MX259H باید بگوییم این مانیتور دارای پنل IPS می باشد. مانیتور ایسوس 24UQ دارای سه عدد پورت HDMI است. برای خرید مانیتور ایسوس مورد نظر خود می توانید با بخش فروش ایده برتر به شماره 73027 تماس بگیرید.

۱۳۹۶ دی ۹, شنبه

قیمت لامپ ویدئو پروژکتور ویویتک Vivitek


via

امروزه کاربرد ویدئو پروژکتور از آنچه که فکر می کنید بیشتر است. درست است که تنوع و تکنولوژی مانیتورها روز به روز در حال افزایش است، اما دیتا پروژکتور مزایا و طرفداران خود را دارد. ویدئو پروژکتور ویویتک یکی از برندهای محبوب و با کیفیت است که فروش خوبی داشته و پرکاربرد است. شرکت ایده برتر پارسیان، عامل نمایندگی ویدئو پروژکتور ویویتک علاوه بر عرضه مدل های مختلف دستگاه، در تامین قطعات مصرفی و جانبی آن نیز فعالیت دارد. این دستگاه نیز همانند سایر دستگاه های الکترونیکی، از قطعاتی تشکیل شده است که پس از مدتی نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. لامپ ویدئو پروژکتور از مهمترین این قطعات است که با تولید نور لازم برای تشکیل تصویر دریافتی، دستگاه را قابل استفاده می کند. نکته مهم در خرید هر دستگاهی، تامین قطعات جانبی و مصرفی آن بوده که با توجه به قیمت لامپ ویدئو پروژکتور ویویتک و سایر قطعات آن، به صرفه تر است و ارزش خرید آن را بالا می برد.

لامپ ویدئو پروژکتور ویویتک

لامپ ویدئو پروژکتور ویویتک

شرکت ایده برتر پارسیان به خوبی می داند که قطعات مصرفی و جانبی تجهیزات الکترونیکی، به اندازه خود دستگاه اهمیت دارد. ویدئو پروژکتور نیز پس از گذشت زمان، کارایی لامپ آن کاهش یافته و نیاز به تعویض دارد. به همین منظور، این مجموعه در فروش لامپ انواع ویدئو دیتا پروژکتور سانیو، پاناسونیک، هیتاچی، اپسون، ان ای سی، اپتما، ویویتک، بنکیو، ال جی، سونی، ریکو، ایسر و... نیز فعالیت دارد. علاوه بر کیفیت، قیمت محصول نیز از جمله مهمترین عوامل موثر در خرید یک دستگاه به شمار می رود. قیمت لامپ ویدئو پروژکتور ویویتک از جمله نکات مثبت در خرید این محصول است. مجموعه ایده برتر پارسیان توصیه اکید دارد که در صورت نیاز به تهیه و تعویض لامپ ویدئو پروژکتور، به مراکز مجاز و معتبر مراجعه نمایید، زیرا استفاده از قطعات نامناسب، می تواند از کارایی خود دستگاه بکاهد و روی تصویر ایجاد شده نیز تاثیر بگذارد که در مجموع، هم عمر دستگاه کم می شود و هم کیفیت ارائه کاهش می یابد و در انتها، هزینه تمام شده برای مشتری را افزایش می دهد.

نمایندگی مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic

نکاتی درباره خرید اسکنر حرفه ای

رزولوشن حقیقی برخی تلویزیون های 4K ال جی

اسپیکر جدید هوشمند ThinQ ال جی

پرینتر تک کاره لیزری کانن Canon LBP 6033


via

پرینتر کنون 6033

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 18 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4
موادمصرفی: HP 725

پرینتر تک کاره رنگی لیزری اچ پی HP M855

معرفی و بررسی پرینتر تک کاره لیزری کانن LBP 6033

پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6033 پرینتری پرقدرت و بسیار با کیفیت است که دارای سرعت 18 برگ در دقیقه می باشد. این پرینتر با توان کار ماهیانه 5000 برگ مناسب برای استفاده در کارهای تحقیقاتی، اداری، دانشجویی و جاهایی با ظرفیت کم می باشد.

معرفی و بررسی پرینتر تک کاره لیزری کانن LBP 6033

در ادامه معرفی و بررسی پرینتر تک کاره لیزری کانن LBP 6033 باید یگوییم که دارای وضوح چاپ 600*600 dpi می باشد. از کالاهای مرتبط با پرینتر تک کاره سیاه و سفید Canon LBP 6033 می توان به پرینتر تک کاره لیزری وایرلس Canon LBP 6000W، پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6020، پرینتر تک کاره لیزری HP Pro P1102 و پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M12a اشاره کرد.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری Canon LBP 6033

 پرینتر رنگی Canon LBP 6033 با ابعاد 199*249*364 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم دارای سایز کاغذ A5 و A4 می باشد. این پرینتر لیزری که کاربرد اداری نیز دارد با توجه به حجم و اندازه ای که دارد هم قابل استفاده در اداره های کوچک و هم مصارف خانگی است.

از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری Canon LBP 6033 به توان کار ظرفیت سینی 250 برگی آن اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید پرینتر لیزری Canon 6033 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری Canon LBP 6033

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری کانن Canon LBP 6033

میزان کارکرد کارتریج پرینتر تک کاره رنگی لیزری کنون Canon LBP 6033 برای چاپ سیاه و سفید 1600 برگ می باشد. مواد مصرفی این پرینتر کانن HP 725 می باشد که به دلیل داشتن کارتریج های با ظرفیت بالا و سرعت مناسب کلیه نیازهای چاپی را با بهترین کیفیت پوشش می دهد. 

از دیگر نکات قابل ذکر در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری کانن Canon LBP 6033 می توان به حجم بالای کارتریج پرینتر کانن 6033 برای چاپ سیاه و سفید اشاره کرد که موجب می شود از شارژ مداوم آن بی نیاز باشید و با خاطری آسوده از دستگاه استفاده نمایید.

پرینتر تک کاره لیزری کانن Canon LBP 6033

پرینتر تک کاره لیزری کانن canon LBP 6033 دارای پورت اتصالی USB می باشد. همچنین سیستم عامل های سازگار با این پرینتر Windows ،MAC و Linux است. شما مشتریان محترم جهت کسب راهنمایی بیشتر در مورد انواع پرینتر لیزری می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

جدید ترین تیم سخت افزاری گوگل در چین

۱۳۹۶ دی ۶, چهارشنبه

بهترین تلویزیون گیمینگ

آشنایی با مانیتور منحنی سامسونگ مدل CH711

تلویزیون کلاسیک LED ال جی

موس و کیبورد گیمینگ جدید Razer

معرفی ساندبار سامسونگ NW700

ایسوس بزرگترین تولید کننده قطعات کامپیوتر

قیمت لامپ ویدئو پروژکتور ویویتک Vivitek

نمایندگی پاناسونیک | سانترال پاناسونیک - نمایندگی فروش سانترال پاناسونیک Panasonic

مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D


via

مانیتور صنعتی ال جی 49SM5D

نوع و سایز صفحه نمایش: 49 اینچ
رزولوشن: 1080*1920 dpi
کنتراست: 1:1400

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 49SM5D

مانیتور ال جی مدل 49SM5D دستگاهی جدید از سری مانیتورهای صنعتی ال جی می باشد. این مانیتور صنعتی که دارای قابلیت استفاده به صورت 24 ساعته  بدون افت کیفیت می باشد مناسب برای مصارف صنعتی است.

در ادامه به معرفی مانیتور صنعتی ال جی 49SM5D باید گفت که شرایط آب و هوایی مناسب برای این مانیتور صنعتی بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد که این قابلیت از ویژگی های یک مانیتور خوب به شمار می رود.

معرفی مانیتور صنعتی ال جی 49SM5D

طراحی و کیفیت مانیتور LG 49SM5D

این مانیتور از رزولوشن صفحه Full HD بهره می برد. از مزیت های دیگر مانیتور صنعتی ال جی 49SM5D کنتراست 1:1400 آن می باشد. از کالاهای مرتبط با این مانیتور صنعتی می توان به مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM49F اشاره کرد.

در مورد طراحی و کیفیت مانیتور LG 49SM5D باید گفت که این مانیتور با ابعاد 36.8*638.5*1102 اینچ دارای زاویه دید 178 درجه ای می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید مانیتور صنعتی LG 49SM5D با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرون به صرفه است.

مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D

مانیتور صنعتی ال جی LG 49SM5D دارای مدت زمان پاسخگویی 12 ms می باشد. ورودی و خروجی های این دستگاه شامل HDMI ،USB ،DVI و LAN می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

۱۳۹۶ دی ۵, سه‌شنبه

تماشای فیلم سه بعدی بدون عینک

تازه چه خبر l این بار انویدیا Nvidia خط کش تولید می کند

جشن پایان سال ایده برتر در 1392

نگاهی تازه به هدست واقعیت مجازی سامسونگ

برد هوشمند ایکس ویژن X.Vision 65XVTS100U


via

برد هوشمند ایکس ویژن 65 اینچ

ابعاد: 65 اینچ
نوع برد: لمسی
قابلیت نوشتن ماژیک: ماژیک مخصوص

معرفی برد هوشمند ایکس ویژن 65XVTS100U

برد هوشمند لمسی X.Vision که مجهز به پنل IPS می باشد، جزو تجهیزات آموزشی قرار دارد. این برد هوشمند با وضوح تصویر 2160*3840 Ultra HD مناسب برای استفاده در دفاتر مدیریتی و کلاس های آموزشی می باشد.

در ادامه به معرفی برد هوشمند ایکس ویژن 65XVTS100U می پردازیم، این برد هوشمند لمسی دارای قابلیت لمس 10 نقطه به صورت همزمان می باشد. از کالاهای مرتبط با این دستگاه می توان به مانیتور لمسی 65 اینچ ریو تاچ Rio Touch اشاره کرد.

قابلیت ها و کاریی های فنی برد هوشمند ایکس ویژن 65 اینچ

قابلیت ها و کاریی های فنی برد هوشمند ایکس ویژن 65 اینچ

وایت برد هوشمند ایکس ویژن 65 اینچ که دارای پردازشگر چهار هسته ای QuadCore می باشد، دارای حافظه ی RAM دو گیگابایتی است. سیستم عامل داخلی برد هوشمند X.Vision اندروید نسخه ی 5.0 بوده و همچین سیستم عامل ویندوز 10 اختیاری دارد.

از دیگر قابلیت ها و کاریی های فنی برد هوشمند ایکس ویژن 65 اینچ می توان به دو بنلدگوی 10 واتی آن اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید برد هوشمند ایکس ویژن به توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

برد هوشمند ایکس ویژن X.Vision 65XVTS100U

در پایان باید بگوییم که برد هوشمند ایکس ویژن X.Vision 65XVTS100U دارای زمان پاسخگویی 8 ms بوده و زاویه دید بسیار وسیع 178 درجه ای دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

توسعه پردازنده اسنپدراگون 845 برای گیمینگ

لغو پشتیبانی انویدیا از ویندوزهای 32 بیتی

معرفی مادربرد حرفه ای EVGA با پشتیبانی از ویندوز XP

افزایش طول عمر باتری لپ تاپ (1)


via

یکی از سوال هایی که همیشه کاربران در مورد باتری لپ تاپ دارند این است که، آیا اگر باتری لب تاب مرتب به برق متصل باشد آسیب می‌بیند؟ و یا بهتر است برای افزایش عمر باتری، آن را جدا کنیم. برای پاسخ دادن به این پرسش ها در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

طرز کار باتری لپ‌ تاپ

طرز کار باتری لپ‌ تاپ

قبل از صحبت در مورد جدا کردن یا نکردن باتری بهتر است بدانید باتری لپ‌ تاپ چگونه کار می‌کند. باید گفت باتری لپ تاب به طور کلی به ۲ نوع لیتیوم‌ یون و لیتیوم‌ پلیمر تقسیم می شوند. البته باتری‌ های قدیمی مانند نیکل‌ کادمیوم و نیکل‌ هیدرید وجود دارند که توسط باتری های جدیدتر و مطمئن‌ تر جایگزین شده‌ اند و موضوع بحث ما نیستند. باتری‌ های لیتیوم‌ یون و لیتیوم‌ پلیمر از لحاظ تکنیکی تفاوت هایی دارند اما با این وجود بسیار مشابه هم هستند و هر کدام نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. برای مثال می توان گفت قدرت ذخیره نیروی باتری لیتیوم‌ یون بیشتر است، اما به دلیل اینکه در داخلش مایع وجود دارد احتمال خرابی آن بیشتر است. در حالی که مقاومت باتری لیتیوم‌ پلیمر بیشتر است اما معمولا قدرت ذخیره نیروی آن کمتر است.

دو موضوع وجود دارد که در مورد هر دو نوع باتری صدق می‌کند یکی اینکه باتری نمی‌ تواند بیش از اندازه شارژ شود. اگر باتری را از شارژ نکشید، وقتی که صد در صد شارژ شود، فرآیند شارژ متوقف خواهد شد و تا زمانی که شارژ باتری تا حد مشخصی کاهش نیابد فرآیند شارژ آغاز نخواهد شد. موضوع دوم اینکه اگر شارژ باتری به طور کامل تخلیه شود موجب آسیب دیدن باتری می شود و بر خلاف باتری‌ های قدیمی نیکل کادمیوم، این باتری‌ ها نیازی به شارژ کامل ندارند.

چگونگی تولید نیرو توسط باتری

در باتری های لیتیومی، یون‌ های لیتیوم روی کربن متخلخل الکتروند آند به‌ صورت ناپایدار قرار گرفته‌اند، زمانی که دکمه ی پاور را فشار می‌ دهید، یون‌ ها از طریق الکترولیت به سمت کاتد حرکت می‌کنند. این عمل باعث آزاد شدن انرژی و تخلیه باتری می‌شود. در زمان شارژ، انرژی به وجود آمده توسط شارژر، یون‌ ها را در جهت عکس به حرکت در می‌ آورد و فرآیندی که گفتیم در جهت مخالف انجام می‌ شود تا هنگامی که همه یون‌ ها به آند برگشته و برای تکرار فرآیند اولیه آماده شوند.

در مقاله بعدی، به این پرسش که آیا لازم است باتری را از لپ تاپ جدا کنیم پاسخ می هیم. برای دسترسی به این مقاله می توانید به مقاله افزایش طول عمر باتری لپ تاپ (2) مراجعه فرمایید.

بهترین ماشین حساب رومیزی


via

هرچه فناوری ها و بطور کلی علم پیشرفت می کند، نیاز ما به داشتن یک ماشین حساب بیشتر احساس می شود. تنوع در این بخش زیاد است که یکی از مدل های پرکاربرد آن ماشین حساب رومیزی می باشد. این مدل ماشین حساب ها برای بخش هایی مانند ادارات، حسابداری ها، مهندسان و سایر افراد کاربرد زیادی دارد. به همین دلیل شرکت های تولید کننده به تولید انواع ماشین حساب رومیزی همچنان می پردازند. در این بین شاید برخی به دنبال خرید ماشین حساب پیشرفته و یا بهترین ماشین حساب رومیزی باشند که به این آسانی نمی توان مدلی را انتخاب کرد زیرا هر شخصی ممکن است به مدلی نیاز داشته باشد. بنابراین قبل از خرید نیازهای خود و انتظارات شما از یک ماشین حساب فکر کنید و با آگاهی خرید کنید. ممکن است در بازار به شما ماشین حساب های بسیار خوب و با امکانات فراوانی معرفی کنند، اما آیا تمامی آن امکانات را شما نیاز دارید که می خواهید به میزان بیشتری هزینه کنید؟ همین موضع بسیار مهم است.

ویزگی بهترین ماشین حساب رومیزی

ویزگی بهترین ماشین حساب رومیزی

خرید ماشین حساب نیز کمی نیاز به اطلاعات قبلی دارد زیرا خرید بهترین ماشین حساب رومیزی به معنای خرید بهترین ماشین حساب برای شماست، در غیر این صورت هزینه اضافی را می بایست پرداخت کنید. برای مثال شاید شما به ماشین حساب چاپگردار نیازی نداشته باشید، بنابراین این امکان اضافی خواهد بود. از دیگر عوامل مهم در این انتخاب، قیمت ماشین حساب رومیزی است که می تواند نقش مهمی در انتخاب شما داشته باشد. اگر شما برای بخش حسابداری خود نیازمند یک ماشین حساب رومیزی هستید، بهتر است با حسابدار خود هماهنگ کرده تا نیازهای خود را لیست کند. شرکت ایده برتر پارسیان با استفاده از کارشناسان آگاه خود می تواند به کمک شما بیاید. شما می توانید با آنها تماس گرفته و راهنمایی بخواهید، زیرا آنها به خوبی امکانات هر دستگاه را می شناسند و می توانند به سرعت راهنمای شما باشند. این مجموعه نیز همانند سایر شرکت ها به دنبال فروش بیشتر است، اما همیشه به فکر مشتریان خود بوده تا از خرید خود بیشترین رضایت مندی را داشته باشند.

بارکد خوان پرتابل


via

مدیریت کالا و اجناس در یک مجموعه، فروشگاه و یا انبار، کار بسیار سخت و زمان گیری است. برای جلوگیری از این مشکلات، روی هر کالایی که وارد مجموعه می شود بارکدی وجود دارد که اطلاعات آن را در خود دارد. با استفاده از بارکد خوان می توان این اطلاعات را خواند و در سیستم مدیریتی خود وارد نموند. بارکد اسکنر جزو ضروری ترین تجهیزات هر فروشگاه و یا انبار است. به دلیل اهمیت این دستگاه، سازندگان آن تنوع آن را بالا بردند تا به آسانی در همه جا بتوان از آن بهره برد. بارکد خوان پرتابل یکی از مدل های پر کاربرد آن است که بیسیم بوده و آزادانه می تواند جابجا شود. همه شرکت های تولید کننده بارکد خوان وایرلس به خوبی نیاز مصرف کنندگان در این زمینه را تشخیص داده اند و همه جوانب را در نظر گرفته اند. دستگاه بارکد خوان پرتابل در مقایسه با نوع باسیم آن مزایا و معایبی دارد که بهتر است قبل از خرید بارکد خوان به آن توجه کنید. به همین منظور بهتر است قبل از خرید از مشاوران در این بخش راهنمایی بگیرید.

ویژگی بارکد خوان پرتابل

ویژگی بارکد خوان پرتابل

همانطور که بیان شد، مدیریت کالاهای ورودی، خروجی و موجود در فروشگاه و یا انبار، کار بسیار با اهمیتی است که از طرف دیگر، زمان بر بوده و نیاز به تمرکز زیادی است. به همین خاطر روی تمامی محصولات بارکدی وجود دارد که اطلاعات آن کالا را در خود دارد. بارکد خوان پرتابل می تواند این اطلاعات را خوانده و به سیستم مدیریتی شما وارد کند. از این پس شما می دانید که کالاهای ورودی به انبار و یا فروشگاه شما، در چه وضعیتی به سر می برند. هنگام فروش نیز با اسکن مجدد بارکد آن محصول، مشخصات آن ظاهر شده و به آسانی می توان تسویه نمود. در فروشگاه اینترنتی شرکت ایده برتر پارسیان بارکد خوان پرتابل موجود است که می توانید از برند مورد نظر خود تهیه نمایید. همچنین در صورت هر گونه سوال، بهتر است ابتدا با شرکت تماس گرفته و پس از اطمینان کامل خرید خود را نهایی کنید. مشاوران مجموعه منتظر تماس های شما خواهند بود.

بهترین برند ویدئو وال


via

سوالاتی مانند  ویدئو وال (Video Wall) چیست؟  ممکن است زیاد پرسیده شود که به آسانی قابل پاسخ است. در جواب این سوال باید گفته که ویدئووال نوعی مانیتور صنعتی است که از چیدن مانیتورها در کنار هم ساخته شده و همه با هم تصویری یکپارچه را نمایش می دهند. ویدئو وال را بیشتر می توان به عنوان یک سیستم نمایشی در نظر گرفته زیرا ویدیو وال متشکل از چندین مانیتور صنعتی است. مانیتور ویدئو وال می تواند از هر برندی باشد، اما یکی از مهمترین تفاوت آن ها با سایر مانیتورها داشتن قاب دور بسیار نازک است که هنگام کنارهم قرار گرفتن، تصویر منظم تری مشاهده شود. حال اگر بخواهیم به انتخاب بهترین برند ویدئو وال بپردازیم کمی مشکل است، زیرا شرکت های رده بالای دنیا در تولید آن نقش دارند، مانند ویدئو وال پاناسونیک، ویدئو وال سامسونگ، ویدئو وال شارپ، ویدئو وال وستل و ویدئو وال فیلیپس که هر یک غول فناوری بشمار می آیند. بنابراین، اگر به دنبال بهترین برند ویدئو وال هستید، بهتر است امکانات مورد انتظار خود را مشخص کرده و سپس از این برندهای بزرگ انتخاب نمایید.

ویژگی های ویدئو وال

ویژگی های ویدئو وال

با وجود انواع ویدئو وال ممکن است کمی سردرگم شوید. از آنجایی که این مانیتورها هزینه بالایی دارند، همه سعی می کنند تا بهترین برند ویدئو وال را انتخاب نمایند. اما باید گفت که برندهای زیادی با کیفیت بالایی به تولید مانیتور می پردازند که بهتر است با توجه به نیاز خود خریداری نمایید. از آنجایی که این مانیتورهای صنعتی بیشتر برای نمایش یکپارچه تصاویر بکار می روند، هر یک دارای یک کنترلر هستند که به کامپیوتری متصل می شوند. با استفاده از این کنترلرها، هر مانیتور تشخیص می دهد که کدام بخش از تصویر را نشان دهد. از طرفی دیگر، به دلیل وجود انواع پورت ها و درگاه های ورودی و خروجی، نگرانی بابت پشتیبانی از یک دستگاه پخش کننده نخواهید داشت. شرکت ایده برتر پارسیان، ویدئو وال های مختلفی را از برندهای مطرح دنیا در فروشگاه خود موجود دارد که در انتخاب بهترین برند ویدئو وال، مشاور قابل اعتمادی خواهد بود و خرید خوبی را تجرابه خواهید کرد.

مشکلات بعد از شارژ کارتریج


via

تقریبا همه ما تجربه خرید حداقل یک دستگاه الکترونیکی را داشته ایم و می دانیم که این دستگاه به نگهداری نیازمند است. ماشین های اداری مانند پرینترها نیز به همین شکل هستند. کارتریج هم از جمله مهمترین و پرکارترین بخش های پرینتر ها است. همیشه پس از گذشت مدت زمانی مشخص شما حتما به شارژ کارتریج نیاز دارید. افرادی که حداقل یک بار این کار را انجام داده اند، با مشکلات بعد از شارژ کارتریج به خوبی آشنا هستند. تاثیر شارژ مجدد کارتریج بر چاپگر اگر بطور مستقیم نباشد، می تواند در دراز مدت بر عمر پرینتر تاثیر بگذارد و عمر مفید آن را کاهش دهد. البته تمامی این موارد به شارژ حرفه ای و شارژ غیر حرفه ای کارتریج نیز وابسته است که به دلیل حساسیت این موضوع، حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید و از دخالت افراد غیر متخصص خودداری نمایید. اما گذشته از شارژ مجدد کارتریج، بهترین گزینه کارتریج جدید است که علاوه بر حفظ کیفیت چاپ، باعث کاهش عمر دستگاه نمی شود.

مشکلات شارژ کارتریج بر پرینتر

تاثیر شارژ کارتریج روی پریتنر

برخی ممکن است به خوبی ندانند که شارژ کارتریج چیست ؟ در پاسخ باید گفت که کارتریج ها پس از مدتی تونر تمام کرده و نیاز به شارژ مجدد آن است. همیشه یکی از دغدغه های مهم پس از شارژ، تاثیر شارژ کارتریج بر روی پرینتر است. برخی با خرید کارتریج قابل شارژ به دنبال این هستند که پس از اتمام شارژ کارتریج، بتوانند شارژ کنند. اما این کار در بیشتر اوقات بر روی کیفیت چاپ تاثیر گذار است و دیگر کیفیت سابق را ندارد. هنگام چاپ ممکن است برگه ها را کثیف کند و یا بخشی را پر رنگ و بخشی را کم رنگ چاپ کند. این موارد کمترین مشکلات بعد از شارژ کارتریج است. اگر اینکار توسط افراد غیر متخصص صورت بگیرد می تواند آسیب جدی به پرینتر وارد کرده و هزینه مضاعفی را برایتان ایجاد کند. شرکت ایده برتر پارسیان، مرکز خرید کارتریج در تهران می تواند کارتریج های اصلی و با کیفیتی را از تمامی برندهای بزرگ دنیا را با گارانتی اصلی در اختیار علاقمندان و خریداران محترم قرار دهد.

خرید بیسیم دستی واکی تاکی


via

استفاده از بیسیم هر روز بیشتر می شود که دلیلی جز کاربردی بودن این دستگاه ندارد. بی سیم می تواند هم بصورت ثابت در اتومبیل ها و مراکز مختلف بوده و یا بصورت بیسیم دستی و قابل حمل در کنار شما قرار گیرد. به دلیل اینکه استفاده از بیسیم ها بصورت یک طرفه است به بیسیم واکی تاکی نیز معروف هستند که وقتی یک شخص دکمه مکالمه را می فشارد و قصد صحبت دارد، شخص دیگر صرفا می تواند گوش دهد. بنابراین، خرید بیسیم دستی واکی تاکی می تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد، همانند بیسیم دستی کوهنوردی که می تواند در بین علاقمندان به کوهنوردی، بسیار استفاده شود. همین کاربرد می تواند جان بسیاری از کوهنوردان را نجات دهد و اطلاع رسانی را بیشتر کند. شرکت ایده برتر پارسیان می تواند برای خرید بی سیم به شما کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید، زیرا بیسیم ها در دو مدل مجاز و غیرمجاز وجود دارند که در صورت استفاده از نوع غیرمجاز آن، به مشکل خواهید خورد و پیگرد قانونی دارد.

راهنمای خرید بیسیم دستی واکی تاکی

راهنمای خرید بیسیم دستی واکی تاکی

همانطور که اشاره شد، نوع غیر مجاز بی سیم برای بخش نظامی و ارگان های امنیتی استفاده می شود و افراد و شرکت های عادی حق استفاده از آنها را ندارند. به عنوان مثال، بیسیم دستی برد بالا یکی از این موارد است که فقط در صورت داشتن مجوز قابل استفاده است. بنابراین خرید بیسیم دستی واکی تاکی نیاز به یک مرجع درست و قابل اطمینان دارد تا به مشکل قضایی برخورد نکنید. همچنین، این مراکز مجاز علاوه بر مجوز رسمی، کالایی با کیفیت و گارانتی اصلی را عرضه می کنند. شرکت ایده برتر پارسیان، یکی از مراکز مجاز فروش بیسیم بوده که می تواند انواع بیسیم ها را با مجوز رسمی عرضه کند. این شرکت علاوه بر عرضه بیسیم های مجاز، همه محصولات خود را با گارانتی معتبر ارائه می کند. در صورت نیاز به مشاوره، این مجموعه مشاوران خبره ای را در اختیار خریداران قرار داده تا هر گونه سوال شما را پاسخ دهند. شرکت ایده برتر پارسیان همیشه سعی دارد تا محصولاتی را به مشتریان عرضه کند که کیفیت آنها تایید شده و از برندهای معتبر هستند.

ال جی تلویزیون منحنی جدیدی را معرفی کرد

فکس لیزری کانن Canon


via

کمپانی کانن را همه می شناسیم که یکی از غول‌های تولید دستگاه پرینتر و فکس است. امروزه با پیشرفت ‏تکنولوژی، ‏دستگاه های بروزتری وارد بازار کرده که وارد رقابت با برند های مختلف گردیده است. یکی از سری محصولات ‏جدید و بروز این ‏کمپانی دستگاه فکس لیزری کانن بوده که با طراحی منحصر به فرد و امکانات آن نظر همگان را به خود ‏جلب کرده است. تغییرات و امکانات موجود در این سری از دستگاه فکس کانن، بسیار ملموس بوده و کاربردی هستند. برخی از شرکت ها، دستگاه فکس را با سایر ماشین های اداری مانند پرینتر ترکیب کرده و یک دستگاه چندکاره تولید کرده اند. دستگاه فکس کنون، قادر است با کیفیت بالایی فکس های دریافتی شما را پرینت کند تا همیشه از این برند به عنوان بهترین دستگاه فکس لیزری یاد کنید.

ویژگی های فکس لیزری کانن

ویژگی های فکس لیزری کانن

در دنياي امروزي فکس به يکي از موارد واجب و ضروري در هر شرکتي تبديل شده است و به يکي از ملزومات هر محل کاري تبديل گشته است. تنوع در مدل های مختلف فکس، باعث تولید و ساخت انواع فکس با امکانات مختلف شده است. به عنوان مثال، برخی از مدل ها قادر هستند تا در صورت تمام شدن کاغذ، فکس‌ های دریافتی را تا تعداد مشخصی در حافظه ذخیره کنند و پس از وارد نمودن کاغذ، آن‌ ها را چاپ نمایند و بدین ترتیب می‌ توانید مطمئن باشید که هیچ‌ یک از فکس‌ های شما از دست نخواهند رفت. در بعضی مدل ها از فناوری انتقال حرارتی مستقیم برای چاپ استفاده می شود و قابلیت‌ های متنوعی مانند انصراف از ارسال فکس در حین ارسال، تماس‌ های تلفنی، کپی، کاتر اتوماتیک و سیستم ضد گرد شدن برگه را ارائه می ‌دهند. فکس لیزری کانن نیز با توجه به مدل آن، این امکانات را دارا است. تلفن خود فکس نیز اهمیت ویژه ای دارد که در برخی از مدل ها می تواند به تلفن‌ های شما پاسخ ‌دهد، برای شما پیغام بگیرد و فکس دریافت کند. سیستم تمام دیجیتال به‌ کار رفته در این محصولات سبب شده دستگاه به‌ صورت بی‌ صدا کارکرده و پاسخگویی بسیار خوب و سریعی نسبت به فرمان‌ های داده ‌شده از خود نشان بدهد.

فاکتورهای مهم در خرید مانیتور


via

بسیاری از افرادی که برای خرید مانیتور مراجعه می کنند، معیار انتخاب را ظاهر و زیبایی آن قرار می دهد و به سایر ویژگی ها توجهی ندارند. اما باید توجه کنید که به هر میزان که شما با کامپیوتر کار می کنید، به همان میزان به مانیتور آن خیره شده اید. اولین عامل مهم در خرید نمایشگر، اندازه ان است. مناسب ترین سایز نمایشگر برای شما، براساس فاکتورهایی مانند میز کار، نوع فعالیت و کاربری آن و البته مقدار هزینه شما در نظر گرفته می شود. با روی کار آمدن LCD ها به جای CRT، اندازه مانیتورها از نظر عرضی کاهش شدیدی پیدا کرده است. بنابراین این که مانیتور چند اینچی باشد، به خود شما بستگی دارد. به علاوه نمایشگرها یک ویژگی مهم دارند که زمان پاسخ‌گویی نامیده می شود. هرچقدر پیکسل های مانیتور بتواند با سرعت بالاتری از رنگ سفید به سیاه و سپس مجددا به سفید تغییر پیدا کنند، در نمایش فیلم های اکشن، بازی های کامپیوتری و مسابقاتی مانند فوتبال، کیفیت بالاتری دارند. 

بررسی فاکتورهای مهم در خرید مانیتور

در ادامه بررسی فاکتورهای مهم در خرید مانیتور، به رزولوشن یا همان وضوح تصویر می پردازیم. در واقع هر چه رزولوشن نمایشگر بیشتر باشد، وضوح تصویر افزایش می یابد. برای مثال، در نمایش فیلم هرچه رزولوشن بالاتر باشد وضوح تصویر بیشتر است و کیفیت بالاتر می رود. امروزه فناوری 4K نیز به مانیتورها آمده است که کیفیتی 4 برابر ماینتورهای HD دارد. بطور خلاصه هرچه رزولوشن مانیتور بالاتر باشد بهتر است اما می بایست به قیمت آنها نیز توجه کنید. البته با فراگیر شدن فناوری های جدید، قیمت آنها نیز کاهش می یابد.

حتما بخوانید: خرید مانیتور 4K

فاکتورهای مهم در خرید مانیتور

پورت های مانیتور نیز از دیگر ویژگی مهم در انتخاب آنهاست. دوران پورت VGA یا همان 32 پین به سر آمده و خرید این مانیتورها پیشنهاد نمی شود. مانیتورهای جدید به پورت دیجیتال DVI مجهز هستند. پورت DVI علاوه بر کیفیت بالاتر، قابلیت اتصال به دستگاه های بیشتری دارد، برای مثال کارت گرافیک های امروزی تقریبا همه از این پورت پشتیبانی می کنند. از طرف دیگر، مانیتوری که از پورت HDMI پشتیبانی می کند، نکات مثبت بیشتری دارد و علاوه بر کامپیوتر، می تواند برای اتصال به کنسول های بازی و یا دستگاه های پخش موسیقی نیز استفاده شود. شاید ویژگی ثابت بودن و یا قابلیت نصب بر روی دیوار اهمیت چندانی نداشته باشد ولی در نظر داشته باشید که در بعضی از مانیتورها پایه آنها ثابت است و نمی‌توان زاویه آن را تغییر داد. علاوه بر این، اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که برای کار خود به چند مانیتور بصورت همزمان نیاز دارید، نصب آن ها بر روی دیوار و در کنار هم به شما کمک فراوانی می کند. بنابراین، در هنگام خرید این ویژگی را در نظر بگیرید. اگر مانیتوری با قابلیت نصب بر روی دیوار خریداری کردید، می توانید با استفاده از یک براکت آن را روی دیوار نصب کنید.

نمایندگی مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung


via

امروزه استفاده از مانیتور صنعتی رو به افزایش است و همه به کاربرد و اهمیت آن پی برده اند. اینکه دقیقا مانیتور صنعتی چیست؟ و چه تفاوتی با مانیتورهای معمولی دارد، سوال بسیاری از خریداران این محصول است. کاربرد مانیتور صنعتی در رستوران از مهمترین کاربردها است که می تواند علاوه بر نمایش تبلیغات، منو رستوران را به همه نمایش دهد. مانیتور صنعتی سامسونگ از نمونه های پرفروش و با کیفیت است که علاقمندان به خرید مانیتور صنعتی، آن را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی مانیتور صنعتی سامسونگ می تواند در صورت نیاز، به علاقمندان به این مانیتورها خدمات مربوط به آشنایی با انواع مدل ها و امکانات آن ها را ارائه دهد. این مجموعه علاوه بر مانیتور، نمایندگی سامسونگ در تهران را نیز در اختیار دارد که همه محصولات این برند را شامل می شود. توصیه می کنیم برای هزینه در بخش مانیتور صنعتی، حتما به یک نمایندگی فروش مانیتور صنعتی معتبر مراجعه نمایید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، نمایندگی پاسخگو باشد.

نمایندگی مانیتور صنعتی سامسونگ

نمایندگی مانیتور صنعتی سامسونگ

استفاده از ویدئو وال که نسخه جدیدتر مانیتورهای صنعتی است، روز به روز در حال افزایش است و نمایشگاه ها، سالن های اجتماعات، فروشگاه ها و بسیاری از این قبیل اماکن، در حال خرید آن هستند. با داشتن مانیتور صنعتی، دیگر نیاز به نگرانی درباره کاهش عمر آن در استفاده زیاد نیستید، زیرا آن ها ساخته شده اند تا بصورت 24 ساعته استفاده شوند. علاوه بر این، می توانید به آسانی با آن ها در ارتباط باشید زیرا در بخش پورت های ورودی و خروجی تنوع بالایی دارند. همچنین ممکن است در محلی نصب کنید که با فضای آزاد در ارتباط باشد که در این قسمت نیز باید گفت جای نگرانی نیست زیرا بدون آسیب می توانند استفاده شوند. استاندارد به کار رفته در مانیتورهای صنعتی بالاتر است و برای همین محیط ها ساخته شده اند. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی مانیتور صنعتی سامسونگ در صورت نیاز به هر گونه مشاوره می تواند راهنمای شما باشد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، شما را تا حل آن تنها نخواهد گذاشت.

فاکتورهای مهم در خرید مانیتور صنعتی


via

ظهور مانیتورها در دنیای صنعت و تجارت، به مقدار بسیار زیادی برخی از تجارت ها را رونق داده است. فاکتورهای زیادی برای رونق کسب و کار وجود دارد که یکی از آنها استفاده از مانیتور برای نمایش تبلیغات است. اولین نکته در انتخاب مانیتور صنعتی، لمسی بودن و یا نبودن آن است. اگر قرار است افرادی با آنها کار کنند بهتر است لمسی باشند، به عنوان مثال در سازمانی، نیاز است که یک مانیتور بزرگ قرار گیرد و مراجعین برخی از سوالات خود را با استفاده از همین نمایشگر دریافت نمایند. اما در برخی موارد که صرفا وظیفه نمایش تبلیغات را داراست، لزومی ندارد لمسی باشد. پس از انتخاب این مورد، بهتر است ببینید که مانیتور شما چه امکاناتی را به شما می دهد. اینکه قرار است در کجا نصب شده، بزرگی محیط نصب چقدر است و در معرض دید چند نفر قرار می گیرد. اما نکته مهم این است که امکانات آن به چه شکل است و چه پورت هایی دارد زیرا برخی از کسب و کارها نیازمند یک مانیتور صنعتی قابل برنامه ریزی هستند که بتوان به هر شکلی با آن در ارتباط بود.

فاکتورهای مهم در خرید مانیتور صنعتی

راهنمای خرید مانیتور صنعتی

در اینجا نکاتی را به عنوان راهنمای خرید مانیتور صنعتی ذکر می کنیم. خوب است بدانید که تنوع پورت ها در یک مانیتور به شما اجازه میدهد تا آن را به هر دستگاه پخش کننده ای متصل کنید. در این حالت نیاز به دستگاه های میانی و مبدل ندارید و علاوه راحتی، کیفیت نمایش هم افت نمی کند. یکی از نکات بسیار مهم دیگر در انتخاب و خرید مانیتور صنعتی خوب، اندازه آن است. اندازه های متفاوت و زیادی برای این مانیتورها در نظر گرفته شده اند تا همه کسب و کارها با هر نوع کاربری و سلیقه ای از آن بهره مند شوند. واضح است که هرچه اندازه مانیتور بزرگتر باشد، هزینه ای که باید بپردازید بیشتر است. بنابراین لزومی ندارد که برای کسب و کارهای کوچک هزینه های هنگفت پرداخته شود. در پایان باید اشاره کنیم که تمامی این موارد در کنار نحوه نگهداری مانیتور می تواند علاوه بر انتخابی خوب، طول عمر آن را نیز افزایش دهد. میزان ساعات کار مانیتور، محل نصب، محیط کار و بسیاری از این موارد در طول عمر دستگاه بسیار موثر هستند.

حتما بخوانید: کاربرد مانیتور صنعتی در رستوران