۱۳۹۶ شهریور ۸, چهارشنبه

دستگاه کپی شارپ 460N

 دستگاه کپی شارپ 460N
نوع: ایستاده سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی: 3.7 ثانیه
سرعت کپی : 46 برگ در دقیقه
وضوح چاپ :
 600*600 dpi
حافظه : 2 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی شارپ 460N

فتوکپی sharp M460N از نوع دستگاه کپی سیاه و سفید قرار دارد که برای سایز کاغذ A3 طراحی شده است. این دستگاه کپی شارپ جایگزین مدل مشابه خود دستگاه کپی AR-452 شده است که از مزیت های آن نسبت به مدل قبلی می توان به تحت شبکه بودن آن و همچنین اتصال فلش مموری نام برد. دارای قابلیت کپی از دو طرف کارت شناسایی بر روی یک سمت کاغذ می باشد.
در ادامه معرفی دستگاه کپی شارپ 460N از لحاظ کارایی می پردازیم، این دستگاه کپی ایستاده با توجه به قدرت و عملکردی که دارد برای حجم کار بالا و سرعت بالا در دانشگاه ها، مدارس، شرکت های خصوصی و دولتی توصیه می کنیم. از کالاهای مرتبط با آن دستگاه کپی شارپ AR-452 و دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 4508A به شمار می رود.

قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی شارپ 460

کپی شارپ M460N از 66 کیلوگرم وزن و ابعاد 608*690*837 میلی متر برخوردار است. دقت چاپ این دستگاه 600 در 600 می باشد. توانایی چاپ 46 برگ در دقیقه را دارد.  دستگاه کپی سیاه و سفید مدل AR-M460N شارپ دارای کنترل پنل از نوع lcd که به صورت رنگی و لمسی است. زمان گرم شدن کپی 460 شارپ، حدودا 12 ثانیه طول می کشد که اولین کپی را در زمان 3.7 ثانیه ارائه می دهد.
از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی دستگاه کپی شارپ 460 ظرفیت سینی کاغذ آن است که 600 برگ می باشد. این دستگاه دارای اسکنر رنگی است که در این حالت پس زمینه های غیر ضروری را برای دستیابی به تصاویر طبیعی با وضوح و روشنایی بالا به صورت خودکار حذف می کند. در واقع این عملیات را بدون افت کیفیت و از دست دادن تعادل رنگ انجام می دهد به گونه ای که تصاویر اسکن شده با تصویر اصلی هیچ تفاوتی ندارد.

دستگاه کپی شارپ SHARP AR-M460N

دستگاه کپی شارپ Sharp AR-M460N، از تونر و مواد مصرفی مدل T460 استفاده می شود. جهت دانلود درایور فتوکپی M460N می توانید به بالای صفحه مراجعه نمایید. دستگاه کپی Sharp M460N از پورت های اتصال USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T نیز پشتیبانی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه کپی استوک شارپ sharp


via

شرکت ژاپنی شارپ تولید کننده ی انواع محصولات الکترونیکی از جمله دستگاه کپی، دستگاه فکس، صندوق فروشگاهی و پوز فروشگاهی می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی دستگاه کپی استوک شارپ بپردازیم.

دستگاه کپی استوک شارپ

دستگاه کپی استوک شارپ

دستگاه کپی یکی از پرکاربردترین ماشین های اداری می باشد که در این بین کپی شارپ به دلیل کیفیت و قدرت بالایی که دارد از کالاهای محبوب به شمار می رود. دستگاه کپی استوک شارپ نیز به دلیل قیمت کمتر و قطعات با دوامی که دارد از پرفروش ترین ها در بین دستگاه های استوک موجود در بازار می باشد به همین منظور برای استفاده در ادارات و دفاتر مناسب است.

کپی استوک شارپ به دستگاهی از رده خارج گفته می شود که توسط بعضی از شرکت ها خریداری شده و به کشور های دیگر فروخته می شوند. برای خرید دستگاه کپی استوک sharp باید چند نکته را در نظر گرفت:

اول اینکه بتوان دستگاه کپی استوک را از دستگاه کپی دست دوم تشخیص داد. دوم اینکه میزان کارکرد دستگاه را در نظر بگیریم و در آخر مناسب بودن قیمت دستگاه را بررسی کنیم.

مزایا و معایب دستگاه فتوکپی استوک شارپ

با اینکه کیفیت کپی استوک شارپ نسبت به آکبند آن پایین تر است اما به دلیل قیمت پایین تر کپی استوک شارپ، این محصول برای افرادی که توانایی خرید دستگاه آکبند را ندارند مناسب می باشد. دستگاه کپی استوک شارپ تفاوت هایی با نوع آکبند آن دارد که در ادامه به مزایا و معایب دستگاه فتوکپی استوک شارپ می پردازیم.

حتما بخوانید: دستگاه کپی شارپ

دستگاه فتوکپی استوک شارپ قیمت پایین تری نسبت به آکبند آن دارد. قطعات دستگاه استوک از کیفیت مناسبی برخوردار هستند به دلیل اینکه بعد از جمع آوری مورد بازبینی قرار می گیرند و اگر قطعه ای از دستگاه خراب باشد آن را تعویض می کنند.

دستگاه استوک را به راحتی نمی توان از دستگاه کار کرده تشخیص داد و این یکی از معایب فتوکپی استوک به شمار می رود و به همین دلیل باید برای خرید کپی استوک شارپ به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد.

در پایان به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد خرید دستگاه فتوکپی استوک را دارید بهتر است از شرکت های معتبر دستگاهی را خریداری کنید که به تازگی استوک شده باشد به دلیل اینکه در این حالت فتوکپی موردنظر استوک شده توسط شرکت تولید کننده خریداری شده و مورد بازسازی قرار گرفته است.

تگ مدادی بند دار AM و RF


via

تگ مدادی AM-RF

نوع تکنولوژی :AM و RF
نوع تگ: مدادی
فرکانس پاسخ گویی: 2.8 و 58 مگاهرتز

معرفی تگ مدادی بند دار

تگ مدادی (پنسیل) بند دار AM و RF در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود است. این تگ مناسب برای استفاده در کیف و کفش، کالاهای کوچک و بند دار می باشد. از کالاهای مرتبط با این تگ فروشگاهی می توان به تگ گلفی و تگ صدفی اشاره کرد.

معرفی تگ مدادی بند دار

در ادامه به معرفی تگ مدادی بند دار باید گفت که بازه فرکانسی تگ مدادی برای سیستم های RF و AM به ترتیب 8.2 و 58 است. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید تگ مدادی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

تگ مدادی بند دار AM و RF

تگ مدادی بند دار AM و RF از جنس پلاستیک فشرده است. اندازه ی تگ آن 60 میلی متر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تگ جوهری با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تگ صدفی ریز RF


via

تگ صدفی ریز 45 میلیمتر RF

نوع تکنولوژی : RF
نوع تگ: ریز
فرکانس پاسخ گویی :8.2 , 7.2, 9.5, 10.5, 3.25 و 4.75 مگاهرتز

معرفی تگ صدفی ریز 45 میلی متر 

تگ صدفی ریز 45 میلیمتر از نوع RF که با فرکانس های مختلف در بازار موجود می باشد، که این تگ فروشگاهی با نام های شل تگ (shell tag)، تگ گرد و یا در بعضی مواقع تگ گنبدی (dome) نیز شناخته می شود. تگ صدفی RF در 3 سایز بزرگ، متوسط و ریز وجود دارد که البته این تگ بسیار کم پیشنهاد می شود به دلیل اینکه قدرت و شناسایی تگ گلفی خیلی بیشتر و قوی تر نسبت به تگ صدفی می باشد.

معرفی تگ صدفی ریز 45 میلی متر

در ادامه به معرفی تگ صدفی ریز 45 میلی متر باید گفت از جمله تگ هایی است که در فروشگاه های پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، پارچه فروشی و روسری فروشی مورد استفاده قرار می گیرد. تگ صدفی در فرکانس های مختلف 8.2 , 7.2, 9.5, 10.5, 3.25 و 4.75 مگاهرتز ساخته می شود. البته با توجه به مدل گیت، آنتن و عرض دهانه ورودی فروشگاه اندازه تگ با سیم پیچی مناسب مشخص می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به تگ صدفی ریز 45 میلی متر RF با فرکانس 9.5 و تگ صدفی ریز 45 میلی متر RF با فرکانس 8.2 مراجعه کرده و مشاهده نمایید.

تگ صدفی ریز RF

تگ صدفی ریز RF در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود است که مشتری نسبت به صلیقه ی خود رنگ آن را انتخاب می کند. تگ های صدفی 45 میلیمتری به راحتی از لباس جدا نمی شوند و حتما باید توسط کاربر یا جداکننده از لباس جدا شود تا به آن آسیبی وارد نشود. به همین دلیل نمی توان به راحتی کالا را به سرقت برد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به تگ گلفی ریز و متوسط، تگ صدفی متوسط و تگ صدفی بزرگ اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید تگ صدفی ریز RF با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

۱۳۹۶ شهریور ۷, سه‌شنبه

تگ جوهری AM و RF


via

تگ جوهری AM-RF

نوع تکنولوژی :AM و RF
نوع تگ: جوهری
فرکانس پاسخ گویی: 2.8 و 58 مگاهرتز

معرفی تگ جوهری

تگ جوهری AM-RF که در دو فرکانس AM و RF موجود است دارای سه عدد کپسول رنگی بر روی بدنه تگ می باشد. در صورتی که مشتری اقدام به باز کردن تگ کند جداره کپسول شکسته و دست مشتری رنگی می شود. از کالاهای مرتبط با این تگ فروشگاهی می توان به تگ مدادی و تگ صدفی اشاره کرد.

معرفی تگ جوهری

در ادامه به معرفی تگ جوهری باید گفت که بازه فرکانسی تگ جوهری برای سیستم های RF و AM به ترتیب 8.2 و 58 است. از تگ جوهری در پوشاک استفاده می شود. از نظر کارشناسان ایده برتر خرید تگ جوهری با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

تگ جوهری AM و RF

تگ جوهری AM و RF در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد . اندازه ی تگ آن 40 میلی متر است. جنس بدنه ی این تگ از پلاستیک فشرده می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تگ جوهری با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسکنر کنتکس Contex HD 4230


via

اسکنر کنتکس HD 4230

نوع اسکنر: فیدردار
حداکثر رزولوشن: dpi 1200*1200
حداکثر سایز کاغذ: 1067 میلی متر
سرعت اسکن رنگی:
7.62 سانتی متر بر ثانیه
سرعت اسکن سیاه و سفید: 18.5 متر بر دقیقه

دانلود درایور اسکنر کانن Canon LiDE 210

معرفی اسکنر کنتکس HD 4230

اسکنر کنتکس HD 4230 از انواع اسکنر  فیدردار در سایز A0 است که محصول شرکت Contex می باشد. از نظر کارشناسان فروش ایده برتر خرید اسکنر مدل HD 4230 کنتکس با توجه به دارا بودن 5 دوربین CCD در زمان اسکن مقرون به صرفه می باشد. از این اسکنر برای اسکن نقشه استفاده می شود.

معرفی اسکنر کنتکس HD 4230

در ادامه به معرفی اسکنر کنتکس HD 4230 می پردازیم. این اسکنر دارای رزولوشن اپتیکال و دیجیتال 1200 dpi می باشد و طول قابل اسکن آن نامحدود است. از کالاهای مرتبط با آن می توان به اسکنر کنتکس Contex HD Ultra i4250s اشاره کرد.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Contex HD 4230

اسکنر Contex HD 4230 دارای سرعت اسکن رنگی 7.62 سانتی متر بر ثانیه و سرعت اسکن سیاه و سفید 18.5 متر بر دقیقه می باشد. اسکنر کنتکس 4230 قابلیت تنظیم اتوماتیک روشنایی و غلظت رنگ را دارد. یکی از ویژگی های مهم اسکنر HD 4230 تشخیص اتوماتیک سایز نقشه و گرفتن حاشیه سیاه دور نقشه است.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Contex HD 4230

از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر Contex 4230 امکان صاف کردن اسناد کج اسکن شده و حذف نقاط اضافی و نویز سند می باشد. همچنین حداکثر پهنای قابل اسکن آن 1067 میلی متر (42 اینچ) است و حجم اسکن روزانه آن نامحدود می باشد.

اسکنر کنتکس Contex HD 4230

اسکنر کنتکس Contex HD 4230 دارای سیستم هوشمند تصحیح و تنظیم تصاویر، نقاط و زمینه می باشد. پورت های اتصالی این اسکنر  USB With xDTR & Gigabit Ethernet می باشد.

دانلود درایور اسکنر کنتکس HD 4230 در بالای صفحه قرار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تگ مستطیلی ریز RF


via

تگ فروشگاهی مستطیلی RF

نوع تکنولوژی : RF
نوع تگ: مستطیلی
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی تگ مستطیلی RF

تگ مستطیلی از نوع RF با فرکانس 8.2 مگا هرتز در بازار موجود می باشد. تگ مستطیلی RF در 2 سایز 5*4 و 5*7 وجود دارد. از این تگ فروشگاهی برای پوشاک، روسری فروشی، کیف و کفش و اجناس حلقه دار استفاده می شود. از کالاهای مرتبط با آن می توان به تگ مدادی و تگ صدفی اشاره کرد.

معرفی تگ مستطیلی RF

در ادامه به معرفی تگ مستطیلی می پردازیم، این تگ دارای قابلیت زدن برچسب قیمت بر روی تگ را دارد و قابل استفاده با بند و بدون بند می باشد. بازه ی فرکانسی این تگ 8.2 مگا هرتز است.

تگ مستطیلی ریز RF

تگ مستطیلی ریز RF از جنس پلاستیک فشرده بوده و انداره ی این تگ 40 میلی متر می باشد. این تگ در دو رنگ سفید و مشکی موجود است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لیبل گیت فروشگاهی 2*6


via

لیبل امنیتی 2*6

نوع تگ: لیبل
نوع تکنولوژی: RF
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگاهرتز

لیبل گیت فروشگاهی یا لیبل امنیتی شفاف 2*6 باریک ترین و کوچک ترین لیبل با تکنولوژی RF و فرکانس 8.2 می باشد. از این لیبل امنیتی برای لباس، لوازم تزئینی، ابزارآلات و ادکلن استفاده می شود. از کالاهای مرتبط با آن می توان به لیبل امنیتی 4*4 و لیبل امنیتی 5*5 اشاره کرد.

لیبل گیت فروشگاهی 2*6

لیبل گیت فروشگاهی 2*6

از این لیبل در بسیاری از فروشگاه ها و خرده فروشی ها کاربرد زیادی دارد. این لیبل نیز از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. لیبل گیت فروشگاهی 6 در 2 به خاطر سایز کمی که دارد بیشتر در ابزار فروشی ها و لوازم تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این لیبل از کاغذ شفاف می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید لیبل گیت فروشگاهی 2*6 می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

سازه ویدئو وال


via

نمایشگرهای عریض صنعتی یا همان ویدئو وال سیستمی یکپارچه و منسجم برای پردازش عملیات با کیفیت فوق العاده بالایی هستند به این صورت که چند مانیتور با هم ترکیب شده و یک تصویر در سایز خیلی بزرگ و رزولوشن پیکسل بالایی را تشکیل می دهد. ما در این مقاله قصد داریم درباره سازه ویدئو وال صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

سازه ویدئو وال چیست؟

سازه (پایه) یا استراکچر ویدئووال ساختاری فلزی و آهنی است که جهت نصب مانیتور های ویدیو وال در کنار هم استفاده می شود. شرکت ایده برتر پارسیان تمام مراحل نصب و راه اندازی، کلیه اقلام مورد نیاز مانند کابل های مخصوص VDI، پایه های مخصوص ویدئووال و مشاوره رایگان برای نصب پایه ویدئو وال را به مشتریان خود ارائه می کند.

مانیتور های ویدئو وال به علت داشتن وزن زیاد ( معمولا هر مانیتور بین 23 تا 28 کیلوگرم ) و همچنین اینکه هنگام نصب سازه ویدیووال معمولا تعداد زیادی مانیتور در کنار هم قرار میگیرند (حداقل 9 مانیتور) در این صورت وزن کلی ساختار ویدیو وال بسیار زیاد میشود که نصب این چنین ساختاری بر روی دیوار تقریبا غیر ممکن است. به همین منظور برای رفع این مشکل از سازه ویدئو وال برای چیدن مانیتور ها در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما بخوانید: نمایندگی فروش ویدئو وال

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی فروش ویدئو وال دارای نماد اعتماد الکترونیک است که انواع نمایشگرهای ویدئووال شامل ویدئو وال سامسونگ Samsung، ویدئو وال ال جی LG، ویدئو وال پاناسونیک Panasonic، ویدئو وال شارپ sharp و ویدئو وال فیلیپس Philips را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به خریداران محترم در سراسر ایران عرضه می کند.
سازه های ویدئو وال با توجه به تعداد مانیتور های نصب شده دارای ابعاد مختلفی هستند که هرچه تعداد مانیتور ها بیشتر باشد طبیعتا ابعاد استراکچر ویدئو وال نیز بزرگتر میشود. شکل ظاهری سازه نیز با توجه به محل قرار گیری نیز میتواند متفاوت باشد ولی ساختار کلی سازه همان فرم آهنی و فولادی را دارد.

ایده برتر پارسیان نمایشگرهای ویدئووال را در سایزهای 46 اینچ، 47 اینچ و 55 ارائه می دهد برای اطلاع از لیست قیمت به روز محصولات ویدئووال با شماره 73027 تماس بگیرید.

آدرس: خیابان طالقانی – سه راه طالقانی – خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک 80 – طبقه اول – واحد دو

 

تگ گلفی متوسط RF


via

تگ گلفی 54 میلیمتر

نوع تکنولوژی : RF
نوع تگ: متوسط
فرکانس پاسخ گویی: 8.2، 7.2، 3.25، 9.5، 10.2، 4.75، 3.25 مگا هرتز

معرفی تگ گلفی متوسط 54 میلی متر

معرفی تگ گلفی 63 میلی متر 7.2 مگاهرتز

تگ فروشگاهی گلفی متوسط 54 میلیمتر به دلیل ظاهرش که شبیه توپ گلف است با این نام خوانده می شود و معمولا در 3 سایز بزرگ، متوسط و ریز موجود می باشد. از تگ گلفی 54 میلی متر متوسط در فروشگاه های پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، پارچه فروشی و روسری فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه به معرفی تگ گلفی متوسط 54 میلی متر باید گفت که در 3 رنگ مشکی، سفید و طوسی در بازار عرضه می گردد. تگ گلفی در فرکانس های مختلف موجود می باشد که با توجه به مدل گیت و سایز درب ورودی و مدل آنتن گیت سرقت ارائه می گردد از جمله فرکانس های موجود 8.2، 7.2، 3.25، 9.5، 10.2، 4.75، 3.25 و ... می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توان به تگ گلفی متوسط، تگ گلفی ریز، تگ صدفی بزرگ و تگ صدفی متوسط و ریز اشاره کرد.

تگ گلفی متوسط RF

تگ گلفی متوسط RF با جنس بدنه ی پلاستیک و رنگ مشکی در دو بسته ی 100 و 500 تایی موجود می باشد که اگر محصولات فروشگاه زیاد باشد بسته های 500 عددی مقرون به صرفه تر است. همچنین مشتری در موقع خرید باید به جنس تگ که از پلاستیک مرغوب و بدون زدگی باشد توجه کند تا کالای مورد استفاده با قرار گرفتن تگ برای آن دچار زدگی و خراب شدن نشود.

نکته بسیار مهمی که بیشتر مشتریان در مورد تگ فروشگاهی به آن توجه نمی کنند متراژ سیم پیچ داخل تگ گلفی می باشد که نسبت به عرض دهانه ورودی و مابین آنتن ها این متراژ تعیین می شود که اگر متراژ سیم پیچی داخل تگ کم یا یا زیاد باشد بعد از مدت کوتاهی دیگر جواب دهی اولیه را ندارد و آنتن ها را دچار آلارم و نویز اضافه می کنند و بعد از مدتی از کار می افتند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید تگ گلفی متوسط RF با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

۱۳۹۶ شهریور ۶, دوشنبه

تگ عینکی AM و RF


via

تگ عینکی AM-RF

نوع تکنولوژی :AM و RF
نوع تگ: عینک
فرکانس پاسخ گویی: 2.8 و 58 مگاهرتز

معرفی تگ عینکی

تگ عینکی AM-RF که در دو فرکانس AM و RF موجود است برای عینک فروشی هایی که عینک های برند و گران قیمت دارند مناسب می باشد.  از کالاهای مرتبط با این تگ فروشگاهی می توان به تگ مدادی و تگ صدفی اشاره کرد. خرید تگ عینکی با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

معرفی تگ عینکی

در ادامه به معرفی تگ عینکی باید گفت که این تگ به راحتی باز نمی شود و نیاز به پیچ گوشتی مخصوص دارد. بازه فرکانسی تگ عینکی برای سیستم های RF و AM به ترتیب 8.2 و 58 است. جنس بدنه ی این تگ از پلاستیک فشرده می باشد.

تگ عینکی AM و RF

تگ عینکی AM و RF فقط در رنگ سفید موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تگ عینکی با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تگ پاندا AM و RF


via

تگ پاندا AM-RF

نوع تکنولوژی :AM و RF
نوع تگ: پاندا
فرکانس پاسخ گویی: 2.8 و 58 مگاهرتز

معرفی تگ پاندا

تگ پاندا AM-RF که در دو فرکانس AM و RF موجود است از شکل ظاهری مناسبی برخوردار است. از کالاهای مرتبط با این تگ فروشگاهی می توان به تگ مدادی و تگ صدفی اشاره کرد. خرید تگ پاندا با توجه به جنس بدنه ی آن که از پلاستیک فشرده است مقرون به صرفه می باشد.

معرفی تگ پاندا

در ادامه به معرفی تگ پاندا باید گفت که این تگ قابل استفاده با بند و بدون بند می باشد. بازه فرکانسی تگ پاندا برای سیستم های RF و AM به ترتیب 8.2 و 58 است. از تگ پاندا بیشتر در فروشگاه های پوشاک بچه گانه و کیف و کفش مورد استفاده می شود.

تگ پاندا AM و RF

تگ پاندا AM و RF در دو رنگ سیاه و سفید موجود می باشد همچنین اندازه ی تگ پاندا 40 میلی متر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تگ پاندا با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسکنر کنتکس Contex IQ 44 MFP Repro


via

اسکنر کنتکس IQ 44 MFP Repro

نوع اسکنر: فیدردار
حداکثر رزولوشن: dpi 1200*1200
حداکثر سایز کاغذ: A0
سرعت اسکن رنگی:
14 اینچ بر ثانیه
سرعت اسکن سیاه و سفید: 14 اینچ بر ثانیه

دانلود درایور اسکنر کانن Canon LiDE 210

معرفی اسکنر کنتکس IQ 44 MFP Repro

اسکنر کنتکس IQ 44 MFP از نوع اسکنرهای فیدردار در سایز A0 است که دستگاهی خوب و قوی به شمار می رود. این اسکنر دارای قابلیت تکنولوژی تصویربرداری CIS می باشد و قابلیت اتصال به انواع پرینتر را دارد. خرید اسکنر مدل کنتکس Contex IQ 44 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

معرفی اسکنر کنتکس IQ 44 MFP Repro

در ادامه به معرفی اسکنر کنتکس IQ 44 MFP Repro می پردازیم. این اسکنر از تکنولوژی Contex CFR جهت حذف حاشیه های رنگی اطراف متن در نقشه برخوردار است به همین دلیل برای اسکن نقشه مناسب می باشد. همچنین اسکنر Contex IQ 44 قابلیت اسکن با ضخامت 0.75 میلی متر را دارد. از کالای مرتبط با آن اسکنر کنتکس Contex SD One MF 24 به شمار می رود.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر IQ 44 MFP

اسکنر Contex IQ 44 دارای سرعت اسکن 21 متر بر دقیقه (14 اینچ بر ثانیه) در حالت رنگی و سیاه و سفید می باشد و همچنین تکنولوژی Contex SIGMA برای جلوگیری از تداخل تصاویر به دلیل گرم شدن دوربین CIS را دارد. یکی دیگر از ویژگی های اسکنر کنتکس IQ 44 MFP Repro تشخیص اتوماتیک سایز نقشه و صاف کردن اسناد کج اسکن شده می باشد.

از قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر کنتکس IQ 44 MFP تنظیم اتوماتیک روشنایی و غلظت رنگ می باشد و همچنین دارای سیستم هوشمند تصحیح و تنظیم تصاویر، نقاط و زمینه است.

قابلیت ها و کارایی های فنی اسکنر IQ 44 MFP

اسکنر کنتکس Contex IQ 44 MFP Repro

اسکنر کنتکس Contex IQ 44 MFP Repro  دارای قابلیت تکنولوژی پردازش تصویر جهت بهینه سازی نقشه های اسکن شده می باشد و امکان گرفتن حاشیه سیاه دور نقشه و حذف نقاط اضافی و نویز را دارد. دانلود درایور اسکنر کنتکس IQ 44 در بالای صفحه قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گیت فروشگاهی G66


via

گیت ضدسرقت فروشگاهی  G66

نوع تکنولوژی : RF
تعداد آنتن: تک آنتن و جفت آنتن
فرکانس پاسخ گویی: 8.2 مگا هرتز

معرفی گیت فروشگاهی G66

گیت فروشگاهی مدل G66 در دو مدل تک آنتن و جفت آنتن موجود می باشد که فاصله ی آشکارسازی برای تک آنتن و جفت آنتن متفاوت است. گیت فروشگاهی تک آنتن برای فروشگاه هایی با عرض دهانه ی کمتر از 120 سانتی متر و گیت جفت آنتن برای برای دهانه هایی با عرض 180 سانتی متر مناسب می باشد. از کالاهای مرتبط با این گیت فروشگاهی می توان به گیت ضد سرقت A70 و گیت ضد سرقت G56 اشاره کرد.

معرفی گیت فروشگاهی G66

در ادامه معرفی گیت فروشگاهی G66 باید گفت که این گیت دارای قابلیت تبدیل فرکانس 8.2 به 5.9 و 10 مگا هرتز می باشد و توانایی شناسایی لیبل امنیتی تا 75 سانتی متر برای گیت تک آنتن و 110 سانتی متر برای گیت جفت آنتن را دارد. گیت ضد سرقت G66 مناسب برای پوشاک، لوازم آشپزخانه، کیف و کفش و هایپر مارکت می باشد. خرید گیت فروشگاهی G66 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

گیت فروشگاهی G66

در ادامه باید گفت که گیت فروشگاهی G66 قابلیت شناسایی تگ فروشگاهی متوسط تا 90 سانتی متر و تگ بزرگ تا 110 سانتی متر برای گیت تک آنتن را دارد و همچنین گیت جفت آنتن توانایی شناسایی تگ متوسط تا 140 سانتی متر و تگ بزرگ تا 180 سانتی متر را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

قیمت ویدئو وال


via

اگر قصد خرید ویدئو وال دارید و می‌خواهید یک ویدئو وال مناسب برای اداره، سازمان و ارگان خود خریداری نمایید، این مقاله راهنمای بسیار مناسبی برای انتخاب و خرید این سیستم با توجه به مدل و قیمت ویدئووال می باشد که بایستی در هنگام خرید این سیستم بدانید تا با دانش کافی اقدام نمایید.

ویدئو وال (video wall) چیست؟

ویدیو وال محصولی بی‌ نظیر است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود، علاوه بر ابعاد مناسب، ظاهری منسجم، به عنوان نمایشگری بزرگ و وسیع طراحی شده است. این سیستم نمایشگر با داشتن فناوری‌ های پیشرفته، از دسته محصولات مهم برای تامین نیاز مشتریان به شمار می رود. طراحی بی‌نظیر، رنگ منحصر به فرد، قدرت پخش تصاویر با رزولوشن بالا، دریافت ورودی ها و نمایش با فرمت‌های دلخواه در کنار تجربه و مهارت مهندسان زبردست، دست در دست هم داده‌ اند تا محصولی کم نظیر و کم رقیب را تحت عنوان video wall تولید کنند.

ویدئو وال (video wall) چیست؟

مشخصات فنی ویدئو وال

ویدئو وال صنعتی، دارای ابعاد فیزیکی با صفحه‌ نمایش وسیع است که با داشتن توانایی، قابلیت چیدمان ماتریسی، طول‌عمر بالا، روشنایی بسیار بالاتر تصاویر، کاهش مصرف انرژی، مقاوم پذیری در برابر گرد و غبار و نور، قابلیت پخش تصاویر آنلاین و دیگر امکانات، توانسته به یکی از برجسته‌ ترین محصولات دیجیتال تبدیل شود. مصرف انرژی از مهمترین نکات در هنگام خرید ویدئووال می‌باشد که این سیستم توانسته با بهره‌ گیری از تکنولوژی saving smart energy باعث کاهش مصرف انرژی تا 40% شود که این یک مقدار قابل توجه می باشد.

قیمت ویدئو وال

قیمت ویدئو وال بستگی به قابلیت‌ها و توانایی‌های این سیستم اطلاع‌رسانی دیجیتال دارد. سعی کنید قبل از خرید به ویژگی هایی که از این سیستم نمایشی انتظار دارید آگاه باشید تا همواره یک انتخاب ایده‌آل بر اساس قیمت مناسب را تجربه کنید.

همانطور که می‌دانید از ویدئو وال در سالن‌ های کنفرانس، مراکز کنترل شهری برای کنترل و همچنین تبلیغات، سازمان‌ ها و ارگان‌ ها، استودیو های تصویربرداری و مراکز نظامی استفاده می شود. یکی از برجسته‌ ترین ویژگی‌ های این سیستم نمایشی دریافت ورودی‌ ها و توانایی پخش تصاویر در فرمت‌های مختلف و با رزولوشن بسیار بالا می‌باشد. همچنین آیتم‌ های تعداد، اندازه و چیدمان پنجره‌های نمایش این سیستم متنوع هستند و امکان تغییرات وجود دارد. ولی این تنها ویژگی این سیستم هوشمند نیست! در کنار امکانات بی‌شمار این سیستم، به دلیل وجود نرم افزار فارسی با واسط کاربری user friendly شما دغدغه‌ ای برای فارسی‌ ساز هم نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید فونت‌ ها و نوع زبان را تعیین کنید.

ما در این مقاله در مورد ویدئو وال (video wall) که یک سیستم اطلاع رسانی دیجیتال می می‌باشد و از ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارد صحبت کردیم. امیدواریم که از مطالب گفته شده در این مقاله لذت برده باشید و از همراهی شما در این مقاله سپاسگزاریم.

مانیتور صنعتی چیست؟


via

مانیتورهای صنعتی جدیدترین تکنولوژی صفحه تخت های LCD برای محیط های سخت افزاری هستند که به مرور زمان از کالاهای مورد نیاز و رایج در صنایع مختلف به شمار می روند. متاسفانه این کالا از وقتی وارد بازار جهانی شده تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از دلایل نادیده گرفته شدن هم قیمت های بالای آنهاست که باعث می شود ویژگی و کاربردهای مهم مانیتور صنعتی نادیده گرفته شود. مانیتور یا تلویزیون صنعتی با مانیتور معمولی موجود در بازار متفاوت است.

در ادامه به موضوع مانیتور صنعتی چیست و کاربردهای آن می پردازیم.

حتما بخوانید: خرید مانیتور صنعتی

مانیتور صنعتی چیست ؟

همان طور که گفته شد تلویزیون بزرگی است که بیشتر برای تبلیغات در مشاغل و صنایع مختف استفاده می شود. از برندهای موجود برای مانیتور صنعتی می توان به مانیتور صنعتی الی جی LG، مانیتور صنعتی سامسونگ samsung، مانیتور صنعتی پاناسونیک panasonic، مانیتور صنعتی جی وی سی JVC، مانیتور صنعتی شارپ sharp، مانیتور صنعتی ان ای سی nec و مانیتور صنعتی فیلیپس اشاره کرد. از جمله تفاوت های مهم و عمده این محصولات در مقایسه با مانیتورهای معمولی و تلویزیون های خانگی کنتراست و درخشندگی بالا، کنترل و مدیریت مانیتورها از طریق نرم افزار و امکان استفاده ی طولانی مدت است.

صنایع و مشاغل بیسیاری وجود دارند که حین کار با مانیتور، دستگاه مداوم روشن باشد. مانیتورهای معمولی در صورتیکه 24 ساعته روشن باشند مشکلاتی از قبیل گرم شدن بیش از حد، سوختن برد و پیکسل هنگام نمایش پیدا می کد. اما یک مانیتور صنعتی با روشنایی 24 ساعته بهترین گزینه برای این مورد هستند. علاوه بر این مانیتورهای صنعتی درگاه های خاص و زیادی برای اتصال با دستگاه مختلف را دارند و باعث می شود از هر دستگاهی که اطلاعات را برای نمایش بگیرد با کیفیت بالا به مخاطب نشان دهد. ویژگی بارز دیگر مانیتور صنعتی تازه سازی تصویر نمایشگر است که نسبت به قیمت دستگاه جلب توجه بیشتری می کند. همان طور که میدانید در مانیتورهای معمولی در صورتیکه از تصویر ثابت برای نمایش استفاده کنید به مرور موجب ماندگاری در نمایشگر می شود در حالیکه در مانیتور صنعتی به دلیل خصوصیت بارگذاری و رفرش (تازه سازی) تصویر پیکسل های نمایشگر کیفیت خود را حفظ می کنند.

نمایندگی کاسیو در شیراز


via

شرکت کاسیو casio یک شرکت چند ملیتی تولید قطعات الکترونیکی است که در سال 1946 توسط kashio tadao بنیان گذاری شد. این کمپانی در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین حساب، ساعت مچی و ساعت اتمی، دوربین فیلمبرداری و دیجیتال، دستگاه های پرینتر، تلفن همراه، لپ تاپ، ویدئو پروژکتور، انواع آلات موسیقی و سازهای کلیدی فعالیت دارد و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان از جمله ایران عرضه می دارد.

نمایندگی کاسیو در شیراز

نمایندگی کاسیو در شیراز

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان (ebpnovin.com) به عنوان عامل نمایندگی رسمی کاسیو محصولات این کمپانی را با ضمانت و گارانتی معتبر به مشتریان و خریداران محترم در سراسر ایران نیز عرضه می کند. لازم به ذکر است که کمپانی کاسیو شعبه های زیادی در اقصی نقاط ایران دارد که ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی کاسیو در شیراز و همچنین شهرستان های آن شامل مرودشت، کازرون، جهرم، لارستان، فسا و داراب را نیز برعهده دارد.

ایده برتر پارسیان محصولات این کمپانی از جمله صندوق فروشگاهی، پوز فروشگاهی و ویدئو پروژکتور را به فروش می رساند.

پوز فروشگاهی کاسیو در واقع یک نوع صندوق فروشگاهی و رایانه است که دارای تجهیزات و طرح های مختلفی می باشد. از پوز فروشگاهی یا صندوق فروشگاهی برای فضای فروشگاه ها و رستوران ها طراحی شده اند که قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز را دارد و با استفاده از نرم افزارهای فروشگاهی که بر روی آن نصب می شود مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع پوز فروشگاهی کاسیو در مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد که عبارتند از: قابلیت حسابداری، خزانه داری، انبار، گزارشات مدیریتی و مدیریت سیستم و .... را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که در سایت ایده برتر پارسیان موجود می باشد و به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید امن و مطمئنی را تجربه کنید.

در پایان باید بگوییم که شرکت ایده برتر پارسیان دپارتمان خدمات با تکنسین های مجرب، فضایی کاملا حرفه ای و کارشناسانی مسئولیت پذیر را جهت خدمت رسانی به شما مشتریان و خریداران عزیز  فراهم کرده است.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی -  خیابان خواجه نصیر -  نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار
تلفن: 73027-021