۱۳۹۶ آذر ۸, چهارشنبه

کارتریج جوهر افشان اچ پی


via

کارتریج به مجموعه ای از قطعات گفته می شود که با یکدیگر همکاری کرده و رنگ را به کاغذ می رسانند تا طرح یا نوشته مورد نظر چاپ شود. با توجه به نوع و مدل پرینتر، کارتریج رنگی و یا همان کارتریج جوهر افشان در دسترس هستند و می توانید در صورت لزوم، آن ها را خریداری نمایید. کارتریج اچ پی نیز از همین دسته بشمار می رود که شرکت اچ پی برای پرینتر های خود عرضه می کند. کارتریج جوهر افشان اچ پی مناسب کسانی است که از پرینترهای رنگی اچ پی استفاده می کنند که بهتر است برای جلوگیری از خرابی دستگاه خود و افزایش طول عمر آن، از مدل های معتبر استفاده نمایید. به دلیل قیمت بالای کارتریج، همه سعی دارند که کارتریج قابل شارژ تهیه کرده و در هنگام خرید کارتریج به آن توجه ویژه ای دارند. البته میزان کارکرد یک کارتریج بسته به نوع اسنادی که پرینت می گیرید متغییر است و بطور کلی، اصطلاک کارتریج در هنگام پرینت متون و اسناد، به نسبت پرینت عکس، بیشتر خواهد بود و عمر کمتری خواهد داشت.

کارتریج جوهر افشان اچ پی اصل و طرح

کارتریج جوهر افشان اچ پی اصل و طرح

کارتریج جوهر تحت عناوین مختلف، توسط شرکت‌های متفرقه تولید شده و در بازار با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند. اما برای بهینه‌سازی کیفیت چاپ تصاویر خود و تضمین عمر پرینتر خود همیشه از جوهر و لوازم مصرفی اصلی استفاده کنید. اگر به دنبال مرکز فروش کارتریج طرح هستید، بایستی بدانید که یکی از تفاوت های عمده در کارتریج جوهر افشان اچ پی اصل و طرح در تعداد چاپ آن است. تعداد چاپ کارتریج های غیر اصلی ، بازسازی شده و طرح به دلایل مختلف ازجمله استفاده از قطعات و پودرهای غیر اصلی، بسیار کمتر از کارتریج اورجینال و اصلی می باشد. کارتریج جوهر افشان اچ پی نیز می تواند طرح یا اصل باشد که در صورت مراجعه به مراکز معتبر، با اطمینان خاطر، مدل اصل را خریداری می کنید. کارتریج جوهر افشان اچ پی را می توانید همانند سایر محصولات و ماشین های اداری این برند پر آوازه، در وبسایت شرکت ایده برتر پارسیان پیدا کرده و در صورت نیاز خریداری نمایید. لازم به ذکر است که می توانید از مشاوره قبل از خرید نیز بهره مند شوید.

برد هوشمند ایسر Acer


via

شرکت ایسر از جمله مجموعه هایی است که در زمینه برد هوشمند نیز فعالیت دارد. برد هوشمند ایسرAcer  مانند سایر محصولات این برند کیفیت بالایی داشته و امکانات فراوانی دارد. وجود تخته هوشمند شما را از داشتن ماژیک و یا گچ بی نیاز می کند. کاربرد وایت برد هوشمند بیشتر در موارد آموزشی و یا ادارات و شرکت هایی است که در هنگام برگزاری جلسات، نیازمند برد هوشمند هستند تا به آسانی موضوعات مدنظر خود را به همگان نمایش دهند. شرکت ایده برتر پارسیان، عامل نمایندگی ایسر در تهران، مفتخر است که تمامی محصولات این برند از جمله ویدئو پروژکتور ایسر و برد هوشمند ایسر را با قیمت های استثنایی به علاقمندان و خریداران این برند عرضه کند. به دلیل عرضه مستقیم محصولات، هرگونه واسطه در بین تولید کننده و خریدار وجود ندارد و قیمت برد هوشمند ایسر بصورت واقعی ارائه می گردد. لازم به ذکر است که کلیه محصولات عرضه شده توسط این مجموعه گارانتی داشته و می توانید بدون نگرانی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

برد هوشمند ایسرAcer

برد هوشمند ایسرAcer

با پیشرفت تکنولوژی، مدارس نیز به سمت هوشمند شدن سوق پیدا کردند و سعی دارند که آموزش و پروش دانش آموزان را تا حد امکان پیشرفته سازند. برد هوشمند ایسرAcer  کاملا برای چنین مصارفی ساخته شده و می توان به خوبی از آن بهره برد. البته برای استفاده کامل از وایت برد هوشمند ایسر، می بایست از این تجهیز در کنار سایر تجهیزاتی مانند دیتا پروژکتور، کامپیوتر و کابل های ارتباطی استفاده کرد. از دیگر ویژگی های بهره مندی از برد هوشمند ایسرAcer  نصب و راه اندازی آسان آن است که کافی است تجهیزات را به هم متصل کرده و پس از اتصال، استفاده نمایید. با داشتن این تجهیزات در کنار هم، دانش آموزان و یا سایر افرادی که قرار است مطالب ارائه شده را دریافت نمایند، به خوبی و به وضوح مطالب را درک کرده و فهم آن ها آسانتر خواهد بود و نیازی به صرف زمان زیادی نیست. تقریبا همه به این نتیجه رسیده اند که آموزش بصورت صوتی و تصویری، کارایی بسیار بیشتری داشته و بازدهی را در بین دانش آموزان بیش از پیش خواهد کرد.

فروش پرینتر لیزری


via

پرینتر از جمله ماشین های اداری پرکاربرد است که تقریبا همه آن را می شناسیم. در بین مدل های مختلف پرینتر، یکی از پرطرفدارترین آنها پرینتر لیزری است که به وفور دیده می شود. این مدل پرینترها در نوع رنگی و سیاه و سفید موجود هستند که همیشه هنگام خرید پرینتر لیزری بحثی داغ شکل می گیرد که کدام یک بهتر است، خرید پرینتر لیزری رنگی یا سیاه و سفید ؟ پاسخ به این سوال کمی مشکل خواهد بود و شاید بهتر است بگوییم غیر ممکن! زیرا هر کدام معایب و مزایا و کاربری خود را دارند، به همین منظور بایستی همه جوانب و نیازهای مجموعه را سنجیده و سپس انتخاب خود را نهایی کنید. از مشهورترین برندها در زمینه تولید چاپگر لیزری اچ پی و کنون هستند که در ادامه شرکت برادر نیز به آن ها پیوست. در مجموع، فروش پرینتر لیزری به دلیل کارایی خوب، همیشه بالا است و علاقمندان خاص خود را دارد. شرکت ایده برتر پارسیان همیشه سعی می کند تا در زمینه فروش پرینتر لیزری از برترین برندهای دنیا استفاده کرده و با کیفیت ترین ها را عرضه کند.

فروش پرینتر لیزری

فروش پرینتر لیزری

همیشه در هنگام خرید، عواملی زیادی باعث می شود تا شما تصمیم بگیرید که کدام مدل بهتر است. یکی از مهم ترین این عوامل در انتخاب پرینتر، قیمت پرینتر لیزری است. توان کاری جزو موارد بعدی انتخاب پرینتر است. توان کاری پرینتر معمولاً با عددی بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰٫۰۰۰ و حتی بیشتر عنوان می‌شود که در ابتدا می بایست به حجم سینی ورودی پرینتر دقت کنید که در موارد خانگی، حدود 100 برگ جای می گیرد. مورد بعدی تک یا چندکاره بودن آن است. شکی نیست که فروش پرینتر لیزری بیشتر برای استفاده برای پرینت متن است. اما با این وجود، اینکه فقط یک پرینتر داشته باشید و یا با یک تیر چند نشان زده و همراه با آن، دستگاه چندکاره ای که علاوه بر پرینتر، دستگاه کپی و اسکنر نیز دارد را خود شما تعیین می کنید و با توجه به نیاز شما انتخاب می گردد. بنابراین توصیه می کنیم قبل از خرید لیست نیازمندی خود را آماده کنید.

مقایسه و خرید کنسول بازی


via

بازی های جذاب کامپیوتری طرفداران بسیاری در تمام رده های سنی دارند. در حال حاضر کنسول های بازی سه شرکت نیتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را می توان جذاب ترین و البته پرطرفدارترین بازی های نسل جدید بازی های دیجیتال دانست. اگر شما هم جزو گروه بزرگ کاربران این بازی ها هستید، با ما، همراه باشید تا بیشتر با خصوصیات و ویژگی های هر کدام از این کنسول ها آشنا شوید. در ادامه این ۳ کنسول بازی را با هم مقایسه می‌کنیم تا شما از مزایا و معایب هرکدام از آن‌ها باخبر شوید و درنهایت بتوانید بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنید.

مقایسه و خرید کنسول بازی

مقایسه و خرید کنسول بازی

برای مقایسه بهتر و خرید کنسول بازی، قابلیت ها و ویژگی های هر یک را بررسی می کنیم:

Nintendo Switch نه تنها از بازی های جذاب نینتندو بهره می برد بلکه به دلیل ابعاد کوچک و اندازه سبک، به عنوان یک کنسول قابل حمل شناخته می شود. از مهمترین ویژگی های نینتندو می توان به انعطاف پذیری آن اشاره کرد. شما می‌توانید این کنسول را به تلویزیون وصل کنید و به‌عنوان یک کنسول خانگی از بازی کردن با آن لذت ببرید. یا اینکه با متصل کردن دسته‌ها به کناره‌های نمایشگر مانند یک کنسول دستی از آن استفاده کنید. شاید هم بخواهید نمایشگر را در جای دیگری قرار دهید و از طریق دسته‌های بی‌سیم بازی کنید! یکی از مهمترین قابلیت های کنسول switch، دسته های آن است که به آن ها جوی – کان (Joy-Con) گفته می شود. که باعث می شود قدرت مانور شما در هنگام بازی با این کنسول بیشتر شود.به علاوه موتورهای لرزاننده ای که درون این دسته ها وجود دارد، حس گرفتن اشیاء واقعی را به شما منتقل می کند و باعث می شود بازی هیجان انگیزتر به نظر برسد!

PlayStation 4 بازی‌های اختصاصی فراوانی دارد که بیشتر آن‌ها از واقعیت مجازی هم پشتیبانی می کنند. در مقابل باید بگوییم Xbox Oneایکس باکس وان از لحاظ سخت افزاری یک سر و گردن از باقی کنسول ها بالاتر است. PS4 و Xbox One در واقع کنسول های خانگی سنتی محسوب می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. مثلا Xbox One S و Xbox One X از بلوری های 4K پشتیبانی می کنند اما PS4 چنین قابلیتی ندارد. 

حتما بخوانید: بهترین مانیتور گیمینگ

در آخر برای خرید یک کنسول بازی باید گفت، سوییچ، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند و انتخاب آن‌ها درنهایت بستگی به اولویت‌های خریدار دارد. در پارت های بعدی این نوشتار شما را بیشتر با خصوصیات هر یک از این کنسول ها مانند قابلیت های فنی و سخت افزاری و همچنین بازی هایی که پشتیبانی می کنند، آشنا خواهیم کرد.

کارشناسان ما در ایده برتر، آماده ارائه هر گونه مشاوره و راهنمایی به شما مشتریان محترم می باشند.  شماره تماس: 73027-021

۱۳۹۶ آذر ۷, سه‌شنبه

لیبل پرینتر برادر Brother PT-E850TKW


via

لیبل زن برادر E850
عرض چاپ: تا 36 میلیمتر
سرعت چاپ: تا 60 میلیمتر بر ثانیه  
نوع برش: خودکار

معرفی و بررسی لیبل پرینتر برادر PT-E850TKW

لیبل پرینتر برادر PT-E850 از محصولات حرفه ای و پرکاربرد برند Brother است که دارای برش خودکار بوده و نوع کاغذ آن برچسب TZ است. از این لیبل پرینتر برای سازماندهی سیم کشی مدار استفاده می شود.

در ادامه معرفی و بررسی لیبل پرینتر برادر PT-E850TKW می توان به این نکته نیز اشاره کرد که مقدار حافظه رم برای این دستگاه چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر، حداکثر 99 فایل می باشد. همچنین این پرینتر لیبل زن دارای وضوح چاپ 360*360 dpi است.

معرفی و بررسی لیبل پرینتر برادر PT-E850TKW

لیبل پرینتر برادر Brother PT-E850TKW

این لیبل زن برادر brother که دارای کیبورد استاندارد Qwerty می باشد، توانایی چاپ 17 خط را دارد. لیبل زن برادر E850TKW با ابعاد 173*188*338 میلی متر و وزن 4600 گرم دارای سرعت چاپ 60 میلی متر بر ثانیه می باشد.

لیبل پرینتر برادر Brother PT-E850TKW دارای Wifi و USB می باشد. یکی دیگر از قابلیت های پرینتر لیبل زن برادر E850 چاپ عمودی و امکان اضافه کردن باتری است. شما مشتریان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کامپیوتر بدون کیس تینک برد Think Board


via

کامپیوتر بدون کیس تینک برد

سیستم عامل: ویندوز
پردازنده: Intel
RAM: شانزده گیگابایت / DDR3
هارد دیسک: به دلخواه قابل تغییر

سایز مانیتور: 21.5 و 23.5 اینچ
کارت گرافیکی: به دلخواه قابل تغییر

معرفی کامپیوتر بدون کیس Think Board

کامپیوتر بدون کیس مدل Think Board یکی از کامپیوترهای همه کاره در زمینه کامپیوترهای بدون کیس می باشد که دارای طراحی ساده و زیبا است. این کامپیوتر all in one با رزولوشن صفحه نمایش 1080*1920 دارای سیستم عامل ویندوز می باشد.

معرفی کامپیوتر بدون کیس Think Board

در ادامه معرفی کامپیوتر بدون کیس Think Board باید بگوییم که این کامپیوتر بدون کیس دارای حافظه ی رم 16 گیگابایت از نوع DDR3 می باشد. یکی از قابلیت های کامپیوتر بدون کیس تینک برد ارتقا آسان بر خلاف محصولات مشابه است.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر تینک برد

کامپیوتر تینک برد Think Board دارای پردازنده Intel می باشد. در این کامپیوتر بدون کیس نوع کارت گرافیک، نوع و سرعت پردازنده و همچنین نوع و ظرفیت حافظه ی رم به دلخواه قابل تغییر است. این ویژگی ها کامپیوتر بدون کیس Think Board را یکی از بهترین کامپیوترهای All In One موجود در بازار کرده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر تینک برد

از دیگر قابلیت ها و مشخصات فنی کامپیوتر تینک برد استفاده از پایه قابل تنظیم ارتفاع می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید کامپیوتر بدون کیس تینک برد Think Board با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

کامپیوتر بدون کیس تینک برد Think Board

کامپیوتر بدون کیس تینک برد Think Board دارای 2 عدد پورت USB 2.0 و 2 عدد پورت USB 3.0 می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

چاپگر لیزری رنگی چند کاره


via

هنگامی که صحبت پرینتر به میان می آید، مدل های زیادی ممکن است در ذهن خطور کند. اما یکی از مدل های پرکاربرد و پرطرفدار، قطعا پرینتر لیزری خواهد بود. این مدل چاپگرها از پرتوهای لیزر برای چاپ کردن استفاده می کنند که دقت بالایی دارند. در این میان، چاپگر لیزری رنگی چند کاره طرفداران خود را دارد، زیرا علاوه بر اینکه تمامی امکانات یک پرینتر رنگی را داراست، چندین امکان دیگری مانند اسکنر و دستگاه کپی را فراهم می سازد. البته هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند که بسته به شرایط می تواند کاربرد داشته باشند. پرینتر چند کاره بیشتر مناسب مکان هایی است که از همه امکانات آن استفاده می کنند و با یک تیر چند نشان را هدف قرار می دهند و نیازی به هزینه مجدد نخواهند داشت. هر چند این موضوع که چاپگر لیزری رنگی تک کاره به صورت تخصصی بر روی این بخش تمرکز کرده و می تواند کیفیت بیشتری را در اختیار شما قرار دهد، تا حد زیادی درست است، اما بطور کلی نمی توان گفت.

چاپگر لیزری رنگی چند کاره

چاپگر لیزری رنگی چند کاره

اگر بخواهیم بطور کلی این پرینترها را تقسیم بندی کنیم، پرینترهای لیزری به دو دسته رنگی و سیاه و سفید تقسیم می‌شوند. پرینتر لیزری سیاه سفید بیشتر برای چاپ متن به کار می‌رود. پرینتر لیزری تک رنگ دارای بهترین شرایط از نظر قیمت پرینتر، کیفیت پرینت و سرعت پرینت بوده و از آنان اغلب در منازل و ادارات استفاده می شود. اما از پرینترهای لیزری رنگی که معمولا برای چاپ عکس استفاده می شوند، به علت قیمت بالای آن ها و هزینه هایی مانند شارژ مجدد و یا تعویض کارتریج، برای کاربران معمولی به صرفه نیست. بنابراین، چاپگر لیزری رنگی چند کاره انتخاب خوبی خواهد بود، در صورتی که قبل از خرید آن، کمی تحقیق کنید. با مقایسه قیمت پرینتر رنگی از برندهای مختلف و امکانات آن ها، می توان به آسانی تصمیم گرفت. در پایان باید اشاره کنیم که شرکت ایده برتر پارسیان، می تواند در زمینه انتخاب و خرید چاپگر لیزری رنگی چندکاره، یاری رسان شما باشد و می تواند بهترین پیشنهاد را ارائه نماید.

نمایندگی مادیران در کرج


via

گروه مادیران با بیش از 50 سال تجربه موفق در ارائه کالاهای با کیفیت و خدمات پس از فروش، یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه IT و ماشین های اداری در ایران است. شرکت مادیران نماینده انحصاری برندهایی همچون LG Electronics، Sharp، Epson و Renault Trucks می باشد که سابقه برخی از این همکاری ها به دهه 1340 بازمی گردد. شرکت ایده برتر پارسیان با دریافت گواهینامه ی عاملیت فروش مادیران از این شرکت، به عنوان نمایندگی رسمی مادیران فعالیت می کند. این نمایندگی به معنای آن است که شرکت ایده برتر پارسیان دارای مجوز رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش ماشین های اداری مادیران است. این شرکت مفتخر است که علاوه بر تهران، عامل نمایندگی مادیران در کرج نیز می باشد. هموطنان ساکن در کرج می توانند با تماس با شرکت، از همان امتیازات مادیران بهره مند شوند.

نمایندگی مادیران در کرج

نمایندگی مادیران در کرج

شرکت های بزرگی که به کیفیت اهمیت ویژه ای می دهند، همیشه بر این باورند که فروش یک محصول، پایان کار نیست و در واقع آغاز یک راه بی پایان است. مادیران از بدو شروع همواره معتقد به "انجام كار صحیح" بوده و ارزش ویژه ای به این مهم قائل است. به همین منظور، ارزش های شرکت را بر پایه مشتری مداری، اعتماد متقابل، دانش مداری، یک تیم، رفتار صادقانه، احترام متقابل و نوآوری بنا نهاده اند. نمایندگان این شرکت نیز می بایست به این موارد پای بند بوده تا بتوانند با این شرکت همکاری نمایند. شرکت ایده برتر پارسیان نیز، هدفی جز این نداشته و تمام تلاش خود را برای بالابردن سطح کیفی خدمات می کند. این شرکت برای تحقق این مهم، همیشه سعی دارد از مشاوران و نیروهای زبده استفاده نماید تا هرچه بیشتر، کیفیت خدمات بالا رود. در صورت هر گونه بروز مشکل، می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و از راهنمایی های آن ها برخوردار شوید و در کمترین زمان ممکن، بتوانید به بهترین راه حل دست پیدا کنید.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

قیمت لامپ ویدئو پروژکتور اپتما Optoma


via

امروزه اگر به یک سالن جلسات و یا همایش ها، مدارس، کنفراس ها و بسیاری از این قبیل مکان ها مراجعه کنید، بدون شک یک ویدئو پروژکتور خواهید دید. تنوع در این محصول فراوان است و شرکت های زیادی در حال تولید آن هستند. یکی از شرکت های معتبر در این زمینه، ویدئو پروژکتور اپتما نام دارد. شرکت های بزرگ همیشه با بهترین کیفیت ممکن سعی دارند محصولات خود را تولید نمایند، ولی نیاز به تعویض و یا تعمیر برخی از قطعات آن ها اجتناب ناپذیر است. از مهمترین آنها لامپ ویدئو پروژکتور است که پس از مدتی می بایست به آن رسیدگی شود. انواع لامپ ویدئو پروژکتور وجود دارد که می توان آن را با توجه به دستگاه خود انتخاب نمایید. اگر قصد خرید و یا اطلاع از قیمت لامپ ویدئو پروژکتور اپتما را دارید، بهتر است قبل از هر کاری، با یک متخصص مشورت نمایید تا مطمئن شوید که کدام بخش نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد در غیر اینصورت ممکن است هزینه اضافی را متحمل شوید.

قیمت لامپ ویدئو پروژکتور اپتما

قیمت لامپ ویدئو پروژکتور اپتما

همانطور که گفته شد، ویدئو پروژکتور کاربرد های فراوانی دارد که از مهمترین آن ها در هوشمند سازی مدارس است. در این موارد به دلیل اینکه استفاده روزانه و به مدت طولانی صورت می گیرد، ممکن است پس از مدتی کیفیت تصویر افت کند. لامپ ویدیو پروژکتور نقش اصلی را در تشکیل تصویر بر عهده دارد. نگهداری از آن بسیار مهم است که باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد. هنگامی که احساس کردید کیفیت تصویر کم شده است، به یک متخصص مراجه کرده تا عیب یابی نماید. در صورت نیاز به تعویض لامپ، توصیه می کنیم برای کاهش مشکلات بعدی، از طریق مراکز معتبر در این زمینه اقدام نمایید. شرکت ایده برتر پارسیان، یکی از بزرگترین مراکز فروش لامپ ویدئو پروژکتور اپتما تمام تلاش خود را برای ارائه خدماتی در خور مشتریان گرامی، دارد. این مجموعه تمامی محصولات خود را از برنده های مطرح و با کیفیت تهیه و عرضه می دارد. اگر به دنبال اطلاع از قیمت لامپ ویدئو پروژکتور اپتما هستید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت انواع وایت برد هوشمند


via

کلاس های آموزشی و شرکت هایی که در جلسات خود، نیاز به یک برد هوشمند دارند رو به افزایش است، زیرا وجود تخته هوشمند باعث می شود تا انتقال اطلاعات و درک مطلب با استفاده از موارد آموزشی جدید، بیشتر شود. وایت برد هوشمند می تواند اطلاعات را از کامپیوتر و ویدئو پروژکتور دریافت کرده و نمایش دهد. قیمت انواع وایت برد هوشمند با توجه به تکنولوژی و اندازه آن ها تعیین می گردد. البته کیفیت ساخت بالا، نصب آسان وضوح دید، دقت کار بالا و استفاده از آن، از جمله ویژگی های برد هوشمند خوب است. بنابراین همیشه قیمت برد هوشمند را با امکانات آن مقایسه کنید تا ارزش خرید آن را متوجه شوید، زیرا بالا بودن قیمت وایت برد هوشمند صرفا دلیل خوبی برای کیفیت بالای آن نیست. شرکت ایده برتر پارسیان با فعالیت در زمینه فروش انواع برد هوشمند، می تواند قیمت برد هوشمند مدارس را بصورت رقابتی عرضه کند تا مدارس بتوانند از این تجهیزات بیشتر استفاده نمایند.

قیمت انواع وایت برد هوشمند

قیمت انواع وایت برد هوشمند

هوشمندسازی مدارس، از جمله موارد مهمی است که امروز می بایست بیشتر روی آن سرمایه گذاری شود، زیرا هر چقدر روی آموزش پایه ای بیشتر سرمایه گذاری شود، انتقال اطلاعات به دانش آموزان بهتر بوده و بازدهی آن ها بیشتر خواهد شد. دیگر دوران استفاده از گچ و یا ماژیک در حال اتمام است و با وجود برد هوشمند می توان بیشتر مانور داد. این بردهای هوشمند که از لحاظ سایز بندی دارای پنل‌های متفاوتی هستند و به سه دسته عریض، استاندارد و کوچک تقسیم می‌شوند، می توانند در همه جا استفاده شوند. با دانستن قیمت انواع وایت برد هوشمند می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. تنوع در این محصول فراوان است، برای مثال می توانید از نوع لمسی و یا حساس به قلم انتخاب نمایید. کیفیت ساخت نیز بسیار مهم است و بردهایی با صفحه ضد خش طول عمر بیشتری دارند. همچنین در برخی از مدل ها، می توان مطالب روی برد را بر روی کامپیوتر ذخیره کرده و توسط پرینتر چاپ شوند. این ویژگی ها باعث می شود تا محیطی مناسب جهت تدریس، سمینار و حتی جلسات عملیاتی فراهم شود.

مانیتور ویدئووال


via

ویدیو وال در واقع نمایشگر بزرگی است که از چند نمایشگر بهم چسبیده تشکیل شده است. البته باید گفت که این نمایشگرهای کوچک بصورت جدا از هم هستند و در هنگام نصب، می توان آن ها را بصورت کاشی کنار هم قرار داد و یک تصویر یکپارچه دریافت نمود. این مانیتور صنعتی با استفاده از کنترلرهای هر یک از مانیتورها، می تواند تصویری یکدست را به شما ارائه دهد. در واقع این کار باعث می شود که تصویری با کیفیت یک تلویزیون جدید دریافت کنید، با این تفاوت که اندازه آن بسیار بزرگتر از تلویزیون های خانگی است. مانیتور ویدئووال قیمت بالایی دارد و می بایست، وسواس زیادی به خرج داد. توجه داشته باشید که ویدئووال به گونه ای ساخته شده تا 24 ساعت شبانه روز روشن مانده و بدون افت کیفیت کار کند. بنابراین مدلی را انتخاب کنید که از نظر مصرف برق، بهینه باشد. همچنین با توجه به نیاز خود، مدل انتخابی شما، می بایست پورت های مورد نیاز را داشته باشد.

خرید مانیتور ویدئووال

خرید مانیتور ویدئووال

همانطور که گفته شد، ویدئو وال از چندین مانیتور تشکیل شده است که در هنگام خرید می بایست، به باریک بودن نوار دور مانیتور ویدئووال دقت کنید. به دلیل اینکه این مانیتور های روی هم قرار می گیرند، هر چه این نوار نازک تر باشد، تصویر یکدست تری خواهید داشت و کیفیت نمایش، بالا می رود. از آنجایی که قیمت ویدئو وال بالاست، همیشه می بایست برای خرید مانیتور ویدئووال به نمایندگی فروش ویدئو وال مراجعه نمایید تا از اصل بودن، کیفیت و مهمتر از همه خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل کنید. بسیاری از افرادی که به مانیتور ویدئووال برای کسب و کار خود نیاز دارند، ممکن است که بگویند هزینه اضافی بوده و نیازی نیست، اما باید بدانید که استفاده از مانیتور ویدئووال به کیفیت نمایش محصول و یا ارائه شما می افزاید که به تنهایی قادر است مخاطبان زیادی جذب کند. از طرفی باعث می شود تا نمایش محصول در اندازه بزرگی صورت پذیرد. بنابراین، با یک بار هزینه، می توانید این شانس را به کسب و کار خود داده تا به خوبی دیده شود .

۱۳۹۶ آذر ۵, یکشنبه

رول پارچه ساتین 120 گرم عرض 127


via

رول پارچه ساتین 120 گرم

عرض رول: 127 سانتی متر
رنگ: سفید
سایز رول: 50 متر
دستگاه های سازگار: تمامی پلاتر ها و کاتر پلاتر های پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

رول پارچه ساتین نوعی پارچه قابل چاپ به رنگ سفید است که حالت و جنسی ابریشمی دارد و به نام ساتین معروف است. این نوع کاغذ پارچه ای که بیشتر برای امور تبلیغات به کار برده می شود دارای نوع ضد آب، معمولی و در سایزها و عرض های مختلف می باشد. این رول سازگار با انواع پلاتر و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ می باشد.

رول پارچه سوزنی 120 گرم عرض 127

رول پارچه ساتین 120 گرم عرض 127

رول ساتین 120 گرم عرض 127 سانتی متر و سایز رول 50 متری ساخت کشور چین می باشد. از این رول پلاتر برای چاپ عکس، پیش چاپ و چاپ کارهای گرافیکی استفاده می شود. رول پارچه ساتین 120 گرم که نوع چاپ آن جوهر افشان است در رنگ سفید موجود است.

از نظر کارشناسان ایده برتر خرید و قیمت فروش رول پارچه ساتین 120 گرم عرض 127 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است. جهت کسب راهنمایی بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر 73027-021 تماس بگیرید.

کاغذ خردکن پودری


via

دستگاه کاغذ خردکن از جمله ماشین های اداری محسوب می شود که شرکت ها و ادارات به آن نیاز دارند. وجود کاغذخردکن نگرانی شما را نسبت به نحوه از بین بردن اسناد مهم از بین می برد. با استفاده از کاغذ خرد کن می توانید اسناد مهمی که دیگر نیازی ندارید، ولی لازم است که بصورت کامل از بین بروند را نابود کنید. برخی از مدل ها، حتی می توانند سی دی ها را نیز از بین ببرند. البته وجود تنوع در این دستگاه، می تواند به کمک علاقمندان آن بیاید تا مدلی مناسب کار خود خریداری نمایند، به عنوان مثال، کاغذ خردکن پودری یکی از مدل های صنعتی بوده که اسناد را با سرعت بالا به پودر تبدیل می کند و اثری از آن ها باقی نخواهد گذاشت. بنابراین، در انتخاب دستگاه مورد نظر خود می بایست دقت نمایید تا هزینه اضافی نداشته باشید. شرکت ایده برتر پارسیان سعی دارد با معرفی و فروش انواع کاغذ خردکن به مشتریان خود تنوع و حق انتخاب دهد.

کاغذ خردکن پودری

کاغذ خردکن پودری

همانطور که می دانید، از بین بردن اسناد و مدارکی که دیگر به آن ها نیاز ندارید و از طرف دیگر، نبایستی به دست دیگران بیافتد، کار مشکلی است. شاید بگویید می توان آن ها را آتش زد، ولی در پاسخ باید بگوییم اگر میزان آن ها زیاد بوده و یا روزانه نیاز باشد تا از بین ببرید کار زمان بر و مشکلی خواهد بود. با داشتن یکی از انواع کاغذ خردکن ها، دیگر نگران سو استفاده و یا نحوه معدوم کردن آن ها نخواهید بود. اگر اهمیت مدارک در حد زیادی نیست و مانند مدارک موجود در یک مدرسه، می توانید از انواع کاغذ خرد کن رشته ای استفاده کنید تا صرفا کاغذ ها را رشته ای کرده و بازیابی آن ها را مشکل کنید. اما اگر حساسیت مدارک بسیار بالاست، کاغذ خردکن پودری بهترین گزینه است. دستگاه کاغذ خرد کن پودری می تواند اسناد و کاغذ ها را به پودر تبدیل کند تا دیگر بازگردانی نشوند. در مدل صنعتی آن می توانید مدارکی با حجم بالا را از بین ببرید که سرعت آن بسیار بالا است و چیزی از مدارک و اسناد باقی نمی گذارد.

بیسیم دستی برد بالا


via

ایجاد ارتباط از راه دور، همیشه یکی از دغدغه های دنیای امروز است. دستگاه بیسیم یکی از این تجهیزات کلیدی برای ارتباط است. بی سیم این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به سیم کارت و یا دکل های مخابراتی، و صرفا با استفاده از امواج رادیویی، ارتباط برقرار نمایید. این تجهیز به دو دسته بیسیم ثابت و بیسیم دستی تقسیم می شود که مدل بی سیم دستی، کاربردهای فراوان تری دارد و می توان با خود جابجا کرد. معمولا بیسیم ها امکانات مشابهی دارند و بیشتر برد آن ها متفاوت است. در این بین، بیسیم دستی برد بالا علاقمندان خاص خود را دارد. البته برای استفاده و خرید بیسیم دستی با برد بالا، نیاز به تایید ناجا و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور دارید و حتما می بایست مجوز قانونی داشته باشید. همچنین قیمت بیسیم دستی برد بالا ممکن است کمی بیشتر از بقیه مدل ها باشد که دلیل آن هم برد بیشتر آن است. لازم به ذکر است، شرکت ایده برتر پارسیان، فروش بیسیم با برد بالا، را جزو محصولات خود دارد.

بیسیم دستی برد بالا

بیسیم دستی برد بالا

داشتن بیسیم دستی برد بالا معایب و مزایای خود را دارد. همانطور که می دانید، با توجه به نام آن، برد این مدل بیسیم ها بیشتر از سایرین است و می توانید از مسافت بیشتری ارتباط برقرار کنید. بیسیم دستی برد بالا را معمولا نیروهای امنیتی، انتظامی و امداد و نجات استفاده می کنند. بنابراین برای داشتن آن می بایست مجوز داشته باشید، زیرا ممکن است در ارتباط نیروهای دولتی و نظامی اختلال ایجاد شود. شاید بپرسید که بهترین بیسیم دستی برد بالا کدام است و چه ویژگی هایی دارد، که در پاسخ باید بگوییم این مدل بی سیم ها برد بالایی داشته و نویز کمی دارند و ارتباطی شفاف را در اختیار شما قرار می دهد. طول عمر باتری، ضد آب بود، توانایی اسکن کانال ها، وجود هدست و از همه مهم تر، داشتن گارانتی و مجوز معتبر از مهمترین ویژگی های یک بیسیم خوب است. برای اطلاع از مدل ها و نحوه تهیه این مدل بیسیم با بخش فروش مجموعه ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

ماشین حساب چاپگردار


via

ماشین حساب از جمله تجهیزات مهم در دنیای امروز است که افراد سعی دارند، سرعت و دقت محاسبات خود را بالا ببرند. یکی از انواع آن ها، ماشین حساب پرینتری است که پس از انجام محاسابات، می تواند محاسابات را بر روی کاغذ، پرینت شده تحویل دهد. ماشین حساب چاپگردار قابلیت های مفیدی دارد و به عنوان مثال تا 12 رقم و بیشتر می تواند محاسبه کند، در برخی مدل ها می تواند تا 150 محاسبه قبلی را کنترل کند. از ویژگی های جالب و مهم آن ها محاسبات و چاپ اتوماتیک قیمت پس از افزودن مالیات، قیمت پس از کسر مالیات، تخفیف قیمت فروش، میزان مالیات، میزان تخفیف و مابه التفاوت آن ها است که می تواند پس از محاسبه، با استفاده از پرینتر خود، تمام آن ها را پرینت کنند. ماشین حساب چاپگردار معمولا در صورت وجود نور کافی از آن بعنوان منبع تغذیه استفاده نموده و در غیر این صورت باتری وارد مدار شده و استفاده از ماشین حساب را در تمامی شرایط نوری امکان پذیر می سازد. از آنجایی که کاربرد این محصولات بیشتر برای افرادی است که با محاسبه درصد، سود و از این قبیل موارد است، معمولا در این ها تعبیه شده است.

ماشین حساب چاپگردار

ماشین حساب چاپگردار

همانطور که بیان شد، ماشین حساب چاپگردار امکانات بسیار مفیدی دارد که مخصوصا برای حسابداران، کاربردهای فراوانی دارد. وجود چاپگر باعث شده تا بتوان به آسانی محاسبات را در اختیار مشتری قرار داد. خرید ماشین حساب پرینتی امکانات خاصی را در اختیار شما قرار می دهد که ممکن است سایر مدل ها در ارائه آن ها ناتوان باشند. به عنوان مثال، با استفاده از ویژگی Gront Total كاربر می تواند جمع نتایج چند عمل محاسباتی متوالی را در یك زمان محاسبه نماید. كافی است پس از انجام هر عمل محاسباتی كلید = را فشار دهد. در انتهای محاسبات با فشردن كلید GT ،جمع نتایج تمامی محاسبات قبلی روی نمایشگر ماشین حساب نمایان خواهد شد. همچنین می توانند در گزارش چاپی اعداد منفی با رنگ قرمز چاپ کنند تا خواندن ریز محاسبات تسهیل گردد. در پایان باید اشاره کنیم که قیمت ماشین حساب پرینتی نیز به امکانات و قابلیت های آن دارد و می تواند متفاوت باشد.

نمایندگی فروش مانیتور صنعتی


via

امروزه مانیتورها، یکی از مهم ترین و پرکابردترین دستگاه های خانگی و صنعتی بشمار می روند که یکی از مدل های پرطرفدار آن، مانیتور صنعتی است. ممکن است برخی با خود بگویند که مانیتور صنعتی چیست؟ این مانیتورها که در نسخه جدید به آنها ویدئو وال می گویند، می توانند در مکان های تجاری و تبلیغاتی استفاده شوند. با استفاده از این مانیتورها می توان در محل های عمومی که قصد دارید اطلاع رسانی کرده و یا تبلیغات محصول خود را نمایش دهید، آنها را نصب کنید. مدل های صنعتی، تعداد و تنوع پورت زیادی دارند و می توانند به هر دستگاهی متصل شوند. همچنین، مانیتورهای صنعتی به آسانی می توانند در فضاهای عمومی نصب شوند که با فضای باز در ارتباط هستند. اگر یک مانیتور معمولی را در این حالت قرار دهید، طول عمر آن کمتر خواهد شد و کارایی خود را از دست می دهد. شرکت ایده برتر پارسیان، عامل نمایندگی فروش مانیتور صنعتی، سعی دارد از برندهای معروف و با کیفیت دنیا استفاده کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد که همراه با تضمین اصالت و گارانتی هستند.

نمایندگی فروش مانیتور صنعتی

نمایندگی فروش مانیتور صنعتی

امروزه فروش مانیتور صنعتی حرفه ای رو به افزایش است، زیرا همه به خوبی می دانند که اگر قرار است از مانیتور در زمینه های صنعتی استفاده شود، می بایست نسخه صنعتی آن خریداری شود، در غیر این صورت هزینه بیشتری باید بپردازند، زیرا مانیتور صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که بصورت شبانه روزی روشن بمانند. حال اگر مانیتورهای معمولی را به این میزان روشن نگه دارید، کارایی و طول عمر آنها کاهش خواهد یافت و پس از مدت کوتاهی نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. مانیتورهای صنعتی قیمت بالاتری دارند ولی در مقایسه با امکانات، طول عمر و کارایی آن ها، نسبت به مانیتورهای معمولی به صرفه تر هستند. شرکت ایده برتر پارسیان، عاملیت نمایندگی فروش مانیتور صنعتی، با ایجاد وبسایت فروشگاهی زمینه را برای خریدی آسان فراهم کرده است. این مجموعه سعی دارد تا با بکارگیری کادر فروش مجرب، به کمک مشاوره قبل از خرید، مشتریان گرامی را آگاه سازند تا خریدی لذت بخش را تجربه کنند.

قیمت ویدئو وال کنترلر


via

همانطور که می دانید، ویدیو وال نمایشگر بزرگی است که از چند نمایشگر بهم چسبیده تشکیل شده است. البته باید گفت که این نمایشگرهای کوچک بصورت جدا از هم هستند و در هنگام نصب، می توان آن ها را بصورت کاشی کنار هم قرار داد و یک تصویر یکپارچه دریافت نمود. این مانیتور صنعتی با استفاده از کنترلر ویدئو وال یا ویدئو وال کنترلر، می تواند تصویری یکدست را به شما ارائه دهد. ویدئووال قیمت بالای دارد و می بایست، وسواس زیادی به خرج داد. توجه داشته باشید که ویدئووال به گونه ای ساخته شده تا 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، روشن مانده و بدون افت کیفیت کار کند. بنابراین مدلی را انتخاب کنید که از نظر مصرف برق، بهینه باشد. همچنین با توجه به نیاز خود، مدل انتخابی شما، می بایست پورت های مورد نیاز را داشته باشد. کنترلر ویدئو وال از مهمترین بخش های آن است.

قیمت ویدئو وال کنترلر

قیمت ویدئو وال کنترلر

ویدئووال بدون ویدئو وال کنترلر تقریبا یک نمایشگر صنعتی معمولی می شود، زیرا ویدئو وال کنترلر است که می تواند فرمان پذیر باشد و تغییرات و دستورات شما را از طریق نمایشگر به نمایش درآورد. قیمت ویدئو وال کنترلر نیز بسته به مدل و امکاناتی دارد، متفاوت است. ممکن است قیمت کنترلر ویدئو وال در برخی از مراکز ارزانتر باشند، که بایستی بدانید علت چیست. شاید این محصول بدون گارانتی عرضه می شود. این تجهیزات گران قیمت هستند و همیشه سعی کنید از مراکز معتبر فروش تهیه نمایید، زیرا علاوه بر این که قیمت ویدئو وال کنترلر مناسب و واقعی خواهد بود، گارانتی محصول را نیز دریافت خواهید کرد تا در صورت بروز مشکل، شرکت پاسخ گوی شما باشد. شرکت ایده برتر پارسیان، در وبسایت خود قیمت ویدئو وال کنترلر را قرار داده تا در صورت نیاز خریداری نمایید. همچنین اگر نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید، می توانید با تماس با کارشناسان فنی و فروش، بهترین مدل را انتخاب نمایید. علاوه بر این، این شرکت با ارائه گارانتی معتبر، می تواند خدمات پس از فروش محصولات را در اختیار شما قرار دهد تا با خیالی آسوده، خرید خود را انجام دهید .